Bosbranden in Europa. Begin van het einde?
zaterdag 25 juli 2026 om 16:57
Op de reispeiler is al een topic geopend over de bosbranden die nu in Europa woeden, en of je nog wel op reis moet gaan naar risicogebieden. Gaat dit het nieuwe normaal worden in de zomer, of hebben we de komende jaren weer gewoon wisselvallige en koele zomers? Feit is wel dat die koele zomers steeds minder vaak voorkomen en de hete droge zomers steeds vaker.
Kunnen/mogen we überhaupt nog op reis in de toekomst als het klimaat op hol slaat? En is er nog wat te doen aan verdere opwarming terwijl onder de meerderheid de wil ontbreekt om dingen te laten?
Kunnen/mogen we überhaupt nog op reis in de toekomst als het klimaat op hol slaat? En is er nog wat te doen aan verdere opwarming terwijl onder de meerderheid de wil ontbreekt om dingen te laten?
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
maandag 27 juli 2026 om 15:12
Zolang er ergens aanbod is en mensen kunnen het betalen zullen ze er gebruik van maken denk ik idd.
maandag 27 juli 2026 om 15:40
Ik denk er precies hetzelfde over!
En gewoon vertrekken naar gebieden waar het een en al ellende is. Alsof de hulpverleners het daar al niet druk genoeg hebben met in veiligheid brengen van de eigen inwoners. Maar nee hoor ik moet en zal met vakantie.
maandag 27 juli 2026 om 15:45
Ik had beter kunnen vragen wat met drinkwater wordt bedoeld
Mijn excuus; ik ben niet helemaal helder momenteel.
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
maandag 27 juli 2026 om 15:48
Ja, dat bedoelde ik tuulk.Lady*Voldemort schreef: ↑27-07-2026 14:52Of niet, net als volwassenen dus eigenlijk. Die grote fik hier in mei, op de Veluwe, werd veroorzaakt door ruimschoots volwassen legerfunctionarissen die dachten dat een beetje springstof geen kwaad kon in een gortdroog bos, want ze hielden zich toch aan de regels.
Everything is impossible, even if you believe in it.
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 28 juli 2026 om 17:07
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in