Zwangerschapssymptomen
maandag 10 augustus 2015 om 23:02
Ach ik snap je enthousiasme heel goed, maar wat hierboven wordt aangeraden... Blijf relaxed! Zoek afleiding...
Je kunt jezelf ook zwanger denken, met alle symptomen die je ooit ergens gelezen hebt. De teleurstelling zal alleen maar groter zijn wanneer je toch ongesteld wordt of wanneer je een negatieve test in handen hebt.
Als je meeschrijft in een topic met dames die ook zwanger willen worden, krijg je veel verhalen mee, en kun je altijd je vragen stellen! Sluit daarbij aan, voel je je en beter begrepen, en heb je dames die hetzelfde meemaken als jij.
Je kunt jezelf ook zwanger denken, met alle symptomen die je ooit ergens gelezen hebt. De teleurstelling zal alleen maar groter zijn wanneer je toch ongesteld wordt of wanneer je een negatieve test in handen hebt.
Als je meeschrijft in een topic met dames die ook zwanger willen worden, krijg je veel verhalen mee, en kun je altijd je vragen stellen! Sluit daarbij aan, voel je je en beter begrepen, en heb je dames die hetzelfde meemaken als jij.
Ik wil komen en weer gaan. Ik wil leven, niet bestaan.
maandag 10 augustus 2015 om 23:20
Dit is toch niet normaal, TO? Wacht nou gewoon die paar dagen tot je wel of niet ongesteld wordt, doe dan eventueel een test. Leef ondertussen gewoon je leven joh, misschien duurt het nog een half jaar of langer voor je zwanger bent. Hou op met dat gevoezel aan je baarmoedermond en die focus op alle mogelijke symptoompjes; je wordt er ècht niet sneller zwanger van.
dinsdag 11 augustus 2015 om 00:01
Ik zou geen vroege test doen.
Heb ik ook aantal keren gedaan en die testen waren bij mij absoluut niet betrouwbaar.
Geven aan dat je zwanger bent terwijl je het niet bent en andersom.
Heb geduld... Je bent trouwens nog jong zat! Er zijn zoveel vrouwen die niet gelijk binnen anderhalf jaar zwanger worden.
En laat je niet gek maken door eventuele zwangerschapsverschijnselen. Je lijf en de hoop kunnen je zo vreselijk in de maling nemen wat dat betreft!
Heb ik ook aantal keren gedaan en die testen waren bij mij absoluut niet betrouwbaar.
Geven aan dat je zwanger bent terwijl je het niet bent en andersom.
Heb geduld... Je bent trouwens nog jong zat! Er zijn zoveel vrouwen die niet gelijk binnen anderhalf jaar zwanger worden.
En laat je niet gek maken door eventuele zwangerschapsverschijnselen. Je lijf en de hoop kunnen je zo vreselijk in de maling nemen wat dat betreft!