Zwanger worden vanaf juli 2020

11-07-2020 09:15 1609 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Gezellig kletsclubje voor dames die zwanger proberen te worden:) / of inmiddels al zwanger zijn :)
NaamLeeftijdKindje nr.NODUD
Nanku(runaisa)30/341 :cheer2: 28-1
Viviette27/351 :cheer2:-
Followthesun28/1 :cheer2: Meisje geboren
HoneyB199129/281 :cheer2: 23-01
Curlynan29/341 :cheer2: Jongetje geboren
Marhoo25/314:cheer2:Jongetje geboren
Onzekermeisje2534/331:cheer2:Meisje geboren
Lizzie8931/362:cheer2:Meisje geboren
nankurunaisa wijzigde dit bericht op 10-01-2022 12:43
87.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk Kikker eindelijk iemand uit Limburg erbij 🤪ik ga je toevoegen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom Nacoya! Leuk dat je meeschrijft in deze spannende tijden 🙂 jouw NOD komt er ook al snel aan, begrijpelijk dat je het spannend vind!
Welkom Nacoya, gezellig dat je ook neerschrijft!

@Nanku, 10 in de tabel lijkt me prima, hopelijk leren we elkaar dan allemaal een beetje 'kennen'.
Alle reacties Link kopieren Quote
-
anoniem_399781 wijzigde dit bericht op 25-07-2020 20:19
98.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom Nacoya.
Ik heb die van de Action gehaald, maar heb er verder nog geen ervaring mee.

Nanku, 10 personen lijkt mij ook prima.
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom Nacoya!
Ik ga morgen ook even die van de action halen. Kreeg die als tip van een vriendin. Goedkoop en heeft hij haar bij beide zwangerschappen goed gewerkt.
Welkom Nacoya! Succes met de laatste wachtweek. Duurt lang hè...

Ik merk dat ik veel ongeduldiger ben dan manlief. Die zou het wel prima vinden nog een paar maanden extra tijd om het huis verder op orde te krijgen. We moeten nog wat kleine verbouwingen doen en ook nog even een extra kamer creëren als t echt lukt... Voor mij kan t niet snel genoeg gaan. Vind mezelf al zo oud, dus elke maand telt voor mijn gevoel.

Prima zo met 10 mensen in de tabel, dan houden we iedereen nog een beetje uit elkaar :-) Mijn geheugen is niet altijd optimaal na al die jaren en zwangerschappen 🤣

De testen van de action zijn prima, of van Kruidvat eigen merk. Andere ook, maar die van clearblue zijn veel te duur vond ik altijd. Ik ga ze volgende week ook maar eens alvast meebrengen als ik n keer bij action of Kruidvat ben. En dan hopen dat je dan niet net een bekende tegen het lijf loopt :-O
Nog een tip Nunka voor de tabel. Ik kijk steeds op mn telefoon en zie dan die kolom NOD niet. Mss kan je die kolom ruilen met provincie? Die vind ik minder interessant namelijk 😬 Als t teveel werk is laat maar hoor, als ik mn telefoon draai kan ik m alsnog zien, maar hé, gemak dient de mens :-D
En je zou zelfs de begintekst kunnen verwijderen of inkorten, is ook weer minder scrollen 😁
Alle reacties Link kopieren Quote
Baby nr 3, als je je scherm draait zie je hem wel.
Zo doe ik het ook
Alle reacties Link kopieren Quote
Babynr3, ik heb het voor het gemak aangepast 😃.

Ik ben ook ongeduldig, maar tegelijkertijd ook praktisch en wil ik ook eerst graag wat klussen. Dus ik ben vanbinnen wat onrustig rond dit alles.

Vandaag wel bij de frituur een softijsje gehaald nu het nog mag😝. Gewoon het idee dat ik iets afsluit haha.
Dankje Nanku! Ik ben liever lui dan moe zoals je merkt 😅
Alle reacties Link kopieren Quote
-
anoniem_399781 wijzigde dit bericht op 25-07-2020 20:20
99.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Met 10 in de tabel lijkt me inderdaad top, blijft het allemaal een beetje overzichtelijk.

Ik kon me niet meer bedwingen, heb vanmiddag bij de Action de early testen gekocht en net getest.

ik ben zwanger! :hello:
Een licht streepje, maar een streep is een streep toch☺️
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd Kikker90!
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd Kikker :cheer:
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh wauw ! Gefeliciteerd Kikker!

Wat gaat iedereen snel :cheer2:
Wauw gefeliciteerd Kikker! Eigenlijk bizar dat er van de 10 binnen een maand er 3 zwanger zijn! Hopelijk volgt de rest snel.

Qua zwangerschapstesten, ik heb beide keren kruidvat eigen merk gebruikt en een clearblue met tekst zodra die van de Kruidvat positief was. Dat voelde extra echt. Ik heb de vorige keer twee dagen voor nod getest, maar het duurde toen vrij lang voordat ik een positieve test ij handen had. Dit keer daarom expres langer gewacht.
Gefeliciteerd kikker!
Ik heb ook wel eens voor mn NOD getest, ben heel ongeduldig. Weet alleen niet meer of ik toen ook positief testte🤔 Denk dat ik nu mss ook 2 dagen van tevoren ga testen, ook gezien de planning die week haha! Maar mss ben ik dan al wel ongesteld, heb meestal wel een paar aanloopdagen voordat het echt goed begint... Afwachten maar en hopen dat dit groepje gewoon super vruchtbaar is 😀
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd kikker 🎉
Inderdaad een vruchtbare groep.
Hopelijk geld dat voor iedereen hier.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier blijft het nog even spannend. Nog niet ongesteld, ook niet het gevoel dat dat gaat komen. Alleen nog steeds gevoelige borsten. Ik ben wel moe, gisteravond ging ik om 10 voor half 9 naar bed🙈. Mijn man vroeg verbaasd wat ik ging doen haha. Maar misschien is dit toeval. Vanochtend had ik wel een heeeel klein beetje oud bloed, was meer bruin dan rood. Net op mijn werk natuurlijk al 2x naar het toilet geweest haha. Maar nu is het helemaal weg. Als het vandaag niet doorzet rijd ik na het werk even naar de action.
Alle reacties Link kopieren Quote
Curlynan, wat spannend zeg!! Ben reuze benieuwd.


Zelf loop ik een beetje te stoeien met de ovulatie apps. Weten jullie hoe je die goed moet invullen? Ik ben dus dinsdag tot en met zaterdag flink ongesteld geweest. Zondag en maandag echt maar 2x op de dag een beetje gekleurd donker slijm met wat na klonters. (Sorry voor de details). Vul ik dan zondag en maandag ook als ongesteld in ? Ivm de voorspellingen van de ovulatie. Ik ben hier dus echt nooit mee bezig geweest merk ik nu, hoeveel vragen ik nu al heb pff.. haha
Alle reacties Link kopieren Quote
Curlynan ik was zelf ook vorige week ontzettend moe! Dat ik dacht; hoe kan dat nou? Denk dus toch door de zwangerschap (wat ik toen nog niet wist).

De clearblue is gisteren niet binnen gekomen, ik hoop vandaag. Ben vandaag een dagje weg dus denk dat het morgen ochtend testen wordt!

Ik hoop dat de rest ook snel een positieve test krijgt 😊
Spannend Curlynan! Het zijn wel de bekende symptomen.. Ik hoop het voor je!

@Nanku, tsja lastig. Ik vul altijd wel de eerste dag bloedverlies (in welke mate dan ook) in als ongesteldheidsdag. Maar mijn menstruatie was ook nooit super regelmatig, kon zo 4 dagen verschillen. Denk als je echt zeker wilt weten of je ovuleert je daar een test voor moet doen, anders blijft het gokken. Maar ook met die twee dagen verschil, als je rond de periode 14 dagen later regelmatig seks hebt zou je goed moeten zitten.

Ik had net de verloskundepraktijk aan de telefoon, afspraak ingepland voor de intake en termijnecho. Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik ook bij de intake een echo, maar hier wachten ze tot 10 weken. Dus eigenlijk weet ik de komende 5 weken nog helemaal niks, behalve dan die ene positieve test. Dat vind ik wel lastig merk ik, misschien ook omdat ik vannacht echt een hele gekke droom had over het krijgen van een miskraam. Ik voelde het echt zo langs mijn benen stromen, dus toen ik wakker werd direct uit bed gesprongen, maar gelukkig niks aan de hand. Kan me vandaag ook helemaal niet op werk concentreren.

Eigenlijk wilde we het pas aan onze ouders vertellen na de eerste echo, maar dat wordt dan pas eind augustus. Ik weet niet of ik zo lang mijn mond kan houden haha!
Veronica4 schreef:
21-07-2020 09:17
Curlynan ik was zelf ook vorige week ontzettend moe! Dat ik dacht; hoe kan dat nou? Denk dus toch door de zwangerschap (wat ik toen nog niet wist).

De clearblue is gisteren niet binnen gekomen, ik hoop vandaag. Ben vandaag een dagje weg dus denk dat het morgen ochtend testen wordt!

Ik hoop dat de rest ook snel een positieve test krijgt 😊
Als je inmiddels voorbij je NOD bent kan je in principe met iedere urine testen. Bij mij was de clearblue met middagurine positief, twee dagen na NOD.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lizzie, oh dat duurt nog even ja. Maar misschien kunnen ze met 10 weken wel wat meer zien ofzo? Wat een nare droom, begrijpelijk dat je je niet kan concentreren.
Haha ik denk ook niet dat ik het zo lang geheim zou kunnen houden voor mijn ouders hoor. Mijn moeder ziet ook altijd alles aan mijn gezicht en voelt dingen heel goed aan. Dus ben benieuwd als het zover is haha.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven