Aangeboden alle pijlers

Gehaakte kleedjes

25-02-2021 14:28 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb zo'n 40 gehaakte kleedjes in een kast gevonden. In alle soorten en maten; van ronde tafelkleden tot doilies. Ik denk dat ze behoorlijk oud zijn en handgemaakt. Ik vind ze eigenlijk te mooi om ze zomaar naar de kringloop te doen, maar zelf hoef ik ze niet. Heeft iemand interesse?

Groetjes Bladora
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
MP of FBverkoophoeken?
Alle reacties Link kopieren
je hebt (vast binnenkort wel weer) van die zelfmaakmarktjes, Hip&Mooi of Mooi&zelfgefrutseld, dat soort

daar kun je ze vast verkopen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Luci en Lilalinda, ja heb al wel op FB gekeken en MP - maar vind het eigenlijk leuker om het via een iets persoonlijkere weg te kunnen slijten. Lila, ik hoop zo van harte dat die markten ooit weer mogen want ik heb echt een sh*tload aan spullen die ik te mooi vind om ze in een vuilniszak bij de kringloop te dumpen.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Oh superleuk! Daar kan je dit mee maken: https://images.app.goo.gl/fT9fXbTKG2pNGLqA7 (op de site komen lukt niet, maar misschien is de foto zo in Google te zien?)
Alle reacties Link kopieren
OohBoy schreef:
25-02-2021 16:18
Oh superleuk! Daar kan je dit mee maken: https://images.app.goo.gl/fT9fXbTKG2pNGLqA7 (op de site komen lukt niet, maar misschien is de foto zo in Google te zien?)
Oh wat geinig! Dat ga ik nooit doen alleen, want ik ben absoluut geen knutselaar of creatief. Wil jij ermee aan de slag?
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Als oohboy ze niet wil zou ik ze heel graag willen. Ik wil er inderdaad graag zo’n lamp van maken voor mijn werk kamer. En wellicht wil mijn mans oma er eentje uitzoeken; ze is onlangs naar een bejaardentehuis met een mini tafeltje gegaan en zoekt nu een nieuw kleedje zei ze pas (maar lastig want niemand komt nu ergens om het voor haar te regelen).
Alle reacties Link kopieren
Oh wat leuk <3 heb je alleen ronde of ook vierkante? Alleen wit of ook kleur?

Ik vind het zelf altijd heel leuk om dingen te ruilen... heb je misschien interesse in een leuke ruil?
.
Alle reacties Link kopieren
boontje89 schreef:
25-02-2021 18:28
Als oohboy ze niet wil zou ik ze heel graag willen. Ik wil er inderdaad graag zo’n lamp van maken voor mijn werk kamer. En wellicht wil mijn mans oma er eentje uitzoeken; ze is onlangs naar een bejaardentehuis met een mini tafeltje gegaan en zoekt nu een nieuw kleedje zei ze pas (maar lastig want niemand komt nu ergens om het voor haar te regelen).

Aan jou de eer! ;)
Oooooit ga ik het doen, maar nu nog even niet.
Alle reacties Link kopieren
-Bladora- schreef:
25-02-2021 17:31
Oh wat geinig! Dat ga ik nooit doen alleen, want ik ben absoluut geen knutselaar of creatief. Wil jij ermee aan de slag?

Lief, maar nee dank je. Doe maar aan Boontje. :lol:
Alle reacties Link kopieren
boontje89 schreef:
25-02-2021 18:28
Als oohboy ze niet wil zou ik ze heel graag willen. Ik wil er inderdaad graag zo’n lamp van maken voor mijn werk kamer. En wellicht wil mijn mans oma er eentje uitzoeken; ze is onlangs naar een bejaardentehuis met een mini tafeltje gegaan en zoekt nu een nieuw kleedje zei ze pas (maar lastig want niemand komt nu ergens om het voor haar te regelen).
Ik stuur je een PB!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Barnsteen schreef:
25-02-2021 18:34
Oh wat leuk <3 heb je alleen ronde of ook vierkante? Alleen wit of ook kleur?

Ik vind het zelf altijd heel leuk om dingen te ruilen... heb je misschien interesse in een leuke ruil?
Ik stuur jou ook een PB!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven