Zwanger worden vanaf december 2019

donderdag 28 november 2019 om 08:49

Naam | Leeftijd | #Kind | NOD/ Zwanger | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|
Fitze | 33 | 2 | ![]() | Geen |
Selene | 32 | 1 | .. | Geen |
Suusy | 31 | 1 | 07-01 | Geen |
Snunnie | 29 | 1 | 18-01 | Geen |
Gelukszoeker | 31 | 1 | 05-02 | Geen |
Wishfulthinking | 36 | 1 | 26-01 | Geen |
Sneeuwwitje | 32 | 2 | 07-02 | Geen |
Luikje | 32 | 1 | 07-02 | Geen |
HartjeJynx | 24 | 1 | 23-01 | Geen |
Elisabert | 35 | 2 | .. | Geen |
BabyGroot | 28 | 1 | 30-01 | Onregelmatige cyclus |
Millie91 | 28 | 1 | .. | PCOS |
ASP | .. | 2 | ? | Geen |
Vosje1987 | 32 | 1 | 09-01 | Geen |
DPO = Days Past Ovulation, hoeveelheid dagen na je ovulatie.

UD = Uitgerekende datum
Wachtbankje = De dagen tussen eisprong en NOD. +/- 14 dagen.
Foto’s via: https://www.mupload.nl/ en dan de link copy/paste.
Wij klussen niet

Wijzigingen voor de tabel dik gedrukt schrijven. Staat de wijziging na een dag nog niet in de tabel heb ik deze ws gemist.
anoniem_393093 wijzigde dit bericht op 13-01-2020 13:38
62.07% gewijzigd
maandag 16 december 2019 om 11:31
Wat een gezelligheid weer! Ik heb een paar dagen even niet meegelezen en gereageerd en had veel om bij te lezen. Teveel om op alles te reageren.
Welkom alle nieuwe meiden
Zebraman ik was vol spanning alles aan het bijlezen, in de tabel staat wel al dat je zwanger bent. Wat spannend zeg. Wanneer ga je weer testen?
Dat bewust zijn van allerlei signalen van een mogelijke zwangerschap herken ik wel, maar sommigen gaan er wel heel ver in he. Lijkt me ook niet meer gezond.
Hier alles rustig, even geen nieuws. Ben aan het testen maar eisprong nog niet gevonden. TMI: zaterdagavond wel cervixslijm dus hopelijk begin deze week positieve ovulatietest.
Btw ook helemaal eens om het woord "klussen" te verbannen. Klinkt alles behalve romantisch en sexy.
Welkom alle nieuwe meiden

Zebraman ik was vol spanning alles aan het bijlezen, in de tabel staat wel al dat je zwanger bent. Wat spannend zeg. Wanneer ga je weer testen?
Dat bewust zijn van allerlei signalen van een mogelijke zwangerschap herken ik wel, maar sommigen gaan er wel heel ver in he. Lijkt me ook niet meer gezond.
Hier alles rustig, even geen nieuws. Ben aan het testen maar eisprong nog niet gevonden. TMI: zaterdagavond wel cervixslijm dus hopelijk begin deze week positieve ovulatietest.
Btw ook helemaal eens om het woord "klussen" te verbannen. Klinkt alles behalve romantisch en sexy.

maandag 16 december 2019 om 11:36
-Selene- schreef: ↑16-12-2019 10:59Hier gaat alles goed SunshineHeb een chronische ziekte die af en toe de kop opsteekt, maar op dit moment is het gelukkig mooi rustig. Ik heb zelf ook invloed op mijn klachten (goed eten, sporten) dus dat is wel fijn! Ik was altijd bang dat als ik een kindje krijg het overerfbaar is, maar alle artsen om mij heen zeggen van niet, dus daar vertrouw ik dan maar op
Ik ben alleen nog steeds wel bang dat een zwangerschap mij ziek kan maken, maar ook daarvan denken de artsen dat het mee gaat vallen. Hopelijk gaan we het zien dat dit klopt!
Vorige week al druk in de weer geweest met Sensitest ovulatietesten, kan ik gewoon die ovulatie niet vindenalle streepjes bleven gelijk. Ik hoop nog dat het vandaag of morgen komt anders snap ik er niets van haha. Ben sowieso nog niet zwanger vanuit vorige maand, want toen was mijn man er niet. Voor diegene die ook die testen gebruiken, lukt het jullie wel?
Ik ben vandaag gestart met de testen van 2-besure

Test je wel onder dezelfde omstandigheden? Als je dat niet doet kan je de eisprong missen.
Ik sta smorgens op, ga plassen, drink twee glazen water, draai ochtendroutine met gezin en test tussen 10 en 11 uur. Dan kan het testresultaat alleen veranderen door verschil in LH waarde en niet omdat ik meer/minder vocht gedronken heb of later heb getest.
Hoe de testresultaten van anderen er uit zien kan je hier zien: https://www.ovulatietest.be/?m=ovulatietest
maandag 16 december 2019 om 11:56
Heel goede tips Fitze! Ik had die pagina gisteravond helemaal bestudeerd
en test inderdaad op hetzelfde moment, alleen wel s avonds. Misschien is het beter om een wat eerder tijdstip te doen, net als jij. Dan sluit je wel meer dingen uit die het zouden kunnen verstoren. Dankjewel voor het meedenken!! Ben ook heel benieuwd naar jouw ervaringen met 2besure. Als die goed zijn stap ik volgende maand gewoon over!

maandag 16 december 2019 om 18:29
Hoi hoi, een nieuw topic klinkt aanlokkelijk, maar helaas geen tijd om dit allemaal bij te houden. Ik wacht nog even en schrijf en lees in de tussentijd hier gezellig meeFitze schreef: ↑16-12-2019 11:26WelkomDe tabel is alleen wel al dicht. Als je graag in een tabel wil of met minder dames schrijven adviseer ik je een eigen topic te starten of wachten op een nieuw topic
Wel heerlijk dat je na 11 maanden al weer kan en wil starten. Had ik ook wel gewild maar mijn man niet en na een keizersnee wordt het afgeraden zo snel weer zwanger te worden.

Ja, mijn man wilde toch eerst ook liever wachten, maar nu toch overstag gegaan

maandag 16 december 2019 om 18:51

maandag 16 december 2019 om 19:29
Jeetje zo zie je maar dat iedereen zijn eigen achtergrond en verhaal heeft. En fijn dat jullie hier het vertrouwen voelen om gewoon te delen!
@Fitze: ben benieuwd naar jouw ervaringen daarmee. Ik overweeg om een volgende maand te starten met die dipsticks en als eisprong eraan komt cb te gebruiken. Die krengen kosten een vermogen
maar nog fijner zou zijn als ik ze helemaal niet meer nodig heb haha.
@Snunnie: maar wel positief dus de meeloopdag? Spannend ook wel weer
Per wanneer zou de nieuwe baan zijn? Februari? Hmm die menstruatie - ook nog niks wat erop lijkt dus. Irritant dat afwachten!
Welkom Muisje!
@Fitze: ben benieuwd naar jouw ervaringen daarmee. Ik overweeg om een volgende maand te starten met die dipsticks en als eisprong eraan komt cb te gebruiken. Die krengen kosten een vermogen

@Snunnie: maar wel positief dus de meeloopdag? Spannend ook wel weer

Welkom Muisje!
maandag 16 december 2019 om 19:57
Welkom liefkleinmuisje!
Fijn Selene, dat het ondanks je chronische ziekte goed met je gaat!
Hopelijk heb je snel een positieve ovulatietest Fitze.
Vervelend Snunnie, dat je nog steeds niet ongesteld bent. Hopelijk weet je snel waar je aan toe bent. Leuk om te horen, dat je een interessante meeloopdag hebt gehad.
Inderdaad seaofdreams, laten we hopen dat je geen ovulatietesten meer hebt.
Hier, had mijn man heel subtiel gevraagd of ik al weet wanneer mijn vruchtbare dagen eraan komen -met andere woorden: ik heb zin
. Dus, waarschijnlijk is zijn prestatiedruk wat aan het zakken
. Vervolgens heb ik er maar meteen gebruik van gemaakt, en aangegeven dat we het deze week het beste om de dag kunnen doen. Daar heeft hij geen moeite mee
Fijne avond allemaal!
Fijn Selene, dat het ondanks je chronische ziekte goed met je gaat!
Hopelijk heb je snel een positieve ovulatietest Fitze.
Vervelend Snunnie, dat je nog steeds niet ongesteld bent. Hopelijk weet je snel waar je aan toe bent. Leuk om te horen, dat je een interessante meeloopdag hebt gehad.
Inderdaad seaofdreams, laten we hopen dat je geen ovulatietesten meer hebt.
Hier, had mijn man heel subtiel gevraagd of ik al weet wanneer mijn vruchtbare dagen eraan komen -met andere woorden: ik heb zin

Fijne avond allemaal!
maandag 16 december 2019 om 21:12
maandag 16 december 2019 om 22:04
Helemaal mee eens Fitze, de tabel op slot. Ik begin inmiddels ook moeite te krijgen om alles van iedereen te volgen en iedereen verdient toch dezelfde volle attentie. Trouwens, de eerste die het woord ongi gebruikt gooien we er ook af hoor
Wat leuk dat jullie nu ook met de ovulatietesten gestart zijn gelukszoeker, Fitze en Selene! Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen, zowel met de testen zelf als mogelijke cyclus bijzonderheden. Succes iig deze ronde!
Klinkt goed snunnie, die ontwikkelingskansen! Maar altijd goed om er even een nachtje over te slapen. Het moment dat je het zeker weet komt dan meestal vanzelf. Zijn er nog twijfelpunten of alleen maar voordelen?
Enne... good luck sunshine! Zulk enthousiasme maakt het al een heel stuk makkelijker
Ik moet zeggen dat ik werkelijk geen idee heb wat m’n NOD gaat doen. Heb 2 (mogelijke) ovulatiedagen aangevinkt in de app (de 2 dagen smiley van CB) en op basis daarvan verwacht m’n app een NOD op 26-12. Maar ik krijg terugkijkend sterk het vermoeden dat mijn cyclus rond de 28/29 dagen blijft (ipv verwachte 31) en mijn eitje gewoon standaard later springt. ALS het ding deze maand iig wel gewoon normaal gesprongen is

Wat leuk dat jullie nu ook met de ovulatietesten gestart zijn gelukszoeker, Fitze en Selene! Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen, zowel met de testen zelf als mogelijke cyclus bijzonderheden. Succes iig deze ronde!
Klinkt goed snunnie, die ontwikkelingskansen! Maar altijd goed om er even een nachtje over te slapen. Het moment dat je het zeker weet komt dan meestal vanzelf. Zijn er nog twijfelpunten of alleen maar voordelen?
Enne... good luck sunshine! Zulk enthousiasme maakt het al een heel stuk makkelijker

Ik moet zeggen dat ik werkelijk geen idee heb wat m’n NOD gaat doen. Heb 2 (mogelijke) ovulatiedagen aangevinkt in de app (de 2 dagen smiley van CB) en op basis daarvan verwacht m’n app een NOD op 26-12. Maar ik krijg terugkijkend sterk het vermoeden dat mijn cyclus rond de 28/29 dagen blijft (ipv verwachte 31) en mijn eitje gewoon standaard later springt. ALS het ding deze maand iig wel gewoon normaal gesprongen is

dinsdag 17 december 2019 om 08:33
Het is inderdaad een klus om bij te houden met zoveel mensen! Maar wel heel gezellig en leuk dat er zo actief wordt meegeschreven.
Snunnie: ik ben benieuwd naar je (misschien) nieuwe baan. Is er een reden dat je op zoek was naar wat nieuws?
Sunshine: veel plezier de komende week!
En de ovulatietesters: houd ons op de hoogte! Met mijn PCOS is het volgens mij extra moeilijk om ze te gebruiken omdat bepaalde hormonen altijd wat verhoogd zijn, dus ik laat jullie graag proefkonijn zijn voor ik me eraan waag.
En leuk om te lezen hoe jullie er allemaal in staan qua werk. Ik wilde graag op een fijne plek werken om als stabiel uitgangspunt te hebben voor dit hele avontuur, en had dit ook gevonden. Ik heb een leuke functie bij een super bedrijf. Maar de laatste tijd is de directie een aantal dingen aan het veranderen, waardoor mijn functie steeds meer uitgekleed wordt. Ik ga nu dus toch twijfelen en om me heen kijken. Morgen ga ik maar eens wat rondbellen.
Over het buitenland verhaal van mijn vriend: dit hebben we toch besloten niet te doen. Het is nu allemaal te onzeker, en de afstand (Amerika) zou te groot zijn.
Snunnie: ik ben benieuwd naar je (misschien) nieuwe baan. Is er een reden dat je op zoek was naar wat nieuws?
Sunshine: veel plezier de komende week!

En de ovulatietesters: houd ons op de hoogte! Met mijn PCOS is het volgens mij extra moeilijk om ze te gebruiken omdat bepaalde hormonen altijd wat verhoogd zijn, dus ik laat jullie graag proefkonijn zijn voor ik me eraan waag.
En leuk om te lezen hoe jullie er allemaal in staan qua werk. Ik wilde graag op een fijne plek werken om als stabiel uitgangspunt te hebben voor dit hele avontuur, en had dit ook gevonden. Ik heb een leuke functie bij een super bedrijf. Maar de laatste tijd is de directie een aantal dingen aan het veranderen, waardoor mijn functie steeds meer uitgekleed wordt. Ik ga nu dus toch twijfelen en om me heen kijken. Morgen ga ik maar eens wat rondbellen.
Over het buitenland verhaal van mijn vriend: dit hebben we toch besloten niet te doen. Het is nu allemaal te onzeker, en de afstand (Amerika) zou te groot zijn.
dinsdag 17 december 2019 om 09:59
Thanks meiden, met de gezellige avonden moet het wel goed komen!
Klopt wishfulthinking, als je partner er zo in staat, dan is het inderdaad een stuk makkelijker.
Misschien een rare vraag Millie, maar hoe kun je met PCOS dan weten dat je ovulatie eraan komt? Of is het voldoende om regelmatig seks te hebben, en dan maar hopen dat het raak is?
Fijn, dat jij en je vriend een keuze hebben kunnen maken over zijn eventuele baan in het buitenland. Hopelijk vind je iets wat beter bij je past!
Klopt wishfulthinking, als je partner er zo in staat, dan is het inderdaad een stuk makkelijker.
Misschien een rare vraag Millie, maar hoe kun je met PCOS dan weten dat je ovulatie eraan komt? Of is het voldoende om regelmatig seks te hebben, en dan maar hopen dat het raak is?
Fijn, dat jij en je vriend een keuze hebben kunnen maken over zijn eventuele baan in het buitenland. Hopelijk vind je iets wat beter bij je past!
dinsdag 17 december 2019 om 10:30
Millie ik moest eerder een andere baan, toen paar maanden geleden gekozen voor rust en stabiliteit. En toen kwam dit onverwachts op mijn pad. Wat voor veel meer uitdaging en groei zorgt. Ik hou het een beetje vaag sorry, mocht je meer willen weten kan je altijd een pb sturen!
Vervelend dat het bedrijf niet meer is wat het was.... fijn werk is erg belangrijk heb ik de afgelopen jaren geleerd.
Wel fijn dat jullie een beslissing hebben kunnen nemen over het buitenland. Geeft ook wat rust denk ik?
Wishfullthinking lastig die onduidelijkheid! Maar gewoon weer afwachten dus.
Vervelend dat het bedrijf niet meer is wat het was.... fijn werk is erg belangrijk heb ik de afgelopen jaren geleerd.
Wel fijn dat jullie een beslissing hebben kunnen nemen over het buitenland. Geeft ook wat rust denk ik?
Wishfullthinking lastig die onduidelijkheid! Maar gewoon weer afwachten dus.

dinsdag 17 december 2019 om 16:29
ovulatietesten ik gebruik die van de Action. Je hebt dan 5 voor €2,49. Die vind ik goed duidelijk. Aan dipsticks heb ik me nog nooit gewaagd.
Ik reageer vanavond even uitgebreider. We zijn vandaag naar een krijspaleis geweest. 120x de hele apenkooi beklautert. Dat ging me als 10 jarige een stuk beter af.
Ik ben helemaal kapot.
Ik reageer vanavond even uitgebreider. We zijn vandaag naar een krijspaleis geweest. 120x de hele apenkooi beklautert. Dat ging me als 10 jarige een stuk beter af.

dinsdag 17 december 2019 om 17:25
Eisprong al gevonden @Gelukszoeker?? Bij mij was ovulatie de vorige keer vlak na het vruchtbare slijm. Echt interessant hoe dat dan blijkbaar werkt.
Die van jou zal ook niet lang meer op zich laten wachten denk ik @Fitze?
De wachtbank wordt aardig vol zo, richting kerst. Spannend!! Daarover gesproken, hoe is het met jou @Sea? Voel je je al “anders” ?
Lastige keuze @snunnie! Wat zegt je gevoel over deze nieuwe plek? Los van eventuele praktische bezwaren?
Haha een krijspaleis...
geniet van je (rustige) avond @Leolux!
Hier niet veel te melden op cyclusdag 4, behalve dat ik wel ten volle probeer te genieten van alle kerstborrels en activiteiten deze week (ja dat zijn er meerdere
).
Die van jou zal ook niet lang meer op zich laten wachten denk ik @Fitze?
De wachtbank wordt aardig vol zo, richting kerst. Spannend!! Daarover gesproken, hoe is het met jou @Sea? Voel je je al “anders” ?

Lastige keuze @snunnie! Wat zegt je gevoel over deze nieuwe plek? Los van eventuele praktische bezwaren?
Haha een krijspaleis...

Hier niet veel te melden op cyclusdag 4, behalve dat ik wel ten volle probeer te genieten van alle kerstborrels en activiteiten deze week (ja dat zijn er meerdere

woensdag 18 december 2019 om 05:56
Spannende periode zo net voor kerst voor een aantal mensen.
Ik had gisteren bijna een positieve ovulatietest. Het 2e streepje was een piepklein beetje lichter dan het eerste streepje. Hoop vandaag nog op een dikke streep. Gisteren was mijn vriend niet thuis dus hoop niet dat we nu net juist het belangrijkste moment gemist hebben. Maar volgens mij zijn we zelfs nog wel op tijd vanavond als gisteren wel mijn piek was.
Ik had gisteren bijna een positieve ovulatietest. Het 2e streepje was een piepklein beetje lichter dan het eerste streepje. Hoop vandaag nog op een dikke streep. Gisteren was mijn vriend niet thuis dus hoop niet dat we nu net juist het belangrijkste moment gemist hebben. Maar volgens mij zijn we zelfs nog wel op tijd vanavond als gisteren wel mijn piek was.

woensdag 18 december 2019 om 08:17
Dat klinkt als een goede deal! Ik denk dat ik tussen kerst en de jaarwisseling eens naar de Action ga.
Ik hoop met kerst ongesteld te worden. Vorige week ben ik aan mijn amandelen geopereerd, die narcose was precies tussen mogelijke vruchtbaarheid en innesteling, dat leek ons niet kwalijk voor een vruchtje.
Nu moest ik gisteren vanwege een nabloeding terug en moest hiervoor opnieuw onder narcose en heb afgelopen nacht, net als vorige week, ook heftige pijnstilling gehad. Dus hoe graag ik ook zwanger wil worden (ofja zwanger zou ik graag overslaan, maar zonder geen tweede kind...), hoop ik dat ik in januari pas een positieve test vast hou!

woensdag 18 december 2019 om 09:12
Liefkleinmuisje Wel slim om nu al te beginnen hoor. Ik heb van de week de docu ‘Heb je kinderen?’ gekeken en dat deed mij wel realiseren dat mijn vruchtbaarheid vlot achteruit gaat met 33 jaar. Als er trouwens dames stoppen met meeschrijven kan je in de tabel, als je wil.
Vonkster schrijf je nog mee of ga je door naar een ‘uitgerekend in’ topic?
Seaofdreams die CB testen zijn duur voor wat het doet. In die plastic huls zit namelijk exact dezelfde teststrip als zo’n dipstrookje en dan zit er een simpel computertje in dat optisch de strepen met elkaar vergelijkt. Als de controle-streep dezelfde kleurdichtheid heeft als de test-streep krijg je een vaste smiley. Dat kunnen je eigen ogen ook zien
Midstream sticks hebben een superabsorberende staaf met vezels aan het begin van de huls waar urine in opgeslagen wordt, waardoor de dipstrook die ín de huls zit de 10 seconden krijgt om te testen.
Sunshine Fijn dat de prestatiedruk wat afneemt
Mijn man vroeg gister ineens op welke dag van mijn cyclus ik zat en hoe lang mijn cyclus eigenlijk was
En dat van een man die mij een schouderklopje gaf en ‘Agh kan je ook niks aan doen’ als ik weer eens ongesteld ben
Dus hij vraagt zich net als ik af wanneer de ‘wipweek’ er aankomt.
Snunnie en hoe voelt het na een nachtje slapen?
Wishfull ik ga voor je duimen
Millie jammer dat jouw werk niet leuk meer is maar wel slim dat jullie dan voor zekerheid kiezen rondom het werk van je vriend
Luikje Proost!
Gelukszoeker dus bij thuiskomst kleren uit en gaan met die banaan!
ASP
Dan zou ik zelf ook een beetje hopen dat het niet raak is..
Hier ben ik bezig met ovulatietesten sinds maandag. Maandag was het streepje licht, dinsdag lichter en dinsdagavond bijna niet te zien
Ik ben benieuwd wat de test straks aangeeft.
Onze peuter had vanmorgen nog wel een verzoekje. Hij wil graag een babyzusje
We hebben het niet in zijn buurt hier over maar kleine potjes hebben grote oortjes, blijkt maar weer.
Vonkster schrijf je nog mee of ga je door naar een ‘uitgerekend in’ topic?
Seaofdreams die CB testen zijn duur voor wat het doet. In die plastic huls zit namelijk exact dezelfde teststrip als zo’n dipstrookje en dan zit er een simpel computertje in dat optisch de strepen met elkaar vergelijkt. Als de controle-streep dezelfde kleurdichtheid heeft als de test-streep krijg je een vaste smiley. Dat kunnen je eigen ogen ook zien

Midstream sticks hebben een superabsorberende staaf met vezels aan het begin van de huls waar urine in opgeslagen wordt, waardoor de dipstrook die ín de huls zit de 10 seconden krijgt om te testen.
Sunshine Fijn dat de prestatiedruk wat afneemt

Snunnie en hoe voelt het na een nachtje slapen?
Wishfull ik ga voor je duimen

Millie jammer dat jouw werk niet leuk meer is maar wel slim dat jullie dan voor zekerheid kiezen rondom het werk van je vriend

Luikje Proost!

Gelukszoeker dus bij thuiskomst kleren uit en gaan met die banaan!

ASP

Hier ben ik bezig met ovulatietesten sinds maandag. Maandag was het streepje licht, dinsdag lichter en dinsdagavond bijna niet te zien

Onze peuter had vanmorgen nog wel een verzoekje. Hij wil graag een babyzusje

woensdag 18 december 2019 om 09:14
Spannend gelukszoeker! Hopelijk heb je inderdaad een positieve ovulatietest. Alvast veel plezier vanavond
Vervelend Asp,dat je je amandelen eruit moest halen. Narcose kan er inderdaad voor zorgen dat je menstruatie later komt. Zoals je zelf al zegt: hopelijk heb je in januari een positieve ovulatietest!

Vervelend Asp,dat je je amandelen eruit moest halen. Narcose kan er inderdaad voor zorgen dat je menstruatie later komt. Zoals je zelf al zegt: hopelijk heb je in januari een positieve ovulatietest!
woensdag 18 december 2019 om 09:51
Oh Fitze wat grappig van je peuter. Toch vangen ze meer op dan je denkt he? In elk geval duidelijk wat de wens is
.
Onze dochter die net drie is kan ook zulke rake dingen zeggen. In ons geval vraagt ze nu af en toe om een baby die 'niet kapot is'. Hartverscheurend maar toch ook troostend op een bepaalde manier..
Vanochtend ongesteld geworden (nee niet ongi
). Toch wel teleurgesteld, ook omdat het bij mij de eerste 2 keer in 1x raak was. Natuurlijk ook wel weer fijne kanten aan, met name drinken tijdens kerst en oud&nieuw. Maar toch bizar hoe er ook gelijk door je hoofd schiet: zou het uberhaupt nog wel lukken? Man toch ook wel teleurgesteld merkte ik.

Onze dochter die net drie is kan ook zulke rake dingen zeggen. In ons geval vraagt ze nu af en toe om een baby die 'niet kapot is'. Hartverscheurend maar toch ook troostend op een bepaalde manier..
Vanochtend ongesteld geworden (nee niet ongi

woensdag 18 december 2019 om 09:56
Wauw wat schrijven jullie veel! Ik zie dat ik het allemaal beter in de gaten moet houden haha. Voor in de tabel: het wordt ons 1e kindje.
Elisabert ah balen dat het nu niet gelijk in de eerste ronde raak is.
Ik ga straks de dokter even bellen. Ik ben nu een jaar gestopt met de pil en dan willen ze pas kijken naar waarom je eventueel onregelmatig bent. Had al eerder gebeld, maar de assistente was echt enorm koppig. Ik wist van te voren al dat dit zou gebeuren, want ik ben juist op mijn 19e aan de pil gegaan vanwege onregelmatigheid. Dus ik hoop dat ze het nu wel serieus gaan nemen.
Elisabert ah balen dat het nu niet gelijk in de eerste ronde raak is.
Ik ga straks de dokter even bellen. Ik ben nu een jaar gestopt met de pil en dan willen ze pas kijken naar waarom je eventueel onregelmatig bent. Had al eerder gebeld, maar de assistente was echt enorm koppig. Ik wist van te voren al dat dit zou gebeuren, want ik ben juist op mijn 19e aan de pil gegaan vanwege onregelmatigheid. Dus ik hoop dat ze het nu wel serieus gaan nemen.
babygroot wijzigde dit bericht op 18-12-2019 10:21
0.84% gewijzigd