Zwangerschaps Klaagtopic Deel 2!
dinsdag 1 september 2015 om 07:47
Hier klagen we ongegeneerd over alles ongemakken die een zwangerschap met zich meebrengt.
Wij houden ons niet in, zeggen niet het gaat wel. NEE wij flappen lekker alles eruit.
Van pril tot op knappen, Brand los !
Na de bevalling klagen wij lekker hier verder:
Kraamtijd klaagtopic
Wij houden ons niet in, zeggen niet het gaat wel. NEE wij flappen lekker alles eruit.
Van pril tot op knappen, Brand los !
Na de bevalling klagen wij lekker hier verder:
Kraamtijd klaagtopic
anoniem_127575 wijzigde dit bericht op 11-09-2015 07:33
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
vrijdag 4 september 2015 om 16:18
Albert Kuyp kan heel leuk zijn! Ik vind er nogal verschil in zitten of alle kramen er zijn of niet, in of het leuk is of minder. Tip: neem een rugzak mee, want vooral voor Nootjes, groenten, voordelig badartikelen etc inslaan is ie heerlijk. En daarnaast veel kleding, sieraden etc. Er zit een heel leuk kinderkleding- en speelgoedwinkeltje, het loont de moeite soms om niet voorbij te gaan aan de winkels die achter de kramen zitten.
Ben benieuwd! En pak als je nog puf hebt wat zijstraatjes mee! Oeh en mocht je het leuk vinden, de winkel van Blond (het servies) zit er een straat achter, en daarnaast een geweldige kinderfeestwinkel.
Ben benieuwd! En pak als je nog puf hebt wat zijstraatjes mee! Oeh en mocht je het leuk vinden, de winkel van Blond (het servies) zit er een straat achter, en daarnaast een geweldige kinderfeestwinkel.
Let love rule...
vrijdag 4 september 2015 om 18:32
quote:RianH schreef op 04 september 2015 @ 16:18:
Albert Kuyp kan heel leuk zijn! Ik vind er nogal verschil in zitten of alle kramen er zijn of niet, in of het leuk is of minder. Tip: neem een rugzak mee, want vooral voor Nootjes, groenten, voordelig badartikelen etc inslaan is ie heerlijk. En daarnaast veel kleding, sieraden etc. Er zit een heel leuk kinderkleding- en speelgoedwinkeltje, het loont de moeite soms om niet voorbij te gaan aan de winkels die achter de kramen zitten.
Klinkt super!
We zijn al vaker in Amsterdam geweest en willen nu eens niet de bekende Kalverstraat+ wallen enzo doen.
Dit klinkt top. Heb er nu al zin aan.
Klinkt super!
We zijn al vaker in Amsterdam geweest en willen nu eens niet de bekende Kalverstraat+ wallen enzo doen.
Dit klinkt top. Heb er nu al zin aan.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
vrijdag 4 september 2015 om 19:14
vrijdag 4 september 2015 om 22:45
Nou, vandaag - bij precies 41 weken - voor het eerst gestript. Vond het niet heel prettig (understatement...), toch wel pijnlijk. Kiezen op elkaar gedaan, hopen dat het resultaat heeft. Nu wel wat menstruatie-achtige buikpijn, maar weinig en niets dat ik voor een wee aan zou durven zien.
Meteen aan de verloskundige verteld dat ik de afgelopen twee dagen minder beweging voelde. Hartje was ter plekke goed te horen, maar toch even door naar ziekenhuis. Protocol... Ze dacht niet dat er iets niet goed was, maar goed, zekere voor het onzekere. Hartfilmpje gemaakt van baby in ziekenhuis, was goed. Echo om vruchtwater te checken, ook goed. Dus (na lang wachten) weer naar huis.
Kortom: ik wacht maar weer verder af...
Meteen aan de verloskundige verteld dat ik de afgelopen twee dagen minder beweging voelde. Hartje was ter plekke goed te horen, maar toch even door naar ziekenhuis. Protocol... Ze dacht niet dat er iets niet goed was, maar goed, zekere voor het onzekere. Hartfilmpje gemaakt van baby in ziekenhuis, was goed. Echo om vruchtwater te checken, ook goed. Dus (na lang wachten) weer naar huis.
Kortom: ik wacht maar weer verder af...
zaterdag 5 september 2015 om 05:26
Ik heb er gisteravond een tijd last van gehad, nu gelukkig niet.
Ben je al op vlasje?
Ik moet plassen maar ben bang dat ik precies mijn man wakker maak. Hij slaapt ook erg licht de laatste tijd en als we allebei gaan draaien kan ik het zeker vergeten om nog te slapen.
En dan wordt morgen zo'n hoofdpijndag. Boeh
Ben je al op vlasje?
Ik moet plassen maar ben bang dat ik precies mijn man wakker maak. Hij slaapt ook erg licht de laatste tijd en als we allebei gaan draaien kan ik het zeker vergeten om nog te slapen.
En dan wordt morgen zo'n hoofdpijndag. Boeh
zaterdag 5 september 2015 om 05:29
Plous gewoon gaan plassen joh, wordt jou man daar wakker van? MIjn man slaapt rustig verder en vraagt de volgende ochtend hoe vaak ik uit bed ben geweest haha
Hij had bedacht dat het ook zo zou gaan met de bv, dat ik dat gewoon geef en dat hij dan rustig verder slaapt. Dat heb ik hem alvast verteld dat dat niet zo zal zijn, licht aan.. Baby die waarschijnlijk huilt haha!
Hij had bedacht dat het ook zo zou gaan met de bv, dat ik dat gewoon geef en dat hij dan rustig verder slaapt. Dat heb ik hem alvast verteld dat dat niet zo zal zijn, licht aan.. Baby die waarschijnlijk huilt haha!
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen
zaterdag 5 september 2015 om 05:35
Ja, zit nu ook op de bank.. Kan niet meer liggen. Heb behoorlijk last van maagzuur, moet veel boeren laten en ga de hele tijd bijna over mijn nek... Dan gaat liggen en slapen niet zo goed meer.
Dus zit in het donker op bank in de hoop dat zantac snel toch nog iets gaat doen (2 dagen fantastisch gewerkt en opeens doet het niks meer )
Kan je niet heeeeel stil naar de wc? Als ik nodig moet lukt het me nooit zo goed om in slaap te vallen. Maarja als je man dan wakker wordt en jou wakker houd met zijn gedraai is het ook niks natuurlijk...
Dus zit in het donker op bank in de hoop dat zantac snel toch nog iets gaat doen (2 dagen fantastisch gewerkt en opeens doet het niks meer )
Kan je niet heeeeel stil naar de wc? Als ik nodig moet lukt het me nooit zo goed om in slaap te vallen. Maarja als je man dan wakker wordt en jou wakker houd met zijn gedraai is het ook niks natuurlijk...
zaterdag 5 september 2015 om 05:38
In de vroege ochtend wordt hij snel wakker, misschien ook omdat hij in wisseldiensten werkt en vaak rond vier uur opstaat. En heeft ook nog super weinig slaap nodig. Best irritant soms
Maar ik ben ook geen goede slaper.
Misschien nog even op de bank liggen? Ik word soms wel weer slaperig van horizontaal tv kijken
Maar ik ben ook geen goede slaper.
Misschien nog even op de bank liggen? Ik word soms wel weer slaperig van horizontaal tv kijken
zaterdag 5 september 2015 om 05:38
Apple, wat rot zeg van dat maagzuur! Pff bakje vla lees ik hier ook regelmatig? Misschien dat je daarna weer in slaap kan vallen?
Manlief was ook met mij aan het meedraaien en weet dat hij dan in zijn onderbewustzijn niet verder slaapt.. Dus dacht ga er maar uit.
Zit nu met de Sims freeplay en jullie op de bank
Manlief was ook met mij aan het meedraaien en weet dat hij dan in zijn onderbewustzijn niet verder slaapt.. Dus dacht ga er maar uit.
Zit nu met de Sims freeplay en jullie op de bank
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen