Zwanger worden vanaf juli 2020

11-07-2020 09:15 1609 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Gezellig kletsclubje voor dames die zwanger proberen te worden:) / of inmiddels al zwanger zijn :)
NaamLeeftijdKindje nr.NODUD
Nanku(runaisa)30/341 :cheer2: 28-1
Viviette27/351 :cheer2:-
Followthesun28/1 :cheer2: Meisje geboren
HoneyB199129/281 :cheer2: 23-01
Curlynan29/341 :cheer2: Jongetje geboren
Marhoo25/314:cheer2:Jongetje geboren
Onzekermeisje2534/331:cheer2:Meisje geboren
Lizzie8931/362:cheer2:Meisje geboren
nankurunaisa wijzigde dit bericht op 10-01-2022 12:43
87.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
@Lizzie. Hopelijk is het gesprek goed gedaan op je werk!

Ik had mijn NOD redelijk goed inschat aangezien ik nu al wat gekleurdslijmverlies heb. Langzaam komt het op gang.
Ja, je kunt jezelf helemaal gek maken hè onzekermeisje... Ik neem me voor om dat nu niet te doen, maar als puntje bij paaltje komt... Bij de eerste 2 duurde het wel even voordat ik zwanger raakte. Toen werd ik juist zwanger toen ik er even níet zo mee bezig was. Maar ja die knop kan je niet makkelijk omzetten. Ik twijfelde daardoor ook even of ik wel moest meeschrijven hier, want dan ben je er toch weer veel mee bezig. Maart het is ook weer gewoon leuk om ervaringen te delen 😊

Hoop dat je gesprek goed is gegaan Lizzie!

Volgens mijn app heb ik morgen mijn eisprong. Morgen drukke dag, dus vanavond maar weer aan de slag denk ik 😄
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha babynr3 je brengt het altijd zo leuk 😉🥳
Alle reacties Link kopieren Quote
Doe ook graag mee! Heb helaas mijn zwangerschap vorige maand af moeten breken met 22 weken om medische redenen, dus we hebben besloten er gelijk weer voor te gaan. Niet als vervanging voor onze dochter maar omdat de wens voor nog een kindje heel groot is. We hebben al 2 boys(2&4)

Ik ben trouwens 25 en mijn man 31. We wonen in Zuid-Holland

Liefs
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom Marhoo. Jeetje wat verdrietig dat jullie met 22 weken zwangerschap al afscheid hebben moeten nemen van jullie dochter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zeker curlynan,
Maar we proberen positief te blijven en hopen snel opnieuw zwanger te raken. Door mijn nacontrole weet ik dat ik vorige week mijn eisprong heb gehad dus hopelijk snel een positieve test in handen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo Marhoo. Wat verdrietig voor jullie ! :redrose: Sterkte met het verwerken.

Wat fijn dat jullie toch nog hoop hebben en positief erin staan! Ik zal je toevoegen aan de tabel! (Ik heb je een PB gestuurd hierover)
Alle reacties Link kopieren Quote
Gebruiken jullie een app om de cyclus etc bij te houden? Ik heb er ook 2 gedownload maar ben er nog niet uit welke ik het fijnste vind. Jullie tips?
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom Marhoo,
Wat heftig wat jullie mee hebben gemaakt.
Hopelijk ben je snel weer zwanger.

Nanku, ik gebruik de app Flo.
Die bevalt me prima, maar ik heb ook nooit een andere gebruikt dus misschien zijn er nog wel fijnere apps.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb de app Maya. Ook een aantal andere geprobeerd maar deze bevalt het beste.
Welkom Marhoo! Jeetje, wat en verlies voor jullie. Kan het me niet voorstellen 😪 Fijn dat jullie vol goede moed zijn.

Ik gebruik al een tijd P tracker, gewoon om me ook te kunnen herinneren wanneer ik ongesteld wordt. Maar er zit dus ook een functie op die laat zien wanneer je vruchtbare dagen zijn en je kan bijhouden wanneer je seks hebt gehad. O ja, nog even een vinkje bij gisteren zetten 😉

Had gisteren een paar drupjes licht bloed. Ik hou het maar op eisprong :-)
Welkom Marhoo! Wat een verdriet voor jullie zeg 🌹knap en sterk dat jullie er zo positief onder blijven.

Verder even een enorme egopost lieve dames want........ Ik testte net positief! Kan het bijna niet geloven, maar er is geen twijfel over mogelijk of er een streep te zien is. Ik zou wel een foto willen uploaden, maar mijn bibliotheek staat gekoppeld aan die van mijn vriend en die weet het nog niet. Zal later vandaag op een andere manier proberen een foto hier te plaatsen. Pfff, ik ben zo blij maar vind het ook zo spannend!
Oh, iemand al nagedacht hoe die het zn partner gaat vertellen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wauw Lizzie, gefeliciteerd!!
Nee niet over nagedacht, ik ga testen als man er ook is. Dus dan weten we het gelijk allebei ;-).
Alle reacties Link kopieren Quote
Lizzie, wat super leuk.
Gefeliciteerd.

Ik heb er eigenlijk niet over nagedacht.
Mijn man begint altijd heel vroeg met werken dus ik zal waarschijnlijk alleen testen of het moet toevallig in het weekend zijn.
Als het positief zou zijn dan denk ik eerlijk gezegd niet dat ik het stil zou kunnen houden tot in de avond.

Misschien leuk om ergens een briefje neer te leggen ofzo? Dus bijvoorbeeld als jij de tafel dekt op zijn bord neerleggen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lizzie wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!

Ik denk ook iedere keer; zijn deze klachten nou anders dan normaal of toch niet? Je kan jezelf echt gek maken. Er zit niets anders op dan wachten tm zondag/maandag aangezien ik maandag anders pas ga testen.

De dagen kruipen voorbij haha!

O en bij ons weet niemand het nog. Iedereen denkt dat de spiraal er nog in zit haha!
Alle reacties Link kopieren Quote
Veronica, heel herkenbaar. Een maand heeft nog nooit zo lang geduurd haha.

Het is deze week wel anders dan de vorige keer. Maar goed, dat was pas mijn eerste echte menstruatie na het stoppen met de pil. Dus misschien heb ik er deze maand gewoon veel meer last van. Ik heb wel vandaag vast 2 zwangerschapstesten gekocht, altijd handig om in huis te hebben. Dan kan ik gewoon maandagochtend testen indien ik zondag niet ongesteld word.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd Lizzy!

Ik gebruik ook de app Maya.
Moet zeggen dat ik nooit een andere heb gebruikt.

Ik ga denk ik zondag een testje doen. Heb al mijn zwangerschappen 7 dagen na mijn eisprong al positief getest, dus deze keer ook hoop ik.
Voor wie mee wil spieken:

https://www.mupload.nl/img/k12s9ggycj05.jpg

Heb het inmiddels ook mijn vriend verteld met een kaartje en een ingepakte test.

Spannend, veel testers dit weekend!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wauw Lizzie !! Wat geweldig voor jullie 😍😘.

Hoe reageerde hij?

Wij willen bewust samen testen. Dan hoef ik het ook niet spannend te maken haha.
Gefeliciteerd Lizzie!
Wow, wat is dat heerlijk snel gegaan, super! Hoe reageerde je man?

Hoop dat de rest van ons ook snel een positieve test in handen heeft, zet m op allemaal 😊🤞
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik hoop het ook! Al probeer ik voor mezelf wel realistisch te zijn, volgens mij is ongeveer 30% zwanger binnen 3 maanden. Maar jeetje, wat duren 3 maanden opeens lang haha.
Als ik zondag wel ongesteld word hoop ik niet dat ik elke maand zoveel last heb in de week ervoor.
Dank voor alle felicitaties!

Mijn vriend reageerde heel verrast. Moest even aan het idee wennen, maar is ook heel blij :)

Voel me vandaag meteen mwah. Misselijk, moe. Volgens mij is dat ook psychisch 😅
Alle reacties Link kopieren Quote
Lizzie, ja lijkt me ook wel spannend zo snel opeens. Nu is het toch echt écht!

Vandaag te horen gekregen dat ik op gesprek moet in het ziekenhuis voor een preconceptioneel consult omdat ik in bepaalde risicoklasses val. Vind ik dan ook weer spannend.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat klinkt inderdaad spannend Nanku. Hopelijk kan je snel terecht voor zo'n gesprek!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven