Zwanger worden!

09-07-2013 22:35 2040 berichten
Alle reacties Link kopieren
lieve dames,

Ik weet dat er al een heleboel soortgelijke gesprekken geopend zijn, ze zijn alleen al zo drukbezocht dus ik hoop nog een paar mensen te vinden om een nieuw gesprek mee te beginnen.

Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben 29 jaar en probeer vanaf mei 2013 zwanger te worden, het lijkt me erg fijn en leuk om in contact te komen met meiden die ook bezig zijn zwanger te worden en ervaringen, onzekerheden en andere dingen mee uit te wisselen.

Ik hoop tot gauw......

Alle dames die nu nog mee willen schrijven adviseren we zelf een topic te starten of mee te schrijven met een rustiger topic. Wij zitten inmiddels op meer dan 1000 berichten en volgen elkaar al een hele tijd, wij merken al dat het soms lastig is alles bij te houden laat staan als je nieuw bent en alles nog terug moet lezen.

Heel veel geluk met het vinden/maken van een leuke topic en dat iedereen maar gauw zwanger mag worden!

quote:goudzilver schreef op 15 juli 2013 @ 15:55:

NaamLeeftijd/-PartnerKindjeZwanger/MBDUitgerekendRondeljcp8330/36 1 8/3hapsehen24/351 9 mei 20142primrose26/371 27-03-2014bb8230/361 11ibeb30/301 14Brianne85281 1 mei 20143Roosdd33/322 24 april 2014White_22xx32/331 12 juni 20144Vroedvrouwtje26/281 10 juni 20143moonn424/ 26117/018suckerpunch83301 29 september 2014 nana9023/28101/054soundofsunshine303 8 mei 2014goudzilver28 / 322 7 juli 2014Jufje8726/251 21 juli 20149
Hey Brianne, aan de ene kant wat fijn dat je met je leidinggevende hebt overlegt, aan de andere kant snap ik dat het dan voor je gevoel allemaal heel dichtbij komt! Goed van je dat je rustiger aan gaat doen! Als je lijf je verteld dat het niet meer gaat dan moet je maar luisteren..

En met die afspraken, herkenbaar al, mijn beste vriendin gaat trouwen in augustus, ik vrees dat ik er niet bij kan zijn! Ik heb nu 2 keer geluisterd met de doppler, en steeds een mooi hartje gehoord! Geeft me zoveel rust! Ik ben wel nog steeds aan het aftellen voor woensdag!

bb en ljcp, hoe gaat het? Ik denk veel aan jullie!

fijn weekend!
hey dames,

@suckerpunch wat handig dat je een Doppler hebt aangeschaft, en nog belangrijker dat het je ook gelukt is om de hartslag van de mini you te vinden, dat geeft je dan toch wel heel veel geruststelling. Woensdag gaat nu opschieten nog een kleine week. Heb zo gelachen om mijzelf van de week, mijn college was jarig maar ik zat zo met jouw 19 maart in mijn hoofd dat ik dacht dat ie dan ook jarig was (had ik zo gekoppeld), was helemaal verbaasd dat ie dus al jarig was, maar ja kon niet uitleggen waarom

@brianne goed dat je een gesprek bent aangegaan en dat je je grenzen hebt aangeven. Ik snap dat het heel moeilijk is en spannend want het komt nu wel heel dichtbij! Kan mij ook heel goed voorstellen dat je niet meer alleen ver weg wilt, je weet maar nooit

@primrose vervelend dat je een hoge bloeddruk hebt hoe gaat het inmiddels is ie gezakt of nog steeds hoog. Probeer rustig aan te doen, beetje genieten van het vroege lentezonnetje!

Wat betreft dat we nooit wat van elkaar kunnen zien bv kaartje, is inderdaad heel jammer. Ik heb wel facebook maar ben er niet mee bekend dus geen idee waar jullie het over hebben. Ook geven mensen aan de anominiteit fijn te vinden. Wat ik wel zat te denken misschien kunnen we iets met email doen? Is nog steeds anoniem. Hoor jullie reacties wel.

Ljcp hoe zit je op het wachtbankje?

Ik zit er nog op, nog niks gespot ook geen oud bloed maar goed met mijn wisselende cycli zegt dit niks. Heb wel al dagen een trekkerig gevoel / lichte menstruatieachtige krampen en hoofdpijn (dat laatste heb ik nooit trouwens). Maar goed ik ben er ook erg veel mee bezig deze ronde, geen idee waarom, maar ik denk dat mijn lichaam weer een spelletje met mij speelt. Ik wil dus ook zeker nog een week wachten met testen ook gezien mijn wisselende cycli. Dus we blijven nog even ongeduldig zitten...

Dames alvast een fijn weekend en zodra er iets gebeurt is kom ik mij weer melden.
@suckerpunch: wat fijn joh dat die doppler zo goed voor je werkt!! Ik hoop echt dat je het hartje blijft vinden, want het lijkt me hels als het een keer niet lukt, terwijl dat niks hoeft te betekenen. Ik hoop dat je je dat realiseert en niet paniekeert als het een keer niet lukt. Met 15wkn was ik in Australië en toen konden ze 'm ook niet vinden, terwijl ik dus al verder was en het juist makkelijker hoorde te zijn. Dit was ook de enige keer dat het niet lukte, alle andere keren was het super makkelijk. Afijn, ik hoop dus dat die kleine van jou zich niet verstopt want dat zou wel eens heel stressvol kunnen zijn!

@bb: oo meid wat is het toch spannend voor je!!! Ik denk veel aan jullie en die helse bank. M'n duimen draaien overuren. Ik hoop zo dat het gewoon goed uitpakt dit keer, het is je onwijs gegund. Al je 'klachtjes' klinken hoopvol, maar ik denk dat het goed is dat je jezelf niet te veel aanpraat en rekening houdt met dat het vals alarm is. Lekker afleiding zoeken en ik hoor graag van je als je meer weet!!
Dag dames,

Hier ook alles nog rustig op het wachtbankje, geen klachten eigenlijk behalve een kort lontje, maar dat kan ook 2 dingen betekenen dus we wachten maar gewoon af.....

Brianne ik ben niet van plan te testen als er dit weekend nog niks is, maar dat neem ik me altijd voor en doe het meestal toch....haha, dus we zullen zien.

Ik hoop dat we gauw duidelijkheid krijgen BB, niks aan he dat wachtbankje. Ik duim voor je!!

Brianne goed dat je hebt aangegeven dat het allemaal wat veel is en heel goed dat je nu wat rustiger aan gaat doen, denk goed om jezelf en de kleine!

Suckerpunch bijna woensdag hoor......spannend! Wat fijn dat je het hartje nu zelf kan horen kloppen...mooi lijkt me!

Ik ben er wel voor om naast dit forum een prive groep op facebook te beginnen voor de dames die dat leuk vinden, zo te zien zijn er toch wel meer mensen die erg nieuwsgierig zijn, wil je niet meedoen....ook prima hoor! BB in een privegroep zien wij alleen wat er geschreven/gepost wordt, alleen de mensen die toegelaten zijn tot die groep kunnen dat zien. Wel kun je dan natuurlijk ook de gewone facebookpagina van iedereen in de groep bekijken, persoonlijk heb ik daar geen probleem mee, heb je dit wel dan kun je natuurlijk altijd een speciaal account voor deze groep aanmaken.

Laat maar horen wat jullie vinden.

Liefs voor iedereen!
Hoi lieve meiden,

Ik merk dat ik heel erg lang niet geschreven heb en voel me daar wel schuldig over. Ik werk nog veel de laatste tijd, 32 uur per week en ben dan als ik vrij ben echt even toe aan ' rust'.

Dan wil ik nog m'n vriendinnen zien, huishouden e.d. Probeer dat nu iets meer los te laten en mezelf meer rust te gunnen maar is niet altijd zo makkelijk.

Laatst 4 dgn gewerkt, tussendoor door met m'n familie naar barcelona geweest en vervolgens weer een drukke week op t werk.... Gelukkig in m'n nieuwe rooster Max 3 dgn werken achter elkaar.

Ik hoop dat jullie begrijpen dat het forum even lager op m'n ' prioriteitenlijstje' staat. Mogelijk komt dat er tijdens m'n verlof meer van!

Fijn weekend allemaal
@Brianne: Haha nou nog niks aan de hand hoor. Mn familie is ook nog niet heel erg druk ermee, al belde ik laatst mn oma van 95 en die dacht wel dat ik bevallen was Maar komt wel naarmate de datum dichterbij komt natuurlijk, dat iedereen steeds meer ermee bezig is. Maar ben eerst maandag zelf nog jarig, dus hoop niet dat het zich al te snel aan dient. Lastig idd met die verjaardag van je moeder. Woont ze ver weg? Ze zal t wel begrijpen als je niet komt toch?!

@Suckerpunch: Bijna meid! Hoe voel je je? Fijn dat de dopler je een beetje rust geeft. Bij mij werkte dat ook super goed! En je zal zien als je strax het kindje voelt heb je die behoefte niet meer...! Maar rust is ook belangrijk voor je kleintje en als dit rust biedt, prima!

@BB: Spannend meid! Ik ben heel hard aan het duimen voor je!

Lastig he die klachten...? Ik hoop dat ze een goed teken zijn! Denk aan je!

@Ljcp: Voor jou ook nog spannend! Benieuwd of je het vol houdt nog niet te testen. Hopelijk heb je dan binnenkort een knaltest! Denk ook veel aan jou! Het is jullie beide zo gegund!

@White: Lastig zeg dat je zo druk bent! Let je wel goed op jezelf? Voel je niet schuldig! Het forum is geen verplichting! Fijn dat je binnenkort terug gaat naar max 3 dagen achter elkaar werken!

Hoe is het met de rest?

Met mij alles nog steeds goed. Bloeddruk is weer wat gedaald. Moet nu elke week ook ff urine inleveren voor de zekerheid, maar komt elke x schoon terug dus dat is mooi. Vooralsnog geen tekenen van de naderende bevalling dus het blijft spannend Wat FB betreft, ik ben niet zo technisch, maar als er een groep aangemaakt word doe ik mee Ben stiekem ook wel benieuwd naar jullie!

Liefs voor iedereen!
Morning ladies!

@bb & ljcp, spannend! Ik duim voor jullie!! Sterkte nog even op het wachtbankje. Ook voor ibeb natuurlijk, jouw nod komt ook dichterbij.

@suckerpunch, nog maar een paar dagen tot de echo Hopelijk heeft de doppler de ergste spanning wat verlicht. Het ziet er echt hoopvol uit en beter dan de vorige keren toch? Naar van die vervelende dromen, dat rotgevoel kan de hele dag blijven hangen

@primrose, fijn van je bloeddruk! En spannend dat d-day steeds dichterbij komt. Staat alles klaar? Ziekenhuistasje gepakt enzo?

@brianne, wat een creativiteit met het haken! Leuk zeg! Ik neem me dat soort dingen altijd voor, maar moet tot aan mijn verlof nog bijna elke avond extra werken of studeren, dus dat wordt iets voor mijn verlof. Zag laatst een hele mooie zelfgemaakte geboorteslinger, misschien dat ik me daar nog aan ga wagen :-) En anders kan een bestelling bij jufje ook nog

@white, niet schuldig voelen hoor! Het forum is lekker vrijblijvend en de drukte heel herkenbaar.

Wat betreft facebook, ik weet nog niet of ik aanhaak, maar vind het geen enkel probleem om naam en kaartje even te posten en dan later weer weg te halen. Ik herrinner me trouwens wel dat er iemand was die geen facebook heeft, was dat vroedvrouwtje?

Hier word ik een beetje ongeduldig, merk ik. De kleine moet natuurlijk gewoon nog minstens een week of 4 blijven zitten (voor z'n gezondheid en ook omdat de timmerman het kamertje nog moet maken, de wieg nog bekleed moet etc ), maar ik kan niet wachten tot ik ons kindje levend, gezond en wel in mijn armen heb. Af en toe vliegt de angst dat er alsnog iets mis kan gaan (al kan dat ook na de geboorte natuurlijk) me ineens naar de keel. Verder gelukkig niks te klagen, voel me eigenlijk heel fit op een totaal gebrek aan eetlust na. Ren soms letterlijk door de dag heen, ben nog fijn aan het sporten, banjer door bos en speeltuin met zoonlief; om dan tegen 20.30u helemaal afgepeigerd te zijn

Hoe is het met de andere dames??

Liefs en fijn weekend!
hai lieve dames, hier eindelijk weer eens bericht van mijn kant.. sorry dat het zo lang heeft geduurd heeeeel veel werken op het moment, maar wel zo af en toe meegelezen hoor! ga alleen niet op iedereen apart nog even reageren want dan zit ik nog wel eventjes.. sorry...

ibeb, wat een positief bericht van jou zeg! fijn dat alles er goed uitziet en jullie nu een extra 'handje' krijgen.. ik hoop op gauw weer een positief bericht!

fijn om te lezen dat het met de andere dames ook goed gaat.. de zwangere en de zwangerworders natuurlijk... wat betreft FB, ik vind t allemaal best.. hoor het wel..

hier geen nieuws, afwachten hoe lang mn cyclus deze keer weer is.. ben er deze maand weinig mee bezig moet ik zeggen en dat bevalt me wel goed gisteren wel verlof feestje gehad van 2 collega's... op dat soort momenten is het even zuur, maar ik probeer om het gewoon echt leuk te vinden voor hun, en te denken dat mijn tijd ook nog wel komt!

iedereen nog een fijn weekend!
Hoi allen

@Moon hopelijk komt jou momentje snel dat jij ook een verlof feestje zult krijgen!!

Hetzelfde geldt natuurlijk voor ibeb!!

Voor iedereen, met het facebook idee ik ben erbij!!

Hier gaat alles goed, nog 8 weken en dan zijn we alweer uitgeteld. 4 weekjes werken nog, gaat tot nu toe nog goed.

Verder moet ik alweer gaan, druk programma, maar dacht even heel snel reageren!!
Hallo!

Het is zo spannend, pfffffff, gister kon ik mijn geduld bewaren maar vanochtend ging ik overstag. Ik heb een zwangerschapstest gedaan en zoals manlief al aangaf die gaat je vast niet meer duidelijkheid geven... Want ik kreeg een heel flauw streepje, geen knalstreep maar ook geen heel wit vlak ik weet wat we zeggen een streep is een streep maar ik wil mijzelf rijk rekenen (dus ook nog geen felicitaties, eerst die knalstreep ) . Ik moet dus nog even geduld hebben.......

Andere wachtbankers hoe gaat het met jullie?

White hapsehen leuk weer wat van jullie te horen en gewoon komen buurten als het uitkomt, voel je niks verplicht!

Moon fijn dat je er deze maand niet zo mee bezig bent, dan geeft veel rust. Wisselt je cyclus de laatste tijd veel? Lastig hè die verloffeestjes en zwangerschapsaankondigingen. We zitten op 1lijn Ik ben altijd oprecht blij en vind het echt heel leuk, dan komt het besef zij wel en dan denk ik ook altijd maar mijn tijd komt nog

Totaal te begrijpen sound dat je ongeduldig wordt, jij weet dat het in een later stadium fout kan gaan en je wilt nu de zekerheid dat alles goed verloopt. Nog een paar weekjes, dan is de timmerman ook klaar

Wat fijn dat je je verder nog heel fit voelt!

Fb prima als iemand mij uitlegt waar ik heen moet komt het goed.

Hoe gaat het met iedereen?

Fijne zondag verder!
Wauw Bb wat spannend!!!
Wat spannend BB!

Hier nog geen nieuws.....ik wacht nog af en heb nog niet naar een test gegrepen

Ik ga me morgen even verdiepen in een groep op Facebook
Spannend meiden! Ik denk aan en duim voor jullie!!!
@bb: mennnn wat spannend!!! elke keer als ik het forum open dit weekend hoop ik goed nieuws te zien, of iig geen slecht nieuws. Nou dat is dit iig:) Dus ik zal je nog niet feliciteren, maar ben wel blij te horen dat het nog goed met je gaat!!!

Ik had de eerste keer dus ook een heel onduidelijke streep, maar die werd echt pas na een week ongeveer duidelijker. tip dus: niet te snel opnieuw testen;)

@ljcp: voor jou ook heel spannend zeg! En knap dat je nog niet getest hebt. Heb je al een idee wanneer je dat wel wilt doen?

@white: geen probleem! Leuk even wat van je te horen!

@primrose: fijn dat het nog steeds goed gaat en dat ze je goed in de gaten houden.

M'n ouders wonen op +-1 uur rijden. Misschien dat ik me tegen die tijd nog prima voel en als je m'n vriend dan mee gaat, durf ik het misschien wel aan. M'n moeder begrijpt het wel denk ik, al zou ze het jammer vinden als ik er niet bij was.

@sound: fijn dat je nog zo fit bent! Maar vervelend van die zorgen en angst. Ik kan het me wel goed voorstellen in jouw situatie. Ik kan alleen maar zeggen dat de kans echt MEGA klein is dat er nu nog wat gebeurt, maar ja, angst is nou eenmaal niet rationeel, dus rationele argumenten zullen weinig helpen. Ik hoop dat je rust vindt in dat trappelende mannetje in je buik en dat je er nog een beetje van kan genieten in de laatste weken. Het is voorbij voor je er erg in hebt en dan heb je een pracht kind in je armen!

@moon: goed dat je het deze maand een beetje van je af kunt zetten! al kan ik me voorstellen dat dat soort feestje lastig blijft. We duimen gewoon vrolijk met je mee deze maand en hopen op goed nieuws:)

@hapsehen: wat fijn meid, dat je je zo goed voelt nu en dat het werken goed gaat. Je hebt het verdiend.

Over Facebook:

ik denk dat ik er dan toch ook wel bij ben. Ik stelde tot nu toe veel prijs op m'n privacy, maar voel me inmiddels toch wel zo verbonden met jullie dat ik het minder erg vind. Misschien dat ik wel een apart account aanmaak, maar dat zie ik dan wel.

Ik wil nog wel wat anders erover zeggen: op het mei-topic zijn ook de meesten overgestapt naar facebook, maar sommige niet (waaronder ik en sound). En daar loopt het wel echt leeg. Dus als we naar facebook verkassen, maar niet iedereen wilt mee, moeten we daar misschien wel rekening mee houden, anders horen de achterblijvers misschien nooit meer wat van ons.

Hebben jullie hier ideeën over? Misschien kunnen we wel met z'n allen naar facebook, maar dat degenen die anoniem willen blijven een fake-account aanmaken ofzo? Zou het jammer vinden als de groep uit elkaar valt, want ik vind het juist wel heel gezellig

Vandaag was ik bij een vriendin op bezoek, komen opeens allerlei andere vriendinnen van me binnen met ballonnen en taart enzo!! jeetje ik was echt onwijs verrast, had niet verwacht een babyshower te krijgen, maar vond het wel heel lief:) Ben nu echt kapot, dus duik zo m'n bedje in!

tot snel ladies en bb en ljcp: hou ons op de hoogte he!
Ooohhhh wat spannend bb!!

En voor jou ook ljcp!

Ik ga heel hard aan jullie denken...

Liefs aan iedereen vanuit een hotelletje, gezellig soort babymoon nog even met z'n tweetjes.

Zal gauw op iedereen reageren, maar alvast even zeggen dat fb mij ook goed en leuk idee lijkt!
Dag meiden,

Toch getest vanmorgen.....hartstikke negatief! Helaas!

Fijne dag allemaal!
he ljcp wat balen!!! maar ook nog geen bloed gespot? Rustig blijven zitten hoor.

Hiep hiep hoera voor primrose!! gefeliciteerd! ik hoop dat je een leuke dag hebt zonder tekenen van je bevalling;)
Wat jammer zeg ljcp!!! Maar wie weer nog, hou moed!

En idd Primrose: gefeliciteerd! En een gezellig dagje, laat je maar heerlijk verwennen...
Morning ladies!

@bb, wat spannend! Hier de eerste week na mijn NOD ook een 'tuurstreep' die om de paar dagen wat donkerder werd. Ook nog hartstikke veel bloedverlies gehad en nu toch alweer 33 weken zwanger. Ga je ook nog niet feliciteren, maar een lichte streep klinkt heel hoopvol

@ljcp, balen zeg! Maar inderdaad zoals Brianne zegt nog even afwachten...want: geen bloed geeft moed.

@primrose, van harte! Zo'n gedeelde verjaardag is inderdaad onhandig, dus hopelijk blijft de kleine nog effe zitten.

@Roos, geniet van je babymoon, heerlijk!!

@brianne, inderdaad gewoon maar even afwachten met de verjaardag van je moeder. Wie weet loop je uiteindelijk wel een week overtijd en rommelt er nog niks op je moeders verjaardag: dan ben je misschien alleen maar blij met de afleiding van een verjaardag. Bij de meeste mensen gaat een eerste bevalling ook helemaal niet snel, toch?

@moonn, knap dat je bij zwangerschapsaankondigingen, kraambezoeken etc oprecht blij bent en zen blijft. Soms is het gewoon best moeilijk om blij te zijn voor een ander als je het zelf ook wilt en er lang op moet wachten.

@ white & hapsehen, inderdaad fijn om af en toe wat te horen van jullie

@suckerpunch, ik zit hier echt met je mee af te tellen Nog maar 2 nachtjes slapen!

@nana & ibeb, hoe is het met jullie?

En jufje, goudzilver & vroedvrouwtje?

Hier maar weer gauw aan het werk, anders komt het allemaal nooit af voor ik met verlof ga. Merk alleen dat mijn hoofd gewoon naar andere dingen staat dan werken, wil veel liever de adreslijsten maken voor het kaartje of nog even online rondkijken voor een kleed voor de babykamer enzo
Meiden,

Ik ben even aan de slag gegaan met een groep op facebook. Ik kan een nieuwe groep aanmaken maar daar kan ik alleen vrienden aan toevoegen, dit betekent dus dat de meiden die in de groep willen eerst vrienden met mij moeten worden en dan kan ik je toevoegen.

Ik ben het met Brianne eens dat de mensen die anoniem willen blijven dat natuurlijk moeten kunnen en het lijkt mij inderdaad een goed idee dat die mensen een fake-account aanmaken.

Misschien is het een idee dat iedereen mij in een privebericht haar facebooknaam geeft dan nodig ik je uit als vriend, jij accepteert dat en ik voeg je toe aan de groep.

Je mag ook mij uitnodigen als vriend, ik gebruik gewoon mijn bestaande account....geef maar aan in je privebericht welke optie je prettiger vind.

Ik kan de groep zo instellen dat deze geheim is, het bestaan van de groep wordt dus nergens weergegeven.....alleen de leden zien dat.

Ik hoor wel van jullie!
Primrose gefeliciteerd!!! Heb je een leuke dag?

Hou de kleine nog even binnen he

Wat leuk Brianne zo'n babyshower als verrassing! Weten ze in je omgeving dat je een jongen krijgt of houden jullie dat voor jezelf?

Roos, geniet lekker van het even samen weg zijn! Veel plezier!

Sound, je reageert heel lief op iedereen, maar met jou ook alles goed?

Hier nog niks maar mijn humeur is echt zo zo zo vreselijk slecht dat ik het vermoeden heb dat het niet lang meer kan duren.....
Hoihoi... even een heel snel berichtje. Ik ben helemaal voor een facebook group. Ik ben vaker op facebook even tussendoor dan op het forum, en vind facebook ook wel wat overzichtelijker. Dus LJCP ik stuur je gelijk een priveberichtje (gelijk als ik heb uitgevonden hoe dat werkt).

En ik ben het helemaal met brianne eens, we heben al zo veel gedeeld dat ik het nu niet zo erg vind als jullie weten wie ik ben :-)
Ljcp, ik ga je een berichtje sturen! Wat balen van de test!!

Werkse Sound! Ik tel ook echt de uren af!

Bb, nog nieuws?
Iedereen bedankt voor de felicitaties! Ik hou niet zo van verjaardagen dus is een lekker rustig dagje vandaag. Vriend is ook gewoon werken. Gister wel mn (Schoon)ouders en zussen op bezoek gehad.

@Ljcp: Balen van die negatieve test :( Maar geen bloed geeft moed! Ik had in het begin van mn zwangerschap ook een humeur om op te schieten dus ik blijf duimen!

@Brianne: Wat leuk zo'n verrassing! Wat een lieve vriendinnen! Leuke kado's gehad?

@Roos: Geniet lekker van jullie qualitytime!

@Sound: Pas je wel op jezelf? Je klinkt super druk! Logisch dat je alles goed geregeld wil hebben voor je met verlof gaat, maar wel je rust bewaren he?! Zijn jullie al bijna klaar met het kamertje?

Ljcp, ik stuur je ff een berichtje
hierperdepiep hoera voor primrose!

oh ljcp ik hoop zo voor je dat het humeur wat anders betekend!!!!! Ik duim nog steeds voor je!

Ik zal je ook even een prive berichtje sturen, ik ben onvindbaar overigens op facebook moet ik jou dan die link sturen die in de balk staat? (zoals je al steeds leest, ik snap echt niks van fb )

Hier nog geen nieuws, heb net nog wel even testen gehaald dus zolang ik niet ongesteld wordt ga ik van de week weer testen. Hopelijk hou ik het vol tot het weekend Het klinkt wel hoopvol dat er meerdere van jullie ook zijn begonnen met een wazig streepje... inmiddels staan er een paar behoorlijke billen in dat bankje :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven