Zwanger worden/zijn na stilgeboorte (IUVD)

10-03-2021 22:11 308 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hopelijk kan dit topic een functie krijgen om ervaringen te delen over opnieuw zwanger worden na een stilgeboorte (IUVD).

Ik weet dat er al wel topics bestaan over zwanger worden na een miskraam maar vind dit te anders voelen, en een topic over 'niet onbezorgd zwanger' wat inmiddels van zo'n leeftijd is dat het vooral over de kinderen ofwel vergevorderde zwangerschappen gaat (ook superfijn en hoopvol natuurlijk, maar daar past mijn verhaal nu minder tussen). Vandaar toch een nieuwe. Hopelijk helpt dit voor meerdere mensen!

Ik zal hieronder zelf aftrappen, maar hoop vooral dat ieder die zich aangesproken voelt, zich welkom voelt om te delen, ook als je niet perse nu opnieuw zwanger wilt worden maar over een tijdje, of als je misschien juist net opnieuw zwanger bent en daarover je ervaringen wilt delen. 
Heb lief, houd moed. Komt goed.
Alle reacties Link kopieren Quote
April, gefeliciteerd :heart:.
Je zult deze zwangerschap heel anders beleven, ik snap dat de angst echt niet zomaar weg gaat. Ik duim mee voor veel goede echo's en een mooie baby in 2024.
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn zoontje is alweer een half jaar... We zijn ontzettend dol op hem en hij doet het supergoed.
We kunnen nog niet echt op het vertrouwen leunen dat hij op de langere duur bij ons blijft na wat we hebben meegemaakt, dus leven we lekker in het moment.
De eerdere twee kindjes noemen we dagelijks in zijn slaapliedje als zijn beschermengeltjes :heart:

Ik hoop dat het iedereen goed gaat!
Heb lief, houd moed. Komt goed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat mooi om je update te lezen Fietser!
Hopelijk groeit het vertrouwen nog, maar snap ook wel dat je het allemaal niet voor lief neemt :heart:.

Hier alles goed, laatste loodjes van de zwangerschap. Blijft een onwerkelijk idee dat er een baby in mijn buik zit ook al is die buik behoorlijk groot :P.
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een mooie update Fietser!
Er wordt natuurlijk ook een ouder geboren, als in, (veel) zorgen over je kind krijgt je er gratis bij, net als het gevaar zien in dingen waar je nooit gevaar in zag. Maar dat jullie ervaringen met het verleden deze grote impact hebben vind ik heftig te lezen merk ik. Hopelijk vinden jullie daar samen snel een mooie weg in.
Ik wens jullie een prachtige toekomst toe met jullie zoontje en gezin, waar natuurlijk de andere 2 altijd onderdeel van uit blijven maken :heart:

Wat super Whoopsa! Wanneer ben je uitgerekend?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben komend weekend uitgerekend... spannend dus ;-).
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe gaat het met jullie?

Hier goed, ons kleintje liet even op zich wachten maar is inmiddels alweer twee weekjes oud en we maken het goed :heart:.
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een mooi nieuws whoopsa, proficiat! Ik hoop dat jullie goed kunnen genieten.

@Mathilde; ik probeer het vooral als voordeel te zien dat we niks voor lief nemen en voluit genieten. Dat bezorgdheid er ook is accepteer ik maar gewoon, blij dat het niet echt angst oplevert.
Heb lief, houd moed. Komt goed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Aaaaw gefeliciteerd Whoopsa! Hij is er!

Fietsertje :heart: Mooie benadering :heart:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven