Zwanger worden voorjaar 2020 MET tabel

17-04-2020 13:02 1124 berichten
Schrijf hier mee voor degenen die vanaf het voorjaar 2020 zwanger proberen te worden.

Wachtwoord op aanvraag.
anoniem_638f50de917f6 wijzigde dit bericht op 29-11-2020 20:26
95.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Balen nm1!
Spannend paradijsvogel nog ff geduld.
Aquarium hoe gaat de kleine meid? En hoe doe jij het?
Ach wat balen Nm1 :hug:
Poeh spannend Paradijsvogel! Enig idee wanneer je eisprong was? Iets gevoeld bedoel ik?
Ik duim voor je!

Ja hier rond de 19 weken en a.s. dinsdag de 20 weken echo. Ik loop bij een gynaecoloog die laatst op de echo al e.e.a. gecheckt heeft dus ik verwacht geen gekke dingen. Gewoon zin om onze kleine weer te zien! Voel hem/haar inmiddels ook iedere dag, weer heel bijzonder. Gun het jullie allemaal zo ontzettend! :flirting:
Verder slik ik wegens mijn hartkwaal sinds kort weer medicijnen waardoor ik me helaas niet zo goed voel. Heb dat onlangs op het werk aangegeven en heb nu vakantie dus ik hoop dat ik me daarna weer wat beter voel.
Ronde 5 niet gelukt helaas, vanmorgen ongesteld geworden..

Heerlijk Sterrenmunt dat jullie hem/haar weer kunnen zien en dat je de baby zoveel voelt. Dat lijkt me zo’n magisch gevoel! Balen dat je je niet fit voelt nu je je medicijnen weer slikt. Kan het nog weer beter worden?
Oh wat balen,Nm1 en Paradijsvogel! Het zit ook niet mee bij jullie. Had zo gehoopt op positieve testen voor jullie

Sterrenmunt, morgen de echo, fijn! En fijn dat er al e.e.a. gecheckt is, iets minder spanning voor de 20 weken echo dus. Veel plezier morgen!
Wel balen van je hartkwaal, de medicatie en dat je je daardoor minder goed voelt, hopelijk knap je snel iets op!
Ik heb volgende week maandag de 20 weken echo, vind het wel spannend, onze verloskundige heeft wel gezegd dat slokdarm, maagje en blaas mooi in elkaar overlopen, maar verder is voor zover ik weet nog niets gecheckt. Ik moet ook naar een speciaal diagnostiek centrum ervoor, de vk doet het niet zelf. Hopen op geen (nare) verrassingen dus.
.
Pff balen weer he Paradijsvogel....

Spannend hoor die 20 weken echo! Hoop dat ze beide helemaal gezond zijn en jullie volop kunnen genieten van jullie zwangerschap. Sterrenmunt & Nickii

Hoe is het met jou Bibi?

Bij ons hebben we ook echt even voor een keuze gestaan. Wij hebben onze bruiloft moeten verplaatsen naar volgend jaar augustus. Nu hadden we eigenlijk besproken dat afgelopen ronde onze laatste ronde zou zijn om te proberen en dan even te stoppen tot mei i.v.m. het trouwen. Ik had zo gehoopt dat het deze ronde zou lukken maar werd dus toch ongesteld. Nu was ik natuurlijk nog verdrietiger omdat we door dat kut virus onze bruiloft al moeten uitstellen en nu onze andere grote droom dus ook. >:-( Dus hebben we er goed over nagedacht over wat we nou het allerliefste willen en dat is een kindje, dus gaan we gewoon door. Als het moet, verplaatsen we onze bruiloft gewoon weer.. :bonk: Wie weet duurt het nog even voordat het lukt maar ik ben blij met de keuze en dat we er gewoon beide achter staan.
Nm1, dan komt zo'n menstruatie als een dubbele klap dus! Wat naar zeg, dat jullie de bruiloft uit moesten stellen. Wel heel fijn dat jullie er allebei achter staan om het toch te blijven proberen. Ik duim voor je dat het de volgende ronde raak is en jullie volgend jaar een prachtige bruiloft met baby hebben :hug:
Lieff ! Nickii:heart: Ik hoop het ook.. :shame:
Echt balen dames, het zit niet mee.. @paradijsvogel @nm1.. ik blijf voor jullie hopen!

Fijn wat van je te horen bibi. Jammer om even afstand te moeten nemen van deze wens. Misschien wel beter voor even.

@aquarium gefeliciteerd 🥰wauw de allereerste uit de groep!
Ach Nm1 wat ontzettend balen, goed dat jullie de keus hebben gemaakt om er gewoon voor te blijven gaan en dat jullie hier samen achter staan.
Hopelijk vinden wij ook snel het geluk van een positieve test!
Ook voor jou ontzettend rot Paradijsvogel, hopen op meer geluk de volgende ronde!

Mijn vruchtbare dagen komen er weer aan, fingers crossed!

Aquarium hoe gaat het met jou en je mooie dochter?
Goed ze mag aankomende week naar het streekziekenhuis! Zit nu op lowflow en is 1205 gram! Gister 2 weken oud. Ze is geboren met 1030 gram.
Hey meiden,

Sorry het is al weer een tijdje geleden dat ik geschreven heb maar mijn vader is afgelopen donderdag overleden. Het is allemaal heel snel gegaan.

Ik ben nu precies 12 weken zwanger en heb aanstaande dinsdag om 15:30 mijn termijnecho. Dat zou eerst donderdag zijn maar dan is de uitvaart. Mijn vader wist wel dat ik weer zwanger was dus dat was wel mooi. We hebben op de rouwkaart ook onder de naam van mijn zoontje een hartje gezet zodat de mensen het weten. Aan het sterfbed van mijn vader heb ik het de hele familie en vrienden verteld want je ziet ook al een behoorlijke buik dus ik moest wel.

Ik hoop echt dat mijn vader gaat waken over onze kindjes.

Ik kreeg trouwens wel van iedereen te horen dat ik een meisje zou krijgen want dat kunnen ze aan mij zien zeggen ze. Ik weet niet of het waar is maar mijn vader zei wel dat hij graag nu een kleindochter zou willen.

We hebben zo'n zin om dinsdag weer even te kunnen kijken. Ik heb nog steeds nergens last van, ik voel soms plopjes maar ik weet wel zeker dat het gewoon goed zit maar wil toch even lekke spieken :heart:
Gecondoleerd Ariël! Ik snap dat je even niks hebt geschreven. Wat fijn dat hij het nog wist ❤️ Veel sterkte en kracht toegewenst
Ah nee Ariël wat een verdrietig nieuws 😕. Gecondoleerd en heel veel sterkte.
Wat verdrietig Ariel, veel sterkte :hug: Fijn dat verder alles goed gaat met de zwangerschap. Hopelijk een mooie termijnecho dinsdag. Doen jullie de nipt ook?
Wat heftig ariel. Gecondoleerd en heel veel sterkte
Jeetje wat naar Ariel, heel veel sterkte toegewenst... :-(
Dank je meiden! Ik laat het weten hoe de termijn echo was.

Wij gaan idd ook de nipt doen..
Onze dochter zou deze week naar het streekziekenhuis mogen. Dit gaat niet door deze week. Ze is verkouden geworden, dit was gister nog niet duidelijk, maar gister zijn ze gestart met antibiotica tegen een eventuele infectie omdat ze dus tekenen van infectie vertoonde. Ze zag heel bleek en ook veel alarmpjes gaf ze af. Terwijl ze het normaal heel netjes deed. Nu had ze dus vanochtend veel snot in haar neusje dus gaan ze uit van een verkoudheid aangezien de ontstekingswaardes in het bloed netjes blijven. De bloedkweek komt vanavond pas terug dus dan weten we het zeker en dan word ook de antibiotica afgesloten weer. Was wel heel erg schrikken. Ook balen dat we nu een week langer hier weer zitten.

Zitten hier dus een week langer ivm haar ademhaling staat weer op highflow ( 6 ) en moet op low flow staan ( 2 ). Maar goed, hopelijk kunnen we snel naar het streekziekenhuis als ze weer lekker beter is en stabiel. Ze groeit gelukkig wel goed. Gisteren woog ze 1275 al. Ze is dus al 245 gram aangekomen in 2,5 week💗
Ariel, wat een verdrietig nieuws. Gecondoleerd! Je vader zal vast over jullie kindjes waken!
Hoe was je termijnecho?

Aquarium, wat balen van de infectie! Gelukkig waren ze er zo te horen snel bij. Hopelijk knapt ze snel op en mogen jullie volgende week naar het streekziekenhuis. Fijn dat ze zo goed groeit!

Wij hadden gisteren de 20 weken echo, maar onze kleine jongen is nu al koppig en weigerde on te bewegen, terwijl hij dat alle andere echo's juist volop deed. Daardoor konden ze niet alles goed zien, want hij lag met zijn rug tegen mijn buik en in stuit. Morgenochtend herkansing, gelukkig hadden ze snel plek, want hoop toch wel op die bevestiging dat het goed is allemaal verder.
@ariel, wat vreselijk! Dan is het toch nog hard gegaan, wel mooi en fijn dat hij nog gehoord heeft dat je zwanger bent! Heel veel sterkte komende tijd!
@aquarium, wat balen dat het even wat minder gaat. Gelukkig groeit ze wel super goed!
@nicki wat fijn dat je zo snel alweer terecht kon!

Hier gaat het prima, druk op mijn werk. Ik merk wel dat Corona nu dichterbij komt en roet in het eten gooit. Voordeel is dat ik er daardoor niet zo mee bezig ben. Op dit moment op het wachtbankje, verwacht dat de spanning komende weken wel weer gaat oplopen!
Termijn echo was top! Het gaat heel goed gelukkig 🥰. Ik ben naar 26 april gezet IPV 25 april.

https://ibb.co/KsYVwLH dit is de echo foto.
De verloskundige zei pin me er niet op vast maar het lijkt op een jongen. Wat vinden jullie? Ik denk maar dat kan toch ook van een beentje zijn ofzo...
Iedereen die de foto ziet zegt oh het is een jongen maar dan denk ik het is volgens mij niet duidelijk hoor... Maar het maakt niet uit wat het is als het maar gezond is 😇
Zou het niet ook de navelstreng kunnen zijn, Ariel? Ik dacht dat het vanaf een week of 14 pas echt te zien was? Gaan jullie nog een pretecho doen om het geslacht te weten te komen?

20w echo is afgerond en helemaal goed gelukkig! Hij lag er nog steeds bijzonder bij gisteren, maar goed genoeg om de checks te kunnen voltooien :heart:

Fijn dat je door de drukte op werk wat afleiding hebt, Roanna! Ik duim heel erg voor een mooie oktober maand vol positieve testen (en een stukje uitloop naar november voor jou natuurlijk, Paradijsvogel). Het wordt nu tijd dat jullie aan de beurt zijn.
Dat zou kunnen maar dan had ik die vrouw wel gezegd dat het dat ook zou kunnen zijn denk ik.. Je zou het vanaf week 13 kunnen zien aan het schaambot (geen garantie hoor) dus vandaar dat ze zei van het lijkt er op maar niks zeker.

Nee we gaan gewoon wachten tot de 20 weken echo 😊
Spannend hoor!

Hoe gaat het met iedereen op de wachtbank?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven