Zwanger worden voorjaar 2020 MET tabel

17-04-2020 13:02 1124 berichten
Schrijf hier mee voor degenen die vanaf het voorjaar 2020 zwanger proberen te worden.

Wachtwoord op aanvraag.
anoniem_638f50de917f6 wijzigde dit bericht op 29-11-2020 20:26
95.82% gewijzigd
|Sterrenmunt, ja ik had dus juist rond 18/19 steken in mijn buik en op de 17e in de avond en 18e in de ochtend een positieve test. Gok dus wel dat m'n eisprong de 19e is geweest. Maar inderdaad een slim idee om niet eerder dan zaterdag te testen, moet dan haast sws wel 11 dpo zijn stel dat mijn eisprong inderdaad de 21e was.

Ben zelf ook hard aan t duimen dat ik pls niet ongesteld word... :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Spannend NM1! Deze week is echt de meest verschrikkelijke die er bij zit he?!

Ik waag me ook zaterdag aan een test op 11 DPO. Afgelopen dinsdag een scherpe steek gevoeld, maar durf niet teveel op innesteling te hopen. Ik heb een beetje een zeurderig gevoel in m’n linkereierstok, dat verontrust me eerder dan dat het me hoop geeft. Anderzijds, ben ik wel hoopvol deze maand al kan ik dat nergens op baseren.

M’n borsten zijn sinds vandaag een beetje gevoelig maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Verder geen tekenen.
Ja bluhh, echt vreselijk Paradijsvogel! Vooral die laatste dagen voor NOD gaan zo langzaam, eerst dacht ik nou deze maand gaat t eigenlijk best wel snel.. Had ik niet moeten denken denk ik, lijkt nu 10 keer zo langzaam te gaan. Nu wil ik eigenlijk gewoon morgen testen hahaha. Gohhh wat een brok ongeduld ben ik toch..
Haha, ik begrijp het helemaal! Het is dat ik geen testen in huis heb, anders was ik misschien ook al wel begonnen. Compleet zinloos natuurlijk!
Ha meiden, wat een spanning zeg! Ik duim met jullie mee!!!

Hier gaat het prima. Het blijft een soort onwerkelijk. Dinsdagmiddag nog een test gedaan, omdat ik het niet geloofde. Dat was een Kruidvat 2v5, die was binnen 2 minuten net zo donker als de controle streep. Dus toen moest ik het wel geloven😊
Vandaag had ik voor het eerst een uur of wat dat ik me echt niet lekker voelde dus de hormonen doen hun werk😓
Heb me toch nog in kunnen houden vanochtend, als ik morgen niet ongesteld ben dan ga ik testen!
Spannend Nm1! Ik duim voor je, hou ons op de hoogte! :popcorn:
Spannend Paradijsvogel en Nm1, ik duim ervoor morgen 2 positieve testen van jullie te zien/lezen!

Roanna, wat fijn die mooi positieve test dinsdag nog weer! Vervelend de misselijkheid, maar misschien ook wel weer een geruststelling dat de hormonen in ieder geval hun werk doen.
Sterrenmunt--- schreef:
29-10-2020 10:44
Nickii Wat vervelend van je onderrug en heup. Ben je al een bij een bekkenfysio geweest? Die kan hele goede tips geven! Ik heb ook vaak last van mijn onderrug, ik ga dan meestal naar een manueel therapeut. Dat helpt bij mij heel goed. Hoop dat het beter wordt!
Bedankt voor de tip van manueel therapeut! Ik heb wel contact met een bekkenfysiotherapeut gezocht, maar hier in de omgeving is het schijnbaar erg druk, dus ben aan het wachten op de afspraak.

Hoe gaat het bij jou, Sterrenmunt?
Getest...... en ZWANGER!! Ik kan het gewoon niet geloven! Kv 2v5 en een digitale Clear Blue! :hyper: :cheer2:

Ben zooo benieuwd naar jou test Paradijsvogel! Hoop zo erg dat die ook positief is!!! :heart:
Wauw NM1 wat een fantastisch nieuws!!!! Gefeliciteerd!

Ik lig nog in bed, haha. Ik ga zo testen!
Wat fijn dat jij ein-de-lijk die positieve test in handen hebt!
Al jullie geduim heeft geholpen! Hier op 11 DPO een overduidelijk positieve test! :cheer2: :cheer2:

Het moet nog wel even landen hoor, haha!
Jaa Paradijsvogel, eindelijk. Gefeliciteerd!! :hello: Hier moet t ook echt nog landen hoor..
WoW!! Wat en top nieuws dames!! Gefeliciteerd!!👶🏻🥰
Wauw wat een geweldig nieuws dames! Gefeliciteerd! :flirting:
Wauw meiden wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd!!💙💗

Het wordt wel een beetje stilletjes daar boven in de tabel😅
Ah L261994 :hug: Duim dat het bij jou ook snel raak is :heart:
Nm1 en Paradijsvogel, wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd! :cheer2:

L261994, ik duim dat deze ronde voor jou ook raak is! :heart: :hug:
Dankjewel allemaal! :heart:

Ja wel een beetje stilletjes in het bovenste tabel inderdaad...

Ik ga extra extra hard voor je duimen dat het deze ronde gaat lukken!!!!L261994 :hug:
Ik ben na jaren weer aangehaakt. Wat een fijn overzichtelijke topic. Mijn partner en ik hebben ook besloten om te beginnen. Wij hebben nog geen kinderen en zijn beide 33 jaar. Reuze spannend allemaal en kan mij zwanger zijn en een kindje hebben helemaal niet voorstellen.

Ik wil nu wat strakker mijn vitamines innemen. Ik vergat soms een dagje of wel meer dan een dag :-$ .

Ik wil binnenkort ook Foliumzuur tabletten halen bij Holland & Barret. Iemand tips? Zijn deze is verschillende dosseringen te verkrijgen?
Ik duim heel hard voor je deze maand L261994! Aan je NOD te zien moeten je vruchtbare dagen er aan komen. Toitoitoi
Shit, die was van mij :)
Wij mogen vandaag dan eindelijk naar het streekziekenhuis!! Onze meid is gister 35 weken eigenlijk en vandaag 6 weken. We zijn onverwachts toch 3 weken langer in het MMC moeten blijven maar nu eindelijk zo ver!!! ❤️❤️ Ik kan er gewoon niet van slapen😂. Ze is ook van de ademhalingsondersteuning af helemaal sinds vandaag en ze was laatst al 2,2 kg en 44 cm 🥰. Ze hoeft alleen nog te leren om uit flesjes te drinken en dan mag ze eindelijk mee met ons naar huis
Oh Aquarium, wat ontzettend fijn voor jullie! Klinkt alsof het heel goed gaat! Wat een mooie stap vooruit
Wat een mooi bericht aquarium. Ik hoop dat jullie inmiddels jullie plekje daar weer hebben gevonden. Wat bijzonder mooi dat het zo goed gaat. Genieten hoor
Wow, aquarium, wat fijn dat het zo goed gaat!!
Gaat het met jezelf ook goed, zo na de keizersnee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven