Feyenoord tweede in de competitie!

zondag 6 mei 2012 om 19:47
quote:jo12345 schreef op 06 mei 2012 @ 18:00:
Leuk man! Kunnen jullie lekker eens in andere steden de boel afbreken.
Lekker, onder het het roepen van : "Feijenoooord Hoooligans" mensen helemaal de tering slaan.
Gefeliciteerd!Dank je wel.
Leuk man! Kunnen jullie lekker eens in andere steden de boel afbreken.
Lekker, onder het het roepen van : "Feijenoooord Hoooligans" mensen helemaal de tering slaan.
Gefeliciteerd!Dank je wel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 6 mei 2012 om 20:40
zondag 6 mei 2012 om 20:45
quote:rakim schreef op 06 mei 2012 @ 20:40:
Fucking schitterend is het...
Na die dramatische nederlaag tegen p$v en het financiele debacle is dit zo verdiend..En uiteindelijk ten koste van dat zelfde p$v..
Heerlijk..
Ik heb die uit shirtjes al besteld voor mij en mijn zoontje, komend seizoen weer twee seizoenkaarten..
Trots..Dus alleen als het mss weer leuk is, dan koop je weer een kaart...
Fucking schitterend is het...
Na die dramatische nederlaag tegen p$v en het financiele debacle is dit zo verdiend..En uiteindelijk ten koste van dat zelfde p$v..
Heerlijk..
Ik heb die uit shirtjes al besteld voor mij en mijn zoontje, komend seizoen weer twee seizoenkaarten..
Trots..Dus alleen als het mss weer leuk is, dan koop je weer een kaart...
Nope
zondag 6 mei 2012 om 23:24
quote:jo12345 schreef op 06 mei 2012 @ 18:12:
[...]
Fatsoenlijke mensen hebben helemaal niets in de voetballerij te zoeken.
Zolang jaar na jaar alle excessen, gajes en corruptie vrolijk getolereerd worden in en rond de stadions is er gewoon niks fatsoenlijks aan.
Toevallig zag ik deze week bij de officieele huldiging van de landskampioen weer tienduizenden supporters keihard Jooooohduuuh roepen, voordat ze de boel weer volledig gingen verbouwen.
Godbetert drie dagen vòòr de nationale dodenherdenking.
Hoe bedoel je fatsoen?
50.000 supporters elke week, allemaal gajes volgens jou? Kom op zeg, bij grote muziek festiviteiten is het ook niet rustig, wat denk jij nou.
Joden is gewoon als geuzennaam bedoeld, laat ze lekker.
[...]
Fatsoenlijke mensen hebben helemaal niets in de voetballerij te zoeken.
Zolang jaar na jaar alle excessen, gajes en corruptie vrolijk getolereerd worden in en rond de stadions is er gewoon niks fatsoenlijks aan.
Toevallig zag ik deze week bij de officieele huldiging van de landskampioen weer tienduizenden supporters keihard Jooooohduuuh roepen, voordat ze de boel weer volledig gingen verbouwen.
Godbetert drie dagen vòòr de nationale dodenherdenking.
Hoe bedoel je fatsoen?
50.000 supporters elke week, allemaal gajes volgens jou? Kom op zeg, bij grote muziek festiviteiten is het ook niet rustig, wat denk jij nou.
Joden is gewoon als geuzennaam bedoeld, laat ze lekker.
De zin van het leven, die schrijf je zelf.