zwangerworden2014 deel 2

19-11-2014 11:35 19 berichten
In dit topic kunnen we gezellig verder kletsen met de meiden uit topic zwanger worden na miskraam in januari/februari en wie nog meer mee wil kletsen.

gebruikersnaam: zwangerworden2014

wachtwoord: zwanger2014
Wie is er goed in een tabel maken?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt 'm alsnog onder je eigen naam aangemaakt, jppie

Tabel aanmaken kun je ook middels copy/paste doen van de vorige en die eventueel opschonen?
Ik wil graag meepraten. Ik ben 21 jaar en mijn man 25. Wij zijn vanaf Februari bezig om zwanger te worden. Nog steeds zonder suc6. Mijn nod is as. zaterdag 22-11. Dus zit nu op het wachtbankje. Afwachten. Hopelijk komen uit deze topic veel zwangerschappen voort. Suc6 meiden.
hoi,

ik ben 30 en mijn vriend en ik zijn een jaar bezig. volgende week donderdag een gesprek bij de ha voor verwijzing naar het ziekenhuis, ondertussen klussen we wel lekker verder en hopen we dat ik zonder het ziekenhuis zwanger word.

mijn eisprong is wel elke maand op dezelfde dag alleen mijn cyclus verschilt altijd 4 dagen. altijd afwachten dus hoelang het deze maand weer is
@ bony en februari: jullie mogen wel meepraten hoor maar het is een topic als je een miskraam heb gehad rond januari /. Februari 2014 en ik kan dat uit jullie verhaal niet opmaken.

Verder: topic gevonden😄
Gevonden!!
Ja! Gevonden! Ga hier weer gezellig meeschrijven en ga proberen het een beetje beter bij te houden, haha!
Ik zal morgen wel de topic aanpassen qua naam dan is t duidelijker.

lukte me vanmiddag niet om de tabel erin te zetten, wie wel?

Me borsten lijken wel steeds zeerder te doen. Lastig want daardoor ga ik denken dat het raak is en dat wil ik niet.. bang dat t niet zo is..
Jeej nieuw forum
Ja, gevonden!

Sterkte met wachten Jppi! Ik kan me voorstellen dat je erg ongeduldig bent. Ik hoop dat het raak!!

Lotus, hier gaat het goed! Morgen 14 weken en de energie begint een beetje terug te komen. Ook heb ik niet zoveel honger meer en eet ik gelukkig weer normaal.

Voor degenen op het wachtbankje: ik duim voor jullie!
Gevonden!
Goedemorgen dames,

Jppi, ik snap dat het wachten moeilijker wordt als je borsten steeds meer pijn gaan doen. Ik hoop zo dat het raak is voor je!

Vk, wat fijn dat je een goede echo had!

Ik ben gisteren bij de ha geweest. Hij kon niet echt iets voor me betekenen. Die onregelmatige cyclus doet hij niets aan. Als ik wil kan hij een echo maken, maar hij ziet er geen noodzaak voor, zou alleen zijn omdat ik dat graag wil. Verder moet ik nu 2 maanden temperaturen en dan mag ik terugkomen. Dus dat gaan we dan maar doen.
Ook gevonden :-)

Thanks allemaal voor de felicitaties!

Ohhh ik voel mezelf zo beroerd en lamlendig. Niet te geloven. Ik ben echt helemaal niets waard sinds afgelopen weekend. Maar het is voor het goede doel :-)
Voor de duidelijkheid, een link naar ons vorige topic:

http://forum.viva.nl/foru ... 14/list_messages/220201/0
Jppie, we kunnen de tabel niet in de openingspost zetten omdat die onder jouw eigen naam is aangemaakt. Alleen jij kunt dat bericht aanpassen.

Je kunt voor nu wellicht een kopie van de tabel (edit het openingsbericht en dan knippen/plakken van het tabel gedeelte) hier neerzetten?
zal ik anders de viva een mail sturen dat deze topic eruit kan en een nieuwe aanmaken onder zwanger worden na een miskraam januari/februari deel 2 en onder gebruikersnaam die al eerder gebruikt werd voor het topic gebruikt werd?

ga t ff proberen!
Meiden,

Ik maak wel gewoon een nieuw topic aan onder zwanger worden na een miskraam januari/februari deel 2 en gebruik hiervoor de gebruikersnaam: zwanger worden 2014.

Dat lijkt me makkelijker.

Ik zal proberen om de tabel te knippen en te plakken en zal ook voor de zekerheid de viva mailen hoe je een tabel maakt. Dan kunnen meiden zelf kijken wie er nog in de tabel wil staan en wie niet.

In het oude topic zitten ook al een paar meiden die bevallen zijn en die hebben er misschien minder behoefte aan.

Ok?
Op verzoek gesloten, er wordt een nieuw topic aangemaakt.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven