Ruziemaken in het openbaar

07-08-2020 20:29 204 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer ben jij een keer getuige geweest van een ruzie tussen mensen (partners)) en hoe ging dat?

Vandaag was ik in de stad.
Een stel, man en vrouw, maakte ruzie in het openbaar.
Man had iets gekocht wat vrouw te duur vond.
Vrouw wilde dat man het terug ging brengen.
Man zei dat vrouw dat zelf maar moest doen als ze het niet eens was met zijn aankoop. “Doe het lekker zelf, ik doe het niet!!”
Ging om ongeveer 30,-
Luxe product, denk aan bijv een goede fles wijn ofzo.
Vrouw was witheet, man hakken in het zand.
Ruzie eindigde (voor buitenstaanders) toen man wegliep terwijl vrouw achter hem aan ging.

Hoewel het gênant was vond ik het ergens ook wel fascinerend😳🙄

Zelf zul je mij hier namelijk niet op betrappen omdat ik van thuis uit heb ik meegekregen dat ruzie of onenigheid hebben in het openbaar écht niet kan.

Jullie ook wel eens zoiets meegemaakt??
vakantienl15 wijzigde dit bericht op 07-08-2020 20:35
Reden: Duidelijker zo
2.87% gewijzigd
Geen prima, prima is geen goed.
Eggo schreef:
10-08-2020 10:32
Nep account gemaakt omdat ik een voorgevoel had . Op zijn leeftijd gezet en bingo binnen een kwartier. Schijnheilige hufter.
Dan was er dus meer mis dan alleen dat.

Overigens: wat een idioot om herkenbaar op Tinder te gaan staan. Dan vraag je ook om betrapt te worden!
DS1971 schreef:
10-08-2020 11:45
Dan was er dus meer mis dan alleen dat.

Overigens: wat een idioot om herkenbaar op Tinder te gaan staan. Dan vraag je ook om betrapt te worden!
Ja er speelden wat dingen. Zoals raar Whatsapp gedrag. Dus ik dacht eens even verder spitten. Hij stond er herkenbaar op met een geverifieerd profiel en zeker 6 foto's. De helft van de foto's nog toffe die ik had gemaakt of tijdens onze vakanties gemaakt. En een profieltekst die er niet om loog. Dus toen kon de halve stad meegenieten hoe ik uit mijn vel ben gebarsten en het kon me geen reet schelen ook.
Eggo schreef:
10-08-2020 14:43
Ja er speelden wat dingen. Zoals raar Whatsapp gedrag. Dus ik dacht eens even verder spitten. Hij stond er herkenbaar op met een geverifieerd profiel en zeker 6 foto's. De helft van de foto's nog toffe die ik had gemaakt of tijdens onze vakanties gemaakt. En een profieltekst die er niet om loog. Dus toen kon de halve stad meegenieten hoe ik uit mijn vel ben gebarsten en het kon me geen reet schelen ook.
De halve stad kon hem ook swipen. ;)

Maar goed, ik vind dat eigenlijk wat anders dan op straat ruzie gaan maken over een paar tientjes. Het een is tokkiegedrag, het ander menselijk.
Alle reacties Link kopieren
Lopervanhiernaardaar schreef:
07-08-2020 20:45
Onder het motto; "geen mooier vermaak dan leedvermaak"?
Had je gisteravond hier in de straat moeten zitten, mijn vrouw en ik hadden eens een goed meningsverschil.
Allebei hakken in het zand en gaan.
Was wel de eerste keer dat het zo buiten gebeurde, jammer dan, het lucht wel op.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven