Biden versus Trump
dinsdag 29 september 2020 om 13:52
''Komende nacht is het dan zover: het eerste grote televisiedebat tussen president Donald Trump en zijn uitdager Joe Biden in de strijd om het Amerikaanse presidentschap. Het belang is groot om de nog twijfelende kiezers over de streep te trekken, en dus mogen we vuurwerk verwachten.''
Wie gaat kijken?
Ik twijfel nog (begint om 3:00
)
Wie gaat kijken?
Geen prima, prima is geen goed.
donderdag 5 november 2020 om 17:59
Zo'n Biden die al 40 jaar overleeft in de Politiek, die zou inderdaad nooit zoiets doen en heeft daar heel veel moeite mee.
Ik denk dat het een beetje een utopie is dat Biden een echte goedzak is en Trump de boeman is die alles doet om te overleven.
donderdag 5 november 2020 om 18:00
donderdag 5 november 2020 om 18:02
Overal kun je de (voorlopige) uitslagen zien maar jij dacht ik ga het op het Viva forum nakijken?
Ja precies. Ik had het aanstaan terwijl ik zat te werken maar ik raakte er totally geirriteerd van!AnAppleADay schreef: ↑05-11-2020 18:00Ik vind het knap hoeveel die lullen, en nog zo snel ook. Ik zou langzamer praten, dan hoef je minder te herhalen
Hetvrijewoord schreef: ↑05-11-2020 18:02Overal kun je de (voorlopige) uitslagen zien maar jij dacht ik ga het op het Viva forum nakijken?![]()
Tuurlijk! Da's geen mainstream media toch? Dus dan is het goed!
donderdag 5 november 2020 om 18:03
Nou, de eerste rechtszaak is gewonnen, Trumps observers mogen iets dichterbij de ballots staan.
Arme vrijwilligers die nu een hijgende advocaat in hun nek hebben.
donderdag 5 november 2020 om 18:06
Biden is geen goedzak, maar dat Trump een boeman is die alles doet om te overleven lijkt me duidelijk. Of is dit de eerste keer in vier jaar dat je het nieuws uit de VS volgt?
donderdag 5 november 2020 om 18:08
Trump staat nu nog iets van 14.000 stemmen voor. Dat gaat echt heel spannend worden.AnAppleADay schreef: ↑05-11-2020 18:00Ik vind het knap hoeveel die lullen, en nog zo snel ook. Ik zou langzamer praten, dan hoef je minder te herhalen
Anyway, Georgia gaat wel naar Biden denk ik. Maar wel maar met +/- 1000 verschil.
Let’s Go Brandon!
donderdag 5 november 2020 om 18:12
Ja klopt, als 2/3 van de stemmen naar Biden gaat dan kan hij winnen.Lange-met-een-korte schreef: ↑05-11-2020 18:08Trump staat nu nog iets van 14.000 stemmen voor. Dat gaat echt heel spannend worden.
donderdag 5 november 2020 om 18:12
Het gaat in feite maar heel weinig stemmen, wel knap dat ze in Nevada daar zo lang over gedaan hebben...
donderdag 5 november 2020 om 18:14
Ik sta op het punt om naar ginder te vliegen, zo'n telcentrum binnen te stappen en in mijn mooiste antwerps te zeggen "mannekes, oe zit dattier astemblieft!"Hetvrijewoord schreef: ↑05-11-2020 18:12Het gaat in feite maar heel weinig stemmen, wel knap dat ze in Nevada daar zo lang over gedaan hebben...
donderdag 5 november 2020 om 18:15
Wat ik begrijp komt er nog meer binnen, dit was maar van 1 county.Hetvrijewoord schreef: ↑05-11-2020 18:12Het gaat in feite maar heel weinig stemmen, wel knap dat ze in Nevada daar zo lang over gedaan hebben...
donderdag 5 november 2020 om 18:15
"hier wordt wat verzwegen! alles plat"Wijndruifje schreef: ↑05-11-2020 18:14Ik sta op het punt om naar ginder te vliegen, zo'n telcentrum binnen te stappen en in mijn mooiste antwerps te zeggen "mannekes, oe zit dattier astemblieft!"
donderdag 5 november 2020 om 18:18
AnAppleADay schreef: ↑05-11-2020 18:15Wat ik begrijp komt er nog meer binnen, dit was maar van 1 county.
Ja maar het gaat zo traag als dikke stront.
anoniem_318965 wijzigde dit bericht op 05-11-2020 18:22
0.53% gewijzigd
donderdag 5 november 2020 om 18:20
Ze hebben woensdag niet getelt.
Vandaag gaan ze verder. Het is daar volgens mij iets van 9 uur sochtends.
Ik neem aan dat het nu veel sneller gaat en de avond en nacht hier doorgaat en binnen komt
donderdag 5 november 2020 om 18:36
Pennsylvania's Allegheny County will not count remaining ballots until Friday
From CNN's Kate Bolduan
Allegheny County, Pennsylvania, will not count anymore ballots until tomorrow because of a court agreement over some 29,000 disputed ballots, according to County Councilwoman Bethany Hallam.
The agreement stems from a legal challenge over misprinted ballots that had to be reissued to some voters. The county agreed not to count the potential pool of reprinted ballots until Nov. 6 at 5 p.m. ET – the deadline for receiving mail-in votes that were sent by Election Day.
Allegheny County poll workers will not be counting today because the bulk of the remaining pool of ballots in the county are the disputed pile.
“There is nothing malicious going on here,” Hallam said. “It is frustrating that there isn’t more information of what they are actually doing today,” she added.
CNN is seeking comment from the county.
“The Elections Division staff will be using the day to do administrative work,” according to an internal county communication obtained by CNN.
They will resume counting on Friday.
From CNN's Kate Bolduan
Allegheny County, Pennsylvania, will not count anymore ballots until tomorrow because of a court agreement over some 29,000 disputed ballots, according to County Councilwoman Bethany Hallam.
The agreement stems from a legal challenge over misprinted ballots that had to be reissued to some voters. The county agreed not to count the potential pool of reprinted ballots until Nov. 6 at 5 p.m. ET – the deadline for receiving mail-in votes that were sent by Election Day.
Allegheny County poll workers will not be counting today because the bulk of the remaining pool of ballots in the county are the disputed pile.
“There is nothing malicious going on here,” Hallam said. “It is frustrating that there isn’t more information of what they are actually doing today,” she added.
CNN is seeking comment from the county.
“The Elections Division staff will be using the day to do administrative work,” according to an internal county communication obtained by CNN.
They will resume counting on Friday.