Zwanger worden vanaf januari 2024

14-01-2024 14:59 174 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo,

Ik heb nog geen topic gezien over zwanger worden in het begin van dit jaar. Volgens mij werd dat voorgaande jaren wel gedaan :)

Kom lekker meekletsen over alles!
Heanig an
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik schrijf ook graag mee als dat mag.
Gefeliciteerd voor diegene die al zwanger zijn!

Ik ben 32 en we hebben al een dochter.
Het is voor ons een beetje nu of nooit en daarbij kan je altijd wel een reden bedenken om het niet te doen.

Eind november heb ik mijn spiraal eruit laten halen 28 december ben ik ongesteld geworden, volgens mij app zou ik a.s. donderdag ongesteld moeten worden maar ik weet van mezelf dat ik een onregelmatige cyclus heb dus dat maakt het wel wat lastiger.

Wat nog lastig is dat mijn man doordeweeks niet thuis is, en volgens die app was mijn meest vruchtbare dag dus op donderdag. Dus ik verwacht niet dat het de 1e keer al zou lukken
Alle reacties Link kopieren Quote
Hooi,

Ik zou ook graag mee willen schrijven! :-D

Gefeliciteerd aan de positieve, en fingers crossed voor degene die ook bezig of aan het wachten zijn.

Hier zitten we op het wachtbankje van ronde 2, de gedachte speelde al langer en de wens werd steeds groter. Eind december hebben we besloten ervoor te gaan, maar is het helaas niet gelukt. Volgende week zaterdag is mijn NOD, en ik kan eigenlijk niet meer wachten haha.

Succes allemaal, dat we allemaal maar snel positieve testen mogen hebben!
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom Calimero en Leggie!

Calimero
Lastig dat je man door de weeks niet thuis is. Dan wordt het nog meer puzzelen dan het al is. Hopelijk vindt je er een goede modus in!

Leggie
Jouw NOD is over 3 dagen zie ik. Weet je je nog te bedwingen of heb je al getest?

Hoe is het met de rest?

Hier was gisteren mijn NOD. En ik had een positieve test in handen. :heart:
Nu hopen dat alles goed blijft gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
oblique schreef:
24-01-2024 07:07
Leggie
Jouw NOD is over 3 dagen zie ik. Weet je je nog te bedwingen of heb je al getest?

Hier was gisteren mijn NOD. En ik had een positieve test in handen. :heart:
Nu hopen dat alles goed blijft gaan.
Nou, ik heb heel misschien al een paar keer getest. Harstikke negatief natuurlijk, laten we het erop houden dat allemaal nieuw voor me is en ik het retespannend vind haha.

Jij gefeliciteerd met je positieve test, ik ga voor je duimen dat alles goed blijft!
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd Oblique!!

Wat duurt wachten lang :@@:
Heanig an
Alle reacties Link kopieren Quote
SadSloth schreef:
24-01-2024 15:42
Gefeliciteerd Oblique!!

Wat duurt wachten lang :@@:
:hug:

Gefeliciteerd Oblique, wat mooi!
Alle reacties Link kopieren Quote
SadSloth schreef:
24-01-2024 15:42
Gefeliciteerd Oblique!!

Wat duurt wachten lang :@@:
Dank je wel en voor jou een dikke knuffel! :hug: Hopelijk snel goed nieuws voor jou!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Leggie02 schreef:
24-01-2024 15:31
Nou, ik heb heel misschien al een paar keer getest. Harstikke negatief natuurlijk, laten we het erop houden dat allemaal nieuw voor me is en ik het retespannend vind haha.

Jij gefeliciteerd met je positieve test, ik ga voor je duimen dat alles goed blijft!
Super spannend! Hopelijk heb je toch nog snel een positieve test in handen. :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd oblique!
Zoals verwacht loopt alles anders
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd Oblique, wat fijn!
Alle reacties Link kopieren Quote
Waah wat fijn Oblique, gefeliciteerd!

@SadSloth oooh dat wachten duurt echt eindeloos he ik vond dat ook zo vreselijk. Veel afleiding zoeken, hopelijk heb je snel goed nieuws!
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd Oblique!!

Hier ongesteld geworden (geen teleurstelling want ik wist het). Enige wat nu wel zeker is, is dat wij in februari echt geen kans hebben op een eventuele zwangerschap. Ik had mijn ongesteldheid over een paar dagen verwacht - nu gaat alles schuiven. Niks aan te doen, focussen op maart dan maar :D
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat balen Haoshi, ik weet bijna zeker dat het er hier ook aan zit te komen vandaag of morgen. Stom hoe je hoofd toch probeert te blijven hopen, terwijl alles wijst op een aankomende ongesteldheid.. (krampen, grumpy, en mijn temperatuur is sinds gister flink gezakt)

Op naar ronde 3 dan maar!
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd Oblique! Wat leuk, hoe voel je je nu?

Jammer Haoshi, maar op naar de volgende poging.

Zolang je nog niet ongesteld ben kan alles toch nog Leggie02?

Volgens mijn app zal ik vandaag ongesteld moeten worden, maar nog niks, ik vermoed alleen wel dat mijn cyclus langer dan die 4 weken is. Al heb ik wel dinsdag nog getest met een hele vroege test, was toch te nieuwsgierig en heb er nog een aantal liggen maar die was negatief.
Ben nu wel heel moe, heel de dag al duizelig en heel de tijd warm, dan denk je soms zou het dan toch maar kan net zo goed symptomen zijn dat ik ongesteld ga worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kan ook zijn dat je ziek gaat worden, zoals ik nu :sick:
Heanig an
Alle reacties Link kopieren Quote
Helaas, keihard ongesteld. Ben wel twee weken geleden goed verkouden geweest tijdens mijn ovulatie dus of dat er misschien mee te maken heeft gehad? Maar we geven niet op!

Ahh, beterschap SadSloth :rose:
Alle reacties Link kopieren Quote
Beterschap SadSloth! Hopen dat je snel opknapt.

Jammer Leggie, maar op naar de volgende ronde!

Zou idd ook kunnen zijn dat ik ziek word maar na een goede nacht slapen voel ik me al beter. Maar nog steeds niet ongesteld, denk morgen ochtend voor de zekerheid maar ff een test doen. Ik doe het eigenlijk altijd in de ochtend omdat ik weleens heb gehoord dat je urine dan nog niet vermengd is Met water, wanneer testen jullie meestal?
Alle reacties Link kopieren Quote
Leggie, wat jammer :"-( het zou misschien wel te maken hebben gehad met ziek te zijn geweest maar volgende ronde is er weer kans :redrose:

Calimero, eerste ochtendurine is inderdaad het beste om mee te testen. Succes en laat het ons vooral weten :daisy:
Heanig an
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteren nog een keer getest voor de zekerheid want omdat ik zo goed als niks merk was ik bang dat het niet meer zo was. Test was meteen positief en duidelijker ook dan die van vorige week.
Ik heb ook al een afspraak staan bij een verloskundigenpraktijk, ben zo gespannen maar ook zó benieuwd.
_pompoensoepje wijzigde dit bericht op 29-01-2024 22:54
20.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier is man nu ziek, flinke griep. Ik verwacht dinsdag mijn ovulatie dus ik hoop dat hij opgeknapt is voor dinsdag of iniedergeval dinsdag op z’n laatst🤭🥴.
Alle reacties Link kopieren Quote
Calimero88 schreef:
26-01-2024 12:04
Beterschap SadSloth! Hopen dat je snel opknapt.

Jammer Leggie, maar op naar de volgende ronde!

Zou idd ook kunnen zijn dat ik ziek word maar na een goede nacht slapen voel ik me al beter. Maar nog steeds niet ongesteld, denk morgen ochtend voor de zekerheid maar ff een test doen. Ik doe het eigenlijk altijd in de ochtend omdat ik weleens heb gehoord dat je urine dan nog niet vermengd is Met water, wanneer testen jullie meestal?
Spannend… in principe als je voorbij je NOD bent, kun je met elke urine van de dag testen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mensen, ik heb vanmiddag al een testje gedaan omdat ik niet kan wachten (10dpo) en hij is heeeel licht positief. Je moet hem goed in het licht houden en dan zie je hem. Ik dacht dat ik gek werd, maar mijn vriend ziet hem ook. Nu ga ik de komende week met ochtendurine testen :)
Heanig an
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd _pompoensoepje en SadSloth!! Het gaat wel hard met de positieve testen.

Ik heb zaterdag ochtend getest maar helaas niet positief en ook nog niet ongesteld :-(
Alle reacties Link kopieren Quote
SadSloth schreef:
29-01-2024 19:19
Mensen, ik heb vanmiddag al een testje gedaan omdat ik niet kan wachten (10dpo) en hij is heeeel licht positief. Je moet hem goed in het licht houden en dan zie je hem. Ik dacht dat ik gek werd, maar mijn vriend ziet hem ook. Nu ga ik de komende week met ochtendurine testen :)
Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dankjulliewel!

Hopelijk word je snel ongesteld zodat je verder kan met de volgende ronde, Calimero
Heanig an

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven