Zwanger worden vanaf juli 2020

11-07-2020 09:15 1609 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Gezellig kletsclubje voor dames die zwanger proberen te worden:) / of inmiddels al zwanger zijn :)
NaamLeeftijdKindje nr.NODUD
Nanku(runaisa)30/341 :cheer2: 28-1
Viviette27/351 :cheer2:-
Followthesun28/1 :cheer2: Meisje geboren
HoneyB199129/281 :cheer2: 23-01
Curlynan29/341 :cheer2: Jongetje geboren
Marhoo25/314:cheer2:Jongetje geboren
Onzekermeisje2534/331:cheer2:Meisje geboren
Lizzie8931/362:cheer2:Meisje geboren
nankurunaisa wijzigde dit bericht op 10-01-2022 12:43
87.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat jammer Marhoo😔. Hopelijk volgende ronde inderdaad.

Welkom Willemijn. Wat naar dat je een miskraam hebt gehad. Ik hoop ook dat je snel weer een zwangerschap mag ervaren!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo Willemijn, leuk dat je meeschrijft. Ik heb je meteen aan de tabel toegevoegd.
Wat verdrietig van jouw miskraam! Hopelijk hebben jullie nog goede hoop voor de volgende poging.
Jammer Marhoo. Je lichaam heeft misschien nog even tijd nodig om te herstellen. Op naar de volgende ronde!

Dat ken ik Nanku, die overtuiging dat het de volgende keer raak is. Hopelijk heb je gelijk! Bij mij werkte dat helaas niet zo goed, haha! Maar heb nu ook weer goede hoop. Bij elk kind werd ik sneller zwanger dan de keer ervoor, dus daar hoop ik nu ook op 😉

Welkom Willemijn! Jammer van je miskraam, lijkt me zo heftig. Fijn dat jullie het weer willen proberen, succes!

Hoe is het met de NOD-ers van vandaag? Ik duim voor jullie!
Jammer Marhoo! Kan me voorstellen dat een miskraam een enorme impact heeft op je hormoonhuishouding. Hopelijk volgende maand 🌹

Welkom Willemijn! Leeftijd en provinciegenoot zie ik, gezellig! Naar te horen van je miskraam, ik kan me zo moeilijk indenken hoe dat is. Zodra je een positieve test hebt ga je volgend mij al een heel plaatje in je hoofd maken, als dat dan ineens niet doorgaat lijkt me dat heel pittig.

@Nanku, ik denk als je er niet zonder verwachting in kan staan je beter positief kan denken dan negatief. A la the secret zeg maar. En dan hopen dat het jullie snel gegund is!

Ik heb me gisteren aangemeld bij de verloskundige en moeders voor moeders. Daarmee wordt het ook alweer een stapje echter.

Vind het trouwens echt leuk dat hier al zoveel gekletst wordt!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier net een negatieve test maar ook nog niet ongesteld. Ook geen kramp ofzo alsof ik ongesteld ga worden, terwijl ik eerder deze week wel een paar dagen kramp/steken had. Wel nog gevoelige borsten. Even afwachten dan maar.
Spannend nog even Curly! Ben je normaal heel regelmatig?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben pas 1x echt ongesteld geweest na het stoppen met de pil, die keer was het wel keurig op tijd. Voordat ik aan de pil begon was het ook regelmatig. En afgelopen week had ik ook wel het idee dat er van alles gebeurde in mijn lijf. Maar sinds vrijdag is de kramp opeens weg. Maar de dag is nog niet voorbij natuurlijk.
Jammer Curly, maar wie weet, zolang je niet ongesteld bent kan alles nog.

Leuk Lizzie, dat je je hebt aangemeld. Wanneer heb je een eerste afspraak?
Alle reacties Link kopieren Quote
Net getest.. en als ik het goed zie en aflees.. Ben ik zwanger! 😊
Morgen of dinsdag nog voor de zekerheid een clearblue.

Het is nog geen knalstreep dus ik ben nog voorzichtig haha. Ook omdat ik de hele week mijn onderbuik al voel en toch bang ben dat de menstruatie komt. Pas als ik de clearblue heb en die positief test, komt het denk ik pas binnen haha!
Gefeliciteerd Veronica! Een streep is een streep hoor 🎉🎉🎉 Hoe reageerde manlief?

Vruchtbaar groepje hier, hopelijk straalt het af op de test 😄
Alle reacties Link kopieren Quote
Babynr3 dankjewel! We waren allebei wel aan het kijken van: hmm wat betekent dit nou? Haha. We hebben nu een clearblue besteld. Voelt nog niet echt alsof het zo is!
We hadden niet verwacht dat het na ronde 1 raak zou zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Balen Marhoo, hopelijk volgende maand voor je.

Curly, nog even afwachten dan en anders over 2 dagen nog eens testen.

Veronica, gefeliciteerd :)
Super fijn dat het al meteen raak is.

Welkom Willemijn, erg vervelend dat je een miskraam hebt gehad.
Hopelijk ben je snel weer zwanger en gaat het allemaal goed deze keer.

Ik ben ongeduldig aan het wachten tot we 1,5 week verder zijn en ik hopelijk niet ongesteld word.
Wachten duurt zo lang.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou voorzichtig gefeliciteerd dan Veronica! Maar een streep is vast een streep☺️🎉.

Onzekermeisje, ja duurt lang dan opeens hè. Terwijl normaal vliegt een week voorbij.

Ik ga inderdaad even testen als ik over 2 dagen ofzo nog niet ongesteld ben. Vanochtend even wezen racefietsen met man. Ik dacht nog misschien ben ik dan bij thuiskomst ongesteld door de ontspanning, maar nog steeds niks ;-). Ik ga het maar proberen een beetje los te laten deze dagen. Waarschijnlijk komt het gewoon wat later.
@Curly, ah ja dat is ook zo. Afwachten maar.. bij mij duurde het trouwens bij mijn eerste zwangerschap 6 dagen na nod tot ik voor het eerst positief testte. Iets met een late innesteling.

@Veronica, jaaa! Een streep is een streep hoor! Maar ik heb er ook twee gedaan haha, dus snap het helemaal. Gefeliciteerd!

@babynr3, moeders voor moeders komt deze week langs, de verloskundige heb ik nog niet gesproken. Zag op hun website dat de eerste afspraak bij 7/8 weken is, ben nu 5, dus het zal denk ik ergens begin augustus zijn.

@onzekermeisje, wachten duurt zeker lang. Probeer jezelf toch een beetje af te leiden, dan gaat het hopelijk wat sneller!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lizzie, oh 6 dagen erna pas. Dat zal dan ook een spannende week geweest zijn. Natuurlijk hoop ik dat dat bij mij ook zo is ;-). Maar probeer daar niet teveel vanuit te gaan. Ik denk dat het realistischer is dat het gewoon nog komt. We gaan het zien. Als ik woensdag nog niet ongesteld ben ga ik weer testen denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Veronica wat leuk!! Van harte gefeliciteerd :cheer2: :heart:.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi dames,

Ik zou ook graag met jullie mee schrijven.
Wij gaan voor ons 2e kindje, hebben een al een zoontje van bijna 2 jaar.

Sinds zijn geboorte ben ik niet meer begonnen aan anticonceptie want een 2e was altijd al welkom. Maar sinds afgelopen eisprong zijn we serieus aan het proberen.

Mijn nod is as woensdag, en kan echt niet wachten om te testen want heb eigenlijk al een paar dagen het gevoel dat het gelukt is en ik dus zwanger ben :)

Ik heb jullie verhalen trouwens wel al steeds meegelezen vanaf het begin, maar was er nog niet zeker van of ik mee zou gaan schrijven.
@lizzie gefeliciteerd! Lekker snel gegaan zeg, geniet van je zwangerschap 😌
@veronica jij ook vast voorzichtig gefeliciteerd! Een streep is een streep zeggen ze hè :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom Kikker.
En meteen al spannend voor je.
Hopelijk heb je deze week een positieve test in handen.

Voor degene die al zwanger zijn/zijn geweest.
Hebben jullie iets gemerkt van de innesteling?
Welkom Kikker! Gezellig dat je meeschrijft, leuk dat jullie ook voor de 2e gaan! Spannend dat je al zo snel kan gaan testen!

@onzekermeisje, eerste zwangerschap heel licht bloedverlies bij innesteling, deze zwangerschap helemaal niks van gemerkt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom Kikker90! Spannend al gelijk deze week, hopelijk een positieve test woensdag :-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom kikker90!
Ik heb denk ik niets gemerkt van de innesteling. Wel wat krampen enz. Maar niet dat ik ervan overtuigd was dat het de innesteling was. Vooral ook omdat de krampen daarna aanhielden.

Als het goed is komt vandaag de clearblue test binnen 😊
Welkom kikker! Woensdag is al snel :-) Ik zal voor je duimen.

Kan me niet iets van innesteling herinneren. Voel nu wel krampjes, maar denk dat ik dat altijd wel voel maar er nu gewoon meer op let... Had toen ik de eerste keer zwanger was wel licht bloedverlies eerste weken, kan ook van de innesteling zijn misschien. Nu nog niets in ieder geval. Wachten duurt laaaanggggg...
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom Kikker👋. Leuk dat je meeschrijft, ik zal je toevoegen aan de tabel. Hoe oud zijn jij en jouw partner? En waar komen jullie vandaan?
Wel spannend hoor komende woensdag.

We liggen allemaal redelijk dicht bij elkaar qua NOD zie ik. Het blijft iedere week spannend in deze groep!

Zullen we zeggen max 10 mensen in de groep? Zo blijft het overzichtelijk en persoonlijk 🙂
Alle reacties Link kopieren Quote
-
anoniem_399781 wijzigde dit bericht op 25-07-2020 20:20
99.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een warm welkom ☺️

Voor de tabel; ik en man zijn beide 30, wij wonen in Limburg

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven