Achtergang Nederland

01-11-2014 12:22 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds de grenzen zijn opengegaan, is er enorme instroom polen, roemenenen en bulgaren. Zo wordt er ook fraude gepleegd, illegalen de land inbrengen en tot overlast zijn tot de overig bevolking van Nederland. De kabinet denkt dat ze er goed mee gedaan hebben om deze tuig binnen te halen maar integendeel. Ik vind dat Nederland heeft gefaald qua veiligheid en instroom asielzoekers. De kabinet van nu heeft ook gefaald.
Grutjes...

Ik ben nog gratis naar school geweest, TO is voor niks naar school geweest zo te lezen.
En "roemenenen"? Uit welk exotisch oord zijn die afkomstig?
Uit Roemenenië natuurlijk
quote:bij_zonder schreef op 01 november 2014 @ 15:42:

En "roemenenen"? Uit welk exotisch oord zijn die afkomstig?Dat is net zoiets als Oekraieniërs (zei mijn oude werkgeefster altijd als ze gingen inzamelen voor arme mensen in Oekraïne)
Ik zweer bij de Poolse bouwvakker. Fijn dat de grenzen open zijn.
I'm a long long way from home
Polen zijn geen asielzoekers. Ze maken gebruik van de vrije arbeidsmarkt. Zonder die Polen kwam er geen bloemkool van het land en geen aardappel uit de grond.
Mijn moeder heeft bijzonder aardige Poolse achterburen. Een jong stel met een kindje, Mijn moeder heeft beginnende vasculaire dementie en ik vind het hartverwarmend hoe hulpvaardig en lief ze voor mijn moeder zijn. Het zijn hard werkende nette mensen. De achterbuuf komt geregeld even bij mijn moeder om het hoekje kijken. Ook kijkt ze om naar andere oudere mensen in de buurt. Helemaal top!
quote:bij_zonder schreef op 01 november 2014 @ 15:40:

Grutjes...

Ik ben nog gratis naar school geweest, TO is voor niks naar school geweest zo te lezen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hebben we tegenwoordig ook al oostblokkers op het forum?
Oh pfff, ik word zo moe van die mensen die de schuld van alles dat verkeerd is leggen bij De Buitenlander.

Eeens met Star
Life is short. Eat dessert first.
Mijn Poolse collega's spreken beter Nederlands dan TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven