Zwangerschaps Klaagtopic Deel 2!

01-09-2015 07:47 2747 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier klagen we ongegeneerd over alles ongemakken die een zwangerschap met zich meebrengt.

Wij houden ons niet in, zeggen niet het gaat wel. NEE wij flappen lekker alles eruit.

Van pril tot op knappen, Brand los !

Na de bevalling klagen wij lekker hier verder:

Kraamtijd klaagtopic
anoniem_127575 wijzigde dit bericht op 11-09-2015 07:33
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Appeltaart bakken schijnt de bevalling op gang te helpen dus ik hoop echt voor je dat het werkt!
Albert Kuyp kan heel leuk zijn! Ik vind er nogal verschil in zitten of alle kramen er zijn of niet, in of het leuk is of minder. Tip: neem een rugzak mee, want vooral voor Nootjes, groenten, voordelig badartikelen etc inslaan is ie heerlijk. En daarnaast veel kleding, sieraden etc. Er zit een heel leuk kinderkleding- en speelgoedwinkeltje, het loont de moeite soms om niet voorbij te gaan aan de winkels die achter de kramen zitten.

Ben benieuwd! En pak als je nog puf hebt wat zijstraatjes mee! Oeh en mocht je het leuk vinden, de winkel van Blond (het servies) zit er een straat achter, en daarnaast een geweldige kinderfeestwinkel.
Let love rule...
Nou kartonnen doos snuif straks de geur goed op en misschien nog wat je tepels masseren? Trap op en af met een ananas onder je arm?

Succes!
Toch maar een receptje lactulose gehaald. Nog 11 weken...
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
quote:RianH schreef op 04 september 2015 @ 16:18:

Albert Kuyp kan heel leuk zijn! Ik vind er nogal verschil in zitten of alle kramen er zijn of niet, in of het leuk is of minder. Tip: neem een rugzak mee, want vooral voor Nootjes, groenten, voordelig badartikelen etc inslaan is ie heerlijk. En daarnaast veel kleding, sieraden etc. Er zit een heel leuk kinderkleding- en speelgoedwinkeltje, het loont de moeite soms om niet voorbij te gaan aan de winkels die achter de kramen zitten.

Ben benieuwd! En pak als je nog puf hebt wat zijstraatjes mee! Oeh en mocht je het leuk vinden, de winkel van Blond (het servies) zit er een straat achter, en daarnaast een geweldige kinderfeestwinkel.

Klinkt super!

We zijn al vaker in Amsterdam geweest en willen nu eens niet de bekende Kalverstraat+ wallen enzo doen.

Dit klinkt top. Heb er nu al zin aan.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Amsterdam is niet mijn stad, vond er niks aan. Maar ben sowieso geen stadsmens eigenlijk.

Hier rustig dagje en avondje. Manlief gaat zo in bad en daarna kijken we flikken Maastricht. Morgen ga ik in bad, ook fijn
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen :-)
Een bad heerlijk. Die hebben we helaas niet.

Ik ga straks lekker douchen en dan K3 zoekt K3 kijken.

Vond K2 zoekt K3 stiekem ook heel leuk.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Pointdexter ik hoop voor je dat de lactulose werkt! Bij mij wel

Ik ga nog eens in mijn ziekenhuistas rommelen, bedenk me net dat ik er geen rompertjes in heb gedaan
Nou, vandaag - bij precies 41 weken - voor het eerst gestript. Vond het niet heel prettig (understatement...), toch wel pijnlijk. Kiezen op elkaar gedaan, hopen dat het resultaat heeft. Nu wel wat menstruatie-achtige buikpijn, maar weinig en niets dat ik voor een wee aan zou durven zien.

Meteen aan de verloskundige verteld dat ik de afgelopen twee dagen minder beweging voelde. Hartje was ter plekke goed te horen, maar toch even door naar ziekenhuis. Protocol... Ze dacht niet dat er iets niet goed was, maar goed, zekere voor het onzekere. Hartfilmpje gemaakt van baby in ziekenhuis, was goed. Echo om vruchtwater te checken, ook goed. Dus (na lang wachten) weer naar huis.

Kortom: ik wacht maar weer verder af...
Nou Liefhebber en Kartonnendoos, jullie zitten wel echt op het wachtbankje zeg!
Hoop dat het toch wat gaat doen liefhebber. En kartonnendoos, bij jou ook nog niks?
pffff hier alweer een uur wakker! Arggg kan niet meer slapen nog iemand wakker?!

LIefhebber, hopelijk heeft het strippen enig effect..
Hoi Vlasje88. Ben helaas ook nog/weer wakker. Ok heb wel een half uurtje geslapen... Nu weer wakker helaas
Ik ook, en ik lag er half een in

Hoop nog steeds dat ik heel lang ga uitslapen
Hebben jullie ook zo'n last van maagzuur?
Ik was het liggen in bed zo zat! Bah draaien en draaien en dat kost zoveel moeite! Pfff

Geen last van maagzuur hier trouwens..
Ik heb er gisteravond een tijd last van gehad, nu gelukkig niet.

Ben je al op vlasje?

Ik moet plassen maar ben bang dat ik precies mijn man wakker maak. Hij slaapt ook erg licht de laatste tijd en als we allebei gaan draaien kan ik het zeker vergeten om nog te slapen.

En dan wordt morgen zo'n hoofdpijndag. Boeh
Apple half uurtje geslapen maar vannacht?
Ja ben maar naar beneden gegaan, want na een uur draaien heb ik het maar opgegeven..
Plous gewoon gaan plassen joh, wordt jou man daar wakker van? MIjn man slaapt rustig verder en vraagt de volgende ochtend hoe vaak ik uit bed ben geweest haha

Hij had bedacht dat het ook zo zou gaan met de bv, dat ik dat gewoon geef en dat hij dan rustig verder slaapt. Dat heb ik hem alvast verteld dat dat niet zo zal zijn, licht aan.. Baby die waarschijnlijk huilt haha!
Ja, zit nu ook op de bank.. Kan niet meer liggen. Heb behoorlijk last van maagzuur, moet veel boeren laten en ga de hele tijd bijna over mijn nek... Dan gaat liggen en slapen niet zo goed meer.

Dus zit in het donker op bank in de hoop dat zantac snel toch nog iets gaat doen (2 dagen fantastisch gewerkt en opeens doet het niks meer )

Kan je niet heeeeel stil naar de wc? Als ik nodig moet lukt het me nooit zo goed om in slaap te vallen. Maarja als je man dan wakker wordt en jou wakker houd met zijn gedraai is het ook niks natuurlijk...
In de vroege ochtend wordt hij snel wakker, misschien ook omdat hij in wisseldiensten werkt en vaak rond vier uur opstaat. En heeft ook nog super weinig slaap nodig. Best irritant soms

Maar ik ben ook geen goede slaper.

Misschien nog even op de bank liggen? Ik word soms wel weer slaperig van horizontaal tv kijken
Apple, wat rot zeg van dat maagzuur! Pff bakje vla lees ik hier ook regelmatig? Misschien dat je daarna weer in slaap kan vallen?

Manlief was ook met mij aan het meedraaien en weet dat hij dan in zijn onderbewustzijn niet verder slaapt.. Dus dacht ga er maar uit.

Zit nu met de Sims freeplay en jullie op de bank
Plous zat ik idd ook aan te denken om nog even op de bank te proberen in slaap te vallen.
Apple beroerd zeg, dat horizontaal tv kijken gaat m voor jou ook niet worden dan.

Ik ben geweest En nu heb ik honger haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven