Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
welnee, haar filmpjes zijn genomineerd voor een gouden kalf
Leest Irme zelf hier ook al mee denken jullie?
quote:Scamp schreef op 22 juni 2014 @ 00:24:

Het goede nieuws is waarschijnlijk dat ze een half uurtje op bezoek mag. Oid.Dat heeft ze om half tien op zaterdag avond van "hoger op" gehoord?
Alle reacties Link kopieren
Daar heeft ze toch helemaal geen tijd voor. En ze weet dat we kritisch zijn, dat wil ze ook helemaal niet lezen.
.
quote:*nightsky* schreef op 22 juni 2014 @ 00:32:

Leest I zelf hier ook al mee denken jullie?

Ik denk van niet...

Ze heeft het te druk met haar nieuws van hogerhand en haar eigen facebook.

Anders vluchtig, het gaat hier zo snel dat het me onmogelijk lijkt voor haar om dit ook nog eens bij te houden. Ze zal ook wel de hele dag bezig zijn met mails en priveberichten beantwoorden..

En ip adressen checken.... contacten met privedetectives onderhouden.... aangiftes doen.... fotocollages maken.....
quote:jippie55 schreef op 22 juni 2014 @ 00:12:

[...]

Sorry, maar je hebt je blogs echt zelf hier geplaatst in deel 1. En je verwijst er nu ook naar. Waarom doe je dat?Moeten we hierover doorgaan? Is dat echt nodig?
quote:isa__88 schreef op 22 juni 2014 @ 00:17:

[...]

Mijn reactie van fb werd ook ergens in een deel geplaatst. Niet vanwege een hilarische spelvaut maar vanwege een kritische noot naar irmeKritische nooit
quote:Scamp schreef op zondag 22 juni 2014 00:30 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "Filmpje uithuisplaatsing deel 3"" class="messagelink">isa__88 schreef op 22 juni 2014 @ 00:29</a>:</b>

Halfuurtje op bezoek mag scamp. Hmm ik weet niet, in ieder geval niet voordat de uitspraak er is denk ik</div></blockquote>

Geen idee eigenlijk hoe dat werkt.

Of misschien gaat 1 van haar reddende ridders het geld voor de UHP betalen. Ja ik dacht eerder aan dat haar gestolen auto is terug gevonden... Zogenaamd
.
Ik vraag me af hoe ze het na donderdag gaat aanpakken. Wat als besloten wordt dat kind niet naar huis mag? En zou kind aan vader toegewezen kunnen worden, dat vraag ik me ook af.

Hoe gaat ze dan de belangstelling vasthouden als er een definitief besluit is genomen (in ieder geval kind niet terug naar haar).

Als de rook om haar hoofd is verdwenen moet ze toch weer terug naar het "normale" leven..........maar hoe?
quote:Mopsie41 schreef op 22 juni 2014 @ 00:41:

Ik vraag me af hoe ze het na donderdag gaat aanpakken. Wat als besloten wordt dat kind niet naar huis mag? En zou kind aan vader toegewezen kunnen worden, dat vraag ik me ook af.

Hoe gaat ze dan de belangstelling vasthouden als er een definitief besluit is genomen (in ieder geval kind niet terug naar haar).

Als de rook om haar hoofd is verdwenen moet ze toch weer terug naar het "normale" leven..........maar hoe?Ik neem aan dat kind niet met vader mee naar huis gaat. Die heeft hem al jaren niet of nauwelijks gezien. Hem dan zo meegeven is echt niet in het belang van H, daarbij is de vader/kind relatie waarschijnlijk zwaar verstoord (gezien het gekrijs als hij naar die man toe moet). Dat zie ik dus echt niet gebeuren.
ik ben gewoon benieuwd wat ze nog meer uit haar hoge hoed kan toveren om haar publiek (incl. Moi) vast te houden.

de -ik heb geweldig goed nieuws- truc is al de 2e keer.

En als ze maar snel genoeg d'r verhaal weer weghaalt heeft misschien de helft het nog niet gelezen, en de andere helft reageert weer net zo enthousiast.

ook niet helemaal waar; gaandeweg verliest ze toch wel wat volgelingen.
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
Ze heeft nu iig (zo las ik hier) door dat H. donderdag niet naar huis mag, zeer hoogstwaarschijnlijk. Dat zal een pijnlijk besef voor haar zijn.

En de vraag is natuurlijk; wat is voor haar een "normaal" leven?

Ze zal instorten, alleen al omdat ze al een hele week non-stop doordraaft, leeft op adrenaline. Er zal voor haar echt ook hulp/goede opvang moeten komen. Dat hoop ik echt.
quote:mwcactus schreef op 22 juni 2014 @ 00:23:

Ik vraag me af of dat "goed nieuws" bericht nou een goede zet was voor haar om haar doel te bereiken. De aandacht is enorm dat wel maar steeds meer mensen raken het vage gedoe beu en gaan kritische vragen stellen. Ook kan het "goede nieuws" enkel maar tegenvallen want ik quote: "dat kan maar een ding betekenen!" en dat betekent het zeker niet. Ik vraag me af hoelang ze dit nog vol kan houden want ze lijkt steeds meer verstrikt te raken in een web van fantasie/leugens waar geen weg meer uit terug is.Het is een Fix voor nu, ze heeft dan toch aandacht , en ze zal zich daar wel weer uitpraten, Op dit moment is ze daar waarschijnlijk niet mee bezig. Ze lost dat ter plekke dan wel even op, En komt daar voorlopig nog mee weg.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Hm........ik heb er gewoon een naar gevoel bij. Dat hele gedoe, moeders hetze, vaders stilzwijgen.

Nouja....hopen dat het voor alle partijen uiteindelijk goed afloopt.
quote:mamavk schreef op 22 juni 2014 @ 00:45:

[...]

Ik neem aan dat kind niet met vader mee naar huis gaat. Die heeft hem al jaren niet of nauwelijks gezien. Hem dan zo meegeven is echt niet in het belang van H, daarbij is de vader/kind relatie waarschijnlijk zwaar verstoord (gezien het gekrijs als hij naar die man toe moet). Dat zie ik dus echt niet gebeuren.Ik denk dat hij niet met vader, Noch moeder mee gaat.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Blijkbaar had ze al geen normaal leven.

Wie zouden die 20 personen zijn geweest die ze bij zich had bij de rechtbank? Zware (ingehuurde) jongens om te imponeren? Echte vrienden? Een schare fans opgeduikeld van haar facebook?
Het beeld wat ik er tot nu toe bij heb, is dat vader G. eigenlijk amper een rol heeft gespeeld in het leven van H. Al jarenlang niet meer gezien, zo wordt gesuggereerd. Lijkt mij stug dat H. dus aan G. wordt toegewezen, máár BJZ zal de mogelijkheid wel onderzoeken, aangezien het wel zijn vader is. Dat is en blijft het doel; kind bij 1 van de ouders, in plaats van in een pleeggezin of instelling.
quote:mamavk schreef op 22 juni 2014 @ 00:45:

[...]

Ik neem aan dat kind niet met vader mee naar huis gaat. Die heeft hem al jaren niet of nauwelijks gezien. Hem dan zo meegeven is echt niet in het belang van H, daarbij is de vader/kind relatie waarschijnlijk zwaar verstoord (gezien het gekrijs als hij naar die man toe moet). Dat zie ik dus echt niet gebeuren.

Ik denk/hoop dat H. de tijd krijgt in een instelling(pleeggezin is nu wel onmogelijk vrees ik) om tot rust te komen en het e.e.a. te verwerken.

en zo met beide ouders onder begeleiding weer contact op te bouwen.
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
quote:Mopsie41 schreef op 22 juni 2014 @ 00:41:

Als de rook om haar hoofd is verdwenen moet ze toch weer terug naar het "normale" leven..........maar hoe?

Ik zou het niet weten.

Ik zou oprecht niet weten hoe ik terug zou moeten komen naar 'het normale' als ze mijn kinderen weg zouden halen uit huis. Al zouden ze daar alle juiste redenen toe hebben dan alsnog zou ik echt de manier niet weten. Want mijn kinderen zijn voor mij een deel van mijn basis als mens en moeder.

En in zoverre voel ik enorm mee met Irme en snap ik haar intense paniek zeker. Wat een verdriet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:ikbenmedereentje schreef op 22 juni 2014 @ 00:45:

ik ben gewoon benieuwd wat ze nog meer uit haar hoge hoed kan toveren om haar publiek (incl. Moi) vast te houden.

En als ze maar snel genoeg d'r verhaal weer weghaalt heeft misschien de helft het nog niet gelezen, en de andere helft reageert weer net zo enthousiast.

ook niet helemaal waar; gaandeweg verliest ze toch wel wat volgelingen.Ergens schreef ze ook nog dat het goede nieuws was van nieuws van "hoger af", Ik zal me niks verbazen dat zij het bijvoorbeeld als goed nieuws van hoger af beschouwt als er 1 of andere waus van de PVV belt en zegt dat hij haar steunt ze dat als goed nieuws beschouwt.
quote:fryskhynder schreef op 22 juni 2014 @ 00:47:

[...]

Het is een Fix voor nu, ze heeft dan toch aandacht , en ze zal zich daar wel weer uitpraten, Op dit moment is ze daar waarschijnlijk niet mee bezig. Ze lost dat ter plekke dan wel even op, En komt daar voorlopig nog mee weg.Het is wel een thrillseeker denk ik...altijd behoefte aan spanning, drama. Dus ze zorgt er wel voor dat ze dat krijgt. 1 van de redenen waarom ze niet echt een stabiele thuissituatie kan creeeren, lijkt mij zo.
quote:*nightsky* schreef op 22 juni 2014 @ 00:48:

Blijkbaar had ze al geen normaal leven.

Wie zouden die 20 personen zijn geweest die ze bij zich had bij de rechtbank? Zware (ingehuurde) jongens om te imponeren? Echte vrienden? Een schare fans opgeduikeld van haar facebook?Volgens gelederen was er niets noemenswaardigs aan de hand , De rechtbank heeft er niks van mee gekregen in elk geval. Ik betwijfel het ook, daarnaast zijn haar aangifte van bedreiging daar, ondanks 3 getuigen ongegrond verklaard althans niet bewezen.
quote:ikbenmedereentje schreef op 22 juni 2014 @ 00:45:

ook niet helemaal waar; gaandeweg verliest ze toch wel wat volgelingen.

Dat vraag ik me ook af wat komt er nu weer? Op dit moment vinden 1075 mensen dat goed nieuws bericht leuk en er staan 274 reacties onder. Zomaar weghalen zal denk ik niet meer lukken, te veel mensen twijfelen al of zijn de vage "up dates" zat.

Maar dat zie ik misschien morgen ochtend, nu bedtijd. Slaap lekker vast dames.
quote:Julus schreef op 22 juni 2014 @ 00:50:

[...]

Het is wel een thrillseeker denk ik...altijd behoefte aan spanning, drama. Dus ze zorgt er wel voor dat ze dat krijgt. 1 van de redenen waarom ze niet echt een stabiele thuissituatie kan creeeren, lijkt mij zo.ik denk zeker dat ze altijd op die rand balanceert.
quote:Enn schreef op 22 juni 2014 @ 00:49:

[...]

En in zoverre voel ik enorm mee met Irme en snap ik haar intense paniek zeker.

Ik heb een diep medelijden met haar, dat ze niet in staat is tot enige zelfreflectie om in te zien dat ze het zelf over zich af heeft geroepen.

Desalniettemin vind ik het zelf als moeder een heel aangrijpend verhaal. Ik hoop dat ze gauw tot inkeer komt, omwille van haarzelf en vooral voor haar zoon die het beste bij zijn moeder kan zijn zodra ze stabiel is en begrijpt wat nodig is om het kind een veilige jeugd te bieden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven