Zwanger worden | Zomer 2025
zaterdag 3 mei 2025 om 15:01
Hi meiden,
Vorige week een goed gesprek gehad met de wederhelft en we hebben besproken vanaf de zomer (juli/augustus gaan we op vakantie en dat wordt onze eerste poging) voor ons tweede kindje te gaan... Nu vind ik het zelf heel interessant om hier vooraf al mee bezig te zijn. Wellicht zijn er meer dames die het leuk vinden om hier nu al mee bezig te zijn/tips uit te wisselen voor prenatale vitamines/cyclusfrustratie's te spuien etc..
Join the club!
Zwanger
Tijdje niks meer van gehoord:
Vorige week een goed gesprek gehad met de wederhelft en we hebben besproken vanaf de zomer (juli/augustus gaan we op vakantie en dat wordt onze eerste poging) voor ons tweede kindje te gaan... Nu vind ik het zelf heel interessant om hier vooraf al mee bezig te zijn. Wellicht zijn er meer dames die het leuk vinden om hier nu al mee bezig te zijn/tips uit te wisselen voor prenatale vitamines/cyclusfrustratie's te spuien etc..
Join the club!
Naam | Leeftijd | Hoeveelste kind? | NOD | Ronde | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|
Vuurvlinder | 30 | 1e | 26 okt | 5e | - |
RubyRose | 32 | 1e | 3 oktober | 2e | |
Sterren | 33 | 1e | 19 okt | 8e | - |
Toetie | 28 | 1e | 14 okt | 5e | - |
Lilaloopsie | 29 | 2e | NTB | 4e | Lang spiraal gehad, korte 3e cyclus |
Snugbun | 31 | 1e | 1 nov | 2e | - |
Kaasplankje | 32 | 2e | 20 okt | 1e | Eerdere miskraam ![]() |
Marlijnemus | 31 | 1e | 17 okt | 3e | Medisch |
Framboosje123 | 44 | 3e | 9 nov | 7e | Miskraam in sept, "24 D&C ![]() ![]() |

---|---|---|---|---|---|
Juul2014 | 34 | 4e | ZWANGER | 1e | 1e echo 5-9 |
Simplysoof | 29 | 2e | ZWANGER | 1e? | - |
PickingUpThePieces | 29 | 3e | ZWANGER | 2e | 5 sept 1e echo |
Krulala | 34 | 2e | ZWANGER | 1e | Januari miskraam gehad ![]() |
Nimnim | 33 | 1e | ZWANGER | 2e | - |
Verbouwvrouw | 33 | 2e | ZWANGER | 1e | - |
Dropmaan | 35 | 2e | ZWANGER | 1e | Miskraam in juni ![]() |
Nolanollie | 31 | 2e | ZWANGER | 2e | 27 oktober eerste echo |
---|---|---|---|---|---|
Beepbeep | 32 | 1e | 21juni | 4e | - |
Plantenbak | 32 | 1e | Nader te bepalen | 1e | Gaan aug starten |
nolanollie wijzigde dit bericht op 14-10-2025 19:40
63.79% gewijzigd
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
woensdag 15 oktober 2025 om 15:40
Heftige verhalen Framboosje en Verbouwvrouw. Ik kan me voorstellen dat dit jullie traject nog emotioneler maakt.
Balen voor jou Sterren, maar ook herkenbaar. Even lief zijn voor jezelf en blijven duimen op een betere maand!
Nolan wat leuk dat je het nu kunt gaan vertellen!! Duurde dat voor je gevoel ook zo lang? Dat herinner ik me nog van onze eerste. En die symptomen zijn toch ergens ook een fijne bevestiging? Al hoop ik voor je dat de misselijkheid niet erger gaat worden.
Hoe zou het met Toetie zijn? Ik duim voor je dat de menstruatie is uitgebleven, net als voor de rest! Wel leuk dat we elkaar allemaal redelijk op de voet volgen met de NOD!
Balen voor jou Sterren, maar ook herkenbaar. Even lief zijn voor jezelf en blijven duimen op een betere maand!
Nolan wat leuk dat je het nu kunt gaan vertellen!! Duurde dat voor je gevoel ook zo lang? Dat herinner ik me nog van onze eerste. En die symptomen zijn toch ergens ook een fijne bevestiging? Al hoop ik voor je dat de misselijkheid niet erger gaat worden.
Hoe zou het met Toetie zijn? Ik duim voor je dat de menstruatie is uitgebleven, net als voor de rest! Wel leuk dat we elkaar allemaal redelijk op de voet volgen met de NOD!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in