Feyenoord tweede in de competitie!

06-05-2012 17:44 57 berichten
En nu mogen we voorronde champions league spelen, leuk he?

(benieuwd hoeveel dames reageren
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 06 mei 2012 @ 18:56:

Heb jij een seizoenskaart jetty???Tot twee jara geleden wel, kwam vanaf 2002 elke 2 weken in de kuip, vanuit Friesland, als dat geen clubliefde is! Laatste twee jaar was het niet te combineren met prive, maar nu wel weer. Vak E
quote:jo12345 schreef op 06 mei 2012 @ 18:12:

[...]

Fatsoenlijke mensen hebben helemaal niets in de voetballerij te zoeken.

Zolang jaar na jaar alle excessen, gajes en corruptie vrolijk getolereerd worden in en rond de stadions is er gewoon niks fatsoenlijks aan.

Toevallig zag ik deze week bij de officieele huldiging van de landskampioen weer tienduizenden supporters keihard Jooooohduuuh roepen, voordat ze de boel weer volledig gingen verbouwen.

Godbetert drie dagen vòòr de nationale dodenherdenking.

Hoe bedoel je fatsoen?

Ik had het over 1 kam scheren...
*hand in hand, kameraden, hand in hand, voor fey'noord één, geen woorden maar dahaden, leve fey'noord één*

(lang geleden maar ik vind het wel leuk dat ze weer uit et dal zijn)
Leuk voor ze hoor.

Hopelijk houden de 'supporters' alles heel dit keer.
Sory hoor, nu het weer "goed" gaat met Feyenoord kopen jullie weer seizoenskaarten?

Echte supporters!
quote:YouWish schreef op 07 mei 2012 @ 14:42:

Sory hoor, nu het weer "goed" gaat met Feyenoord kopen jullie weer seizoenskaarten?

Echte supporters!

Over nadenken voor je zoiets roept.... mijn moeder is overleden en door een hoop familiedrama ging het even niet...Er zijn mensen die naast voetabl ook nog een leven hebben, dat zegt niet meteen dat je een slechte supporter bent...

Ik zat er ook toen het kut ging in 2003/2004/2005/2006/2007/2008/2009... Juist bij Feyenoord leek het altijd wel dat er steeds meer mensen kwamen als het slechter ging..
quote:Jetty1969 schreef op 07 mei 2012 @ 19:04:

[...]

Ik zat er ook toen het kut ging in 2003/2004/2005/2006/2007/2008/2009...

Hopelijk wordt die trend weer doorgezet in 2012!

En nu serieus: hopelijk gaan jullie een leuk seizoen tegemoet. Zolang jullie maar altijd onder Ajax eindigen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven