Zwanger worden vanaf februari 2018

31-01-2018 11:24 834 berichten
Wie schrijft er mee?

Maakt niet uit of het je eerste of zoveelste is. Iedereen is welkom!

Hier is de pil al een paar maanden de deur uit en vanaf nu gaan we er voor. Het wordt de eerste poging dus het kan nog wel even duren voor ik daadwerkelijk zwanger ben. Ben benieuwd naar de verhalen van anderen.
Naam Hoeveelste Zwanger? Uitgerekend Bijzonderheden
Marte007 1e
Vera99 1e
Gioia82 1e JA! 27 november 2018
Yourlocalhero 3e JA! 18 januari 2019 endometriose/adenomyose en pcs
Pingewingel 1e
Ladyjaney 3e
Daanstje 1e JA! 9 november 2018?
Cin88 1e
Mariahhh ?
Kokettekatinka 1e
Piepp 2e
Quarzorossa 1e?
Elisabeth 1e
Sandragon 1e JA! 3 november 2018
anoniem_63c6c986449ae wijzigde dit bericht op 12-05-2018 12:55
94.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk zeg weinig kwaaltjes @vera! En een fijne eerste echo :heart:

@piep how do you do is het al bezonken???

@gioia en daanstje hoe is jullie babywolkje? :heart:

Hier maandag een prachtige groeiecho gehad, waarschijnlijk was de vorige meting een offday want ze zit nu op een p89 lijn. Dus dit word mijn eerste net wat meer boven gemiddeld babytje. 24 dec wordt officieeel mijn inleidingsdatum vastgezet want de agenda was er nog niet, maar voor wat het lijkt krijg ik mijn zin qua datum. (Deze verklap ik niet, maar het zal in de week van 5 tm 12 januari zijn) dus nog een ongeveer 4 weekjes doorbikkelen :-D


Ps zal ik even een nieuwe topic/groep aanmaken zodat iedereen weer in de tabel kan? Want nu kunnen we geen drol aanpassen?
Alle reacties Link kopieren
Super fijn jullie mooie echo's Vera en YLH! Heerlijk van genieten!
Spannend hoor dat je ongeveer weet wanneer jullie meisje geboren gaat worden YLH!

Hier gaat t prima, vandaag controle bij het CB gehad. Meneer is bijna 5 kg en al ruim 2,5 cm gegroeid! Hij doet het fantastisch (zolang ik niet vergeet infacol tegen krampjes te geven voor de voeding). Ik knap lekker op. Heb wat menstruatie achtige krampen gisteren en vandaag dus ik denk dat m'n cyclus weer op gang aan het komen is. Dat heb ik echt zo niet gemist haha

Ik ga nu gauw alvast slapen, even wat bij tanken. Manlief is verkouden dus die heeft me de afgelopen nacht wakker gehouden. Baby niet, die komt nog maar voor 1 voeding snachts. Heerlijk kind :love:
Alle reacties Link kopieren
yourlocalhero schreef:
12-12-2018 07:37

Ps zal ik even een nieuwe topic/groep aanmaken zodat iedereen weer in de tabel kan? Want nu kunnen we geen drol aanpassen?
Ik ben voor! Net wat makkelijker met onthouden en terug lezen :)
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben ook voor een nieuw topic met een nieuwe tabel!

Gefeliciteerd met de goede echo's Vera en YLH! Fijn dat je weinig kwaaltjes hebt Vera. En YLH ook leuk dat je al de datum weet, dan schelen onze meisjes maar een maand!

Een voeding per nacht, ik ben jaloers Daanstje! En lekker gegroeid, dat gaat dus super!

Hier is de kraamweek voorbij helaas, ik vond het heerlijk zo'n kraamhulp die mij en onze dochter de hele week vertroetelde. Maar ik vind het ook wel weer lekker om echt mijn eigen gang te kunnen gaan.
Verder doet ons meisje het super goed. Drinkt goed aan de borst, ze zit al bijna weer op geboortegewicht en ze slaapt ook lekker. De laatste nachten ging ze na het voeden vrijwel direct weer slapen dus dat is ook heerlijk. Ze heeft ook geen last van spugen of krampjes, al komt dat misschien nog wel want ze is natuurlijk pas 7 dagen oud. Het enige minpuntje is dat ze altijd begint te poepen of plassen zodra de luier uit gaat. Vannacht had ze ook alles onder geplast in die ene seconde dat er geen luier onder haar lag :facepalm:
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
Haha, heerlijk hè van die poep en plas avonturen! Wij hebben er ook zo een. Gisteren maarliefst 4 luiers achter elkaar vol gepoept, en daarna lekker alles onder geplast :facepalm:

Wij gebruiken nu infacol voor elke voeding, helpt perfect tegen de krampjes! Dus mocht jullie meisje er last van krijgen Gioia, gewoon even naar de drogist!

Jep, we zitten nu op de 5 voedingen! 9.00-14.00-19.00-23.00-4.00
Echt heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Nieuw topic is prima!
En de poep en plasverhalen, haha! Ik kan niet zeggen dat ik daar nou naar uit kijk ;)
Alle reacties Link kopieren
Dan open ik van het weekend even een nieuwe mits er andere vorderingen zijn.
Namelijk een zeer onrustig lijf sinds vanmorgen dus ben benieuwd wat beeb besluit.
Alle reacties Link kopieren
Vera, zelf daar kun je over opscheppen tegen anderen... Een baby doet rare dingen met je ;)

Spannend YLH! Hopelijk is het vals alarm en wil jullie meisje nog even warm blijven zitten!
Alle reacties Link kopieren
Baby zit nog veilig yay al is mijn lijf flink moe.
Morgen word de inleidingsdatum vastgezet yay!!!.

Oh het nieuwe topic is open.
Komen jullie gezellig daar heen?

zwanger/zwanger-worden-vanaf-februari-2 ... ges/433922

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven