Zwanger worden vanaf augustus

02-08-2018 20:55 1483 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tabel is gesloten!

Naam:Leeftijd:Ronde:NOD/UD:Bijzonderheden:
Lbtwee 29/44 4 25-11 1e kind
Lotus85 33/39 4 03-12 1e kind
Tinkeltje33 33/37 5 06-12 2e kind
Monkey123 29/33 4 15-12 2e kind
Luna-87 31/34 5 16-12 1e kind
Julietara 28/32 2 pauze 2e kind
Gracey30 33/33 :cheer2: 09-05 3e kind
Violetje 35/45 :cheer2: 25-05 1e kind
Fiona2018 31/35 :cheer2: 11-06 2e kind
Pavo07 28/33 :rose: - 2e kind
Mo_niekk 24/35 :cheer2: 16-07 1e kind
bam_1984 wijzigde dit bericht op 25-11-2018 13:38
95.89% gewijzigd
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Ik zet je zo even in de tabel als ik op de laptop zit!
Hahaha Bam,

Nou dat is voor ons geen probleem... sinds ik gestopt ben met de pil is mijn libido super hoog en is dat geloof ik het enigste waar ik nog aan kan denken. 🙄 Maar ik wil inderdaad niet dat het een verplichting gaat worden. Dan is alle lol er snel af.

Ps. Ik vind het echt super tof dat je dit allemaal in je eentje doet! Heb ik echt onwijs veel respect voor!
Ik zou in het begin wat oppassen met 'verplicht' om de dag seksen. Bij onze eerste deden we dat en hielden we dat 4 weken vol, maar toen werd het teveel 'moeten' voor mijn man en lukte het niet meer. Nou had ik toen nog geen idee van mijn cyclus hoor, als je ongeveer weet wanneer je eisprong is, dan is dat natuurlijk wel beter te doen.
Mo_niekk schreef:
15-08-2018 18:31
Hahaha Bam,

Nou dat is voor ons geen probleem...

Ps. Ik vind het echt super tof dat je dit allemaal in je eentje doet! Heb ik echt onwijs veel respect voor!

Wacht maar tot je 6 maanden bezig bent... :biggrin:

Dank je! :sun:
Haha dat vind ik knap mo_niekk dat je aan niks anders kan denken. Heb ik helaas geen last van ;)
Vandaag ongesteld geworden dus de 1e cyclus is gestart!
Ik weet aardig goed wanneer mijn eisprong is en dan hebben we om de 2 dagen seks. Of niet als man weer eens kn het buitenland zit voor het werk hahaha.

Bij dochter werkte man nog volledig in het buitenland en gelukkig was het de eerste keer raak. Toen wel ovu-testen gebruikt om het juiste moment te bepalen. Inmiddels wonen we allemaal in het buitenland, maar hij moet nog wel eens weg maar we zijn nu veel meer bij elkaar ala gezinnetje ;-)
Nou, dan type ik graag ook mee!
Lang verhaal kort; vriend heeft 5juli herstel OK gehad, en zitten nu dus in ronde 1. De 21e is mijn NOD.. ben erg benieuwd.

Gebruik in verband met evt opnieuw dichtgroeien wel ovulatietesten. Wil niet het risico nemen dat we over een halfjaar horen dat het is dichtgegroeid, om er dan achter te komen dat we het altijd op verkeerde dagen deden.

Ik ben 29, hij 44.
Spannend Lbtwee, en welkom! :hello: Hoe zijn de kansen na een hersteloperatie, groeit het snel weer dicht?

Ik ben wel jaloers op jullie cyclus, ik wacht ondertussen nog steeds op mijn eerste menstruatie. Ik ben gewoon te ongeduldig, want vorige keer duurde het ook 6,5 week en vandaag is het nog maar 4 weken geleden dat het spiraaltje is verwijderd. Ik hoopte alleen dat het nu sneller zou gaan omdat ik dit keer wel ongesteld werd met het spiraaltje.

En ik maar denken dat ik er dit keer zo relaxt in zou staan :nooo:
Welkom lbtwee!

Fiona, elke dag is een dag te lang haha. Ik ben ook hartstikke ongeduldig. Probeer er niet zoveel mee bezig te zijn maar toch zie ik overal baby spullen voorbij komen etc etc. Vanmiddag begon mijn vriend zelfs over baby spullen haha. Dus ik snap je compleet! Nog even volhouden! Straks ben je super blij dat je je eerste ongesteldheid weer heb gehad, en dat de baby fabriek is geopend hihi.
Welkom @ Lbtwee! Dat klinkt wel heftig, zo'n hersteloperatie.. Heeft hij al kinderen?

Balen Fiona2018 dat je cyclus nog niet op gang is gekomen. Hopelijk komt het snel!

Ik ben ook behoorlijk ongeduldig nu het 1x raak is geweest, niet fijn. De wens voor een tweede is nu alleen nog maar groter geworden. Waar ik voorheen zoiets had van 'we zien wel, geen haast', denk ik nu vooral 'i want it nowww'. Moet mijn mindset nog even goed krijgen anders worden het lange maanden.

Hier bloed ik nog steeds. Gisteren werd het minder en bruin, maar vandaag weer rood en meer. Pf vind het toch best wel lang duren. Morgen contact met verloskundige. Ik vind het toch wel fijn om een echo te laten maken om te checken of alles weg is.

Denk dat ik van t weekend maar wel begin met ovulatietesten. Aangezien ik altijd een vroege eisprong heb, begin ik op dag 8/9 (geteld vanaf 1e dag mk). We zullen het zien!
Fijn Trijntje! Komt jouw nod daarmee naar voren? Succes!

Welkom Lbtwee! Je staat in de tabel. Spannend, na zo'n herstel operatie! Is jouw nod 21 aug? Dan zou je al kunnen testen? :) Of wacht je liever af?

Vervelend Fiona.. Hopelijk wordt je snel ongesteld en kan je ook voor het echie mee gaan doen!

Hopelijk ben je (zo goed als) schoon morgen Pavo! Ik hoorde dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent dus wie weet heb je over een maandje weer een mooie test met 2 streepjes in je handen! Hope so!

Hier vanmorgen nog een negatieve ovutest, maar vnvd was ie positief jeuj! Het eerste legertje is onderweg :hyper: Perfecte timing, al zeg ik het zelf. Ik voel me nog steeds wel een stuk rlxter dan de vorige keren, maar dat kan natuurlijk nog veranderen de komende dagen :rofl:
Wat vervelend Pavo! Hopelijk is de echo in die zin morgen wel goed en hoef je niet nog door naar de gyn en houdt het bloeden snel op!

Spannend Bam! Heb je een ‘bekende’ donor zelf geregeld of gaat het via het zkh?
Ik heb een bekende donor idd, komt regelmatig over de vloer :)
Pavo ik herken het gevoel echt na mijn miskraam. Omdat je dan hebt mogen fantaseren over een klein baby'tje over een paar maandjes en dan is dat ineens weg. Dus hopelijk as ronde meteen een dikke vette plakker voor jou.

Lbtwee wat super spannend zeg. Hoeveel kans is er dan zoon hersteloperatie succesvol is? Of kunnen ze dat direct checken?

Spannend bam! Goed getimed met je ovulatietest!

Ik ga zaterdagochtend er een testje tegen aan gooien ook al is de kans dan nog heel groot dat die negatief is ook al mocht ik zwanger zijn. Maar kan niet zo goed wachten. Spannendddd
Hallo allemaal!! Mag ik ook meeschrijven? Mijn vriend (28) en ik (28) zijn net begonnen met proberen zwanger te worden! Dit is de eerste maandag dat we het proberen. Afgelopen weekend was mijn ovulatie, dus nu afwachten! Ik vind het echt spannend. Het is me wel opgevallen hoeveel je niet mag eten. Afgelopen weke wel per ongeluk een paar dingen gegeten die eigenlijk niet kunnen. Maar ik let er nu wel goed op.
Welkom Lowietje! Spannend hè, zo'n eerste maand. Maar waarom mag je die dingen nu al niet eten? Zolang je nog niet zwanger bent kan het nog geen kwaad toch?

Goed getimed Bam! Heb jij nou zo'n korte cyclus, je was toch nog maar kort geleden ongesteld?

Pavo, ik duim voor iedereen, maar voor jou een beetje extra :hug: Heb je al contact gehad met de verloskundige vandaag? Hopelijk ben je weer helemaal schoon en kun je direct weer zwanger raken.
Welkom Lowietje en lbtwee!

Ik test vanaf gisteren met clearblue ovulatietesten. Tot op heden alleen lege cirkeltjes! Gisteren was dag 10 na begin menstruatie. Ik test alleen in de ochtend. Zou het zinvol zijn ook in de avond te testen? Ik heb niet echt een idee wanneer mijn eisprong is. Ik had vanaf woensdag een beetje buikpijn en lichte krampjes rechts onderin mijn buik. Dus ik dacht, laat ik donderdag maar beginnen met testen!

Vanaf gisteren ben ik gewoon misselijk en heb ik buikpijn. Niet overgeven misselijk, maar je voelt gewoon constant waar mn maag ligt. Alsof er een steen in zit. Wel zin in eten verder. Je gaat er nu gelijk vanuit dat het met je kinderwens te maken heeft, terwijl het ook gewoon iets anders kan zijn.

Vanaf woensdag hebben mijn vriend en ik in ieder geval wel dagelijks sex gehad. Ik merk in ieder geval erg duidelijk dat mn libido hoger is sinds het stoppen met de pil!
Fiona, time flies :biggrin: 2 weken geleden op vrijdag begon ik te vloeien en op zondag zette het door.. dus klopt wel ongeveer.

Luna, ik zou gewoon elke ochtend doen, anders wordt het een (nog) duur(der) grapje met de clearblue testen.. aangezien jij toch een partner hebt en al elke dag sext zie ik niet echt een meerwaarde aan dubbel testen maar je moet doen wat jij fijn vindt! Ik doe het normaal nooit maar had nu zo’n voorgevoel.. (en is toch ander verhaal vanwege de donor).
Thanks voor het invoeren in de tabel!
Wat leuk dat jullie zo geïnteresseerd zijn :-). De kans op een natuurlijke zwangerschap na zo'n hersteloperatie ligt rond de 35%.. geen 100% dus, maar dat is natuurlijk bij gezonde stellen ook niet zo. Daarom wil ik het ook niet aan het toeval overlaten.

Ik heb zelf in de afgelopen 6 jaar geen anticonceptiepil gehad, dus ik heb niet hoeven 'ontpillen'. Daardoor is mijn cyclus denk ik ook wel regelmatig. Idd e 21e is NOD maar ik wil niet testen... ik wacht gewoon of ik ongesteld word. Gisteren zei mijn vriend; Doe eens normaal, je kunt toch gewoon testen als je 2wk overtijd bent o_o. Uhm kan idd, maar wel handig om het zeker te weten ivm alcohol enzo, haha.

Mijn vriend heeft al 2 kids, van 15 en 17. Hij was dus best jong toen hij voor het eerst kinderen kreeg. Ik moet zeggen dat hij ook niet direct stond te springen om een tweede leg, maar toch groei je daar samen wel in. We zijn bijna 5 jaar samen en het voelt ook voor zijn kids wel goed!

Spannende tijden voor iedereen!!
Welkom Lowietje! Je mag nu gerust nog alles eten en drinken he..

Hopelijk snel een smiley Luna! Ik zou ook gewoon 1x per dag testen. Staat ook in de bijsluiter van de clearblue.

Lief Fiona!

Vaag verhaal:
Gisteren een echo gehad. Ik ging er heen met het idee dat alles schoon was en dus gewoon even een snelle check. Aangezien ik veel bloed/stolsels heb verloren en krampen heb gehad. Plus zwangerschapstesten zijn negatief. Op de echo was een leeg vruchtzakje te zien.. Het is er dus nog niet uit gekomen. Snap er helemaal niks van :-( . Nu een week in onzekerheid. Verloskundige en echoscopiste hebben nog zoiets van dat het nog kan, maar ik eigenlijk niet.

Nu dus afwachten of mijn lichaam het eruit gaat werken of niet. Volgende week vrijdag weer echo.

Ik wil gewoon verder..
Pavo
Dat is idd een heel gek verhaal. Misschien heb je het al verteld maar had je al eerder een echo gehad?
Dus de echoscopiste dacht misschien nog een kans dat het goed zat?
Wat ontzettend verwarrend zeg. Ik snap dat je graag door wilt. Pff lastig. Nog een weekje geduld is dan mega lang
Wat vervelend pavo! Zulke dingen duren altijd te lang, hopelijk snel duidelijkheid en nieuwe kansen!

Hier officieel op het bankje. 2x geïnsemineerd, vandaag was de donor ziek maar volgens mij is m’n eisprong al geweest en anders volgende maand weer nieuwe kansen :) ga er toch niet van uit dat het meteen raak is, al hoop ik natuurlijk van wel!
Spannend bam! Hopelijk wel meteen raak. En was 2 keer voldoende.

Ik heb vanochtend een early test gedaan. In de verste verte zag ik (denk ik) na 2937 uren turen en schele ogen iets heel lichts opkomen. Het is 5 dagen voor nod en ik denk zelfs dat m'n eisprong 'n dag later was dan m'n app dus wellicht 6 dagen voor nod. Super vroeg natuurlijk om iets te kunnen testen. Dus morgenvroeg nog eens proberen.
Voor jou nog spannender monkey! Ik duim voor je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven