Zwanger worden, ronde 7 of meer
woensdag 26 juli 2017 om 23:11
Hoi dames!
Ik merkte dat ik behoefte had aan een nieuw topic omdat andere groepen al langere tijd lopen. Het liefst een niet al te groot groepje zodat ik iedereen haar proces goed kan bijhouden en reageren
!
Mijn vriend en ik zijn in februari 2017 begonnen en ik had eerlijk gezegd verwacht (gehoopt) dat het wel eerder raak zou zijn (een beetje naïef haha). Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar aan de andere kant vind ik het ook leuk om er lekker over te kletsen.
Liefss
Tijd niet meer actief dus (tijdelijk) uit de tabel gehaald:
Bakela 27/27 februari 2017
Evy 87 30/37 december 2016
Ik merkte dat ik behoefte had aan een nieuw topic omdat andere groepen al langere tijd lopen. Het liefst een niet al te groot groepje zodat ik iedereen haar proces goed kan bijhouden en reageren

Mijn vriend en ik zijn in februari 2017 begonnen en ik had eerlijk gezegd verwacht (gehoopt) dat het wel eerder raak zou zijn (een beetje naïef haha). Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar aan de andere kant vind ik het ook leuk om er lekker over te kletsen.
Liefss
Naam | Leeftijden | Gestart | Kindje | Ronde | NOD | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|---|
Sunny_Lady | 31/32 (vriend) | februari 2017 | eerste | ronde 9 | oktober | cycluslengte varieert tussen de 22-28 dagen |
Moozzerd | 34/34 (verloofde) | januari 2017 | eerste | ronde 10 | ? | |
Tara | 24/27 (man) | januari 2017 | eerste | ronde ? | onbekend | cycluslengte varieert tussen de 40-90 dagen |
Lalameme | 22/25 (vriend) | december 2016 | eerste | ronde 10 | ? | evt. met ha praten ivm o.a. korte luteale fase |
Eve | 30/35 (man) | november 2016 | eerste | ronde ? | 30-09 | wachten op normale ongi / eerder: VMK en MA |
Ka | 28/33 (vriend) | januari 2016 | tweede | ronde 25 | 14-10 | ronde 26 hsg / eerder: BBZ |
Puk | 33/37 (vriend) | oktober 2015 | eerste | ronde ? | 22-09 | start traject IUI, begin oktober inseminatie | [/tr
PientjeG | 29/30 (man) | oktober 2015 | eerste | zwanger! | ![]() | 20-09 echo! |
Fab | 35/34 (vriend) | februari 2017 | eerste | zwanger! | ![]() | 12-10 eerste controle! |
Tijd niet meer actief dus (tijdelijk) uit de tabel gehaald:
Bakela 27/27 februari 2017
Evy 87 30/37 december 2016
anoniem_349213 wijzigde dit bericht op 24-09-2017 17:53
62.48% gewijzigd

donderdag 24 augustus 2017 om 15:53
Ka hoe voel je je nu? Moet regelmatig aan je denken. 
Ik denk okk echt niet dat ze jullie zomaar naar huis sturen.
Wij zijn ook getrouwd.
Snap dat je dan wacht tot je kinderen het echt mee kunnen maken. Lijkt me geweldig.
Eve wat vervelend dat jullie gyn een afwachtende instelling heeft. Jeetje jullie willen gewoon verder. Waarom moet t zolang wachten?
Eve ik dacht ook ongesteld te worden door menstruatie klachten ma is ook niet doorgezet. Dus wie weet..maar zou zeker even vooraf testen.
Ronde zeven is nog niet lang inderdaad maar voor je gevoel wel. Mag je best over zeiken dat t nog niet lukt.
Fijn dat je vriend zo mee leeft. Vond die van mij vaak lastig.
Hier nog zo onwerkelijk en bang dat t alsnog mis gaat. Echo op 20 sept

Ik denk okk echt niet dat ze jullie zomaar naar huis sturen.
Wij zijn ook getrouwd.
Snap dat je dan wacht tot je kinderen het echt mee kunnen maken. Lijkt me geweldig.
Eve wat vervelend dat jullie gyn een afwachtende instelling heeft. Jeetje jullie willen gewoon verder. Waarom moet t zolang wachten?
Eve ik dacht ook ongesteld te worden door menstruatie klachten ma is ook niet doorgezet. Dus wie weet..maar zou zeker even vooraf testen.
Ronde zeven is nog niet lang inderdaad maar voor je gevoel wel. Mag je best over zeiken dat t nog niet lukt.
Fijn dat je vriend zo mee leeft. Vond die van mij vaak lastig.
Hier nog zo onwerkelijk en bang dat t alsnog mis gaat. Echo op 20 sept

donderdag 24 augustus 2017 om 19:00
2 vriendinnen kondigen net met een prachtige echo aan dat ze zwanger zijn. Zulk mooi nieuws maar wat confronterend om 2 goede echo's te zien. Ik haat het zelfmedelijden wat ik nu voel en hopelijk is dat snel weer weg;-)
En Pientje: absoluut helemaal niks ten nadele van jou hoor, mocht mn post onbedoeld zo overkomen. Was heel blij jouw bericht te lezen:D
En Pientje: absoluut helemaal niks ten nadele van jou hoor, mocht mn post onbedoeld zo overkomen. Was heel blij jouw bericht te lezen:D
donderdag 24 augustus 2017 om 23:03
Pientje wauwww gefeliciteerd!
Echt mooi nieuws! Kan me indenken dat het heel onwerkelijk moet zijn joh om die positieve test na zo'n tijd in handen te hebben
. Ik ben zo blij voor je en hoop dat de komende 8 maanden gewoon heerlijk volgens plan gaan verlopen!
En hoe reageerde je man?

En hoe reageerde je man?

anoniem_349213 wijzigde dit bericht op 30-08-2017 21:43
11.66% gewijzigd
donderdag 24 augustus 2017 om 23:04
Hey!
Ohhh ben ook super blij met ons groepje, heerlijk om elkaars verhalen te lezen en met elkaar mee te leven. En zo fijn dat het bij jullie raak is Pientje!
Fab, ovulatietesten is ook wel fijn maar je leest vaak dat ze bij de dokter of in het ziekenhuis vragen naar je hele cyclus. Bij ons dacht ik alleen, ik heb geen zin om weer naar huis gestuurd te worden om drie maanden te temperaturen als ik dan eindelijk de stap neem om naar de dokter te gaan. Dus vandaar dat het misschien handig is om te doen. Daarnaast is je lichaam wel heel duidelijk met temperatuurswisselingen dus ik vond het ook wel leuk en fijn om te zien dat dat allemaal in orde was. Voor het goede moment voor sex zijn ovulatietesten handiger omdat je temperatuur pas stijgt na de eisprong. Uiteindelijk hebben ze er bij mij nooit naar gevraagd dus of het echt altijd noodzakelijk is weet ik ook niet.
Hier de dagen aan het aftellen tot volgende week donderdag! Spanning, angst, zin en enthousiasme wisselen zich af
Dus mijn gevoelens gaan ook een beetje op en neer. Daarnaast echt te druk bij mijn nieuwe baan waar nu heel veel bij mij terecht komt omdat mijn manager met vakantie is en alles naar mij gaan. Normaal niet zo'n probleem maar werk er net wat meer dan twee maanden dus het is veel op het moment. Bijna vakantie gelukkig
Ka, ohh jaa de tijd zal langzaam gaan voor je maar gelukkig komt de 22ste al snel dichterbij (ik weet dat het niet snel genoeg kan gaan..). Het is inderdaad zo fijn dat er weer eens kans aankomt om een stapje verder te gaan! Ik kan me bij jullie ook niet voorstellen dat ze niet verder gaan helpen maar ik snap je gevoel. Iemand moet het toch zeggen dat ze je verder gaan helpen. Maar ik hoop net als bij ons dat ze gewoon inzien dat het op een gegeven moment wel verder mag worden genomen. En zoals Fab zegt, wij met zijn allen hebben ook wat te zeggen he! Dus ik vind ook echt dat je best mag zeggen hoe je je voelt, ondanks dat het met tranen was voelde het bij mij in ieder geval heel goed, de laatste keer. Ik vind dat ook altijd lastig bij artsen maar genoeg is genoeg. Wel vervelend dat je je down voelt, hopelijk draait dat snel weer een beetje!
Dankje Lalameme, inderdaad nog eventjes afwachten maar heb al oud bloedverlies en normaal begint mijn ongesteldheid daar mee dus ik gok niet dat het deze maand raak zal zijn. Maar ben daar eigenlijk ook niet verdrietig onder omdat ik voor mezelf al een hele tijd het idee heb dat het gewoon alleen met hulp gaat lukken. Voor mij voelt het nu ook okay dus omdat die teleurstelling dan veel minder groot is iedere maand. Het komt bij ons wel, alleen met IUI of IVF denk ik. Mocht het dan toch gewoon raak zijn, zou dat een bonusje zijn.
Vervelend dat je zo veel hebt om over na te denken. Kan me voorstellen dat het veel is op het moment! Ik hoop dat het bij jullie ook raak is deze maand! Maar zo niet, dan is het misschien wel goed om het te bespreken toch. Wellicht valt het allemaal mee of zijn er goede behandelmethoden als het toch endometriose blijkt te zijn.. Bij ons maar ook bij anderen hier, voelt het toch volgens mij over het algemeen fijn om meer kennis te hebben van de problemen.
Bij ons is het inderdaad ook de 1ste en wij zijn niet getrouwd. Die van mij wil niet
Echte Hollander die niet te veel uit wil geven
Op zich heb ik daar vrede mee. Het liefst zou ik wel trouwen maar een kindje is voor mij vele malen belangrijker. Dat hij mijn liefde is en ik dat voor hem is gelukkig ook zonder trouwen zo dus dat is fijn.
Ohh ja Eve, dat had ik niet. Bij mij wilden ze alleen prikken om te zien of ik een eisprong had gehad (kon alleen niet omdat ik in het buitenland zat). Ja, een vroege test is dan misschien wel een ideetje, toch. Ennn pfff, het blijft lastig he als het lijkt alsof het bij iedereen super makkelijk lijkt te gaan. Het is gewoon dubbel, inderdaad super mooi maar waarom kan het niet gewoon bij ons allemaal deze maand raak zijn
Hebben jullie trouwens ook die ontzettend irritante advertorials tussendoor over hoe je het goede nieuws aan je vriend gaat vertellen. Zoooo irritant, niet helemaal de juiste advertentie bij ons onderwerp.
Ohhh ben ook super blij met ons groepje, heerlijk om elkaars verhalen te lezen en met elkaar mee te leven. En zo fijn dat het bij jullie raak is Pientje!
Fab, ovulatietesten is ook wel fijn maar je leest vaak dat ze bij de dokter of in het ziekenhuis vragen naar je hele cyclus. Bij ons dacht ik alleen, ik heb geen zin om weer naar huis gestuurd te worden om drie maanden te temperaturen als ik dan eindelijk de stap neem om naar de dokter te gaan. Dus vandaar dat het misschien handig is om te doen. Daarnaast is je lichaam wel heel duidelijk met temperatuurswisselingen dus ik vond het ook wel leuk en fijn om te zien dat dat allemaal in orde was. Voor het goede moment voor sex zijn ovulatietesten handiger omdat je temperatuur pas stijgt na de eisprong. Uiteindelijk hebben ze er bij mij nooit naar gevraagd dus of het echt altijd noodzakelijk is weet ik ook niet.
Hier de dagen aan het aftellen tot volgende week donderdag! Spanning, angst, zin en enthousiasme wisselen zich af

Ka, ohh jaa de tijd zal langzaam gaan voor je maar gelukkig komt de 22ste al snel dichterbij (ik weet dat het niet snel genoeg kan gaan..). Het is inderdaad zo fijn dat er weer eens kans aankomt om een stapje verder te gaan! Ik kan me bij jullie ook niet voorstellen dat ze niet verder gaan helpen maar ik snap je gevoel. Iemand moet het toch zeggen dat ze je verder gaan helpen. Maar ik hoop net als bij ons dat ze gewoon inzien dat het op een gegeven moment wel verder mag worden genomen. En zoals Fab zegt, wij met zijn allen hebben ook wat te zeggen he! Dus ik vind ook echt dat je best mag zeggen hoe je je voelt, ondanks dat het met tranen was voelde het bij mij in ieder geval heel goed, de laatste keer. Ik vind dat ook altijd lastig bij artsen maar genoeg is genoeg. Wel vervelend dat je je down voelt, hopelijk draait dat snel weer een beetje!

Dankje Lalameme, inderdaad nog eventjes afwachten maar heb al oud bloedverlies en normaal begint mijn ongesteldheid daar mee dus ik gok niet dat het deze maand raak zal zijn. Maar ben daar eigenlijk ook niet verdrietig onder omdat ik voor mezelf al een hele tijd het idee heb dat het gewoon alleen met hulp gaat lukken. Voor mij voelt het nu ook okay dus omdat die teleurstelling dan veel minder groot is iedere maand. Het komt bij ons wel, alleen met IUI of IVF denk ik. Mocht het dan toch gewoon raak zijn, zou dat een bonusje zijn.

Vervelend dat je zo veel hebt om over na te denken. Kan me voorstellen dat het veel is op het moment! Ik hoop dat het bij jullie ook raak is deze maand! Maar zo niet, dan is het misschien wel goed om het te bespreken toch. Wellicht valt het allemaal mee of zijn er goede behandelmethoden als het toch endometriose blijkt te zijn.. Bij ons maar ook bij anderen hier, voelt het toch volgens mij over het algemeen fijn om meer kennis te hebben van de problemen.
Bij ons is het inderdaad ook de 1ste en wij zijn niet getrouwd. Die van mij wil niet

Ohh ja Eve, dat had ik niet. Bij mij wilden ze alleen prikken om te zien of ik een eisprong had gehad (kon alleen niet omdat ik in het buitenland zat). Ja, een vroege test is dan misschien wel een ideetje, toch. Ennn pfff, het blijft lastig he als het lijkt alsof het bij iedereen super makkelijk lijkt te gaan. Het is gewoon dubbel, inderdaad super mooi maar waarom kan het niet gewoon bij ons allemaal deze maand raak zijn

Hebben jullie trouwens ook die ontzettend irritante advertorials tussendoor over hoe je het goede nieuws aan je vriend gaat vertellen. Zoooo irritant, niet helemaal de juiste advertentie bij ons onderwerp.
vrijdag 25 augustus 2017 om 18:06
Moozzerd Tabel is aangepast, nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Puk He Puk vandaag is jouw NOD. Heeft het oud bloedverlies al doorgezet inmiddels?
Wat jammer trouwens dat je ouders het niet zo goed snappen, een hoofdpijntje
. Maar gelukkig wel voldoende steun van andere mensen
. En ja negatieve emoties horen nu eenmaal ook bij het leven. Dus we kunnen ze er maar beter laten zijn, wegstoppen heeft ook geen zin. Maar er teveel in blijven hangen is natuurlijk weer een ander verhaal.
Misschien moet ik ook maar weer eens beginnen met temperaturen trouwens, mocht het deze ronde niet raak zijn.
Wanneer heb jij vakantie? Snap dat je al zo aan het aftellen bent, ben zo benieuwd wat je te horen gaat krijgen!
Die reclame die komt er bij mij ook haha, maar heb er stiekem wel naar gekeken
Pientje Dank voor het duimen. Inmiddels nog 1 week werken en dan 2 weken vrij
. We gaan helaas niet meer weg. We zijn namelijk al een weekje naar het buitenland geweest. Deze vakantie zal in het teken staan van tuinieren en klussen in huis. Wel gaan we nog een nachtje naar Den Haag en daar heb ik veel zin in!! Benieuwd hoe het met je gaat!
Fab Balen dat jij ook ongesteld bent geworden. Gelukkig heb je veel afleiding met andere dingen, succes met de ovulatietesten!
Over de vakantie, zie mijn bericht aan Pientje.
Bedankt voor je trouwens tip mbt de medische wereld en zeggen wat je wil/verwacht.
Ka Ja zou heel leuk zijn als Pientje het voorteken is van een hele zwangerschapsgolf in dit topic
! Wat naar dat jij je deze week wat down voelt
. Doorgaan is denk ik inderdaad het enige wat je kunt doen
Blij om te lezen dat het verdrietige gevoel niet overheerst! Maar het lijkt me toch zo pittig voor de dames die al zolang aan het wachten zijn
. Maar hopelijk geeft Pientjes verhaal ook weer hoop aan de andere dames! 
Enne deal over het stoppen met excuseren
!
Volgens onze tabel ben je inderdaad de enige die voor een tweede gaat. Van Bakela en Evy weet ik het alleen niet. Die hebben volgens mij na hun eerste post niet meer geschreven dacht ik.
En mbt trouwen, ik en mijn vriend zijn ook nog niet getrouwd. Ik twijfel zelf trouwens nog steeds of ik dat nou graag wil of niet, het kost zoveel geld
aan de andere kant lijkt het me heel bijzonder
.
Lalameme Jouw nod komt er ook alweer bijna aan! Echt fijn dat je deze ronde geen bloedverlies had! Hoop ook voor jou dat ronde 8 jouw lucky number is, zou echt bijzonder zijn als je dat zo hebt kunnen aanvoelen.
Ik duim enorm voor je! Aan de andere kant snap ik ook je angsten dat er misschien iets mis is. En dat is echt niet aanstellerig!! Die pijnklachten lijken me echt pittig hoor
De stap naar de huisarts moet je uiteindelijk doen op het moment dat het voor jou goed voelt
Eerder zei je na deze ronde toch? Nou laten we hopen dat het gewoon niet nodig is meis!
Over de vakantie zie: mijn bericht aan Pientje
Keuzes maken is echt niet altijd makkelijk nee
. Ik ben er ook niet al te best in en heb het afgelopen jaar diverse grote keuzes moeten maken in mijn leven. Nou ik heb me wat afgepiekerd
Maar soms kost het ook tijd voordat je uiteindelijk bij de juiste keuze uitkomt
. Succes ermee!
Eve YW meis
, want ook jij stelt je echt niet aan hoor, iets meer compassie voor jezelf
. Spannend aanstaande maandag. Hoe snel krijg je dan de resultaten, heb je daar al een idee van?
Wat mijn interesse's zijn naast zwanger worden, eens even heel hard nadenken
Goed: bezig zijn met foto's (sorteren en albums maken), Netflix, sporten, tijd doorbrengen met vriendinnen - familie, met fases koken en nieuwe receptjes uitproberen, zelfontwikkeling. En die van jou?
Dit is voor ons trouwens alweer ronde 8
Lijkt me wel even slikken van die 2 vriendinnen, hopelijk blijft dat gevoel niet al te lang hangen
.
Vraag aan iedereen: wat doen jullie aan sport/lichaamsbeweging?
Ik heb trouwens even in de tabel erbij gezet wie is getrouwd en wie niet dat leek me wel makkelijk, hopelijk vinden jullie dat niet erg
.
Met mij gaat het verder goed. Zit nog aardig rustig op het wachtbankje. Heb wel een aantal dingen gemerkt zoals duizeligheid, gevoelige borsten en emotioneel. Maar het is nog wel heeel vroeg voor symptonen dus probeer me niks in mijn hoofd te halen
. Nou ik ben echt blij dat het weer weekend is, jullie een heel fijn weekend dames!!!
PS ik heb over jullie gedroomd!!!
Ik droomde dat we met z'n alle aan een grote houten tafel zaten te lunchen buiten. En Evy was aan het vertellen dat ze wel nog had gereageerd, na haar eerste post. Omdat ik vroeg waarom ze niet meer had gereageerd. Ik dacht al, heb ik nou zo verkeerd gekeken hoe kan dat nou
. Maar het bleek dus een droom
Puk He Puk vandaag is jouw NOD. Heeft het oud bloedverlies al doorgezet inmiddels?
Wat jammer trouwens dat je ouders het niet zo goed snappen, een hoofdpijntje

Misschien moet ik ook maar weer eens beginnen met temperaturen trouwens, mocht het deze ronde niet raak zijn.

Wanneer heb jij vakantie? Snap dat je al zo aan het aftellen bent, ben zo benieuwd wat je te horen gaat krijgen!
Die reclame die komt er bij mij ook haha, maar heb er stiekem wel naar gekeken

Pientje Dank voor het duimen. Inmiddels nog 1 week werken en dan 2 weken vrij

Fab Balen dat jij ook ongesteld bent geworden. Gelukkig heb je veel afleiding met andere dingen, succes met de ovulatietesten!
Over de vakantie, zie mijn bericht aan Pientje.

Bedankt voor je trouwens tip mbt de medische wereld en zeggen wat je wil/verwacht.
Ka Ja zou heel leuk zijn als Pientje het voorteken is van een hele zwangerschapsgolf in dit topic

Enne deal over het stoppen met excuseren

Volgens onze tabel ben je inderdaad de enige die voor een tweede gaat. Van Bakela en Evy weet ik het alleen niet. Die hebben volgens mij na hun eerste post niet meer geschreven dacht ik.
En mbt trouwen, ik en mijn vriend zijn ook nog niet getrouwd. Ik twijfel zelf trouwens nog steeds of ik dat nou graag wil of niet, het kost zoveel geld

Lalameme Jouw nod komt er ook alweer bijna aan! Echt fijn dat je deze ronde geen bloedverlies had! Hoop ook voor jou dat ronde 8 jouw lucky number is, zou echt bijzonder zijn als je dat zo hebt kunnen aanvoelen.

Keuzes maken is echt niet altijd makkelijk nee

Eve YW meis

Wat mijn interesse's zijn naast zwanger worden, eens even heel hard nadenken

Dit is voor ons trouwens alweer ronde 8

Lijkt me wel even slikken van die 2 vriendinnen, hopelijk blijft dat gevoel niet al te lang hangen

Vraag aan iedereen: wat doen jullie aan sport/lichaamsbeweging?
Ik heb trouwens even in de tabel erbij gezet wie is getrouwd en wie niet dat leek me wel makkelijk, hopelijk vinden jullie dat niet erg

Met mij gaat het verder goed. Zit nog aardig rustig op het wachtbankje. Heb wel een aantal dingen gemerkt zoals duizeligheid, gevoelige borsten en emotioneel. Maar het is nog wel heeel vroeg voor symptonen dus probeer me niks in mijn hoofd te halen

PS ik heb over jullie gedroomd!!!

vrijdag 25 augustus 2017 om 18:32
Even een snelle update, later reageer ik op jullie dames!
Vanochtend een test gedaan, zou moeten kunnen gezien mijn lf.. negatief. Daarna inderdaad ook wat spotting. Temperatuur vanochtend was al wat gedaald, gisteren trouwens ook al ietsje. Deze kwam heel hard aan, hopen dan het dan maar snel doorzet.
Wat had ik goede hoop, gelukkig veel afleiding dit weekend..
Vanochtend een test gedaan, zou moeten kunnen gezien mijn lf.. negatief. Daarna inderdaad ook wat spotting. Temperatuur vanochtend was al wat gedaald, gisteren trouwens ook al ietsje. Deze kwam heel hard aan, hopen dan het dan maar snel doorzet.
Wat had ik goede hoop, gelukkig veel afleiding dit weekend..

zaterdag 26 augustus 2017 om 09:09
@ Lalameme: shit zeg.
. Ik dacht ergens dat jij na Pientje de tweede zou zijn met mooi nieuws. geef je verdriet even de ruimte. Ga je met je vriend bespreken of jullie naar de huisarts gaan ivm de wat korte LF?
@ Sunny: over ons gedroomd?! Hahahhahaha en dan over onze teksten of had je personen van ons gemaakt?
Je nieuwe ava is idd heel leuk!
Wat bedoel je met "met fases koken"? Ik heb echt geen flauw idee wat je bedoelt... Maar dat komt misschien omdat ik niet zo n kookheld ben.
Trouwens kost idd veel geld. Wij hadden een avondbruiloft (ceremonie en feest) dat maakt het wel betaalbaarder maar alsnog
@Puk: bruinverlies nog doorgezet? Fijn dat je wat rust voelt eronder. Alweer bijna een afspraak bij jullie gyn om behandelplan te bespreken. Ben heel benieuwd!
Hahaha een echte Hollander
dat riep eigenlijk bij me of we hier een beetje een multiculti groepje hebben? Nog andere achtergronden dan Nederlands?

@ Sunny: over ons gedroomd?! Hahahhahaha en dan over onze teksten of had je personen van ons gemaakt?
Je nieuwe ava is idd heel leuk!
Wat bedoel je met "met fases koken"? Ik heb echt geen flauw idee wat je bedoelt... Maar dat komt misschien omdat ik niet zo n kookheld ben.
Trouwens kost idd veel geld. Wij hadden een avondbruiloft (ceremonie en feest) dat maakt het wel betaalbaarder maar alsnog

@Puk: bruinverlies nog doorgezet? Fijn dat je wat rust voelt eronder. Alweer bijna een afspraak bij jullie gyn om behandelplan te bespreken. Ben heel benieuwd!
Hahaha een echte Hollander

zaterdag 26 augustus 2017 om 09:14
Die angst klinkt helemaal niet aanstellerig. Ikan snap hoe het voelt om ergens een vermoeden/angst voor te hebben.Lalameme schreef: ↑23-08-2017 20:43Sorry voor de spam.
Met mij gaat het verder goed, veel nadenken over alles. Werk, zwanger worden, de angst voor endometriose (het voelt zo aanstellerig, maar ik ben er echt bang voor). Veel keuzes komen momenteel op mij pad, laat dat nou net zijn wat ik niet kan.. Ik heb ontzettend genoten van mijn lange weekend waar ik ook zo ontzettend aan toe was!
Hoelang heb je dat vermoeden al? En waardoor precies?
zaterdag 26 augustus 2017 om 13:56
Zelfs als je je er op instelt blijft het toch weer een beetje verdrietig als je dan echt ongesteld wordt... Tis dus weer zo ver. Mijn nieuwe datum is nu 22 september. Ga zo maar lekker lunchen met het vriendje en dan zal ik me weer snel beter voelen. De zon schijnt, ik heb twee dagen vrij achter elkaar (lang niet meer gehad), morgen is er een festival waar we lekker heen gaan, allemaal leuke dingen dus!
Balen Lalameme!
Hoop dat de afleiding dit weekend goed doet!
Het is inderdaad wel jammer dat mijn ouders het niet echt begrijpen maar dat is een beetje 'the story of my life'. Ze zijn echt heel lief en houden ook echt wel van me maar mijn ouders begrijpen mijn leven eigenlijk al heel lang niet. Eigenlijk vanaf het moment dat ik ging studeren, alles wat daarbij hoort tot banen etc. Mijn ouders zijn doof en slecht-horend en hun wereldje is heel klein, ze bedoelen het dus niet slecht. Af en toe heeeel moeilijk maar het is ook iets wat ik (meestal) geaccepteerd heb. Gelukkig heb ik hele goeie en lieve vrienden waar ik moeilijke problemen en levensfases altijd mee heb kunnen bespreken. De ouders van mij vriend, die bij ons in het dorp wonen zijn ook echt geweldig en leven met alles wat wij doen zooo ontzettend mee. Dus dat is gelukkig heel fijn!
En Sunny Lady, ik ben het vergeten maar had jij al eerder getemperatuurd? Ik denk inderdaad dat het nooit kwaad kan. Ik ben er wel mee opgehouden toen we eenmaal bij de gynaecoloog waren omdat het na een aantal maanden wel als een druk begon te voelen.
Ik heb 7 september vakantie, we gaan lekker 2,5 week naar Italië dus enorm zin in na de drukke periode. Ik heb ook echt leuke dingen geboekt om echt te genieten en te ontspannen. Dus van het Gardameer, tot een boomhut tot een huisje in een dorpje met 6 andere huisjes. Lekker rond trekken dus maar wel overal 3/4 nachten. Jij dus ook lekker even vrij. Heerlijk hoor, zelfs als je thuis blijft is het gewoon fijn om even tijd voor jezelf en leuke dingen te hebben.
En moest wel een beetje lachen dat jij die advertentie ook hebt en er op geklikt hebt, haha. Snap het helemaal hoor! Toen je het zei dacht ik, misschien ook eens even kijken. Was het wat?
Spannend deze ronde weer voor je, ik duim in ieder geval!
En super grappig dat je over ons gedroomd hebt! Waren we allemaal zwanger tijdens onze lunch
Pientje, hoe voel je je? Heel benieuwd!
Moeten we Bakela en Evy uit de tabel halen? Tenzij ze dit natuurlijk lezen en weer mee willen schrijven
. Aangezien we max tien hebben gezegd komt er weer wat ruimte als er toch nog andere meiden zijn die het gevoel hebben ergens mee te willen schrijven. Ik weet dat ik lang meegelezen heb en dat niet ergens anders had. Het is toch fijn als je wel dat clubje vind, waar het kan. Hoe denken jullie daarover, als er nog andere meiden reageren in ons topic?
Om je vraag te bantwoorden Sunny Lady, sport op het moment eigenlijk niet. Komt ook een beetje door de baan die ik had waardoor ik altijd op en af in het buitenland zat en nu net mijn nieuwe baan heb en zo druk ben. Ik ben begonnen met zwemmen om borstcrawl te leren in januari en heb deze afgerond. Ga nu in september weer verder. Dat vond ik heel leuk om te doen. Verder wil ik beginnen met wielrennen, de fiets heb ik al even
Eve, dankje! Jaaa de daagjes aan het aftellen, ook heel benieuwd! Hoe is het met jou? Voel jij je weer iets beter na de zwangerschapsaankondigingen? En ik denk dat Sunny lady bedoeld dat ze af en toe helemaal in het koken is en af en toe niet. Dus niet zo zeer dat 'met fases' een kookterm is. Al ben ik ook geen keukenprinses dus wie weet is het wel een manier van koken
Meiden, fijn weekend!
Balen Lalameme!

Het is inderdaad wel jammer dat mijn ouders het niet echt begrijpen maar dat is een beetje 'the story of my life'. Ze zijn echt heel lief en houden ook echt wel van me maar mijn ouders begrijpen mijn leven eigenlijk al heel lang niet. Eigenlijk vanaf het moment dat ik ging studeren, alles wat daarbij hoort tot banen etc. Mijn ouders zijn doof en slecht-horend en hun wereldje is heel klein, ze bedoelen het dus niet slecht. Af en toe heeeel moeilijk maar het is ook iets wat ik (meestal) geaccepteerd heb. Gelukkig heb ik hele goeie en lieve vrienden waar ik moeilijke problemen en levensfases altijd mee heb kunnen bespreken. De ouders van mij vriend, die bij ons in het dorp wonen zijn ook echt geweldig en leven met alles wat wij doen zooo ontzettend mee. Dus dat is gelukkig heel fijn!
En Sunny Lady, ik ben het vergeten maar had jij al eerder getemperatuurd? Ik denk inderdaad dat het nooit kwaad kan. Ik ben er wel mee opgehouden toen we eenmaal bij de gynaecoloog waren omdat het na een aantal maanden wel als een druk begon te voelen.
Ik heb 7 september vakantie, we gaan lekker 2,5 week naar Italië dus enorm zin in na de drukke periode. Ik heb ook echt leuke dingen geboekt om echt te genieten en te ontspannen. Dus van het Gardameer, tot een boomhut tot een huisje in een dorpje met 6 andere huisjes. Lekker rond trekken dus maar wel overal 3/4 nachten. Jij dus ook lekker even vrij. Heerlijk hoor, zelfs als je thuis blijft is het gewoon fijn om even tijd voor jezelf en leuke dingen te hebben.
En moest wel een beetje lachen dat jij die advertentie ook hebt en er op geklikt hebt, haha. Snap het helemaal hoor! Toen je het zei dacht ik, misschien ook eens even kijken. Was het wat?
Spannend deze ronde weer voor je, ik duim in ieder geval!
En super grappig dat je over ons gedroomd hebt! Waren we allemaal zwanger tijdens onze lunch

Pientje, hoe voel je je? Heel benieuwd!
Moeten we Bakela en Evy uit de tabel halen? Tenzij ze dit natuurlijk lezen en weer mee willen schrijven

Om je vraag te bantwoorden Sunny Lady, sport op het moment eigenlijk niet. Komt ook een beetje door de baan die ik had waardoor ik altijd op en af in het buitenland zat en nu net mijn nieuwe baan heb en zo druk ben. Ik ben begonnen met zwemmen om borstcrawl te leren in januari en heb deze afgerond. Ga nu in september weer verder. Dat vond ik heel leuk om te doen. Verder wil ik beginnen met wielrennen, de fiets heb ik al even

Eve, dankje! Jaaa de daagjes aan het aftellen, ook heel benieuwd! Hoe is het met jou? Voel jij je weer iets beter na de zwangerschapsaankondigingen? En ik denk dat Sunny lady bedoeld dat ze af en toe helemaal in het koken is en af en toe niet. Dus niet zo zeer dat 'met fases' een kookterm is. Al ben ik ook geen keukenprinses dus wie weet is het wel een manier van koken

Meiden, fijn weekend!
zaterdag 26 augustus 2017 om 20:57
Bedankt voor al jullie lieve en bemoedigende berichten! Doet mij goed. Ik ga stappen ondernemen zodra huisarts terug is, dood eng maar vele van jullie gingen mij al voor.
Bedankt sunny! Zo fijn dat je deze geopend hebt
. Ik doe momenteel weinig. Ik ga weer een nieuw fitness abonnement nemen. Oude sportschool is nu dik een half uur rijden haha. Verder hoop ik ook een andere sport weer op te kunnen pakken, dat is mijn grote hobby/passie. Wat doe jij? Fijn dat het goed gaat! Grappig je droom, wie weet gebeurd dat ooit echt:) ik duim voor je!
Vriend wilt het eigenlijk nog niet eve. Niet voor de mm iniedegeval. Wel om te kijken wat er mis is met mij. Hij wil nog geen 'kwakkie' in leveren.. Haha. Aantal jaren geleden heel ziek geweest met heel heel veel pijn, toen zonder verklaring. Het was een verschrikkelijke Periode. Hier op het forum lees je regelmatig over endometriose, ik was benieuwd wat dat nou precies was.. Wat ik dat lees, Dat ben ik. Daar schrok ik van. Ik ben bang dat het allemaal samenhangt, dat het echt is.. Het zou een hele logische verklaring zijn. Alles klopt zegmaar.
Hier ook de advertentie hoor puk haha.. gelukkig hebben jullie de steun van jouw schoonouders wel. Fijn dat je fijne mensen om je heen hebt! En anders de aller eerste ronde in de mm! Leuk je sport/hobby! Dat hoor je niet vaak
een hele dikke knuffel voor jou, het is inderdaad elke keer een verschrikkelijke domper! 
Ik denk dat het een goed idee is de tabel up to date te houden.. dan blijft het overzichtelijk. Misschien de namen van de mensen die er uit gehaald zijn onderin noteren!
Menstruatie zet niet echt door.. hopen dat het snel doorzet.
Bedankt sunny! Zo fijn dat je deze geopend hebt

Vriend wilt het eigenlijk nog niet eve. Niet voor de mm iniedegeval. Wel om te kijken wat er mis is met mij. Hij wil nog geen 'kwakkie' in leveren.. Haha. Aantal jaren geleden heel ziek geweest met heel heel veel pijn, toen zonder verklaring. Het was een verschrikkelijke Periode. Hier op het forum lees je regelmatig over endometriose, ik was benieuwd wat dat nou precies was.. Wat ik dat lees, Dat ben ik. Daar schrok ik van. Ik ben bang dat het allemaal samenhangt, dat het echt is.. Het zou een hele logische verklaring zijn. Alles klopt zegmaar.
Hier ook de advertentie hoor puk haha.. gelukkig hebben jullie de steun van jouw schoonouders wel. Fijn dat je fijne mensen om je heen hebt! En anders de aller eerste ronde in de mm! Leuk je sport/hobby! Dat hoor je niet vaak

Ik denk dat het een goed idee is de tabel up to date te houden.. dan blijft het overzichtelijk. Misschien de namen van de mensen die er uit gehaald zijn onderin noteren!

Menstruatie zet niet echt door.. hopen dat het snel doorzet.

zondag 27 augustus 2017 om 10:06
Jep... sterkte en festivalse vandaag! Wat voor soort festival is het?Puk32 schreef: ↑26-08-2017 13:56Zelfs als je je er op instelt blijft het toch weer een beetje verdrietig als je dan echt ongesteld wordt... Tis dus weer zo ver. Mijn nieuwe datum is nu 22 september. Ga zo maar lekker lunchen met het vriendje en dan zal ik me weer snel beter voelen. De zon schijnt, ik heb twee dagen vrij achter elkaar (lang niet meer gehad), morgen is er een festival waar we lekker heen gaan, allemaal leuke dingen dus!
Klinkt perfect!!Ik heb 7 september vakantie, we gaan lekker 2,5 week naar Italië dus enorm zin in na de drukke periode. Ik heb ook echt leuke dingen geboekt om echt te genieten en te ontspannen. Dus van het Gardameer, tot een boomhut tot een huisje in een dorpje met 6 andere huisjes. Lekker rond trekken dus maar wel overal 3/4 nachten.

Ik ook! Laat je hier af en toe nog even weten hoe het gaat?!Pientje, hoe voel je je? Heel benieuwd!
Ja kan idd. Sunny jij hebt het topic geopend. Hoe denk jij erover.Moeten we Bakela en Evy uit de tabel halen? Tenzij ze dit natuurlijk lezen en weer mee willen schrijven. Aangezien we max tien hebben gezegd komt er weer wat ruimte als er toch nog andere meiden zijn die het gevoel hebben ergens mee te willen schrijven.
Veel dames vinden het niet fijn mee te schrijven in een topic wat al ff op gang is maar wat mij betreft helemaal welkom!
Leuk! Ik zoek naar een blessure ook nog een nieuwe sport. Ideeën?!Om je vraag te bantwoorden Sunny Lady, sport op het moment eigenlijk niet. Komt ook een beetje door de baan die ik had waardoor ik altijd op en af in het buitenland zat en nu net mijn nieuwe baan heb en zo druk ben. Ik ben begonnen met zwemmen om borstcrawl te leren in januari en heb deze afgerond. Ga nu in september weer verder. Dat vond ik heel leuk om te doen. Verder wil ik beginnen met wielrennen, de fiets heb ik al even![]()
jep voel me weer beter. Tnxx.Eve, dankje! Jaaa de daagjes aan het aftellen, ook heel benieuwd! Hoe is het met jou? Voel jij je weer iets beter na de zwangerschapsaankondigingen?
Hahahaha ik moest heel.hard om mezelf lachen toen ik jouw uitleg las. Natuurlijk bedoelt ze dat :')En ik denk dat Sunny lady bedoeld dat ze af en toe helemaal in het koken is en af en toe niet. Dus niet zo zeer dat 'met fases' een kookterm is. Al ben ik ook geen keukenprinses dus wie weet is het wel een manier van koken![]()
[/quote]

zondag 27 augustus 2017 om 10:30
Aangezien je toch eerst jouw zorg met de ha wil bespreken mbt jouw lichaam is het wel ok dat jouw vriend geen zaad wil inleveren toch?! Mocht er dan bij jou niks uitkomen, kan dat altijd nog.Lalameme schreef: ↑26-08-2017 20:57Bedankt voor al jullie lieve en bemoedigende berichten! Doet mij goed. Ik ga stappen ondernemen zodra huisarts terug is, dood eng maar vele van jullie gingen mij al voor.
(...)
Ik ken dat gevoel van "alles valt op z'n plaats". Neem het serieus en bespreek het met je HA inderdaad. Huisartsen zijn vaak niet zo fan van patiënten die zelf.iets zijn tegenkomen op het internet. Of iig de huisarts die ik heb. Maar het gaat om jouw lichaam en jullie kinderwens dus gewoon bespreken.

zondag 27 augustus 2017 om 10:32
En hier zijn de menstruatiekrampen 4 dagen voor NOD gestopt. Maar die komen vast weer. Geen signalen dat ik zwanger zou kunnen zijn. De afspraak morgen bij de gyn vind ik spannend. Maargoed, ook weer een stapje verder. Denk dat ik blij mag zijn als hij me nog Max 2 maanden laat aanmodderen en dan toch verwijst voor onderzoek op asherman syndroom

maandag 28 augustus 2017 om 15:07
Ik spam nu wel heel veel, maar wil dit nog even hier delen.
Ik heb vandaag mijn derde echo gehad. Geheel tegen verwachting van de gyn in (maar ik ben niet verbaasd, gezien de zorg die ik heb) is mijn BMS niet dikker maar juist dunner geworden. Namelijk nog maar 3 mm. Hiermee is een zwangerschap uitgesloten.
Ik heb progesteron laten prikken. Vanmiddag of morgenochtend is hiervan de uitkomst.
Mocht dit gelijk duidelijk maken dat deze waardes hoog genoeg zijn voor een eisprong, dan is die hypothese (geen eisprong) van de baan. Mocht het twijfelachtig zijn dan in mijn volgende cyclus nog 3x prikken.
Als het progesteron goed is, word ik meteen ingepland voor een kijkoperatie. ik hoef dan dus niet meer te wachten aangezien er nu ook een afwijkend beeld op de echo te zien is. Als de progesteronwaarden niet goed zijn, wordt er verder gezocht op hormoonafwijkingen.
ik ben behoorlijk verdrietig want onze kinderwens kunnen we voor 2017 opgeven.
Mijn vertrouwen in mezelf is toegenomen omdat ik het juist had aangevoeld; er is iets niet goed.
Ik heb het gevoel nu wel serieus genomen te worden en dat er stappen worden gezet om dit te verhelpen.
Hopelijk wordt 2018 ons jaar.
Ik heb vandaag mijn derde echo gehad. Geheel tegen verwachting van de gyn in (maar ik ben niet verbaasd, gezien de zorg die ik heb) is mijn BMS niet dikker maar juist dunner geworden. Namelijk nog maar 3 mm. Hiermee is een zwangerschap uitgesloten.
Ik heb progesteron laten prikken. Vanmiddag of morgenochtend is hiervan de uitkomst.
Mocht dit gelijk duidelijk maken dat deze waardes hoog genoeg zijn voor een eisprong, dan is die hypothese (geen eisprong) van de baan. Mocht het twijfelachtig zijn dan in mijn volgende cyclus nog 3x prikken.
Als het progesteron goed is, word ik meteen ingepland voor een kijkoperatie. ik hoef dan dus niet meer te wachten aangezien er nu ook een afwijkend beeld op de echo te zien is. Als de progesteronwaarden niet goed zijn, wordt er verder gezocht op hormoonafwijkingen.
ik ben behoorlijk verdrietig want onze kinderwens kunnen we voor 2017 opgeven.
Mijn vertrouwen in mezelf is toegenomen omdat ik het juist had aangevoeld; er is iets niet goed.
Ik heb het gevoel nu wel serieus genomen te worden en dat er stappen worden gezet om dit te verhelpen.
Hopelijk wordt 2018 ons jaar.

maandag 28 augustus 2017 om 16:07
Morgen, einde vd middag.
Tnxx... nee vind het best moeilijk te bevatten dat we eigenlijk in 2017 geen kans meer maken. Maar duidelijkheid is ook wat waard.
Ik zal dus de komende maanden niet in spanning zitten of ik misschien zwanger ben. Dus hoe fijn ik deze groep ook vind... Ik zal af en toe blijven kijken hoe het met jullie gaat en of er al meer goed nieuws is, maar eigenlijk hoor ik er niet meer bij (voor nu) dus ik zal me ook wat terugtrekken.
maandag 28 augustus 2017 om 19:45
eve87 wat heftig voor jullie! Heel dubbel omdat t natuurlijk flink bagger is dat er wat is. Maar aan de andere kant gaan ze nu wel verder kijken en hopelijk kunnen ze snel en makkelijk helpen. En je hoort er gewoon bij hoor! Ik loop ook al 23 rondes nu, geen idee of t 2017 nog wat wordt. Misschien ben je wel alsnog eerder. Het kan allemaal, misschien zelfs wel een klein wondertje bij jullie!
Dikke digiknuffel!!!!!
pientje Hoe gaat het? Wat super spannend nu! Nog 3,5 week en dan hopelijk een geweldige echo!
fab heb je je piek gevonden?
lalameme heel veel succes! Hopelijk is t allemaal niks en ben je snel zwanger!
Dat kwakkie vond mijn vriend ook niet geweldig. Maar hebben t toen zo gedaan dat ik het ben gaan brengen. Voor hem was t dus gewoon alleen thuis ervoor zorgen dat ik t weg kon brengen.
sunny Ik wandel, fiets en zwem. Geen enorme sporter, maar wil afvallen.
Nog steeds rustig op wachtbankje??
puk Hoor ook heel veel dat gynaecologen niet meer naar temperaturen vragen, wordt zo kierewiet van al die artsen die wat anders doen. Zou handig zijn als ze gewoon daar eens wat meer standaard in zijn en dat we makkelijk weten wat we al kunnen doen voordat we langs komen.
Ik vond t trouwens totaaaal niet leuk, vooral erg frustrerend dat mn wekker int weekend op dezelfde tijd ging als doordeweeks haha.
Verschrikkelijk hè dat eerste bloed. Went niet helaas. Hopelijk wordt 22-9 een dag van t goede nieuws, jij een positieve test en ik een positief gesprek.
hier weinig nieuws. Vandaag weer gaan werken, 0 zin in. Gisteravond zelfs zitten huilen. Gewoon niet zo lekker in mn vel en moe. Maar goed, nog even doorgaan en dan hopelijk eindelijk hulp.
Dikke digiknuffel!!!!!
pientje Hoe gaat het? Wat super spannend nu! Nog 3,5 week en dan hopelijk een geweldige echo!
fab heb je je piek gevonden?
lalameme heel veel succes! Hopelijk is t allemaal niks en ben je snel zwanger!
Dat kwakkie vond mijn vriend ook niet geweldig. Maar hebben t toen zo gedaan dat ik het ben gaan brengen. Voor hem was t dus gewoon alleen thuis ervoor zorgen dat ik t weg kon brengen.
sunny Ik wandel, fiets en zwem. Geen enorme sporter, maar wil afvallen.
Nog steeds rustig op wachtbankje??
puk Hoor ook heel veel dat gynaecologen niet meer naar temperaturen vragen, wordt zo kierewiet van al die artsen die wat anders doen. Zou handig zijn als ze gewoon daar eens wat meer standaard in zijn en dat we makkelijk weten wat we al kunnen doen voordat we langs komen.
Ik vond t trouwens totaaaal niet leuk, vooral erg frustrerend dat mn wekker int weekend op dezelfde tijd ging als doordeweeks haha.
Verschrikkelijk hè dat eerste bloed. Went niet helaas. Hopelijk wordt 22-9 een dag van t goede nieuws, jij een positieve test en ik een positief gesprek.
hier weinig nieuws. Vandaag weer gaan werken, 0 zin in. Gisteravond zelfs zitten huilen. Gewoon niet zo lekker in mn vel en moe. Maar goed, nog even doorgaan en dan hopelijk eindelijk hulp.
dinsdag 29 augustus 2017 om 08:16
Bah Eve! Wat een klote nieuws. Ik moet zeggen dat ik er weinig van af weet dus sorry als ik stomme dingen zeg. Zou het mogelijk zijn om met hormonen te zorgen voor dikker baarmoederslijm / eisprong (als die er niet is). In ieder geval een dikke knuffel van me! En denk je dat het Asherman syndroom is of zijn er nog andere oorzaken mogelijk. Ik kan me voorstellen dat het nu moeilijk is om iets positief in te zien maar het is wel fijn dat ze in ieder geval goed gaan testen en kijken nu. Ik hoop dat het allemaal niet zo erg is als het nu lijkt en voelt. Ik vind ook dat je hier nog helemaal hoort aangezien we allemaal niet weten hoe lang het nog gaat duren. Ik snap dat het voor jou voelt alsof je nu heel ver van een zwangerschap bent maar misschien valt het enigszins mee. Je moet natuurlijk zelf kijken wat goed voelt maar je gevoel delen tijdens de testen, kijkoperaties etc. is misschien wel heel fijn. En anders gewoon meelezen en schrijven wanneer het goed voelt. Benieuwd naar de uitslag van vanmiddag. Sterkte met alles!
Ka, ja inderdaad he! Wij zitten maar een end weg te googlen om alles te doen wat hoort maar inderdaad, alles is overal anders. En ja kan me inderdaad voorstellen dat je het temperaturen niks vond. Ik had sowieso wel eenzelfde ritme wat opstaan betreft en er mag wat tijd tussen zitten dus ik rekte precies tot wat mocht om iets langer te slapen
Daarnaast heb ik ook zeker hier en daar een dagje gemist, haha.
Ik hoop mee dat dat inderdaad gaat lukken al zal dat bij mij moeilijk worden. Vriendje gaat naar het buitenland dus komende ronde geen kans. Vrede mee want geloof ook niet dat het nu opeens raak zou zijn. Hopelijk dan rond de 22ste beginnen met IUI maar eerst maar eens donderdag afwachten. Op een of andere manier bang dat ze gaan zeggen dat we niet gelijk kunnen beginnen door wachttijden ofzo. Te veel aan het nadenken weer
Bah, dat je niet lekker in je vel zit
Hopelijk dat je werk wel een beetje voor afleiding zorgt. Ik heb op het moment een beetje hetzelfde met mijn werk maar als ik er ben, voelt dat ook wel weer goed en gaat de tijd snel voorbij. Hoop bij jou ook!
Ka, ja inderdaad he! Wij zitten maar een end weg te googlen om alles te doen wat hoort maar inderdaad, alles is overal anders. En ja kan me inderdaad voorstellen dat je het temperaturen niks vond. Ik had sowieso wel eenzelfde ritme wat opstaan betreft en er mag wat tijd tussen zitten dus ik rekte precies tot wat mocht om iets langer te slapen

Ik hoop mee dat dat inderdaad gaat lukken al zal dat bij mij moeilijk worden. Vriendje gaat naar het buitenland dus komende ronde geen kans. Vrede mee want geloof ook niet dat het nu opeens raak zou zijn. Hopelijk dan rond de 22ste beginnen met IUI maar eerst maar eens donderdag afwachten. Op een of andere manier bang dat ze gaan zeggen dat we niet gelijk kunnen beginnen door wachttijden ofzo. Te veel aan het nadenken weer

Bah, dat je niet lekker in je vel zit

dinsdag 29 augustus 2017 om 16:56
@ Ka: tnx. Ik bedoelde het ook meer omdat ik nu zeker weet dat er geen ronden zijn en ook al sinds maart niet zijn geweest. Of het dan wel helemaal logisch is dat ik hier meeschrijf? Ik weet hoe lang jij al bezig bent hoor met alle ellende erbij. Dus dat bedoel ik absoluut niet.
ik hoop idd dat jij 22/9 een positief gesprek hebt.
Ik kan iig vast laten weten dat progesteronwaarde prima is. Dus geen eisprong is uitgesloten. Volgende week woensdag belafspraak met gyn. Als ik dan geen menarratie heb gehad of weer heel nihil (wat zou passen bij laatste echobeeld) wordt ik ingepland voor een kijkoperatie. Weer een stapje dichierbij duidelijkheid en hopelijk de oplossing.
Ik ben vandaag veel onderweg. Reageer morgen even inhoudelijker op iedereen.

Ik kan iig vast laten weten dat progesteronwaarde prima is. Dus geen eisprong is uitgesloten. Volgende week woensdag belafspraak met gyn. Als ik dan geen menarratie heb gehad of weer heel nihil (wat zou passen bij laatste echobeeld) wordt ik ingepland voor een kijkoperatie. Weer een stapje dichierbij duidelijkheid en hopelijk de oplossing.

Ik ben vandaag veel onderweg. Reageer morgen even inhoudelijker op iedereen.
anoniem_349958 wijzigde dit bericht op 29-08-2017 21:12
Reden: Spelfout
Reden: Spelfout
0.26% gewijzigd
dinsdag 29 augustus 2017 om 20:50
Puk, spannend wel dan dat de volgende ronde met iui misschien zal zijn, aangezien aankomende ronde dan niet kan. Ik zou ook niet weten of daar wachttijden voor zijn. Ga het zo eens opzoeken of dat op de site staat, weet dat van ons ziekenhuis (bravis) er wel bepaalde wachttijden op staan.
Eve, begrijp wel hoe je t bedoelt. Ik bedoelde vooral dat je gewoon mee kan blijven schrijven, voor mijn gevoel. Ik ben erg benieuwd naar wat er de komende tijd uitkomt en wat ze kunnen doen om te helpen. En misschien kan t allemaal in zo'n tempo dat je niet eens zolang hoeft te wachten... zou mooi zijn toch?!... ik hoop t iig voor je!
Fijn dat de waarde goed waren! Wel spannend dan nu die kijkoperatie. Hopelijk hoef je daar niet te lang op te wachten!
Eve, begrijp wel hoe je t bedoelt. Ik bedoelde vooral dat je gewoon mee kan blijven schrijven, voor mijn gevoel. Ik ben erg benieuwd naar wat er de komende tijd uitkomt en wat ze kunnen doen om te helpen. En misschien kan t allemaal in zo'n tempo dat je niet eens zolang hoeft te wachten... zou mooi zijn toch?!... ik hoop t iig voor je!
Fijn dat de waarde goed waren! Wel spannend dan nu die kijkoperatie. Hopelijk hoef je daar niet te lang op te wachten!
dinsdag 29 augustus 2017 om 21:43