BOOS: aantijgingen tvoh

15-01-2022 12:26 3874 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeroen Rietbergen, bandleider tvoh en man van Linda de Mol, erkent de beschuldigingen en stapt op (zie twitter Tim Hofman).

Donderdag aflevering van #BOOS hierover op YouTube. Link naar het YouTube-kanaal van #BOOS: https://youtube.com/c/BOOS

Wie volgt?
maloochem wijzigde dit bericht op 20-01-2022 06:57
63.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom wordt er eigenlijk zo geheimzinnig gedaan over wie de regisseur is die ook de fout in ging? Nu zit men maar te raden en zijn in principe alle regisseurs van The Voice verdacht.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren Quote
Relaxingatthelake schreef:
21-01-2022 11:18
Ik merk dat ik enorm ben geraakt door de woorden en houding van John de Mol. Elke cel in mijn lichaam lijkt wel te beven. Ervaren anderen dit ook?
Nee, heb ik niet. Ik ken dit soort types: zakelijk, weinig-empatische drivers. Thuis zal hij ander zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sarai- schreef:
21-01-2022 11:10
Sorry maar wat???
https://twitter.com/honksz/status/1482322497680953344
Bergje,
Dit fragment.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren Quote
Bergje65 schreef:
21-01-2022 11:22
over welk fragment heb je het?
Johnny is toch niet betrokken bij de voice.
https://twitter.com/honksz/status/1482322497680953344

check de links.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bergje65 schreef:
21-01-2022 11:16
Ik heb in een eerder bericht al gezegd dat ik denk dat de heren er alle drie mee wegkomen. De straf zal zijn dat ze hun partners kwijt zijn, hun carrière - nu en in de toekomst - en hun aanzien. Het zal me niet verbazen als we binnenkort een zelfmoord-melding krijgen. De schade is enorm en aanzien is voor deze mannen heel belangrijk.

Zijn ze überhaupt nog in Nederland? Ik begreep dat Marco naar Italië is gevlucht en Ali naar Dubai.
Heel eerlijk? Leontine blijft gewoon bij haar Marco hoor, let maar op
Relaxingatthelake schreef:
21-01-2022 11:18
Ik merk dat ik enorm ben geraakt door de woorden en houding van John de Mol. Elke cel in mijn lichaam lijkt wel te beven. Ervaren anderen dit ook?
Ik kreeg het gevoel dat hij zo was omdat hij echt heel boos is op Jeroen, Marco en Ali. Hij had net de uitzending van Boos gezien toen hij reageerde.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bergje65 schreef:
21-01-2022 11:22
over welk fragment heb je het?
Johnny is toch niet betrokken bij de voice.
Staat hier een paar berichten boven. Volgens mij niet, maar fragment is inderdaad raar en valt idd onder grensoverschrijdend gedrag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit is hoe de pathetische alpha males denken over de vrouw. Ik vind het om te KOTSEN. Dit soort volk mag per direct van mij elk recht tot voorplanten worden ontnomen. Zijn ze helemaal van de pot gerukt?

https://www.fatsforum.nl/threads/femini ... 0/page-410
Alle reacties Link kopieren Quote
watdachtjehiervan1 schreef:
21-01-2022 11:25
Ik kreeg het gevoel dat hij zo was omdat hij echt heel boos is op Jeroen, Marco en Ali. Hij had net de uitzending van Boos gezien toen hij reageerde.
Maar om de verkeerde redenen is hij boos.
Want nu moet hij geld uitgeven aan advocaten, juristen. Zijn naam word aangetast, zijn reputatie te grabbel, projecten op losse schroeven, wellicht een verborgen gebrek met sancties.
Hij was kwaad voor zichzelf.

Hij zat er namelijk niet verslagen bij, of met iets van berouw. Nee, de koppen van de mannen gaan rollen omwille van hém. Niet vanwege de slachtoffers. Die hadden zich maar eerder moeten melden, dan was ZIJN schade beperkt gebleven.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren Quote
watdachtjehiervan1 schreef:
21-01-2022 11:25
Ik kreeg het gevoel dat hij zo was omdat hij echt heel boos is op Jeroen, Marco en Ali. Hij had net de uitzending van Boos gezien toen hij reageerde.
Is ie niet boos omdat zijn programma en goede naam naar de haaien gaat? Hij loopt er altijd rond, bemoeit zich overal mee maar dit was volledig nieuw?
Alle reacties Link kopieren Quote
Bergje65 schreef:
21-01-2022 11:22
over welk fragment heb je het?
Johnny is toch niet betrokken bij de voice.
https://twitter.com/honksz/status/1482322497680953344

Dat werd zojuist gedeeld hier.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan wel huilen:

https://www.fatsforum.nl/threads/pizzag ... 8/page-124

De bek vol over het vermeende misbruik uit de top van top maar in deze thread kan er alleen maar worden gesproken over het potten kapsel van Anouk.
Echt kill me!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb al dagen de zin 'dronken een glas en deden een plas en alles bleef zoals het was' in mijn hoofd.

Al dat geleuter in talkshows over wel of niet strafbaar, aangifte doen, seponeren, niet in de openbaarheid details bespreken want dat doet 'de zaak' geen goed...wéér wordt dat wat aan de kaak gesteld wordt doorgeschoven ipv dat wij ons allemaal vanzelfsprekend - en dit bedrijf in het bijzonder- verantwoordelijk voelen voor het bieden van een veilig werkklimaat.

Dat er duidelijke richtlijnen komen, no fraternising met kandidaten en werknemers/ondergeschikten.

Als je arts bent mag je een patiënt niet benaderen, een docent mag dat niet met een leerling en in de showbusiness hoort daar ook een vanzelfsprekendheid te zijn.

Dat er uit die vijver op een ranzige manier gevist wordt is niet ok. Of je je daarbij ook nog schuldig maakt aan zedendelicten of niet. Het is laakbaar gedrag. Het creëert een onveilige werksfeer en schendt de code van professioneel handelen. En mocht die code er niet zijn in dit specifieke bedrijf, dan heb je grote steken laten vallen.

Ik word moe van het afschuiven. Van wegkijken. Van bagatelliseren. Van het institutionele victim blamen.

Waarom zegt niemand en JdM in het bijzonder dat strafbaar of niet, het laakbaar en ontoelaatbaar gedrag was. Structureel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is echt onbegrijpelijk die vrouwenhaat, deze mannen hebben een moeder, vaak zussen, hoe ze dit goed praten voor zichzelf, geen idee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sarai- schreef:
21-01-2022 11:22
En waarom zo aanvallend? Ken je hem?
Ja hoor, van de week begon je ook al over Vahle. Nee ik ken hem niet, maar diegene die het wel is, wordt al dagen genoemd. En hoezo doe jij zou raar met je "zou mooi zijn als hij het is!"?! Mooi???? Ben je op je hoofd gevallen??
hanke321 schreef:
21-01-2022 11:36
Ik heb al dagen de zin 'dronken een glas en deden een plas en alles bleef zoals het was' in mijn hoofd.

Al dat geleuter in talkshows over wel of niet strafbaar, aangifte doen, seponeren, niet in de openbaarheid details bespreken want dat doet 'de zaak' geen goed...wéér wordt dat wat aan de kaak gesteld wordt doorgeschoven ipv dat wij ons allemaal vanzelfsprekend - en dit bedrijf in het bijzonder- verantwoordelijk voelen voor het bieden van een veilig werkklimaat.

Dat er duidelijke richtlijnen komen, no fraternising met kandidaten en werknemers/ondergeschikten.

Als je arts bent mag je een patiënt niet benaderen, een docent mag dat niet met een leerling en in de showbusiness hoort daar ook een vanzelfsprekendheid te zijn.

Dat er uit die vijver op een ranzige manier gevist wordt is niet ok. Of je je daarbij ook nog schuldig maakt aan zedendelicten of niet. Het is laakbaar gedrag. Het creëert een onveilige werksfeer en schendt de code van professioneel handelen. En mocht die code er niet zijn in dit specifieke bedrijf, dan heb je grote steken laten vallen.

Ik word moe van het afschuiven. Van wegkijken. Van bagatelliseren. Van het institutionele victim blamen.

Waarom zegt niemand en JdM in het bijzonder dat strafbaar of niet, het laakbaar en ontoelaatbaar gedrag was. Structureel.

Omdat ze dan het halve Mediapark moeten opdoeken.
Alle reacties Link kopieren Quote
De regisseur wordt niet bij naam genoemd omdat hij geen publieke functie heeft zoals een Ali B. Als Boos zijn naam bekend maakt kunnen ze een aanklacht wegens smaad verwachten, omdat ze het recht op anonimiteit dat de regisseur heeft niet respecteren (als ik het goed begrepen heb)
Alle reacties Link kopieren Quote
PlayingTheAngel schreef:
21-01-2022 11:37
Het is echt onbegrijpelijk die vrouwenhaat, deze mannen hebben een moeder, vaak zussen, hoe ze dit goed praten voor zichzelf, geen idee.
Zij beschermen hun vrouwen natuurlijk, met alle mogelijke en onmogelijke middelen.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren Quote
Maris_90 schreef:
21-01-2022 11:37
Ja hoor, van de week begon je ook al over Vahle. Nee ik ken hem niet, maar diegene die het wel is, wordt al dagen genoemd. En hoezo doe jij zou raar met je "zou mooi zijn als hij het is!"?! Mooi???? Ben je op je hoofd gevallen??
Je verwart me met iemand anders denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maris_90 schreef:
21-01-2022 11:37
Ja hoor, van de week begon je ook al over Vahle. Nee ik ken hem niet, maar diegene die het wel is, wordt al dagen genoemd. En hoezo doe jij zou raar met je "zou mooi zijn als hij het is!"?! Mooi???? Ben je op je hoofd gevallen??
Wie dan?
Alle reacties Link kopieren Quote
Sarai- schreef:
21-01-2022 11:55
Wie dan?
[...]


Pardon, dacht dat ik je gisteren ook gequote had maar dat was iemand anders.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-01-2022 12:26
Reden: naam verwijderd
5.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Sarai- schreef:
21-01-2022 11:07
Bedenkt me net: is SANDER VAHLE, de ex van LINDA DE MOL niet de regisseur van The Voice? Want dat maakt het verhaal helemaal mooi!!
Snap je niet wat ik hier zeg Maris-90?

Jij zegt: ja hoor, van de week begon je ook al over Vahle. Nee ik ken hem niet, maar diegene die het wel is, wordt al dagen genoemd. En hoezo doe jij zou raar met je "zou mooi zijn als hij het is!"?! Mooi???? Ben je op je hoofd gevallen??

A nee ik ben niet eerder over Sander begonnen, je bent in de war en b je leest niet wat ik schrijf en daar hou ik niet van. Ik zeg niet dat het mooi zou zijn als hij het is. Ik zeg dat dat het verhaal helemaal mooi (als in: niet dus) zou maken.
Leer gewoon even lezen ofzo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maris_90 schreef:
21-01-2022 11:59
[...]


Pardon, dacht dat ik je gisteren ook gequote had maar dat was iemand anders.
Precies ik was het niet.

Dus de regisseur die niet bij de naam mag worden genoemd is [...].

Weten we dat zeker?

Wie is die vent, wat weten we van hem?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-01-2022 12:26
Reden: naam verwijderd
6.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
We weten dat ie geen relatie meer heeft: https://www.ditjesendatjes.nl/relatie-v ... e-klippen/
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ontzettend jammer dat de reacties op het onderwerp en het onderzoek nu een beetje verzanden in het commentaar dat John de Mol gegeven heeft. Het had meer recht gedaan aan het werk van BOOS als de grote spotlight nu zou staan op de misbruikers en het internationale maatschappelijke probleem dat aan de kaak gesteld wordt. Dit is zoveel groter dan TVOH en JdM.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven