BOOS: aantijgingen tvoh

15-01-2022 12:26 3874 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeroen Rietbergen, bandleider tvoh en man van Linda de Mol, erkent de beschuldigingen en stapt op (zie twitter Tim Hofman).

Donderdag aflevering van #BOOS hierover op YouTube. Link naar het YouTube-kanaal van #BOOS: https://youtube.com/c/BOOS

Wie volgt?
maloochem wijzigde dit bericht op 20-01-2022 06:57
63.19% gewijzigd
Lorrelies schreef:
23-01-2022 10:03
Verkeerd topic pindakaasjes

Dit al de derde keer. Dan reageer ik en verspringt het scherm en zit ik dus hier te reageren. Heel vervelend. Zal er extra op letten. Excuus.
On topic: Tim en zijn crew hebben overigens ook ontzettend veel complimenten gekregen, met name van professionals uit televisie land, dat ze de aflevering kwalitatief en inhoudelijk zo ontzettend goed gemaakt hadden.
Ik hoorde opmerkingen als: "heel direct en eerlijk, maar tegelijkertijd ook integer en met respect naar de slachtoffers!"
Het is gewoon knudde dat zo'n bagger filmpje uit het verleden daar nu afbreuk aan doet. Tenminste, Dat willen sommige mensen.
Pingu schreef:
23-01-2022 00:59
Inderdaad, heel vervelend dit. Ik vind het ook een smakeloos en behoorlijk schandalig filmpje, maar mensen veranderen en als Tim Hofman zegt dat hij zich ervoor schaamt, dan geloof ik dat. Het doet niets af aan de uitzending van BOOS. Erg storend dat dit nu wordt gebruikt om de aandacht af te leiden van wat er aan de hand is.
Maar die mensen die nu geschandpaald worden schamen zich er ook voor. En zijn nu ook veranderd.

Dubbele moraal, dit..
2020Suzuki schreef:
23-01-2022 10:15
Maar die mensen die nu geschandpaald worden schamen zich er ook voor. En zijn nu ook veranderd.

Dubbele moraal, dit..
Hierboven is genoeg gezegd over het feit dat dit filmpje en de aantijgingen tegen de TVOH’ers niet in vergelijking met elkaar staan.
't Is al met al een heel gedoe
Pindakaasjes schreef:
23-01-2022 10:11
Dit al de derde keer. Dan reageer ik en verspringt het scherm en zit ik dus hier te reageren. Heel vervelend. Zal er extra op letten. Excuus.
On topic: Tim en zijn crew hebben overigens ook ontzettend veel complimenten gekregen, met name van professionals uit televisie land, dat ze de aflevering kwalitatief en inhoudelijk zo ontzettend goed gemaakt hadden.
Ik hoorde opmerkingen als: "heel direct en eerlijk, maar tegelijkertijd ook integer en met respect naar de slachtoffers!"
Het is gewoon knudde dat zo'n bagger filmpje uit het verleden daar nu afbreuk aan doet. Tenminste, Dat willen sommige mensen.
Ik vind het heel raar dat ze hem nu zo onderuit proberen te halen. Het slaat ook nergens op. Je had te maken met een programma waarin dergelijke teksten heel normaal waren en wat betreft seks met collega's. Ook dat is niet te vergelijken met een oneerlijke machtspositie. Heel raar.

Wat me ook opvalt is het grote aantal mensen dat Ali B steunt met hartjes op zijn instagram. Ik hoop echt dat dat bots zijn of hoe dat tegenwoordig ook heet.
Pingu schreef:
23-01-2022 10:17
Hierboven is genoeg gezegd over het feit dat dit filmpje en de aantijgingen tegen de TVOH’ers niet in vergelijking met elkaar staan.
Het is even zo goed walgelijk.
En ontzettend hypocriet.
Vladimir schreef:
Ik vind het heel raar dat ze hem nu zo onderuit proberen te halen. Het slaat ook nergens op. Je had te maken met een programma waarin dergelijke teksten heel normaal waren en wat betreft seks met collega's. Ook dat is niet te vergelijken met een oneerlijke machtspositie. Heel raar.

Wat me ook opvalt is het grote aantal mensen dat Ali B steunt met hartjes op zijn instagram. Ik hoop echt dat dat bots zijn of hoe dat tegenwoordig ook heet.
Wie zegt dat? Hoe weet je dat zo zeker, was jij erbij?
DS1971 schreef:
23-01-2022 10:02
Het zal wel aan mij liggen, maar verkrachting (Ali B), aanranden van minderjarigen (Marco B.) en aanranden van kwetsbare vrouwen (Jeroen R.) vind ik nog wel van een andere orde dan een puberale opmerking in een tv programma waar shockeren een van de doelen is.
Zeker, en dat is het ook. Het is meer dat de reactie van Tim, dat hij zo geschokt was dat dit voorkomt, terwijl hij zelf dus ook in een wereldje zat waar collega’s met elkaar naar bed gingen en er vrouwonvriendelijke opmerkingen werden gemaakt, nogal vreemd was in licht van dit filmpje. Ik zeg niet dat wat hij heeft aangekaart niet erg, of erger is. Zeker het feit dat er al aangiftes liggen tegen Marco Borsato en Ali B en de schuldbewuste verklaring van Rietbergen geven wel aan dat het daar goed mis was.

Maar ik vind “puberale opmerkingen in licht van een tv programma” ook niet helemaal de waarheid.
2020Suzuki schreef:

Dubbele moraal, dit..
Die zijn veranderd ? Wanneer gisteren ?
Yildizlar2 schreef:
23-01-2022 10:25
Die zijn veranderd ? Wanneer gisteren ?
Precies. Onzin dus.
Pingu schreef:

Inderdaad, dit is nou typisch: shoot te messenger!
Ja, het is een smakeloos filmpje en als mijn zoon zo sprak zou ik me rot schamen.
Maar het is géén machtsmisbruik, seksueel misbruik, verkrachting, aanranding etc..
Dit is nu al herhaaldelijk uitgelegd, als het kwartje niet valt, valt ie niet blijkbaar.
2020Suzuki schreef:
23-01-2022 10:20
En ontzettend hypocriet.
Het doel van de BOOS-uitzending is groter dan Tim. Er zijn zoveel verhalen die naar buiten komen die naar buiten moesten komen.
Wat fout is hindert het hart, maar de waarheid brengt vreugdevolle kalmte -- Rumi
Buiten dat de regisseur,Marco en Ali zitten wel in een heel andere positie dan Tim . Met veel moeite hebben ze nu een fragment gevonden . Over de andere heren zijn tientallen meldingen.
Dat filmpje en programma van toen werd gepresenteerd door leeftijdsgenoten. Jong volwassene zoals dat mooi heet. Met puberale uitschieters. Niet goed nee.

Maar een 50+ de meiden groomt en lastig valt van nog geen 20 vind ik andere koek.
ik denk dat dit filmpje heel bewust naar boven is gehaald door mensen die BOOS heel graag in diskrediet willen brengen. En het werkt, want ook hier gaat het alleen daarover en niet meer over de rest
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Het voorbeeld wat iemand hier gaf over Georgiana Verbaan bijvoorbeeld. Zij mag zich niet uitspreken over zwarte Piet, want in 1994 was ze zelf ook geschminkt en verkleed :facepalm:
En Koningin Maxima had ergens gepleit voor gezond leven, sport en activiteiten en gezonde voeding op scholen (of zoiets).. en dan duikt er natuurlijk weer een foto op waarin ze een glas wijn en een sigaret vasthoudt.. 30 jaar geleden! :roll:
Echt iets van deze tijd en best wel vermoeiend ook vaak!
(door bug kan ik niemand quoten).
Die tiet-opmerking ging te ver, maar verder hele andere intentie. Ouwejongens krentenbrood taboes willen doorbreken. Niet te vergelijken.
rosanna08 schreef:
23-01-2022 10:38
ik denk dat dit filmpje heel bewust naar boven is gehaald door mensen die BOOS heel graag in diskrediet willen brengen. En het werkt, want ook hier gaat het alleen daarover en niet meer over de rest
Precies! Het is ook zwaar verknipt om de "foute" opmerkingen te accentueren!
madamecannibale schreef:
23-01-2022 10:25
Zeker, en dat is het ook. Het is meer dat de reactie van Tim, dat hij zo geschokt was dat dit voorkomt, terwijl hij zelf dus ook in een wereldje zat waar collega’s met elkaar naar bed gingen en er vrouwonvriendelijke opmerkingen werden gemaakt, nogal vreemd was in licht van dit filmpje. Ik zeg niet dat wat hij heeft aangekaart niet erg, of erger is. Zeker het feit dat er al aangiftes liggen tegen Marco Borsato en Ali B en de schuldbewuste verklaring van Rietbergen geven wel aan dat het daar goed mis was.

Maar ik vind “puberale opmerkingen in licht van een tv programma” ook niet helemaal de waarheid.
En je denkt niet dat Tim misschien geschokt was door de verhalen over verkrachting, machtsmisbruik en het betasten van minderjarige? Dit gooi je echt op een hoop met seks met collega's en vrouwonvriendelijke opmerkingen?
Ik wordt er gewoon kwaad om!
Ali B en Rietbergen komen met een schriftelijke verklaring, geregeld door een jurist en een pr manager uiteraard, en houden zich verder lekker schuil in het buitenland.
Borsato zit ook al weken ondergedoken en heeft zo'n beetje de duurste advocaten van het land om voor hem de kooltjes uit het vuur te halen.
Maar gelukkig hebben we Tim nog om aan de schandpaal te zetten..
Arme, arme slachtoffers! Zij doen hun verhaal.. en binnen 3 dagen gebeurt er dit!!!
Niet te geloven..
2020Suzuki schreef:

Dubbele moraal, dit..
Oh ja? Schamen Ali, Jeroen en Marco zich? Ik krijg echt een hele andere indruk van die drie hoor. Schaamte ontwaar ik niet. Integendeel.
Pindakaasjes schreef:
23-01-2022 10:54
Ik wordt er gewoon kwaad om!
Ali B en Rietbergen komen met een schriftelijke verklaring, geregeld door een jurist en een pr manager uiteraard, en houden zich verder lekker schuil in het buitenland.
Borsato zit ook al weken ondergedoken en heeft zo'n beetje de duurste advocaten van het land om voor hem de kooltjes uit het vuur te halen.
Maar gelukkig hebben we Tim nog om aan de schandpaal te zetten..
Arme, arme slachtoffers! Zij doen hun verhaal.. en binnen 3 dagen gebeurt er dit!!!
Niet te geloven..
Eens! Vergeet ook niet de tegenaanval van Marco, familieman en billenknijper van minderjarige, Borsato die aangifte heeft gedaan tegen het meisje wat aangifte tegen hem heeft gedaan
meisje22 schreef:
23-01-2022 10:56
Oh ja? Schamen Ali, Jeroen en Marco zich? Ik krijg echt een hele andere indruk van die drie hoor. Schaamte ontwaar ik niet. Integendeel.
Precies dit.
2020Suzuki schreef:
23-01-2022 10:20
En ontzettend hypocriet.
dus iedereen die ooit een fout heeft gemaakt, mag nooit meer de fouten van een ander aan de kaak stellen, want dan is hij / zij / het hypocriet?

Dat betekent denk ik dat niemand ooit meer de fout van een ander aan de kaak mag stellen, of vergis ik me? Of ken jij iemand ie absoluut foutloos door het leven gaat?
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
2020Suzuki schreef:
23-01-2022 11:05
Precies dit.
?

Net zei je nog iets anders. Daar reageerde ik op.
Wat mij heel erg zorgen baart, is dat veel mensen hun recht niet krijgen, of maar moeten schikken, omdat ze het simpelweg niet meer kunnen betalen!
Hebben ze iemand tegenover zich die het zich makkelijk kan permitteren om in hoger beroep te blijven gaan, dan geven gedupeerden die deze middelen niet hebben, het vanzelf wel op. Dan worden die rechtzaken ook nog eens je financiële ondergang.
Frank Visser heeft daar zich daar ook al eens over uitgesproken. Hoe de rechtbank vaak geen recht spreekt, omdat het een rechtzaak iets voor de rijken is geworden

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven