Zwanger worden vanaf januari 2020

26-12-2019 00:16 751 berichten
Lieve meiden,

Volgens mij is er nog geen nieuw topic aangemaakt voor de dames die zwanger willen worden vanaf januari 2020.

Is er animo om een nieuw topic aan te maken? Ik zag dat er al wel topics lopen, met mensen die elkaar inmiddels al wel even kennen, misschien is een nieuw topic voor de nieuwelingen fijn?

Oh ja, voelt iemand zich geroepen dit topic over te nemen? Ik heb helaas niet de tijd om de topic te leiden.

Hierbij de tabel, met dank aan Blue :)
viewtopic.php?f=28&t=454808&p=30781872&start=#p30781872
anoniem_64d290b28d595 wijzigde dit bericht op 30-12-2019 16:24
13.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
ab93 nog van harte gefeliciteerd! Wat fijn dat het gelukt is uiteindelijk! En fijn om te weten dat er nog iets ligt voor in de toekomst mochten jullie dit willen. Eerst maar eens genieten van jullie kleine meid.

Ik heb het hier niet heel erg meer gevolgd (heel veel prive dingen gebeurd, gelukkig niet in ons gezin maar wel bij hele close familieleden) dus ik ben niet meer helemaal bij qua wie er wel/niet zwanger is geraakt. En het is misschien ook een beetje gek om er hier over te beginnen, maar nu onze jongste alweer 2 is beginnen hier de kriebels (maar ook de twijfels) voor een derde kindje. Hoe maak je toch die keuze..

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven