Annabel Nanninga, kan het nog gekker?

22-04-2018 10:21 384 berichten
Na al die topics over Sylvana Simons is het best bijzonder dat er nog geen topic is over die andere veelbesproken politica : Annabel Nanninga. Annabel zit in de Amsterdamse gemeenteraad voor het forum voor democratie. democratie, je weet wel, kiesrecht voor iedereen. Annabel heeft echter een broertje dood aan dodenherdenking in het algemeen en joden in het bijzonder.
Dit is maar 1 voorbeeldje van vele haatzaaiende tweets van deze vrouw.

link
doet het niet
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 22-04-2018 10:33
7.34% gewijzigd
S-Meds schreef:
22-04-2018 10:57
Doe niet zo onnozel
Eh pardon? Dat is mijn overtuiging en opvatting. Je vroeg er naar.
Mwah, blijkbaar niet Zazamaenade.

Nou S-Meds, het is je gelukt, je hebt je topic waar je los kan gaan over Nanninga, succes verder met jij-bakken, en verdere onzin posten, er zijn altijd volgelingen die zelf google niet gebruiken en lezen.
S-Meds schreef:
22-04-2018 10:56
Hans Teeuwen is al heel lang niet meer grappig. de holocaust zien als heilig huisje dat je gewoon om kan trappen en dat je daar dan ook gewoon om kan lachen. Dat is niet alleen smakeloos maar het is ook gespeend van iedere vorm van historisch besef en medemenselijkheid.
Over demoniseren gesproken. Dus om dat ik ergens om lach mis ik medemenselijkheid. Lekkere frame weer.
strikjemetstippels schreef:
22-04-2018 10:58
Eh pardon? Dat is mijn overtuiging en opvatting. Je vroeg er naar.
En dit is mijn mening over jou overtuiging: onnozel
Alle reacties Link kopieren
Hans Teeuwen... Zoals Kinkladze de Cruijff van Georgie was, zo is Hans Teeuwen de intellectueel van de onderklasse.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
strikjemetstippels schreef:
22-04-2018 10:59
Over demoniseren gesproken. Dus om dat ik ergens om lach mis ik medemenselijkheid. Lekkere frame weer.
Vind je dat echt vreemd? Moppentoppen over de holocaust en dat er dan mensen zijn die het een gebrek vinden aan empathie? Verbaast je dat?
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
22-04-2018 10:45
Ik denk dat ik een prima borreltje met Nanninga zou kunnen doen en nee, ik heb geen verborgen wens om joden te vergassen (ik ben ook een untermensch volgens leer van Hitler trouwens). Maar om dat het zo'n heilig huisje is vind ik grappen daar over dus weer wel grappig. Sue me.
Bij Nanninga krijg ik het idee dat ze floreert op leedvermaak, dat vind ik nog wat anders dan heilige huisjes omgooien.

Ik hoop trouwens dat we in dit topic niet te veel vervallen in het domweg aanvallen van haar persoonlijkheid, zoals dat bij het Sylvana-topic gebeurt.
Die neiging heb ik zelf enigszins omdat ik me zo aan Nanninga stoor, maar dat lijkt me niet waar het om gaat.
Waarom hebben we nog geen topic over Thierry Baudet, die zegt ook dingen waar de honden geen kruimel brood van lusten ?
Dus zijn we niet vooral vrouwen in de politiek onder het vergrootglas aan het leggen ?
Waarom doen we dat ?
nounou
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
22-04-2018 10:31
Ik ging uit van je ongewijzigde bericht, vandaar.

Tja weet je, mij boeit het niet zo, het is duidelijk ironisch bedoeld en ja ook mijn humor is zo grof.
Politici (of leiders in het algemeen) moeten oppassen met het gebruik van humor. Een comedian mag de meeste grove humor gebruiken, heb ik helemaal geen moeite mee. Maar politici worden ook nog wel eens serieus genomen. En dan kan zo'n zogenaamde grap totaal verkeerd vallen (zowel bij mensen over wie de grap gaat als bij mensen die het als rechtvaardiging zien om bepaalde dingen te doen).
S-Meds schreef:
22-04-2018 11:03
Vind je dat echt vreemd? Moppentoppen over de holocaust en dat er dan mensen zijn die het een gebrek vinden aan empathie? Verbaast je dat?
Ja, dat verbaast me. Overigens beste grappen heb ik van joden zelf. ik vind het behoorlijk extreem om iemand op basis van een grap compleet af te schrijven als niet empathisch of wat dan ook.

Ik vraag me echt af wat je die tegenstanders van Sylvana nu precies verwijt want je doet precies het zelfde hier.
Alle reacties Link kopieren
marjorette schreef:
22-04-2018 10:58
Mwah, blijkbaar niet Zazamaenade.

Nou S-Meds, het is je gelukt, je hebt je topic waar je los kan gaan over Nanninga, succes verder met jij-bakken, en verdere onzin posten, er zijn altijd volgelingen die zelf google niet gebruiken en lezen.
TPO lijkt me toch echt wel een platform waar zij serieus genomen wordt, en de ruimte krijgt.
Dat ik het oneens ben met veel van wat Nanninga zegt wil niet zeggen dat ik niet weet wat ze zegt. Dat te beweren lijkt me een klassieke denkfout, of discussietechniek.
nounou
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
22-04-2018 11:06
Ja, dat verbaast me. Overigens beste grappen heb ik van joden zelf. ik vind het behoorlijk extreem om iemand op basis van een grap compleet af te schrijven als niet empathisch of wat dan ook.

Ik vraag me echt af wat je die tegenstanders van Sylvana nu precies verwijt want je doet precies het zelfde hier.
Harde grappen in het kader van zelfspot komen dan ook een stuk sympathieker over dan wanneer je ze over 'de ander' maakt. Bovendien heeft Nanninga geen humor. Teeuwens "ze hebben het altijd wel over de joden enzo, maar de duitsers waren ook geen lieverdjes" was goed gevonden, maar ik heb Annabel Nanninga nog nooit op iets grappigs of zinnigs kunnen betrappen.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-04-2018 11:39
Reden: op de man/provoceren
99.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sara9876 schreef:
22-04-2018 11:06
Politici (of leiders in het algemeen) moeten oppassen met het gebruik van humor. Een comedian mag de meeste grove humor gebruiken, heb ik helemaal geen moeite mee. Maar politici worden ook nog wel eens serieus genomen. En dan kan zo'n zogenaamde grap totaal verkeerd vallen (zowel bij mensen over wie de grap gaat als bij mensen die het als rechtvaardiging zien om bepaalde dingen te doen).
Juist !
Overigens heb ik wél moeite met sommige grappen van Hans Teeuwen maar goede satire zoekt grenzen en trapt daartegen. Enig talent is Hans Teeuwen niet te ontzeggen. In de politiek zijn andere dingen nodig.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 22-04-2018 11:41
3.59% gewijzigd
nounou
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg jeuk van dat mens.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-04-2018 11:40
Reden: quote en reactie verwijderd
99.08% gewijzigd
OT: Ziek, onwetend en gevaarlijk mens. Ik vind mensen die haar verdedigen net zo ziek en gevaarlijk. Alles maar wegvegen onder 'sarcasme, provocatie of satire'

Echt walgelijk hoe alles maar tegenwoordig daaronder word geplaatst. Waar zijn de normen en waarden? Het gevoel voor ethiek? Respect voor elkaar? Respect voor verschillen in cultuur, geloof, achtergrond. En termen als dobberneger of zwartje, dat denigrerende. Echt om te kotsen gewoon, gatverdamme.
marjorette schreef:
22-04-2018 11:34
Zo, ga je lekker, ik wilde je staffen maar je bericht is al gestaft.

Wat een triestigheid hier.
Truth hurts. Ik heb meerdere berichten van hem/haar gelezen met een dergelijke ondertoon.
Moonshine1984 schreef:
22-04-2018 11:39
OT: Ziek, onwetend en gevaarlijk mens. Ik vind mensen die haar verdedigen net zo ziek en gevaarlijk. Alles maar wegvegen onder 'sarcasme, provocatie of satire'

Echt walgelijk hoe alles maar tegenwoordig daaronder word geplaatst. Waar zijn de normen en waarden? Het gevoel voor ethiek? Respect voor elkaar? Respect voor verschillen in cultuur, geloof, achtergrond. En termen als dobberneger of zwartje, dat denigrerende. Echt om te kotsen gewoon, gatverdamme.
Amen.
Alle reacties Link kopieren
Moonshine1984 schreef:
22-04-2018 11:39
OT: Ziek, onwetend en gevaarlijk mens. Ik vind mensen die haar verdedigen net zo ziek en gevaarlijk. Alles maar wegvegen onder 'sarcasme, provocatie of satire'

Echt walgelijk hoe alles maar tegenwoordig daaronder word geplaatst. Waar zijn de normen en waarden? Het gevoel voor ethiek? Respect voor elkaar? Respect voor verschillen in cultuur, geloof, achtergrond. En termen als dobberneger of zwartje, dat denigrerende. Echt om te kotsen gewoon, gatverdamme.
Grappig dat jij het over normen en waarden denkt te kunnen hebben, met je verdachtmakingen en medeforummers wegzetten als ziek en gevaarlijk omdat ze niet dezelfde mening hebben als jij.
Alle reacties Link kopieren
Hamsterweken schreef:
22-04-2018 11:31
Cruciaal verschil.

Morgen gaan we naar het strand, tenzij het regent.

Morgen gaan we naar het strand, mits het mooi weer is.
Zei ik dat? Jij let op. Ik ben moe denk ik.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Valt me tegen van Annabel Nanninga maar ik heb ook even gegoogld op dit onderwerp, want erg origineel is de OP niet, en zag zo dat Annabel Nanninga ook veel heeft geciteerd en iemand citeren hoeft niet altijd te betekenen dat de Tweeter achter dat idee staat. Ik denk ook, omdat Annabel Nanninga heeft geschreven voor Geenstijl en haar kritiek over bijv. de Islam daar niet onder stoelen en banken heeft gestoken haar tweets/stukjes in GS munitie is voor mensen die qua opinie haaks op Annebel Nanninga staan en zich druk maken over haar mening.

Grapjes over de holocaust blijven ongepast en smakeloos. Zo onnodig ook :-(
anoniem_327927 wijzigde dit bericht op 22-04-2018 11:44
1.12% gewijzigd
strikjemetstippels schreef:
22-04-2018 11:06
Ja, dat verbaast me. Overigens beste grappen heb ik van joden zelf. ik vind het behoorlijk extreem om iemand op basis van een grap compleet af te schrijven als niet empathisch of wat dan ook.

Ik vraag me echt af wat je die tegenstanders van Sylvana nu precies verwijt want je doet precies het zelfde hier.
Ik werkelijk nog nooit een Jood een grap horen maken over de holocaus. Nog nooit. Serieus waar haal je dit vandaan.

Overigens lijkt dit topic niet op dat van sylvana, ik heb hier nog niemand rotopmerkingen horen maken over het uiterlijk of de cv van A.N. Ook heb ik nog geen fakenews over haar gezien. Tot nu toe gaat het alleen over haar gedachtengoed waarvan we kunnen constateren dat ze het zelf heeft gezegd.
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 22-04-2018 11:47
22.68% gewijzigd
nessemeisje schreef:
22-04-2018 11:41
Grappig dat jij het over normen en waarden denkt te kunnen hebben, met je verdachtmakingen en medeforummers wegzetten als ziek en gevaarlijk omdat ze niet dezelfde mening hebben als jij.
Wat stond er? Ongeveer.
zazamaenade schreef:
22-04-2018 11:06
Bij Nanninga krijg ik het idee dat ze floreert op leedvermaak, dat vind ik nog wat anders dan heilige huisjes omgooien.

Ik hoop trouwens dat we in dit topic niet te veel vervallen in het domweg aanvallen van haar persoonlijkheid, zoals dat bij het Sylvana-topic gebeurt.
Die neiging heb ik zelf enigszins omdat ik me zo aan Nanninga stoor, maar dat lijkt me niet waar het om gaat.
Waarom hebben we nog geen topic over Thierry Baudet, die zegt ook dingen waar de honden geen kruimel brood van lusten ?
Dus zijn we niet vooral vrouwen in de politiek onder het vergrootglas aan het leggen ?
Waarom doen we dat ?
Graag ook een topic over Thierry Baudet die man heeft ook heel erg enge opvattingen
S-Meds schreef:
22-04-2018 11:44
Ik werkelijk nog nooit een Jood een grap horen maken over de holocaus. Nog nooit. Serieus waar haal je dit vandaan.
O, ik wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven