Zwanger worden

28-03-2017 18:06 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Maanden, ja al maanden lees ik mee op zoveel fora. Altijd maar op zoek naar hoopgevende woorden of herkenning. Ik denk dat de tijd rijp is dat ik mijn eigen topic open, want ik zit echt in de put.

Op december 2015 zijn mijn vriend en ik begonnen om een kindje te krijgen.... en nu bijna april 2016 is het nog niet zo ver.

Ik heb altijd hele stipte cyclussen gehad en ging er vanuit dat ik vast snel zwanger zou worden.

Afgelopen november 2016 zijn we naar de gynaecoloog geweest, omdat onze onzekerheid ons echt belemmerde. De gynaecoloog heeft geen afwijkingen gevonden in m'n bloed (gewoon een eisprong), geen afwijkingen in de inwendige echo en m'n vriends zaad is van bovengemiddelde kwaliteit, aldus mister gynaecoloog. De gynaecoloog gaf aan dat alle kaarten gunstig liggen en dat we pas in december 2018 (!) terug mogen komen als het niet lukt.

Oh ja ik ben 28 en m'n vriend is 25.

De teleurstellingen maandelijks maken een ander mens van mij. Ik ben eigenlijk een ander mens aan het worden. Ik voel me wanhopig en verdrietig, terwijl ik mezelf echt toespreek dit niet te doen. Ik ben in het dagelijks leven eigenlijk een "hard" persoon, maar dit zwanger worden doet zoveel met mij. Ik had dit nooit verwacht.

Ik weet niet goed wat m'n doel is van dit topic, maar wellicht is er iemand die het herkend of iets wil zeggen.

Bedankt alvast.

X
Gefeliciteerd!! Wat een fijn nieuws :cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven