Ruziemaken in het openbaar
vrijdag 7 augustus 2020 om 20:29
Wanneer ben jij een keer getuige geweest van een ruzie tussen mensen (partners)) en hoe ging dat?
Vandaag was ik in de stad.
Een stel, man en vrouw, maakte ruzie in het openbaar.
Man had iets gekocht wat vrouw te duur vond.
Vrouw wilde dat man het terug ging brengen.
Man zei dat vrouw dat zelf maar moest doen als ze het niet eens was met zijn aankoop. “Doe het lekker zelf, ik doe het niet!!”
Ging om ongeveer 30,-
Luxe product, denk aan bijv een goede fles wijn ofzo.
Vrouw was witheet, man hakken in het zand.
Ruzie eindigde (voor buitenstaanders) toen man wegliep terwijl vrouw achter hem aan ging.
Hoewel het gênant was vond ik het ergens ook wel fascinerend
Zelf zul je mij hier namelijk niet op betrappen omdat ik van thuis uit heb ik meegekregen dat ruzie of onenigheid hebben in het openbaar écht niet kan.
Jullie ook wel eens zoiets meegemaakt??
Vandaag was ik in de stad.
Een stel, man en vrouw, maakte ruzie in het openbaar.
Man had iets gekocht wat vrouw te duur vond.
Vrouw wilde dat man het terug ging brengen.
Man zei dat vrouw dat zelf maar moest doen als ze het niet eens was met zijn aankoop. “Doe het lekker zelf, ik doe het niet!!”
Ging om ongeveer 30,-
Luxe product, denk aan bijv een goede fles wijn ofzo.
Vrouw was witheet, man hakken in het zand.
Ruzie eindigde (voor buitenstaanders) toen man wegliep terwijl vrouw achter hem aan ging.
Hoewel het gênant was vond ik het ergens ook wel fascinerend
Zelf zul je mij hier namelijk niet op betrappen omdat ik van thuis uit heb ik meegekregen dat ruzie of onenigheid hebben in het openbaar écht niet kan.
Jullie ook wel eens zoiets meegemaakt??
vakantienl15 wijzigde dit bericht op 07-08-2020 20:35
Reden: Duidelijker zo
Reden: Duidelijker zo
2.87% gewijzigd
Geen prima, prima is geen goed.
zaterdag 8 augustus 2020 om 13:40
Ik zat vroeger in een vriendenclubje en daar zat ook een stel in. Hij deed altijd heel laatdunkend tegen haar. Vind haar te dik, te schreeuwerig etc etc. Terwijl het een hartstikke lieve meid is. Zo lopen we op een gegeven moment naar de stad om de kroeg in te gaan en zij loopt ong 10 meter voor ons. Schreeuwt hij ineens naar haar “ jesus je loopt als een varken en zo zie je ervoor uit”. En vervolgens begint hij tegen mij dat ze zo dik is en zich slecht kleed en bla bla. Iedereen in de straat kon hem horen. Ik heb hem toen gezegd dat ik hem een ontzettende kwal vind en dat ze beter verdiend. Hij droop af...had waarschijnlijk gehoopt op bijval van mij of zo.
Hun relatie is over gelukkig.

zaterdag 8 augustus 2020 om 14:05
Haha nee. Maar zijn tactiek was altijd vervelend doen, vervolgens dreigen het uit te maken als ik zei dat hij vervelend deed, en dan weglopen in de hoop dat ik zou smeken om weer samen te komen.
Nou toen dus niet meer. Die keer maakte hij het uit en zei ik: “Prima!”

zaterdag 8 augustus 2020 om 15:38
Goh, interessant (NOT).retrostar schreef: ↑08-08-2020 10:28Alcohol speelt vaak een grote rol. Drank doet de frustraties toenemen (schijnt je centrale zenuwstelsel te onderdrukken) en de remmingen nemen af. Daarom is alcohol ook zo gevaarlijk. Om de stomste dingen voelt men zich vreselijk aangeslagen en dat moet dan meteen uitgevochten worden.
Denk wel dat er redenen moeten zijn waardoor men zich zo druk maakt om mee te beginnen. Je moet je kwetsbaarheden en pijnen hebben anders kan je je niet zo opfokken.
Ik kom nooit in dat soort omgevingen maar als je twintig bent zitten toch veel van je kennissen daar.

zaterdag 8 augustus 2020 om 22:46
Ik had ook eens zoiets bizars meegemaakt.
Ik ging een paar jaar geleden met mijn vader de honden uitlaten in een parkje hier in de buurt. Het was gezellig tot we hoorde dat er ruzie gemaakt werd. Je gaat toch automatisch kijken waar het geschreeuw vandaan komt. Bleek uiteindelijk dat een man op een scooter constant een vrouw lastig viel en haar blokkeerde met zijn scooter. Ze riep vaker dat hij haar met rust moest laten. Hij kwam ook trouwens vrij intimiderend over.
Toen zagen we dat een ouder stel de politie aan het bellen was. Op een gegeven moment had die gozer dat dus in de gaten en reed volop
met zijn scooter naar het ouder stel toe, en begon hen direct te dreigen. Mevrouw die eerst lastig gevallen werd rende zodra ze de kans had direct weg
Nouja toen kreeg ik ineens de lijn van mijn vader zijn hond in mijn handen gedrukt en besloot mijn vader voor het ouder stel op te komen. Terwijl die man behoorlijk aan het dreigen was, vaak een vuist beweging maakte besloot mijn vader dus de eerste tik uit te delen. Meneer stond helemaal versteld want hij zag dat natuurlijk niet aankomen met zijn pubergedrag.
Vervolgens rijd hij keihard weg met zijn scooter en ik geloof dat nog geen 2 minuten later de politie dus arriveerde.
Heel bizar was het. Het ging allemaal zo vlug. Maar die meneer op de scooter was zeker niet 100%
Ik ging een paar jaar geleden met mijn vader de honden uitlaten in een parkje hier in de buurt. Het was gezellig tot we hoorde dat er ruzie gemaakt werd. Je gaat toch automatisch kijken waar het geschreeuw vandaan komt. Bleek uiteindelijk dat een man op een scooter constant een vrouw lastig viel en haar blokkeerde met zijn scooter. Ze riep vaker dat hij haar met rust moest laten. Hij kwam ook trouwens vrij intimiderend over.
Toen zagen we dat een ouder stel de politie aan het bellen was. Op een gegeven moment had die gozer dat dus in de gaten en reed volop
met zijn scooter naar het ouder stel toe, en begon hen direct te dreigen. Mevrouw die eerst lastig gevallen werd rende zodra ze de kans had direct weg
Nouja toen kreeg ik ineens de lijn van mijn vader zijn hond in mijn handen gedrukt en besloot mijn vader voor het ouder stel op te komen. Terwijl die man behoorlijk aan het dreigen was, vaak een vuist beweging maakte besloot mijn vader dus de eerste tik uit te delen. Meneer stond helemaal versteld want hij zag dat natuurlijk niet aankomen met zijn pubergedrag.
Vervolgens rijd hij keihard weg met zijn scooter en ik geloof dat nog geen 2 minuten later de politie dus arriveerde.
Heel bizar was het. Het ging allemaal zo vlug. Maar die meneer op de scooter was zeker niet 100%

zaterdag 8 augustus 2020 om 23:11
Zeker een half jaar geleden zat ik in de bus. Er zaten niet veel mensen in, maar achter mij zat een man en een vrouw. Toen ik instapte merkte ik al dat ze flink aan het discussiëren waren. Het ging over een vriend van hem die zij niet zag zitten. Maar veel kon ik er niet van verstaan. Het was vooral veel gesis tegen elkaar.
Na een paar minuten staat hij op en gaat op de achterbank van de bus zitten. Toen liep zij naar hem toe, siste nog wat meer en ging toen weer op haar plek zitten. Vervolgens liep hij naar haar en siste nog wat meer. Uiteindelijk zijn ze zeker 5 keer naar elkaar toe gelopen.
Ik vond het jammer dat mijn halte kwam en ik eruit moest, ik had graag het vervolg meegemaakt.
Na een paar minuten staat hij op en gaat op de achterbank van de bus zitten. Toen liep zij naar hem toe, siste nog wat meer en ging toen weer op haar plek zitten. Vervolgens liep hij naar haar en siste nog wat meer. Uiteindelijk zijn ze zeker 5 keer naar elkaar toe gelopen.
Ik vond het jammer dat mijn halte kwam en ik eruit moest, ik had graag het vervolg meegemaakt.
zaterdag 8 augustus 2020 om 23:16
Op JFK Airport heb ik weleens een Nederlands stel afgeluisterd dat ruziede in een tijdschriftenwinkel. Hij vond dat zij in NY al veel te veel had uitgegeven en had kritiek dat ze voor de terugvlucht dure tijdschriften wilde kopen. Ze praatten hard, hadden geen idee dat ik ze kon verstaan. Ze schrokken zichtbaar toen ik ineens Nederlands begon te praten tegen mijn vriend.
't Is al met al een heel gedoe
zaterdag 8 augustus 2020 om 23:17
Dan bel je toch de politie vanwege geluidsoverlast?

zaterdag 8 augustus 2020 om 23:29
Vroeger, in mijn jongere en onbezonnener jaren, maakte ik er geen probleem van om en plein public ruzie te maken. Ik kan me nog een keer herinneren op een roltrap in een druk warenhuis met een ex. Als ik boos was, was ik boos en het interesseerde me niet zo of dat gênant was.
Tegenwoordig ben ik veel minder vaak boos. Ouder geworden, wijzer en een veel betere relatie. Maar áls we eens woorden hebben, kan dat ook best wel voorkomen dat dat in het openbaar is. We schreeuwen nooit tegen elkaar of schelden elkaar nooit uit, maar een stevige “ik baal hier echt ontzettend van”, gebeurt wel. Vind ik eigenlijk niet zo erg. Ook niet als anderen het horen. Waarom zou je overal buiten je huis een schone schijn ophouden? Het menselijke is toch ook mooi om te zien en getuige van te zijn?
Overigens bel ik ook gerust een afspraak dat het wat later wordt, omdat “we nog even in een pittige discussie zitten die we eerst willen uitpraten”. Weten ze ook gelijk waar ze aan toe zijn en dat het, ondanks onze fijne relatie, ook bij ons wel eens botst.
Tegenwoordig ben ik veel minder vaak boos. Ouder geworden, wijzer en een veel betere relatie. Maar áls we eens woorden hebben, kan dat ook best wel voorkomen dat dat in het openbaar is. We schreeuwen nooit tegen elkaar of schelden elkaar nooit uit, maar een stevige “ik baal hier echt ontzettend van”, gebeurt wel. Vind ik eigenlijk niet zo erg. Ook niet als anderen het horen. Waarom zou je overal buiten je huis een schone schijn ophouden? Het menselijke is toch ook mooi om te zien en getuige van te zijn?
Overigens bel ik ook gerust een afspraak dat het wat later wordt, omdat “we nog even in een pittige discussie zitten die we eerst willen uitpraten”. Weten ze ook gelijk waar ze aan toe zijn en dat het, ondanks onze fijne relatie, ook bij ons wel eens botst.

zaterdag 8 augustus 2020 om 23:52
Ja twijfelde heel erg. Het is in een appartementencomplex. Niet echt een idee waar het precies vandaan kwam. Maar het is gelukkig weer stil.
zondag 9 augustus 2020 om 00:03
Pff, tent opzetten op de camping, waarom is dat toch vaak zo'n evenement? Bij ons vroeger met het gezin raakte mn pa dan helemaal gefrustreerd, beetje grommen en tieren tegen de tentstokken enzo. M'n moeder zorgde er dan voor dat wij kinderen niet teveel in de weg liepen of stuurde ons vast naar het zwembad.
Toen we wat groter waren en konden helpen werd het een familie project, ook met gegrom over en weer, doe jij nou ff zo, pfff, nee die stok moet daar, en ook aardig wat godverredommes van Pa. Leek van een afstand waarschijnlijk niet heel gezellig maar meestal kwam er dan een punt dat iemand zei, nounou gezellig he, op vakantie en mn broer mn pa ging nadoen en we allemaal stonden te giechelen terwijl vaders helemaal bezweet met een tentdoek liep te slepen

En zodra er dan nieuwe mensen bij kwamen gingen we er lekker voor zitten, beetje doen alsof we zaten te rummikubben maar ondertussen allemaal een beetje giebelen en luistervinken. En met de ogen rollen als we vonden dat de buren het wel heel bont maken.
Achteraf gezien waren dat echt leer momenten. Door de manier waarop mn ouders reageerden op de ruzies bij andere gezinnen, beetje gniffelen = acceptabel, ogen rollen = over de grens. En heel afentoe wisselden ze een blik uit die aangaf - dit kan echt niet.
Beetje schelden in het algemeen mocht tot op zekere hoogte, maar scheldwoorden naar de partner waren echt niet ok. ( en naar de kinderen natuurlijk al helemaal niet)
Toen we wat groter waren en konden helpen werd het een familie project, ook met gegrom over en weer, doe jij nou ff zo, pfff, nee die stok moet daar, en ook aardig wat godverredommes van Pa. Leek van een afstand waarschijnlijk niet heel gezellig maar meestal kwam er dan een punt dat iemand zei, nounou gezellig he, op vakantie en mn broer mn pa ging nadoen en we allemaal stonden te giechelen terwijl vaders helemaal bezweet met een tentdoek liep te slepen
En zodra er dan nieuwe mensen bij kwamen gingen we er lekker voor zitten, beetje doen alsof we zaten te rummikubben maar ondertussen allemaal een beetje giebelen en luistervinken. En met de ogen rollen als we vonden dat de buren het wel heel bont maken.
Achteraf gezien waren dat echt leer momenten. Door de manier waarop mn ouders reageerden op de ruzies bij andere gezinnen, beetje gniffelen = acceptabel, ogen rollen = over de grens. En heel afentoe wisselden ze een blik uit die aangaf - dit kan echt niet.
Beetje schelden in het algemeen mocht tot op zekere hoogte, maar scheldwoorden naar de partner waren echt niet ok. ( en naar de kinderen natuurlijk al helemaal niet)

zondag 9 augustus 2020 om 00:38
Moezewoes schreef: ↑09-08-2020 00:03Pff, tent opzetten op de camping, waarom is dat toch vaak zo'n evenement? Bij ons vroeger met het gezin raakte mn pa dan helemaal gefrustreerd, beetje grommen en tieren tegen de tentstokken enzo. M'n moeder zorgde er dan voor dat wij kinderen niet teveel in de weg liepen of stuurde ons vast naar het zwembad.

En mijn pa vroeg nooit iemand iets. Al moest hij via de Eifel in DE naar de Ardennen in BE om weer in Limburg NL te komen, vragen ho maar. “Ik weet precies waar we zijn, kijk maar, dat kerkje komt mij bekend voor”. “Die kerkje ‘ebben wij al vijf keer gezien, daarom is die bekend! Stop nou en vraag gewoon om de weg!”. TomTom vond pa later ook maar iets voor amateurs

zondag 9 augustus 2020 om 01:02
Twee jaar geleden stond ik in de sterrenwacht en Dwingeloo. Daar was 's avonds een programma om sterren te kijken en dan kreeg je eerst een film te zien in de koepel. Duurde in totaal een uur of twee en het begon om negen uur.
Er zijn enkele gezinnen, met kinderen vanaf een jaar of 8, 9, dat ze net wat interesse kunnen hebben voor die dingen maar vooral oudere kinderen. Één gezin heeft drie kinderen waarvan de jongste max 5 is en de oudste 9.
Nou ja, voor een jochie van 5 is een planetarium niet leuk en zo laat al helemaal niet. In de rij voor de telescoop zegt dat jongetje dus dat hij niet meer hoeft. Niet eens dreinen, hij begon met netjes zeggen.
Blaft die vader meteen dat hij moet een op moet houden met zeuren. Jongetje houdt zich nog een paar minuten goed, maar het wachten duurt te lang dus hij herhaalt dat hij niet meer wil. Wordt weer afgeblaft dat hij moet. Jochie begint zachtjes te huilen.
Vader wordt helemaal gek. "Dit is gewoon aandacht trekken! Doet hij altijd! Rotjoch!" Ehm ja, kleuters rond elf uur in een rij voor een fokking telescoop, dat soort dingen gaat vaak fout.
Moeder probeert tussenbeiden te komen, wordt ook afgeblaft "Want dit is nou typisch waarom hij dit doet want jij geeft hem zijn zin! Zie je, nu heb je weer aandacht! Nou je zin!?"
Inmiddels staat de halve rij achterstevoren, mensen bieden aan dat ze voor mogen. Jongetje inmiddels brullen, krijgt alleen nog maar "Ik wihil niehiet" uit zijn mond. Vader: "Oh nu is het wéér niet goed, rotjong!"
Jongetje wordt door moeder weggehaald uit de situatie, vader staat schaapachtig in zich heen te kijken nu de "reden" voor zijn woede weg is. Mensen tuttuttutten wat.
Mijn dochter (12 toen) stond al op de gang toen want die vond er ook niks meer aan. Hoorde later van haar dat hij daar ook heel naar tegen dat joch had gedaan.
Behalve gênant was dit gewoon zorgwekkend. Er werd niet geslagen of te hard geschreeuwd maar dit jongetje groeit niet heel relaxed op denk ik.
Er zijn enkele gezinnen, met kinderen vanaf een jaar of 8, 9, dat ze net wat interesse kunnen hebben voor die dingen maar vooral oudere kinderen. Één gezin heeft drie kinderen waarvan de jongste max 5 is en de oudste 9.
Nou ja, voor een jochie van 5 is een planetarium niet leuk en zo laat al helemaal niet. In de rij voor de telescoop zegt dat jongetje dus dat hij niet meer hoeft. Niet eens dreinen, hij begon met netjes zeggen.
Blaft die vader meteen dat hij moet een op moet houden met zeuren. Jongetje houdt zich nog een paar minuten goed, maar het wachten duurt te lang dus hij herhaalt dat hij niet meer wil. Wordt weer afgeblaft dat hij moet. Jochie begint zachtjes te huilen.
Vader wordt helemaal gek. "Dit is gewoon aandacht trekken! Doet hij altijd! Rotjoch!" Ehm ja, kleuters rond elf uur in een rij voor een fokking telescoop, dat soort dingen gaat vaak fout.
Moeder probeert tussenbeiden te komen, wordt ook afgeblaft "Want dit is nou typisch waarom hij dit doet want jij geeft hem zijn zin! Zie je, nu heb je weer aandacht! Nou je zin!?"
Inmiddels staat de halve rij achterstevoren, mensen bieden aan dat ze voor mogen. Jongetje inmiddels brullen, krijgt alleen nog maar "Ik wihil niehiet" uit zijn mond. Vader: "Oh nu is het wéér niet goed, rotjong!"
Jongetje wordt door moeder weggehaald uit de situatie, vader staat schaapachtig in zich heen te kijken nu de "reden" voor zijn woede weg is. Mensen tuttuttutten wat.
Mijn dochter (12 toen) stond al op de gang toen want die vond er ook niks meer aan. Hoorde later van haar dat hij daar ook heel naar tegen dat joch had gedaan.
Behalve gênant was dit gewoon zorgwekkend. Er werd niet geslagen of te hard geschreeuwd maar dit jongetje groeit niet heel relaxed op denk ik.
zondag 9 augustus 2020 om 01:16
Hahahahahaha, yup, had ie ook een handje van. Gelukkig nu wel de tomtom geaccepteerd. Is toch anders, je hoeft het in elk geval niet te vragen.lemoos2 schreef: ↑09-08-2020 00:38En mijn pa vroeg nooit iemand iets. Al moest hij via de Eifel in DE naar de Ardennen in BE om weer in Limburg NL te komen, vragen ho maar. “Ik weet precies waar we zijn, kijk maar, dat kerkje komt mij bekend voor”. “Die kerkje ‘ebben wij al vijf keer gezien, daarom is die bekend! Stop nou en vraag gewoon om de weg!”. TomTom vond pa later ook maar iets voor amateurs![]()
Er was toen een bepaald punt op de route, volgens mij bij Lyon ofzo, voor daar een beetje een ring kwam, dat was dan ietwat onduidelijk of verwarrend ofzo. Dus reden wij jaar op jaar dwars door Lyon ipv eromheen. Van te voren aangegeven, bijna bij Lyon, goed opletten vaders, gvddd zaten we weer midden in de woonwijk met de aanhanger. Wij gillen van de lach op de achterbank, mn pa helemaal rood aangelopen, hahahaha!

zondag 9 augustus 2020 om 06:46
Nou en? Als hij nou net het familiefortuin er doorheen had gejaagd met de koop van een landgoed met kasteel in een ver land ofzo. Maar 30 euro. Tsjonge. Je zal toch maar zo’n vrouw hebben die denkt dat ze je dat moet kunnen verbieden...strings-attached schreef: ↑07-08-2020 20:45Tja als ze had gewacht tot ze thuis waren had die fles wijn sowieso niet meer teruggebracht kunnen worden. Dus ja, ik snap dat wel. Het was niet zo dat ze een ruzie uitvochten over de vaatwasser uitruimen oid.

zondag 9 augustus 2020 om 06:50
Ach wat leuk, hij had jou ingeruild voor een tweede moeder.granny71 schreef: ↑07-08-2020 21:21De meest gênante ruzie die ik heb meegemaakt was tussen ex en zijn nieuwe vriendin.
Twee maanden nadat hij me verlaten had voor haar reed ik door omstandigheden met hen mee. Ik zat achterin terwijl ex voorin ongenadig op zijn klote kreeg van haar wegens een bekeuring.

zondag 9 augustus 2020 om 06:56
Inmiddels de rode draad, het zijn de vrouwen die zich naar gedragen richting de mannen.Serengeti schreef: ↑07-08-2020 21:30Wel eens meegemaakt dat de buurvrouw de buurman uit huis had gezet. Midden in de nacht in de stromende regen.
Buurman steeds op de deur bonken en roepen. "Laat me nou weer binnen. Ik hou nog van je."
Buurvrouw gilt: "Jij komt er nooit meer in!"
Buurman: "Maar het regent! Ik ben al helemaal doorweekt."
Dat ging bijna de hele nacht door.
Volgende dag zagen we hem wel gewoon weer thuis.
Dat doet mij er dan meteen aan denken dat ik een paar dagen geleden een Nederlands stel hier zag (zeldzaamheid), waarvan zij tegen hem aan het schreeuwen was en hij dat gelaten accepteerde.
Zoals ik toen tegen mijn vriendin zei: ik snap niet dat je als man je zo opstelt dat je vrouw zo met je meent te moeten omgaan.
Scheve relaties, helaas zijn er daar veel van.

zondag 9 augustus 2020 om 06:58
Ik zou met zo’n hork niet bevriend willen zijn eerlijk gezegd.Dwarrel75 schreef: ↑08-08-2020 13:40Ik zat vroeger in een vriendenclubje en daar zat ook een stel in. Hij deed altijd heel laatdunkend tegen haar. Vind haar te dik, te schreeuwerig etc etc. Terwijl het een hartstikke lieve meid is. Zo lopen we op een gegeven moment naar de stad om de kroeg in te gaan en zij loopt ong 10 meter voor ons. Schreeuwt hij ineens naar haar “ jesus je loopt als een varken en zo zie je ervoor uit”. En vervolgens begint hij tegen mij dat ze zo dik is en zich slecht kleed en bla bla. Iedereen in de straat kon hem horen. Ik heb hem toen gezegd dat ik hem een ontzettende kwal vind en dat ze beter verdiend. Hij droop af...had waarschijnlijk gehoopt op bijval van mij of zo.

zondag 9 augustus 2020 om 07:05
Dit doet mij denken aan een situatie die ik zag waar een vader zijn kind kutkind noemde. Die heb ik daarop aangesproken. Begon hij tegen mij een grote mond op te zetten.lotus77 schreef: ↑09-08-2020 01:02Twee jaar geleden stond ik in de sterrenwacht en Dwingeloo. Daar was 's avonds een programma om sterren te kijken en dan kreeg je eerst een film te zien in de koepel. Duurde in totaal een uur of twee en het begon om negen uur.
Sommige mensen kunnen beter geen kinderen hebben. De schade van zo met je kind omgaan...
zondag 9 augustus 2020 om 08:29
Ja dat denk ik dan ook: neem dan geen kinderen. Maar goed, ze weten zelf niet eens dat ze over de schreef gaan, blijkens hun reactie. Net als die idioot hierboven die zijn vriendin voor varken uitmaakt en nog steun verwacht ook.
zondag 9 augustus 2020 om 08:45
Tot voor kort had ik ook die illusie.... wij hebben hier veel overlast van hangjongeren met harde muziek en drugs. Ik hoorde al van mensen die de politie hebben gebeld en dat ze dan gewoon niet komen. Dat kon ik me niet voorstellen. Nu heb ik zelf laatst gebeld omdat om 11 uur ‘s avonds mijn dochter uit haar bed dreunde door de herrie, maar idd, politie komt gewoon niet! Ze zeggen ‘we zullen kijken of we een wagen beschikbaar hebben’. Wijkagent geeft ook niet thuis, die verwijst naar landelijk politienummer. Dus politie bellen bij overlast, daar heb ik weinig vertrouwen meer in helaas.