Zwanger worden vanaf april/mei/juni (nieuw topic)

15-04-2018 21:37 2649 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het fijner is dat iedereen zelf de tabel kan wijzigen heb ik een nieuw account aangemaakt.



Het is erg makkelijk om het aan te passen en het wijst zich, hoop ik, vanzelf uit.

Voel je vrij om een kolom toe te voegen.
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Bijzonderheden
Sisterr 26/26 Eerste December 2017 Onregelmatige cyclus
Moosforhappiness1988 30/33 Eerste Februari 2018 miskraam in april
Nioma 28/28 Eerste April 2018 miskraam in augustus, 27-..
LiefsM 31/26 Eerste April 2018 Vrij regelmatige cyclus
Beau1992 26/28 Eerste April 2018 Cyclus: 28-34-27-30-28-31-..
summerjamm 34 Tweede Mei 2018
Blauwbosbesje 27/30 Eerste Oktober 2018
Open plekje :)
Mamavaneenboefje :rose: :hug:

De zwangeren van ons topic! :cheer2:

:heart: = Kloppend hartje
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Uitgerekend Bijzonderheden
Baby12345 27/28 Eerste Juni 2018 11 maart 2019 :heart:
Sunflower_26 26 Tweede Mei 2018 26 maart 2019
Caretaker 29/39 Tweede April 2018 18 april 2019 :heart:
RobinScottie 27/30 Eerste April 2018 5 mei 2019
Arie 28 Eerste april 2018 juli 2019 :heart:
-Anna89- 29/35 Eerste April 2018 10 augustus 2019 :heart:
LUV91 27 Eerste mei 2018 21 augustus 2019 :heart:
DEM89 29/37 Eerste April 2018 30 augustus 2019 :heart:
:love:
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Bijzonderheden
Bruschetta_ 29 Eerste April 2018 :heart: 18 december 2018 bevallen van een zoon!
MQ11 26/26 Eerste April 2018 :heart: 16 januari 2019 bevallen van een zoon!
Sali1985 32/34 Eerste April 2018 :heart: 23 januari 2019 bevallen van een zoon!
Happy-Life 25/28 Tweede Mei 2018 :heart: 4 februari 2019 bevallen van een dochter!
Nijn5 33/33 Eerste Juni 2018 :heart: 17 februari 2019 bevallen van een dochter!
Zegeens 27/34 Eerste April 2018 :heart: 18 februari 2019 bevallen van een dochter!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
65.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Anna, snap heel goed dat je dit wilt uitsluiten voor je eigen gemoedstoestand. Ben blij dat een volgende zwangerschap gewoon nog steeds een heel hoog percentage heeft!
Benieuwd of je menstruatie doorzet of roze verlies iets anders was.
Begin dec de sleutels, spannend!

Bosbes, Haha nou dat was nog wel een beetje een planning afgelopen weekend maar is goed gekomen! Om de dag, en afgelopen rondes vaak elke dag, benieuwd of dit iets van effect heeft.
Hoe voel jij je?

Eerste met nod is dem nu denk ik? Of Arie?
Kan via mn tel het lijstje niet echt zien.
Alle reacties Link kopieren
Uit Zuid-Amerika! Wat betreft geslacht, enof naam zou ik ook doen wat goed voelt en in overleg met me man.
Ik weet niet wat mijn nod is, denk ergens tussen 8 en 12 nov. Ben dus niet de eerste van deze ronde.

Hier heb ik nog niet echt me eitje kunnen vinden want de testen van de Kruidvat lopen niet op. Heb al sinds maandag getest en nog 2 te gaan. Dus even afwachten of ik nog wel een extra doosje ga kopen. Helaas geen goede ervaringen en nooit me eitje gevonden met die van de Action.
Just keep swimming! #Dorry
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat je ook uit Zuid Amerika komt Arie!
Heb je ook al geprobeerd om twee keer per dag te testen? Bij sommige vrouwen is de piek heel kort.
Anders kan je ook temperaturen, heb je wel vruchtbaar slijm?

Heb je foto van je testen? Kunnen we meekijken
Alle reacties Link kopieren
Wat Moos zegt is wel een goede, ArieA.
Heb je een regelmatige cyclus? Heb je al eens eerder een positieve ovulatietest gehad?
Want dan hoef je ook niet perse testen te gebruiken toch? Moet iedereen natuurlijk zelf weten, maar kan me ook voorstellen dat het juist onrust oplevert. Als je negatieve testen heb kan je alsnog gewoon een eisprong hebben, alleen heb je dan niet op het goeie moment getest.

Ik ben wel echt ongesteld geworden. Wel fijn dat het nu weer sneller op gang is dan vorige keer.
Ik heb vandaag wel een beetje last van mezelf... Ik zat te bedenken dat er best een grote kans bestaat dat ik eind januari niet zwanger ben en omdat dat de eerste uitgerekende datum was, ben ik daar best wel bang voor. Het heeft natuurlijk geen nut om erover na te denken, maar ik zit me soms wel af te vragen waarom ik zoveel pech heb...
Ach dit gaat wel weer over.
Alle reacties Link kopieren
Ach meisje, ik voel hem helemaal. Hier was de uitgerende datum 17 november.
Het voelt dan alweer als zo’n lange periode. Maar vooral dat je dan ook je kindje in je armen had kunnen sluiten.
Al proberen we voorruit te kijken, soms is het even lastig.

Fijn dat je cyclus wat eerder op gang is gekomen, al hoopte is dat er toch een kans was.
Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Knuffel, Anna! Je mag balen en verdrietig zijn. Hetzelfde geldt ook voor Moos. :smooch:

Ik hoop zo dat er snel weer goed nieuws in deze groep komt na al die rondes wachten!
Alle reacties Link kopieren
BlauwBosbesje schreef:
28-10-2018 13:57
Knuffel, Anna! Je mag balen en verdrietig zijn. Hetzelfde geldt ook voor Moos. :smooch:

Ik hoop zo dat er snel weer goed nieuws in deze groep komt na al die rondes wachten!
Lief bosbes! Ben het helemaal met je eens, laten we het jaar alsjeblieft afsluiten met een paar mooie knaltesten!
Hoe gaat het bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Ah Moos, dat is wel heel confronterend als het zo dichtbij komt he. Het idee dat je dan gewoon al een kindje had kunnen hebben. Ook een knuffel voor jou!

Ik geloof er wel oprecht in dat onze kindjes er nog wel komen :)
Alle reacties Link kopieren
Hier weinig nieuws. Ben wat ongeduldig qua wachten, maar heb eigenlijk geen recht van spreken, want jullie wachten al veel langer.;-) Ik durf ook niet op ronde 1 daarom te hopen.

Komende week wordt het op werk erg druk, dus hopelijk dan genoeg afleiding.

Anna, dat is ook een mooie gedachte waar eenieder zich aan vast moet houden! Heb je vandaag nog wel kunnen ontspannen?
Alle reacties Link kopieren
Pff meiden, lijkt me echt confronterend ja.. maar probeer vooruit te kijken en niet teveel terug. Er ligt nog wat moois voor ons!

Blauwbosbesje, echt spannend voor jou ook die eerste ronde. Vergelijk jezelf niet met ons, voor jou net zo spannend ook al zit je pas in de eerste ronde!

Ik hoop ook enorm op goed nieuws deze ronde! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Goedzo. Hoop blijven houden dames!!!
Goeie opties Moos, maar niet altijd even makkelijk in de uitvoering. 2 keer per dag testen wordt het niet, ik werk 4 dagen in de week. Zal dan in de ochtend/middag op het werk moeten testen en dat gaat voor mij een beetje te ver om dat daar op de wc te moeten doen. Hoe doen jullie dit ivm werk: 2 keer per dag testen? Vruchtbaar slijm zie ik niet echt. Komt waarschijnlijk ook doordat we om de dag sex hebben en kan ik dus niet echt goed checken. Ik heb temperaturen nog niet overwogen, misschien een optie om over na te denken.
Just keep swimming! #Dorry
Alle reacties Link kopieren
Geloof ik ook in Anna, gaat allemaal goed komen.
Arie, je kunt voor je werk en na je werk toch testen? Niet je eerste ochtend plas, maar voor je vertrekt nog een plas en dan bij thuiskomst?
Ik test normaal ook maar 1 keer, heel soms bij de piek 2 keer.
Temperaturen is wel elke dag zelfde tijdstip belangrijk. Hier begin ik liever niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend naar de gynaecoloog geweest. Was echt een heel fijn gesprek. Hij nam er echt de tijd voor en legde alles heel goed uit.
Hij vroeg veel naar mijn familie, maar omdat er geen erfelijke afwijkingen en miskramen in de familie voorkomen, is de kans enorm klein dat er in dat opzicht wat aan de hand is. We mogen wel dna onderzoek laten doen, maar hij gaf aan dat het heel zeldzaam is dat daar wat uitkomt. Een als er wat uitkomt, kan je er toch niks aan doen.
Ik mag wel een stollingsonderzoek laten doen, maar dat kan pas nadat je drie maanden niet zwanger bent geweest, dus dat kan op zijn vroegst pas eind december. Maar ook de kans dat daar wat uitkomt is niet heel groot, dus hij vond het niet nodig om daar op te wachten. En de kans dat ik voor die tijd zwanger ben, is ook best aanwezig, zei hij. Omdat ik nog 'hartstikke jong' ben en mijn vriend blijkbaar goed zaad heeft haha. Al vraag ik me erg af of de kans echt zo groot is, want dan moeten we binnen twee maanden alweer succes hebben... Maar goed, wel positief dat hij zo positief was natuurlijk.
Ook hij gaf aan dat de kans dat het nu goed gaat 85% is, dus dat is maar net wat minder dan 'normaal' en nog steeds heel groot.
Qua medicatie verzekerde hij mij ook dat het 100% veilig is. Qua ziekte moet ik wel beter in de gaten worden gehouden als ik straks zwanger ben, omdat er een reële kans is dat mijn kindje te licht gaat zijn. Dus moet ik extra groeiecho's laten maken. En het liefst ook bij de gynaecoloog onder behandeling ipv verloskundige. Iets wat ik niet wist, dus was wel heel fijn dat ik dit nu van tevoren weet.

Wel enorm balen dat dingen bij mij nooit normaal gaan, maar goed. Ik weet in ieder geval zeker dat het (hoogstwaarschijnlijk) echt pech is.
Ben wel echt enorm gerustgesteld nu! Dus ben echt blij dat ik geweest ben.

Verder ben ik nog steeds aan het wachten tot ik echt ongesteld word.... Ik heb al 4 dagen alleen 's ochtends en paar druppels bloed en dan niks meer. Dit was na vorige miskraam ook, dus zal nog wel komen, maar baal er wel een beetje van, ik wil gewoon verder...

Hoe is het met de rest?
Alle reacties Link kopieren
Dag Anna, dat moet dan toch een geruststelling zijn dat er lichamelijk geen reden is om te denken dat het niet gaat lukken. Het neemt de pijn van 2x misgaan niet weg, maar ik hoop dat je toch je op nieuwe kansen kan richten én dat je niet te lang moet wachten! Wel goed om te weten dat je straks onder strengere controle komt te staan. Het is goed van je dat je aan de bel hebt getrokken, al is het maar voor je eigen gemoedsrust!

Hebben anderen nog nieuws of zijn jullie (on)geduldig aan het wachten en gewoon aan het werk?;-) Succes vandaag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Anna, wat fijn dat je opgelucht bent! En die 85 procent klinkt ook positief, en fijn dat dit je goed doet.
Heeft je menstruatie nog doorgezet?

Goe gaat het met jou bosbes?
Kan je de spanning nog aan?

Hier gister avond ziek geworden, buikpijn, keelpijn, moe, koud. Zal dus een griepje zijn. Nu dagje uitzoeken.
Alle reacties Link kopieren
Balen Moos! Volgens mij heerst er echt iets, bij mij op het werk wordt ook de een na de ander ziek. Hopelijk doet een dagje (of daagjes ;)) uitzieken je goed!

Bosbes, moet je nog lang in spanning zitten?

Ja ik ben ook blij dat ik dit nu allemaal weet, hoef ik niet te stressen of er toch iets aan de hand is.
Ergens ben ik echt bang dat het volgende keer weer misgaat. Zeker als ik echt weer zwanger ben, denk ik. Maar ik blijf positief!
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Moos! Manlief is weer niet fit. Vorige keer niet echt goed uitgeziekt, dus dan krijg je het snel terug. Vervelend!

Ik houd een lange cyclus van 32 dagen aan, dus nog een weekje wachten. Ben er door enorme drukte op werk ook even niet zo mee bezig...

Anna, glazen bol zou wel handig zijn, he! Driemaal is scheepsrecht, de komende bevruchting blijft een plakkertje!
Alle reacties Link kopieren
Thanks lieve meiden! Ben vandaag nog een dagje thuis, en onze pup houdt mij gezelschap.

Spannend bosbes, ben je er veel mee bezig of kan je het best goed loslaten?
Wat leuk dat we echt met meerdere tegelijk nod hebben; dem, jij, nioma, ik. Misschien nog meer?

Anna, ik snap je angst Lieverd maar probeer je vast te houden aan het positieve, want dat gebeurd echt vaker! Laat je angst niet overheersen.
Hoe verloopt je cyclus nu?
Alle reacties Link kopieren
Lekker beetje netflixen en uitrusten, Moos! Voel je je wel beetje beter? Leuk, een pup! Welk ras?

Spanning komt met vlagen. Ik twijfel of ik tot volgende week kan wachten. Ik heb wel eens een cyclus van 28 dagen gehad en dan zou ik zondag al nod hebben, maar vorige keer duurde cyclus 33 dagen... Dusss die onregelmatigheid helpt me niet echt. Tsja.
Alle reacties Link kopieren
Bosbes, wat spannend! Helemaal als je niet precies weet van wanneer je kunt uitgaan. Weet je wel ong wanneer je ei was? Zou toch even een partij tof zijn als het gewoon eerste ronde raak is! Het kan zomaar hoor! Was hier dus ook, maar helaas nu dus eeuwen. Natuur is verdomd lastig!
Zoals Nioma zegt, er hoeft maar 1 lucky shoooot tussen te zitten!

Hier nog een dagje rustig aan, dinsdag nod. Afgelopen dagen wel van alles gevoeld maar dat zal aan de griep te wijten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Jij ook al de griep Moos.
Just keep swimming! #Dorry
Alle reacties Link kopieren
Hoe voel je je vandaag, Moos? Hopelijk kan je in het weekend uitrusten!

ArieA, ook ziek? Beterschap!

Ik heb denk ik tussen 22 en 24 nov eisprong gehad. Ik gebruik geen testen. Dat wil ik pad vanaf 2019 doen. Hopelijk zijn ze niet nodig. :) Ik vind mezelf wel vermoeiend dat ik zo bewust van mijn lichaam ben op momenten dat ik rust heb. Heb deze week heel drukke werkweek gehad, dus dat verklaart vermoeidheid en wat misselijkheid (door moe zijn) vast. Toch denk ik dan: wat als...

Achja. We wachten af. Nu lekker weekend!

Hoe gaat het met iedereen? Het is zo rustig... Of zijn jullie op Facebook actief geworden?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helaas hartstikke ongesteld.. Wel echt teleurgesteld.

Ik wil vertrouwen blijven houden maar is soms wel moeilijk. Ben samen met een techneut en die wil alles analyseren. Maar we moeten het niet bij ons zelf zoeken, het is denk ik een kwestie van geluk en timing.. Ik geloof in een sinterklaascadeautje!

Blauwbosbesje, ik duim voor jou!
Alle reacties Link kopieren
Knuffel, DEM... Een decembercadeautje zou mooi zijn. Je vriend is vast en zeker ook teleurgesteld en beredeneren is voor hem vast ook een manier om zoiets een plek te geven. Hopelijk ga je een fijn weekend met afleiding tegemoet en zwakt heftigheid van menstruatie af!
Alle reacties Link kopieren
Aahhh nee Dem! Dikke knuffel :hug:

Spannend allemaal Bosbes. Hopelijk snel raak! We zijn met zn alle denk ik zoooo toe aan positief nieuws.

Hier staat het onbewust even op een laag pitje deze maand. Het is zo druk op werk dat ik mezelf zowat voorbij gelopen ben. Vanmorgen ging er maar en klein dingetje mis en ik stond op janken.. dat was voor mij wel een teken van ho stop. Tot hier en niet verder. Slecht signaal als je het mij vraagt.. maar goed. Ik ben mn vruchtbare dagen dus gewoon vergeten.. hoe het kan, geen idee. :frusty:

Dus laat de tijd maar snel gaan. Ik wil een nieuwe ronde!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven