Zwanger worden vanaf september ‘23 DEEL 3!
woensdag 23 juli 2025 om 18:55
Bij deze deel 3 van dit topic.
Wij willen graag (weer) zwanger worden!
Wie schrijft er mee?
Wij willen graag (weer) zwanger worden!
Wie schrijft er mee?

NAAM: | LEEFTIJD: | NOD: | KIND: | BIJZONDERHEDEN: |
---|---|---|---|---|
_Mathilde_ | 38 | 4e | | |
Teresita | 31 | 2e en 3e | | |
Tederheid | 26 | 1e | ||
Celeste23 | 28 | 1e | | |
Mylissy | 29 | 1e | ||
Mwrosa | 29 | 1e | | |
Zoraeva | 31 | 1e | ||
Xenn | 31 | 2e | | |
Adnil | 1e | |||
Wishful-Thinking | 40 | 3e | ||
JaMaar | 31 | 1e | ||
Mittensz | 27 | 1e | ||
Delphinia | 35 | 2e | | |
Neehoorn | 38 | 2e | ||
Nickii | 32 | 3e | | |
Florence | 29 | 1e | ||
Merel90 | 33 | 2e | ||
Isabel25 | 35 | 4e | | |
Donut | 33 | 1e | ||
Orang23 | 36 | 1e | ||
_Amber_ | 29 | 2e | ||
Wolkenkrabber | 31 | 2e | | |
Semlar | 31 | 1e | | |
Libe | 40 | 2e | ||
Zonnegloed | 30 | 1e | | |
Fidei | 30 | | 1e | |
Yavana | 27 | | 1e | |
Knorrig24 | 28 | 1e | ||
Fleurig | 31 | 1e | ||
Katermeloen | 32 | 1e | ||
Koffiehagedis | 35 | 1e | | |
Broodkruimel1984 | 40 | 4e |
zondag 28 september 2025 om 10:02
donderdag 2 oktober 2025 om 10:36
Hoe gaat het broodkruimel?
En hoe is het met jou groeneloper?
Ik denk regelmatig aan jullie
Fidei, het begint nu echt op te schieten hè! Ik dacht dat jij nu zo ongeveer met verlof bent gegaan? Is alles in jullie huis nu helemaal baby-klaar en gepoetst en verkocht?
Hier alles goed, over de helft al. De tijd vliegt echt. Bij de 20-weken echo was alles in orde en de baby is op sommige dagen echt druk in de buik. Soms vanaf buitenaf ook te voelen maar elke keer als dat zo is, is vriend te laat met voelen en ligt hij weer stil haha. Inmiddels is het onwerkelijke gevoel overgeslagen naar in blijde verwachting en zijn we er echt van aan het genieten dat wij het dit keer zijn die een kindje gaan krijgen
En hoe is het met jou groeneloper?
Ik denk regelmatig aan jullie

Fidei, het begint nu echt op te schieten hè! Ik dacht dat jij nu zo ongeveer met verlof bent gegaan? Is alles in jullie huis nu helemaal baby-klaar en gepoetst en verkocht?

Hier alles goed, over de helft al. De tijd vliegt echt. Bij de 20-weken echo was alles in orde en de baby is op sommige dagen echt druk in de buik. Soms vanaf buitenaf ook te voelen maar elke keer als dat zo is, is vriend te laat met voelen en ligt hij weer stil haha. Inmiddels is het onwerkelijke gevoel overgeslagen naar in blijde verwachting en zijn we er echt van aan het genieten dat wij het dit keer zijn die een kindje gaan krijgen

donderdag 2 oktober 2025 om 11:20
donderdag 2 oktober 2025 om 11:22
Gesprek met de arts was kort. Hoe we het traject hebben ervaren en dat we als we een terugplaatsing willen kunnen bellen zodra de ovulatie test positief is en dan wordt er 6 dagen later een afspraak ingepland. En dat ik alleen komend jaar nog heb voor het traject, mochten we nog door willen gaan als de cryo niet blijft zitten. Ze behandelen daar t/m 41 en dat ben ik net geworden… dus wel iets om over na te denken.
donderdag 2 oktober 2025 om 17:16
donderdag 2 oktober 2025 om 19:00
Ah, nee ik doelde op alle spulletjes die je aan het opruimen (en dacht ook verkopen) was in huis Fidei! Wauw nog maar 3 weken, wat spannend lijkt me, bijna je kindje zien! Vermaak je je een beetje in je verlof?
Ja, wij weten het geslacht intussen. We krijgen een zoon! Ik had niet gedacht dat ik het zo leuk zou vinden om dat te horen. Beiden is natuurlijk leuk, dat maakt niet uit, maar vanaf dat moment ging het voor ons meteen veel meer leven en echt worden, een beetje alsof hij nu al bij ons is. Had ik niet verwacht. Het leek ons vooral handig te weten in praktische zin.
Is voor iedereen natuurlijk ook weer anders, er is geen goed of fout.
Ja, wij weten het geslacht intussen. We krijgen een zoon! Ik had niet gedacht dat ik het zo leuk zou vinden om dat te horen. Beiden is natuurlijk leuk, dat maakt niet uit, maar vanaf dat moment ging het voor ons meteen veel meer leven en echt worden, een beetje alsof hij nu al bij ons is. Had ik niet verwacht. Het leek ons vooral handig te weten in praktische zin.
Is voor iedereen natuurlijk ook weer anders, er is geen goed of fout.
donderdag 2 oktober 2025 om 20:50
Oooh ja haha, mijn nesteldrang. Ik heb al veel het huis uit gewerkt, maar voornamelijk weggegeven omdat ik ook geen zin had om daar veel moeite voor te doen haha. Nestje is bijna klaar dus dat geeft wel veel rust. Ik vind het heerlijk, verlof, maar soms is het wel even zoeken naar balans tussen nog iets kunnen doen en lamballen. Daar heb ik soms wel moeite mee haha.
Er is zeker geen goed of fout! Allebei is inderdaad leuk, maar kan me ook voorstellen dat het zo inderdaad meer begint te leven! Wij zijn nog aan het gissen maar dat maakt het ook wel heel leuk vind ik.
fijn dat het bij jou in ieder geval ook allemaal goed loopt!
Er is zeker geen goed of fout! Allebei is inderdaad leuk, maar kan me ook voorstellen dat het zo inderdaad meer begint te leven! Wij zijn nog aan het gissen maar dat maakt het ook wel heel leuk vind ik.

dinsdag 14 oktober 2025 om 11:40
Het gaat goed, dank je wel Isabel. We willen begin december weer door voor de cryo terugplaatsing. Tot die tijd even rust in het koppie. We gaan nog op vakantie, ben nu ongesteld (aan het worden) dus nog 1 natuurlijke poging tussendoor maar daar heb ik geen hoop meer op dus dat geeft oprecht wel rust. Volgend jaar kijken we wel weer verder..
Hoe gaat het bij jullie? Beetje gewend aan de drukte met 4 kids?
Hoe gaat het bij jullie? Beetje gewend aan de drukte met 4 kids?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in