De toekomst van Amerika

09-01-2021 10:11 2529 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hierbij een topic, als vervolg op Trump versus Biden deel 3, om verder te praten over de toekomst van Amerika.
Alle reacties Link kopieren Quote
nimbus schreef:
05-04-2021 20:57
Nog maar eens quoten dan, jij bent toch echt degene die hier de link legt.

(maar zoals gebruikelijk is het weer een halve post, waarbij wij moesten invullen wat je eigenlijk wilde zeggen en dan daarop reageren).
Ik ging er valselijk van uit dat jij/jullie wisten wat er speelde met betrekking tot het onderzoek naar onder andere belastingontduiking. Het verhaal over de relatie met de weduwe van zijn broer komt uit zijn boek en is vandaag bekend geworden. Dan zijn het geen halve posts van mij maar gebrek aan kennis bij de lezer. Ik ben geen journalist die een inleiding moet geven in een topic. Als je het nieuws uit de VS volgt weet je dit soort dingen gewoon.
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hetvrijewoord schreef:
05-04-2021 20:56
Ik zou in het moderator topic gaan huilen als ik jou was.
Vergeet niet je oude posts aan te passen ondertussen.
Ik heb je al een keer een weekje rust gegeven en ga je nu weer staffen. Ik laat mij niet constant beledigen door jou.
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lange-met-een-korte schreef:
05-04-2021 21:09
Ik heb je al een keer een weekje rust gegeven en ga je nu weer staffen. Ik laat mij niet constant beledigen door jou.

Hee ik was degene die met 'scheldwoordjes' strooide hoor!
mevrouwjack wijzigde dit bericht op 05-04-2021 21:18
0.38% gewijzigd
Tjezus, wat vals
Lange-met-een-korte schreef:
05-04-2021 21:09
Ik heb je al een keer een weekje rust gegeven en ga je nu weer staffen. Ik laat mij niet constant beledigen door jou.

Te veel eer mop, te veel eer. :$
Alle reacties Link kopieren Quote
Als ik de laatste berichten over Sidney Powell goed begrijp, hebben haar advocaten wel voor een bijzondere verdediging gekozen. Het was inderdaad onzin (de uitspraken over de rol van Dominion), maar dat had iedereen die een beetje helder kan nadenken, zelf wel kunnen inschatten.

“It was clear to reasonable persons that Powell’s claims were her opinions and legal theories on a matter of utmost public concern,” her legal motion says. “Those members of the public who were interested in the controversy were free to, and did, review that evidence and reached their own conclusions – or awaited resolution of the matter by the courts before making up their minds.”

https://www.theguardian.com/us-news/202 ... aud-claims
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
05-04-2021 21:10
Hee ik was degene die met scheldwoordjes strooide hoor!

We zullen samen ten onder gaan omdat er hier iemand beledigd is. :couple:

:facepalm: :proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
Hetvrijewoord schreef:
05-04-2021 21:17
We zullen samen ten onder gaan omdat er hier iemand beledigd is. :couple:

:facepalm: :proud:

Ja fuck it, ik ben sinds Angelgate (ergens rond 1983) niet meer gestaft. En dan zeg ik een keer wat lelijks en krijg jij de eer omdat je 'huilen' zegt :nooo:
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
05-04-2021 21:17
Als ik de laatste berichten over Sidney Powell goed begrijp, hebben haar advocaten wel voor een bijzondere verdediging gekozen. Het was inderdaad onzin (de uitspraken over de rol van Dominion), maar dat had iedereen die een beetje helder kan nadenken, zelf wel kunnen inschatten.

“It was clear to reasonable persons that Powell’s claims were her opinions and legal theories on a matter of utmost public concern,” her legal motion says. “Those members of the public who were interested in the controversy were free to, and did, review that evidence and reached their own conclusions – or awaited resolution of the matter by the courts before making up their minds.”

https://www.theguardian.com/us-news/202 ... aud-claims


Hahaha!
Een beetje in lijn met zoals Fox dat zichzelf geen nieuwszender noemt.

What's next? Insanity defense?
MevrouwJack schreef:
05-04-2021 21:19
Ja fuck it, ik ben sinds Angelgate (ergens rond 1983) niet meer gestaft. En dan zeg ik een keer wat lelijks en krijg jij de eer omdat je 'huilen' zegt :nooo:

Door iemand die zichzelf staft om te kijken of hij misschien gestaft is, laat dat even inzinken. :biggrin:

Verder: het leven is niet eerlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hetvrijewoord schreef:
05-04-2021 21:22
Door iemand die zichzelf staft om te kijken of hij misschien gestaft is, laat dat even inzinken. :biggrin:

Dat wilde ik net zeggen en dat na élke post. :whistle:
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik twijfel nog steeds of Lange gewoon ordinair zit te trollen vanwege een gebrek aan aandacht, of ze echt niet alle 24 in een kratje heeft. Ik neig toch naar het eerste. Ik herhaal, niet voeren dan gaan ze vanzelf weg :puppy:

Heeft iemand een linkje naar de fundraising scam van Trumpert?
Alle reacties Link kopieren Quote
ringaroundtherosie schreef:
05-04-2021 21:30
Ik twijfel nog steeds of Lange gewoon ordinair zit te trollen vanwege een gebrek aan aandacht, of ze echt niet alle 24 in een kratje heeft. Ik neig toch naar het eerste. Ik herhaal, niet voeren dan gaan ze vanzelf weg :puppy:

Heeft iemand een linkje naar de fundraising scam van Trumpert?

https://nos.nl/artikel/2375316-campagne ... inkje.html
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren Quote
Hetvrijewoord schreef:
05-04-2021 21:20
Hahaha!
Een beetje in lijn met zoals Fox dat zichzelf geen nieuwszender noemt.

What's next? Insanity defense?

Wat ze nu doet is gewoon een insanity defense. 'Ja, die dingen heb ik gezegd, maar laten we eerlijk zijn, wat ik zei is zo belachelijk dat je wel echt compleet insane moet zijn om dat te geloven'.

Nou Lange, daar kan je het mee doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Thanks!
Alle reacties Link kopieren Quote
ringaroundtherosie schreef:
05-04-2021 21:30
Ik twijfel nog steeds of Lange gewoon ordinair zit te trollen vanwege een gebrek aan aandacht, of ze echt niet alle 24 in een kratje heeft. Ik neig toch naar het eerste. Ik herhaal, niet voeren dan gaan ze vanzelf weg :puppy:

Heeft iemand een linkje naar de fundraising scam van Trumpert?
Begin er dan mee in plaats van steeds te reageren op mij.
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren Quote
Nu de rust weer is wedergekeerd een interessant filmpje over de filibuster.

https://youtu.be/5WERPWzCZ8I

Frapant om te zien hoe graag de tegenstanders van vandaag er gisteren nog gretig gebruik van maakten. Het zelfs verdedigden.
Let’s Go Brandon!
Was het nog wat geworden met het staffen trouwens?
julius schreef:
05-04-2021 21:37
Wat ze nu doet is gewoon een insanity defense. 'Ja, die dingen heb ik gezegd, maar laten we eerlijk zijn, wat ik zei is zo belachelijk dat je wel echt compleet insane moet zijn om dat te geloven'.

Nou Lange, daar kan je het mee doen.


In feite wel ja, toch sneu dat er hele volksstammen zijn geweest die mee gingen in die onzin.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lange-met-een-korte schreef:
05-04-2021 23:08
Nu de rust weer is wedergekeerd een interessant filmpje over de filibuster.

https://youtu.be/5WERPWzCZ8I

Frapant om te zien hoe graag de tegenstanders van vandaag er gisteren nog gretig gebruik van maakten. Het zelfs verdedigden.

Ja frappant is dat het, dat mensen van mening veranderen op het moment dat dat hen beter uitkomt. Dat zou jij natuurlijk noooooit doen. Fout is fout bij jou, ongeacht wie of wat er fout is. Dapper. Standvastig. Zo ben jij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is onlangs weer een filmpje opgedoken over Biden en zijn visie op het lgtb huwelijk. Waarin hij zegt dat wat hem betreft een huwelijk iets is tussen een man en vrouw. Eerder in 1994 had Biden subsidies geschrapt voor scholen omdat die acceptatie voor homosexuelen in hun lespakket hadden opgenomen. In 1996 heeft Biden de defense of marriage act ondertekend waarin was vastegelegd dat staten alleen huwelijken tussen 1 man en 1 vrouw moesten erkennen. En dat ze op federaal niveau zelfs helemaal niet werden erkend. Deze omstreden wet is gelukkig uiteindelijk door SCOTUS nietig verklaard in 2013. Een Bernie Sanders stemde destijds wel tegen deze wet maar Biden niet wat maar weer eens aantoont dat de beste man geen principes of overtuigingen heeft maar gewoon meewaait met de wind van die dag. Je kunt er niet op bouwen.
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

Gezien de sfeer op dit moment in dit topic wil ik jullie verzoeken weer on topic te gaan en te stoppen met bekvechten.

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lange-met-een-korte schreef:
06-04-2021 00:08
Er is onlangs weer een filmpje opgedoken over Biden en zijn visie op het lgtb huwelijk. Waarin hij zegt dat wat hem betreft een huwelijk iets is tussen een man en vrouw. Eerder in 1994 had Biden subsidies geschrapt voor scholen omdat die acceptatie voor homosexuelen in hun lespakket hadden opgenomen. In 1996 heeft Biden de defense of marriage act ondertekend waarin was vastegelegd dat staten alleen huwelijken tussen 1 man en 1 vrouw moesten erkennen. En dat ze op federaal niveau zelfs helemaal niet werden erkend. Deze omstreden wet is gelukkig uiteindelijk door SCOTUS nietig verklaard in 2013. Een Bernie Sanders stemde destijds wel tegen deze wet maar Biden niet wat maar weer eens aantoont dat de beste man geen principes of overtuigingen heeft maar gewoon meewaait met de wind van die dag. Je kunt er niet op bouwen.
Verwacht je echt dat iemand zijn hele leven overal dezelfde opvattingen over houd?
Alle reacties Link kopieren Quote
Lange-met-een-korte schreef:
06-04-2021 00:08
Er is onlangs weer een filmpje opgedoken over Biden en zijn visie op het lgtb huwelijk. Waarin hij zegt dat wat hem betreft een huwelijk iets is tussen een man en vrouw. Eerder in 1994 had Biden subsidies geschrapt voor scholen omdat die acceptatie voor homosexuelen in hun lespakket hadden opgenomen. In 1996 heeft Biden de defense of marriage act ondertekend waarin was vastegelegd dat staten alleen huwelijken tussen 1 man en 1 vrouw moesten erkennen. En dat ze op federaal niveau zelfs helemaal niet werden erkend. Deze omstreden wet is gelukkig uiteindelijk door SCOTUS nietig verklaard in 2013. Een Bernie Sanders stemde destijds wel tegen deze wet maar Biden niet wat maar weer eens aantoont dat de beste man geen principes of overtuigingen heeft maar gewoon meewaait met de wind van die dag. Je kunt er niet op bouwen.
Fijn he, dat mensen in staat zijn om te leren en hun eigen overtuigingen onder de loep te nemen?
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren Quote
nimbus schreef:
06-04-2021 08:26
Verwacht je echt dat iemand zijn hele leven overal dezelfde opvattingen over houd?
Een persoon zal zeker wel zijn opvattingen kunnen veranderen. Waar het hier om gaat is dat Biden niet de vriendelijke gezellige vader van het Amerikaanse volk is zoals velen dat willen geloven. Zelfs Kamala Harris had aangegeven als klein meisje de dupe te zijn geweest van de politiek van Biden. Biden heeft vele mensen een betere toekomst afgepakt. Dan zie ik hem nu lullen alsof hij de beste vriend is van iedere Amerikaan en denk wat een schijnheilige meneer is het toch.
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb niet zoveel met Biden. Ik zie hem ook niet als de vriendelijke gezellige vader van het Amerikaanse volk. Maar ik zie wel dat er plannen gemaakt worden en dat er dingen gebeuren anders dan superspread rallies en opstanden in het capitool. Er zit iemand met een team wat ervaring heeft. Maar goed, de lat lag natuurlijk ook historisch laag.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven