Zwanger worden vanaf eind 2013!

17-11-2013 12:12 835 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Hierbij ons nieuwe topic, met een algemene account.

UserLeeftijdKindZwanger/NODBijzonderhedenhappinesss29&321e 17-12 miskraam, 14-01 pos. test!jetjepetje26&281e klopt 10-2 termijn echoraam8924&281e miskraam + curretage op 28 meilindsje198231&311e

IT'S A GIRL! klopt. UD: 02-08-14 lievezuster26&301e nine929&291e klopt! 27-2 termijnechosoelemoes27&231e10-3 eerste echo jochebed30&324e Bevallen van een ZOONtoendra27&291e

IT'S A GIRL! elko28&331e 6 juli bevallen van een DOCHTER!fall201329&311e lisch23 & 252e klopt, UD: 15-11awv29&281e31-01 maybe-baby25&271e

Poekie90: nu even *on hold*, maar wensen we veel succes volgend jaar!

Inlognaam: zwangervanafeind2013

Wachtwoord: eind2013
Raam niet ego post hoor

Bedoel we zitten allemaal in het zelfde gekke gebeuren denk dat we elkaar maar al te goed snappen hier hahah

Elko bedankt voor het toevoegen

Word nou wel heel echt zo hahaha

ik kan me nod niet invullen :( maar die is 1-12

Als me berekening klopt.

Fall jeetje wat erg!! *knuffel*

Maybe-baby veel plezier vanavond ;)

Hier voel ik me de laatste dagen op eens bijzonder goed dat labiele is er uit hahah pijn me borsten is er nog steeds en ook wel wat krampen maar niet zo erg als vorige week

Nou meiden bijna weekend spannend hoor

Maandag ga ik testen als er niks gebeurd ;)
@awv: fixed it! Zat een foutje in de tabelcode.

@raam: kan mij voorstellen dat het frustrerend is. Maakt niet uit hoor hier mag je altijd komen met je verhaal.

@toendra: leuk zo'n 9 maanden boekje. Ga ik van het weekend ook maar eens voor kijken. Is toch leuk voor later.

@maybe-baby: nog een leuke avond gehad gisteren

@elko: spannend hoor! Een beetje afleiding is wel handig. Lekker hoor een weekendje weg.

Hier alles zijn gangetje. Elke dag voel ik weer iets anders.Vandaag ineens last van brandend maagzuur. Schijnt dat door de hormonen alle klepjes en bandjes etc. wat zwakker worden.
Hoi allemaal,

Even een berichtje tussendoor. Ik blijf als ik me straks weer goed voel lekker meeschrijven ok? Vandaag gaat al beter dan gisteren. Gisteren de hele dag gehuild. Gelukkig een lieve man die heeft gekookt en speciaal voor mij een bak ijs heeft gekocht. Vandaag thuisgebleven van het werk. Ben nog steeds aan het bloeden, dus dat kan nog wel even duren. Volgende week moet ik een zwangerschapstest doen van de vk. Zal wel even voor de zekerheid moeten. Een echo heeft ze het niet over gehad. Nu mijn lichaam rustig laten herstellen, dan zien we wel weer voor de toekomst.

Ik lees voor sommige meiden dat het nu spannend wordt i.v.m. testen. Ik duim voor jullie ik hoop op heel wat cheerpoppetjes. Volgens mij is het sowieso wel een vruchtbaar topic! Excuus dat ik verder niet op alle verhalen in ga.

Fijn weekend lieve allemaal. Bedankt Elko voor het aanpassen van het poppetje. Heel lief.

X
@ Fall, wat verdrietig nieuws om te lezen. Ik hoop voor jullie dat je weer snel zwanger mag worden en dat hij/ zij dan lekker 9 maanden blijft hangen. Ik weet waar je doorheen moet. Gun jezelf de tijd. Ook wat werk betreft

@ anderen: kan één van jullie mij vertellen hoe je zo'n schema in de forum plaatst? Ik wil er ook één maken maar weet niet hoe het moet
@Fall: ja kom gewoon weer gezellig meeschrijven als je er aan toe bent. Mijn huisarts gaf aan dat bij een miskraam je best een week vrij kunt nemen van je werk dus neem je tijd en overhaast niets. Het is niet niets

@gis: qua tabel kan ik je niet helpen. Ben zelf ook een beetje onhandig met die dingen
Eindelijk weer even tijd voor t forum!

Hier is de menstruatie alweer voorbij, dus op naar een nieuwe ronde! Wel gek eigenlijk dat ik voor mijn 'vorige' NOD al weer opnieuw ongesteld ben geweest! Raar..!

Klein beetje jammer, had t zo leuk gevonden om met kerst t leuke nieuws te vertellen!

@fall: Je tijd nemen! En huilen mag hoor!! Je bent altijd welkom hier. Je lichaam moet zich weer herstellen en zich klaar maken voor een nieuw beebje.

@raam, elko, lisch: Al (weer) nieuws v.w.b testen!??
@fall we hopen je snel weer te zien, maar neem wel je tijd!

@jetjepetje je weet weer waar je aan toe bent. En voor NOD al dat geeft wat minder onzekerheid. Hopen volgende ronde voor jou raak!

@lindsje leuk om ook de verhalen van de al zwangeren te horen. Wat jullie voelen en wat er elke keer bij komt. Ik lees ook af en toe jullie andere topic (uitgerekend eind juli begin aug)

@hier nog niet ongesteld... Pfff... Had vorige week elke keer allerlei kwaaltjes, daarna een aantal dagen helemaal niks alleen verkouden enzo. Nu sinds vandaag weer gevoel ongesteld te worden, maar tot op daarnet (ga honderd keer kijken of er al iets is haha) nog niks... Testen die ik tot nu toe gedaan heb allemaal negatief. Ook de uiterst gevoelige die ik vrijdag deed. Ik weet natuurlijk ook helemaal niet hoe mijn cyclus is omdat ik er pas 2 heb gehad waarvan 1 van 27 dagen en 1 van dagen onbekend, de huidige cyclus dus... We gaan maar weer afwachten!

@allemaal wie heeft er nog meer getest of ander nieuws?

Fijn weekend nog!
Hey allemaal

Fall ach Meis hou je rustig en denk vooral aan jezelf . Leuk dat je weer meeschrijft.

Jetje volgende maand beter wel fijn dat je weet dat je cyclus werkt

Lindsje zo leuk om je zwanger verhalen te lezen )

Hier nog steeds het zelfde. Een hoop buikpijn krampen moeheid als het goed is morgen nod en anders maandag even een testje doen .

Fijne avond allemaal he
@lindsje1982.. zeker een leuke avond gehad hopelijk is het raak!

@jetjepetje.. ik snap wat je bedoeld.. lijkt mij ook leuk om het met kerst te kunnen vertellen.. ondanks dat ik nog niet zwanger ben, ben ik allerlei verhaal lijnen in mn hoofd aan het afspelen over hoe wij het vertellen en hoe ze er thuis op reageren..

@raam89 & awv.. ik ben zenuwachtig voor jullie! Houden jullie de zenuwen in bedwang?! Zo spannend.. succes dames, ik duim voor jullie!
Goedemorgen allemaal,

Nou dat was me het nachtje wel zeg! Pfff om 2.45 wakker worden door enorme buikkrampen. Het straalde helemaal uit naar mijn rechterbeen. Gelukkig geen bloed maar ik vind het toch wel eng. Ik denk/hoop zelf dat het mijn darmen zijn want dat loopt allemaal niet meer zo soepel .

Kijk het nog wel even aan vandaag maar als het aanhoud morgen toch maar eens bellen naar HA en/of verloskundige want stel dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Moet er niet aan denken

@raam: nog even afwachten dus. Spannend hoor!

@elko: al getest?
Oei klinkt inderdaad niet zo goed linds! Hoop dat het wegtrekt en er niets aan de hand blijkt te zijn

nog niet getest, nu weekend weg met schoonfamilie dus niet heel handig. Maar ook nog niet ongesteld. Gisteren echt heel veel misselijk geweest, was ook niet erg tof. Vooral omdat ik niet echt wat kon laten merken. Vanochtend ook weer trouwens. Miss vanavond maar eens testen (nu nod ook geweest is). Als ik vriendlief ook zo ver krijg haha, die vond volgende week wel een goed plan (hij is een beetje nerveus dat het misschien nu al wel gelukt is)
Wat eng Lindsje! Hoe is het vandaag gegaan? Nog last gehad?

En spannend Elko! Wel verdachte symptomen hoor haha.. !

Heb je getest?? :D
@ lindsje: het is net of je mijn verhaal van vannacht hebt getypt. Ik werd om 03.00 wakker en heb niet meer geslapen. Ben steeds naar de wc geweest om te checken omdat ik zo'n buikpijn had. Ik slaap de afgelopen 3 nachten heel slecht trouwens steeds om 03.00 wakker en slaap niet meer in. Terwijl ik zo ontzettend moe ben. Als het zo door gaat ga ik maar even naar de dokter, want zo kan ik echt niet functioneren. Mijn darmen lopen trouwens iets te soepel Overdag heb ik minder last gehad van mijn buik gelukkig, dus zal wel niks geweest zijn. Hoe was het bij jou?

@ awv: hoe is het bij jou? Morgen testen?

@maybe-baby: de voorpret is ook al heel leuk! En misschien heb je straks wel wat te vertellen met kerst bv!

@elko: hoe was je weekend met schoonfamilie?

En nog getest vanavond of wachten jullie nog even? Je klachten zijn wel verdacht.

Fijne avond allemaal!

volgens de clearblue test zelfs al meer dan 5 weken
Elko!!! Gefeliciteerd!!!

Wat heerlijk!!! Hoe voelt dat nou? Ben je nog bij je schoonfamilie of alweer thuis? Hoe reageerde je vriend? Jouw avond kan niet meer stuk denk ik!!! Echt superleuk!
Wow elko gefeliciteerd!!!

Wat ontzettend leuk! En al 5 weken! Klopt dat een beetje in je berekeningen?

En al gelijk verteld aan anderen?
Nu even rustig de rest nagelezen en eindelijk weer eens tijd om te reageren!

@ lindsje wat vervelend dat je s nachts zo'n last hebt van krampen! Ik hoor het heel veel om me heen dus hopelijk heeft het niks te betekenen, maar kan me voorstellen dat het toch elke keer op een vervelende manier spannend is... Sterkte!

@happiness jij ook lichamelijk niet helemaal lekker, wat naar! balen dat je zo slecht slaapt! altijd goed om even met de huisarts te overleggen, hoop dat hij/zij je goed kan helpen!

@awv ben heel benieuwd: al ongesteld of morgen een testje?? Ik duim voor je!

@fall wat dapper dat je weer mee komt schrijven. Kan me zooo voorstellen dat je alleen maar wilt huilen... Fijn dat je vriend zo lief voor je zorgt, hoe gaat hij er verder mee om? Sterkte!!!

@raam wat zit je in een onzekere situatie nu! Maar zolang je niet ongesteld bent is er hoop! Spannend!

@jetje: ronde 3 alweer.. Zo jammer he, om die fantasieen over het vertelmoment met kerst dan weer te moeten loslaten... Ik vind je wel n stoer en nuchter type! Nieuwe ronde nieuwe kansen!

@ lisch misschien heb ik eroverheen gelezen maar hoe is t met jou? zag dat je 21-11 je NOD had: ongesteld geworden, getest of nog in spanning?

@toendra: wat lief van je moeder dat ze een extra echo heeft gekocht! Lijkt me zo heerlijk om met je moeder te kunnen praten over de zwangerschap en haar van alles te vragen over hoe zij dat heeft ervaren..

@maybe-baby wat duurt het nog ontzettend lang he voordat wij mogen testen... hou je t n beetje vol qua geduld? ik nauwelijks!

@jochebed balen van je lage bloeddruk en duizeligheid! hoe gaat het nu? hoop dat het te doen is!

@soelemoes hoe gaat het bij jou? al een posititeve ovulatietest? ik hoop het!

Hier gaat alles oke. Had n gezellig en muzikaal weekend, gisteravond naar t concertgebouw en vandaag ook naar een mooie zangvoorstelling, heel leuk!

Ben mezelf een beetje gek aan t maken, vind het heel moeilijk om het zwanger worden los te laten... Zit nu op cyclusdag 20 en ben al tien dagen ovulatietesten aan t doen, die helaas allemaal negatief waren. Elke dag denk ik 'misschien morgen' maar gisteravond werd ik er toch stiekem n beetje verdrietig van. Totaal niet reeel, want misschien is mn cyclus gewoon wat langer deze keer, maar ratio staat zo totaal los van gevoel hierin... M'n vriend maakt zich gelukkig niet zo druk en helpt me wel relativeren. En ondertussen genieten we gewoon veel van elkaar M'n vriend is trouwens wel lichtelijk beledigd omdat ik nu wat vaker zin heb dan voorheen; hij denkt dat ik seks nu alleen nog maar belangrijk vind om zwanger te worden en niet meer omdat ik hem leuk en lekker vind. Hoe vaak ik dat ook ontken, de spontaniteit is wel n klein beetje weg. Hopelijk wordt dat weer beter zodra het 'nieuwe' van de kinderwens ervanaf is... Hoe ging dat bij jullie?

Vrijdag heb ik bij een vriendin die 18 weken zwanger is een echo gemaakt! Superleuk!! Even over getwijfeld, het is toch gek om een vriendin als 'patient' te hebben, zeker als er iets mis zou zijn. Maar we hadden afgesproken dat ik alleen naar het geslacht zou kijken en dat kwam gelukkig prominent in beeld Werd er echt vrolijk van, en kijk nu nog meer uit naar het moment dat ik in mn eigen buik zo'n druktemakertje heb!! Kan niet wachten...

Heel fijne en vruchtbare week allemaal!!
ja voelt zo gek! we zijn allebei echt zo verbaasd en blij! Hoewel m'n vriend al 3x heeft gevraagd/gezegd "en hoe moet het nou verder?". Ohja, en 'kunnen we nu nog wel seks hebben?' (MANNEN )

5+ weken kan wel kloppen ja, vandaag is/was dag 36 van cyclus. Heb al meer dan een week buikkrampen en flinke vermoeidheid zelfs nog wat langer.

En zijn nu lekker thuis, hebben gewacht met testen tot we weer thuis waren. Schoonbroer+vrouw zijn al meer dan een jaar bezig en binnenkort starten ze met IUI en hormoonbehandelingen enzo(hebben allerlei onderzoeken al gehad). We willen hun dus eerst apart inlichten, voordat we het de rest vd schoonfamilie vertellen. Het voelde wel heel dubbel, ik heb het er vandaag nog met schoonzus over gehad terwijl ik dus naast haar zat met ernstig vermoeden van zwangerschap.
Nine, ik vond het die 1e maand ook heel moeilijk om het zwanger worden los te laten. Het is zo nieuw en je weet niet wat je kan verwachten. Mijn vriend had (en heeft) er absoluut geen moeite mee om vaker seks te hebben. Ik was er tijdens de seks trouwens ook echt totaal niet mee bezig (had wel wat anders te doen dan ) En voorkom dat je eerst op je app/ovulatietest kijkt en hem daarna bespringt
Wow gefeliciteerd Elko! Had al zo'n vermoeden haha.. Echt super voor jullie! Jaa, mannen zijn echt verschrikkelijk soms he!

Oei ja, vergeten tabel bij te werken! Ben gewoon ongesteld geworden namelijk. Nu eindelijk weer vanaf (na een week!) dus we kunnen weer aan de gang haha
Dag dames, even niet geweest hier. Ik ben niet fit en weinig puf om veel te lezen... Sorry!

Elko gefeliciteerd!!!!!!!!!! Super! Seks kan nog gewoon hoor

Nine wat speciaal, echo bij je vriendin! Wel spannend inderdaad. Wij zijn nooit met ovulatietesten bezig geweest. Gewoon gezellig maken wanneer we er zin in hebben. Niet echt opgelet of het wel de goede dag was.

Happiness en lindsje vervelend die buikpijn! Rustig aan maar!

Raam hopelijk is er snel duidelijkheid voor jou.

Met mijn duizeligheid is het nog hetzelfde. Heb het 1 eerdere zwangerschap ook gehad dus ik heb alle leefregels van toen weer opgeduikeld, inderdaad altijd drop op zak en iets van sultana's. Regelmatig even wat eten, niet te lang in dezelfde positie en uitkijken bij opstaan. Het is voor mij niet handig, maar voor de baby en placenta is het heel erg goed.
Meiden

Vandaag is me menstruatie begonnen nooit verwacht dat ik daar blij mee zijn . Me cyclus werkt gewoon daar ben ik echt blij mee 25 dagen is best mooi toch . Nu alleen nog me man vertellen denk dat hij er wat minder blij mee is maja het zou ook te snel zijn.

Elko jeeej zwanger wat gaaf gefeliciteerd en al langer dan 5 weken bizar joh. Nou nu genieten he )

Nou meiden fijne dag vandaag
Gefeliciteerd Elko! Toch duidelijke zwangerschapssymptomen dus .

Hier een goede nacht gehad zonder krampaanval. Hopelijk hebben mijn aanpassingen in voeding resultaat gehad en is er verder dus niets aan de hand. Kijken hoe het vandaag weer gaat.

@happiness: balen dat je zo slecht slaapt. Dat is echt heel vervelend zeker omdat je al zo moe bent.

Reageer vanavond op de rest nu snel naar mijn werk.
Yeah Elko gefeliciteerd!

@hapiness en lindsje, hopelijk houden die krampen bij jullie niet aan!

@awv, gelukkig werkt het allemaal inderdaad. Op naar een volgende ronde!

@lisch, ook voor jou de volgende ronde dus.

@jochebed, vervelend die duizeligheid, maar voor het kindje is het goed, dus nog even volhouden!

@nine, hopelijk kan je het een beetje loslaten. Ik had dat tot een aantal dagen geleden ook steeds. En elke keer denk je dat je wat voelt en dat het of je eisprong is, of de innesteling of symptomen. Je maakt jezelf echt gek. Dan wordt het ook te geforceerd. Maar dat loslaten dat komt vanzelf.

@hier, nog geen menstruatie te bekennen. Zaterdag had ik erg last van menstruatiebuikpijn (dacht ik), dus was ervan overtuigd dat ik ongesteld was geworden. En elke keer als ik naar de WC ga, dan denk ik weer, het zal nu wel zo zijn. Omdat ik vorige maand een cyclus had van 27 dagen, was ik daar nu ook vanuit gegaan. Dus ik heb vorige week dinsdag getest (met kv 2voor 5), en vrijdag (uiterst gevoelige test van Zwanger en Kids) en zaterdag ook nog, was weer nieuwsgierig (met een Action test). Nu ben ik een beetje klaar met testen, dus ik wacht zeker deze hele week met testen. Als ik dit weekend nog niet ongesteld ben, dan wil ik het weer eens proberen. Tot nu toe voel ik eigenlijk weinig (beetje weeïg in de ochtend, maar dat komt echt door verkoudheid volgens mij en af en toe wat buikpijn en rugpijn, alsof ongesteldheid eraan komt). We wachten maar weer af. Ik heb nu ook echt het gevoel sinds zaterdag dat ik het wat meer los kan laten, dus hopelijk word ik nu snel ongesteld of heb ik een positieve test (al acht ik die kans heel klein).
Elko... GEFELICITEERD!!!!!! En 5 weken al!!! Heb jij wel iets van een menstruatie gehad tussendoor?

Nine9.. balen idd dat we nog ff moeten wachten.. verder heb ik het idee dat het niets gaat worden feze maand.. weet niet waar ik dat op baseer, maar dat zegt mn gevoel..

Hier thuis van het weekend ook een discussie gehad omdat man lief niet wil dat het een 'moet" wordt.. hij wil de natuur zn gang laten gaan en als het nu lang gaat duren dan gaan we het anders doen zegt hij..

Jochebed.. doe rustig aan.. denk aan jezelf en je kleintje!

Awv.. idd een fijn idee om te weten dat je lichaam doet wat ze moet doen.. nu hopen op een duidelijke eisprong en dan snel aan de slag!

Raam89.. wat een gedoe.. hopelijk snel duidelijkheid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven