Biden versus Trump

29-09-2020 13:52 3172 berichten
Alle reacties Link kopieren
''Komende nacht is het dan zover: het eerste grote televisiedebat tussen president Donald Trump en zijn uitdager Joe Biden in de strijd om het Amerikaanse presidentschap. Het belang is groot om de nog twijfelende kiezers over de streep te trekken, en dus mogen we vuurwerk verwachten.''

Wie gaat kijken? :popcorn: Ik twijfel nog (begint om 3:00 :zzz: )
Geen prima, prima is geen goed.
AnAppleADay schreef:
06-11-2020 10:37
Wel op CNN en Fox maar de API van NYT is blijkbaar nog niet geupdate.
Ik zie het..
ikBedoelHetGoed schreef:
06-11-2020 10:38
Als Biden voor ligt in Georgia dan is het nu een mooi moment de stop-the-count roepers hun zin te geven.
:mrgreen:

Nou die krijgen hun zin nu.

Voorlopig dan, het tellen gaat later weer verder.
GA Votes

Joe Biden 49.4% 2,449,371
Donald Trump 49.4% 2,448,454
Am Yisrael Chai!
Dank voor alle tips

Ik had niet op verzenden gedrukt, dus deze reactie loopt heel erg achter.
Biden kan dus 306 kiesmannen halen.

Trump won in 2016 met 306 en vond dat een landslide. En nu verliest hij straks met dezelfde cijfers van de slechtste kandidaat ooit... zijn woorden.
DS1971 schreef:
06-11-2020 10:36
Ik had het hier ook al gemeld.

Maar kennelijk kijkt niemand er meer vanop.

Wat heel veel zegt over die familie. Ik stel voor om het woord tokkie te vervangen voor trump. ;)
Ik vind het juist heel zorgelijk, genoeg domme boeren die er gehoor aan willen geven. Krijg je van dat nepotisme van Trump, dat walgelijke karakter/ scala aan stoornissen lijkt erfelijk.
DS1971 schreef:
06-11-2020 10:36
Ik had het hier ook al gemeld.

Maar kennelijk kijkt niemand er meer vanop.

Wat heel veel zegt over die familie. Ik stel voor om het woord tokkie te vervangen voor trump. ;)
Ook leuk wel hoe deze man door zijn aanhang wordt geprezen voor het niet starten van een buitenlandse oorlog. Benieuwd hoe zij deze oproep tot een burgeroorlog zien.
DS1971 schreef:
06-11-2020 10:40

Trump won in 2016 met 306 en vond dat een landslide. En nu verliest hij straks met dezelfde cijfers van de slechtste kandidaat ooit... zijn woorden.
Oh heerlijk.
Am Yisrael Chai!
Hetvrijewoord schreef:
06-11-2020 10:39
Nou die krijgen hun zin nu.

Voorlopig dan, het tellen gaat later weer verder.
Hahaha, wat een timing. Hier zal Trump ook mee naar de Supreme Court stappen :mrgreen:
23.000 stemmen geteld. Precies 0 voor Trump en precies 23.000 voor Biden. Voor een partij die 4 jaar geleden nog de Russen beschuldigden van inmenging in de verkiezingen 😂😂
Let’s Go Brandon!
DS1971 schreef:

Ja maar dit is wel een fake election natuurlijk. ;)
Lange-met-een-korte schreef:
06-11-2020 10:45
23.000 stemmen geteld. Precies 0 voor Trump en precies 23.000 voor Biden. Voor een partij die 4 jaar geleden nog de Russen beschuldigden van inmenging in de verkiezingen 😂😂
Niet eens ééntje voor de troost? Damn, they’re ruthless.
kadanz schreef:
06-11-2020 10:44
Hahaha, wat een timing. Hier zal Trump ook mee naar de Supreme Court stappen :mrgreen:

Die zullen zeggen: eerst je heil zoeken bij de lagere rechters mop.
DS1971 schreef:

Bovendien had Tokkie in 2016 3,5 miljoen stemmen minder dan Hillary, en verliest hij nu èn op aantal stemmen èn op aantal kiesmannen, als het even meezit.
ringaroundtherosie schreef:
06-11-2020 10:41
Ik vind het juist heel zorgelijk, genoeg domme boeren die er gehoor aan willen geven. Krijg je van dat nepotisme van Trump, dat walgelijke karakter/ scala aan stoornissen lijkt erfelijk.
Natuurlijk is het zorgelijk. Alleen is dit al heel lang aan de gang. Trump roept al jaren dat de politie, militairen, de motorbendes (!), enz. achter hem staan. Dat is gewoon een dreigement: als je niet voor mij kiest, dan gaan we met wapens aan de slag.

Het is ook heel triest voor hem, want de politie en het leger zullen hem gewoon desnoods geboeid afvoeren.
ikBedoelHetGoed schreef:
06-11-2020 10:50
Bovendien had Tokkie in 2016 3,5 miljoen stemmen minder dan Hillary, en verliest hij nu èn op aantal stemmen èn op aantal kiesmannen, als het even meezit.
Ook dat nog inderdaad.

Overigens: mijn voorstel is om de naam tokkie te vervangen door Trump, niet andersom. Al was het maar omdat ik weet dat hier op het forum iemand is die zich dat persoonlijk aantrekt.
kadanz schreef:
06-11-2020 10:48
Niet eens ééntje voor de troost? Damn, they’re ruthless.
Of iets anders. Het is maar goed dat Trump en zijn team hier achteraan gaan. Natuurlijk dachten de democraten dit soort trucjes niet nodig te hebben maar toen zagen ze hoe goed Trump het deed. En tsja, dan is democratie niet belangrijk meer.
Let’s Go Brandon!
Op CNN leggen ze nog even uit hoe álles in Georgia in handen is van de Republikeinen en niemand van hen aangeeft dat er iets is dat duidt op fraude of anderssoortige problemen.

Dat zal de grote clown wel pijn doen.
anoniem_361479 wijzigde dit bericht op 06-11-2020 10:56
2.08% gewijzigd
06-11-2020 10:54
Of iets anders. Het is maar goed dat Trump en zijn team hier achteraan gaan. Natuurlijk dachten de democraten dit soort trucjes niet nodig te hebben maar toen zagen ze hoe goed Trump het deed. En tsja, dan is democratie niet belangrijk meer.
ja, en de kaboutertjes waren vannacht ook al door de telefoonlijnen gekropen om stiekem alle stembiljetten ten gunste van Trump uit te gummen.
Am Yisrael Chai!
Joh, ze hebben GA helemaal niet nodig met de ontwikkelingen in PA.
Zoals de waard is.....
AnAppleADay schreef:
06-11-2020 10:56
Nou, ik word nu hebberig hoor! Hoe groter het verschil, hoe lastiger het via list en bedrog nog omgebogen kan worden.

Al zullen zijn militante aanhangers nergens een boodschap aan hebben.
ikBedoelHetGoed schreef:
Op CNN leggen ze nog even uit hoe álles in Georgia in handen is van de Republikeinen en niemand van hen aangeeft dat er iets is dat duidt op fraude of anderssoortige problemen.

Dat zal de grote clown wel pijn doen.

Ik zie het nog gebeuren dat hij zijn eigen partij gaat betichten van backstabbing...
AnAppleADay schreef:
06-11-2020 10:56
Het gaat ook niet over GA.
Let’s Go Brandon!
Welke trucjes? Stemmen tellen?

Inderdaad is het goed dat Trump erachteraan gaat, de enige bewezen frauduleuze zaken tot nog toe kwamen uit het Republikeinse kamp.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven