Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Alle reacties Link kopieren
Kinderen lopen risico's als ze uit huis worden gehaald. Maar voor Hans is het vooral een káns op een betere omgeving.
.
quote:chantal31 schreef op 20 juni 2014 @ 16:54:

http://www.youtube.com/watch?v=RdfACiFjQMs#t=29Hij weer.....pfff. Is ook nogal aandachtsgeil.
Even geen tijd om alles door te lezen , doe ik zo wel.

Krijg net een PB van I en wordt uitgemaakt voor NSB' er.

Jammer kan ik er niet op reageren , want ze heeft me daarna snel geblockt.
Ik krijg via facebook een PB van Irme met de tekst "aangifte gedaan".

Moet ik nu aangifte doen ivm bedreiging?
quote:MrsStanleyWalker schreef op 20 juni 2014 @ 15:22:

Tjongejonge, jullie raken er niet over uitgepraat!

Ik begin steeds meer respect voorJeugdzorg te krijgen. En steeds meer medelijden met kinderen van zulke ouders. Wat ontzettend verdrietig. Krijgen jullie ook zo de neiging om je eigen kind(eren) nog meer te knuffelen?Ik had er gister over met vriend, dat ik toch wel blij ben dat onze zoon zo een lieve en zelfstandige knul is (2,5) en heb even heerlijk bij hem in bed gelegen tot hij in slaap viel! Vreselijk als je kind dit mee zou moeten maken door toedoen van zijn ouders.
quote:pella81 schreef op 20 juni 2014 @ 16:57:

Even geen tijd om alles door te lezen , doe ik zo wel.

Krijg net een PB van I en wordt uitgemaakt voor NSB' er.

Jammer kan ik er niet op reageren , want ze heeft me daarna snel geblockt.Heb jij dat net gezegd op HANS? Zag zoiets..
quote:chantal31 schreef op 20 juni 2014 @ 16:58:

Lekker laten gaan! Ze slaat om zich heen. Natuurlijk kan ze hier niks mee!

Je bent niet de enige. Ditgaatjenixaan heeft er ook eentje gehad!
anoniem_36142 wijzigde dit bericht op 20-06-2014 17:01
Reden: ..
% gewijzigd

Moet ik nu aangifte doen ivm bedreiging?Zo blij dat ik er nooit reageer.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:chantal31 schreef op vrijdag 20 juni 2014 16:58 Ik krijg via facebook een PB van Irme met de tekst "aangifte gedaan".

Serieus? Die zit full-time bij de politie denk ik.

In de tokkiewereld is dit wel bedreiging ja ;)
Ik kreeg zojuist een PB van Irme met de tekst "aangifte gedaan".

Moet ik nu aangifte gaan doen wegens bedreiging?

Van Ditgaatjenixaan. Nu nog wachten op de andere gedupeerden.
Missie, ik heb de kwestie kindermisbruik en mishandeling binnen de pleegzorg en residentiële opvang in dit onderwerp al veel eerder aangekaart .

Daar is in dit topic niet zoveel ruimte voor al vind ik absoluut dat we daar de eigen niet voor moeten sluiten. Bjz is beslist niet heilig en juist een instantie die zich voor de veiligheid van een kind inzet hoort zijn eigen straatje schoon te hebben. Dus het is zeker om te huilen dat kinderen ook daar geen zekerheid hebben beschermd te zijn.

Het 1 neemt echter het ander niet weg dat in deze specifieke kwestie Hans ook niet op zijn plek is bij moeder thuis.

Ik discussieer hier omdat ik zeker begaan met kinderen en natuurlijk gaat ons dit allemaal aan het hart.

Inmiddels is op haar facebooks en in de media zoveel naar buiten gekomen en , sorry dat ik het zeg, zijn haar aanhangers zo out of the box dat dit binnen dit onderwerp een nieuw onderwerp begint te worden.

Hoe mensen zo blind volgen en zelf ook zo buiten het boekje gaan, in de op zijn zachts gezegd niet de helderste manier.

Tsja, dat daar ook over gegrapt wordt is wellicht niet intelligent maar om een zwaar onderwerp als deze ook wat luchtiger te maken is humor op zijn tijd niet verkeerd in mijn ogen.

Niet aardig misschien, maar ik weet niet of je haar pagina.s hebt doorgelezen, dan is wat lachen nog heilig bij wat daar neergezet wordt.

Overigens vind ik dat in dit hele onderwerp heel veel doordachte en intelligent Posts staan.

We zitten inmiddels in deel 3, er is enorm veel gezegd.
quote:nucky schreef op 20 juni 2014 @ 17:02:

[...]

Serieus? Die zit full-time bij de politie denk ik.

In de tokkiewereld is dit wel bedreiging ja ;)Je kan ook online aangifte doen! Lekkur makkuluk
quote:Julus schreef op 20 juni 2014 @ 16:59:

[...]

Heb jij dat net gezegd op HANS? Zag zoiets..Yep dat was ik. Gewoon netjes met een bestaand profiel , dus als ze aangifte wil doen , laat maar komen. Zou niet weten wat ik verkeerd gedaan heb. enne ik denk niet dat politie dat serieus gaat nemen.
quote:chantal31 schreef op 20 juni 2014 @ 16:50:

Irme van der Heijden

6 minuten geleden

Ok, de laatste dagen zijn er meerdere bedreigingen geuit en smaad en laster door middel van NEPPROFIELEN. Bij deze laat ik weten dat wij dmv een prive detective alle ip adressen en correspondentie hebben doorgestuurd naar de politie. Alles staat zwart op wit. Zijn allemaal handlangers. Alles word nagetrokken en is uitgeprint.

Lieve mensen ik ben jullie ontzettend dankbaar dat jullie achter ons staan en vanaf nu hebben wij alle bescherming die er maar kan zijn, alles word uitgezocht.

DANKBAAR VOOR JULLIE STEUN XX

Vind ik leukVind ik leuk · DelenZe is echt gestoord, ik wil er heeel graag een klap geven om wakker te schudden
.
quote:Julus schreef op 20 juni 2014 @ 16:57:

[...]

Hij weer.....pfff. Is ook nogal aandachtsgeil.

Ik vind het goed dat Martin Vrijland dit doet,

Ik ben nu aan het luisteren.

Hij belt de rechtbank en zegt: moeder was met 20 man bij de rechtszaak aanwezig. Er zou sprake zijn geweest van een dreigende situatie. Klopt het dat er tumult is geweest tijdens, voor of na de zitting?

Antwoord: daar heb ik niks van meegekregen

Vraag: omdat u er niet bij was, of omdat er geen signalen waren in die richting?

Antwoord: er waren geen signalen.

Vraag: Dus ik kan concluderen dat de geruchten op fantasie berusten?

Antwoord: ik heb geen idee waar dat vandaan komt.

Duidelijk toch ?

Daarna belt hij de politie of er aangifte is gedaan, maar die wil niks zeggen.

http://www.youtube.com/watch?v=RdfACiFjQMs#t
.
ze roept aangifte aangifte in de hoop dat mensen stoppen tegen haar in te gaan.

Wat een dom paard is zij echt. Zelden zo'n dom mokkel meegemaakt
.
quote:mamavk schreef op 20 juni 2014 @ 17:03:

[...]

Je kan ook online aangifte doen! Lekkur makkulukPrecies net zoals de belastingdienst " leuker kunnen we het niet maken, Wel makkelijker"
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Onvoorstelbaar. Ik heb met dit account dus alleen wat dingen geliked van kritische commentaren.

Ze is nu echt compleet de weg kwijt!
HEEFT ZIJ HET NOU OVER SMAAD EN LASTER?

omggggggggggggggggggggggggggg dat is wat zij continu doet.
.

Chantal, weet jij dat een stukje wat jij hier de afgelopen dagen hebt neergetypt letterlijk op de fb van haar is geplaatst vanmiddag.

Door ene Anouk, zie 1 van de laatste pagina's van deel 2, het oude topic.
ze is echt paranoia want ze noemt al die mensen handlangers.

Waarom sluit niemand haar op?
.
Benieuwd hoe lang het op HANS blijft staan

En als mensen een andere mening beginnen te krijgen wordt je uitgemaakt voor NSB'er

10 minuten geleden

ow en daarna wordt je gelijk geblokkeerd , want je mag natuurlijk niets terug zeggen. Irme ik was echt begaan met je , maar het begint nu wel een beetje de spuigaten uit te lopen , vind je zelf ook niet?
https://scontent-b-ams.xx ... 7113029375400860492_n.jpg
Ik vind het zielig voor hansje dat ik dit zeg , maar ik hoop dat hansje voorlopig bij zijn moeder uit de buurt blijft
.
quote:Julus schreef op 20 juni 2014 @ 16:57:

[...]

Hij weer.....pfff. Is ook nogal aandachtsgeil.Weet ook echt niet wat van zijn info moet denken in zijn algemeen. Waar rook is, is vuur natuurlijk maar ja... Dat is ook het geval van de info van Irme natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven