Zwanger worden!

09-07-2013 22:35 2040 berichten
Alle reacties Link kopieren
lieve dames,

Ik weet dat er al een heleboel soortgelijke gesprekken geopend zijn, ze zijn alleen al zo drukbezocht dus ik hoop nog een paar mensen te vinden om een nieuw gesprek mee te beginnen.

Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben 29 jaar en probeer vanaf mei 2013 zwanger te worden, het lijkt me erg fijn en leuk om in contact te komen met meiden die ook bezig zijn zwanger te worden en ervaringen, onzekerheden en andere dingen mee uit te wisselen.

Ik hoop tot gauw......

Alle dames die nu nog mee willen schrijven adviseren we zelf een topic te starten of mee te schrijven met een rustiger topic. Wij zitten inmiddels op meer dan 1000 berichten en volgen elkaar al een hele tijd, wij merken al dat het soms lastig is alles bij te houden laat staan als je nieuw bent en alles nog terug moet lezen.

Heel veel geluk met het vinden/maken van een leuke topic en dat iedereen maar gauw zwanger mag worden!

quote:goudzilver schreef op 15 juli 2013 @ 15:55:

NaamLeeftijd/-PartnerKindjeZwanger/MBDUitgerekendRondeljcp8330/36 1 8/3hapsehen24/351 9 mei 20142primrose26/371 27-03-2014bb8230/361 11ibeb30/301 14Brianne85281 1 mei 20143Roosdd33/322 24 april 2014White_22xx32/331 12 juni 20144Vroedvrouwtje26/281 10 juni 20143moonn424/ 26117/018suckerpunch83301 29 september 2014 nana9023/28101/054soundofsunshine303 8 mei 2014goudzilver28 / 322 7 juli 2014Jufje8726/251 21 juli 20149
Stuur mij inderdaad die link maar BB dan kom ik er vast wel uit (zet er voor de zekerheid wel even je naam bij als je wilt).

We hebben al 4 leden van de FB groep, erg leuk!

Ik denk wel dat het goed nieuws is hoor BB, volgens mij begint het merendeel met een heel vaag streepje, dat had ik ook....echt nauwelijks wat te zien maar het was toch echt zo. Spannend hoor!

Hier nog geen bloed maar na de negatieve test ook niet echt hoop meer.....we wachten af.
Ik heb je een prive bericht gestuurd Ljcp!

Leuk hoor, ben erg benieuwd naar jullie allemaal...

Zijn er eigenlijk nu al dames die het niet fijn vinden om op fb af te spreken? De meesten die nu al gereageerd hebben positief toch? alleen Sound weet het nog niet zeker?

Idd ben ik het ook met Brianne eens dat al er iemand (of meerderen) is die het niet prettig vind, dat we wel gewoon ook hier moeten doorschrijven, dan maar twee keer. Vind het namelijk erg jammer als er ineens iemand buiten de boot valt! veel te gezellig nu!

ga nu even alles goed doorlezen van de afgelopen dagen en dan terug reageren... dus tot zo!
Gefeliciteerd primrose!

Ljcp en bb; spannend!! Ik duim voor jullie!

Ik zal je even een privé bericht sturen Ljcp, ben erg benieuwd!

Liefs voor allemaal! X
Nog even snel:

@Brianne, helemaal vergeten te vragen naar de babyshower: was het leuk? Mooie cadeaus gekregen? Nog spelletjes gedaan (gokken van uitgerekende datum enzo ) ? Echt superlief van je vriendinnen!

@Roos, ik vind Facebook wel best hoor. Komt goed!

@suckerpunch: ik doe m'n best Die laatste loodjes zijn gewoon zwaar en ben gewoon een bezig bijtje. Het is vooral suf dat ik veel te doen heb en tegelijkertijd minder productief (zoals nu, zit ik te forummen ipv te studeren). En mijn vriend heeft het af en toe zwaar te verduren, want ik ben af en toe nogal licht ontvlambaar. Nog een paar weken en dan ga ik in chill-modus

@ljcp, lief dat je de groep regelt! Hier gaat het wel goed hoor!

Ok, nu weer aan de slag
oke, ik ben dus ook een fb-kneus.

ik begrijp dat ljcp dan wordt opgenomen in m'n vriendenlijst. Gebeurt dat ook met alle anderen in de groep? Ik weet nog niet zo goed of ik meteen m'n hele profiel zichtbaar wil maken... maar een nieuw account aanmaken zie ik ook niet zo zitten. Zou fijn zijn als ik gewoon wist hoe FB werkte en wat de opties zijn enzo haha
Brianne, ik kan alleen vrienden toevoegen aan de groep dus ja, wij moeten vrienden worden. Met de anderen hoeft dat niet en wat zij van jou kunnen zien ligt aan je instellingen, je kan zelf bepalen wie wat ziet dus als personen die niet bevriend met je zijn nu niks zien dan is dat net zo voor alle leden van de groep behalve ik dan...

Tot nu toe staat iedereen er gewoon met bestaande account op maar als je dat niet ziet zitten hoeft dat natuurlijk niet.

Beetje duidelijker zo?
thnx ljcp. ik kijk even naar m'n instellingen!
ook ik ontvang graag de facebook link
Hapsehen, als je mij een privé bericht stuurt met je Facebook naam dan nodig ik je uit als vriend en daarna kan ik je toevoegen aan de groep.

BB ik heb geen bericht van jou gekregen, klopt dat of is het niet gelukt?

Helaas ongesteld worden......balen!
He nee ljcp!!!'

Dikke
Ow no :( Balen Ljcp!
Wat jammer ljcp!
oww ljcp da's echt balen zeg!!! je had zelf al niet zo veel hoop meer, maar ik had het je zo gegund! Hoe gaat het met je?
voor Ljcp
Eerlijk gezegd voel ik me vreselijk Brianne..... vanmorgen ging het nog wel maar ben nu zo vreselijk verdrietig. Kreeg net een hysterische huilbui omdat m'n moeder een foto van mijn zusje en haar vriend en baby op fb heeft gezet.....kan er even helemaal niet tegen...mijn jongere zusje die wel een baby heeft en bij mij is het deze maand weer mislukt. Heel jaloers en onredelijk, ik weet het maar zo voelt het nu even. Ik kan er zelfs even helemaal niet tegen mijn vriend vader te zien zijn....hij wel een kind, ik niet......kortom ik ben even heel erg boos, verdrietig en totaal onredelijk maar ik kan het knopje even niet omzetten.
ow ljcp het is zo begrijpelijk en voel je er alsjeblieft niet rot over! je wilt het zo graag en het is elke keer een onwijze teleurstelling. Neem het jezelf niet kwalijk dat je het knopje even niet vindt. Je moet even rouwen omdat het deze maand weer niet gelukt is en het zoveel mensen om je heen wel gegund is. Dat is gewoon onwijs rot en het is heel logisch dat je je gewoon zwaar k*t voelt nu! Ik leef echt met je mee en ik hoop dat je jezelf even tijd geeft hier weer overheen te komen en dat je dan hernieuwde moed vindt om er komende maand weer tegenaan te gaan. Want er komen altijd weer nieuwe kansen voor jou en uiteindelijk krijg jij ook dat geluk wat je bij iedereen om je heen ziet. Jij gaat daar ook van genieten, echt!! !!

Hierbij een groepsknuffel Ljcp. Logisch dat je boos en verdrietig bent. Dat gevoel mag er gewoon zijn, want het is ook vreselijk rot dat het deze maand (weer) niet raak is. Je wilt het zo graag, je was er zo dichtbij en nu moet je weer wachten... En dat je vriend wel al papa is, is dan nog eens extra confronterend

Schrijf hier maar lekker van je af en weet dat we met je meeleven. Het is jou en de andere zwangerworders zo zo zo ontzettend gegund! En zoals Brianne zegt, jouw tijd komt nog wel en hopelijk heel, heel snel. Daar heb je nu niet zoveel aan, maar hoe rot je je nu ook voelt, het kan de komende ronde zomaar raak zijn
Ohhhhh nee ljcp wat ongelooflijk balen!

En helemaal te begrijpen dat je je vreselijk voelt en er verdrietig om bent. Het is ook niet vreemd dat je een huilbui hebt gehad want dat zijn alle emoties die er uit komen. Iedere maand hoop je er weer op, je was nu ook een paar dagen overtijd en dan is dit hard. Het is ook heel confronterend allemaal dat mensen om je heen wel het geluk hebben, dat wil jij ook! Ben vandaag (en misschien wel de rest van de week) maar lekker onredelijk, boos en verdrietig en als dat weer weg is, zie je weer nieuwe kansen, want die komen er! Een hele dikke knuffel! hug: hug: hug: hug: hug: hug:
Voor Ljcp, wat begrijpelijk dat je je zo voelt! Wat een teleurstelling weer en je wilt het zo graag en we gunnen het je allemaal zo erg! Ik leef echt met je mee en hoop dat het snel voor jullie ook mag lukken! Ik word er zelf ook gewoon een beetje verdrietig van!!
Een hele dikke Ljcp!

Is toch helemaal niet gek dat je je zo voelt? Dus voel je er vooral niet schuldig over! Het is zo zuur dat je iets zo graag wil wat anderen zo makkelijk lijkt te lukken maar jou niet. En het is dan idd extra moeilijk om je vriend met zn zoontje te zien of geconfronteerd te worden met zo'n foto. Wees maar gewoon even lekker boos en verdrietig, want het is ook super K*T en die gevoelens zijn alleen maar normaal!

K denk aan je meis!
Ook hiervan mij een hele dikke knuffel...

Alles wat ik je wil zeggen is hierboven al heel lief gezegd, dus daarom alleen maar: ik denk aan je!!
Aaah Ljcp kutzooi!

Ik sluit me aan bij wat roos zegt... narigheid!
Wat zijn jullie lief......dankjewel!
Hoe is het vandaag Ljcp? Heb je je gevoelens even lekker de vrije loop kunnen laten? En heeft een een beetje geholpen?

Suckerpunch, Succes met de echo strax!

BB, hoe is het bij jou?
suckerpunch, hoe was je echo??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven