Filmpje uithuisplaatsing deel 3
zondag 22 juni 2014 om 00:12
zondag 22 juni 2014 om 00:12
quote:Julus schreef op 22 juni 2014 @ 00:07:
Impala,
bloggen onder je eigen naam is wat anders dan een nick hier op Viva...dat hoeft niet nog eens extra benadrukt te worden door hier de echte naam te noemen. Vandaar mijn verzoek, aangezien we hier geen namen meer zouden vermelden. Je begrijpt hopelijk wel waarom ik dit schrijf.Sorry, maar je hebt je blogs echt zelf hier geplaatst in deel 1. En je verwijst er nu ook naar. Waarom doe je dat?
Impala,
bloggen onder je eigen naam is wat anders dan een nick hier op Viva...dat hoeft niet nog eens extra benadrukt te worden door hier de echte naam te noemen. Vandaar mijn verzoek, aangezien we hier geen namen meer zouden vermelden. Je begrijpt hopelijk wel waarom ik dit schrijf.Sorry, maar je hebt je blogs echt zelf hier geplaatst in deel 1. En je verwijst er nu ook naar. Waarom doe je dat?
zondag 22 juni 2014 om 00:13
Ik blijf gewoon ontopic, het word weer spannend daar...
Lotte K. Ik zou dit iig niet als extra herinnering aan deze ellende in zijn rugzak stoppen, we hebben het hier niet over een baby die niet in aanmerking komt met o.a Facebook, je ziet hoeveel er gereageerd word, 'gepraat' denk je dat Hans hier geen seconden van weet? Shame on you.
3 minuten geleden
Lotte K. Ik zou dit iig niet als extra herinnering aan deze ellende in zijn rugzak stoppen, we hebben het hier niet over een baby die niet in aanmerking komt met o.a Facebook, je ziet hoeveel er gereageerd word, 'gepraat' denk je dat Hans hier geen seconden van weet? Shame on you.
3 minuten geleden
zondag 22 juni 2014 om 00:13
quote:Scamp schreef op 22 juni 2014 @ 00:06:
[...]
Tja, ze wist het zelf. Toen al.
Als ze privacy gevoelig schrijft is ook dat dom. Beter om een nieuwe nick te nemen.
En voortaan: bij twijfel niet doen.
En aan haar reacties te zien in deel 2 had ze niet eens twijfel maar wist ze dat het mis zou gaan.Ik ben het in beginsel met je eens hoor Scamp maar ze vraagt het vriendelijk waarom elkaar niet iets gunnen om het leuk te houden?
[...]
Tja, ze wist het zelf. Toen al.
Als ze privacy gevoelig schrijft is ook dat dom. Beter om een nieuwe nick te nemen.
En voortaan: bij twijfel niet doen.
En aan haar reacties te zien in deel 2 had ze niet eens twijfel maar wist ze dat het mis zou gaan.Ik ben het in beginsel met je eens hoor Scamp maar ze vraagt het vriendelijk waarom elkaar niet iets gunnen om het leuk te houden?
zondag 22 juni 2014 om 00:14
quote:fem71 schreef op 22 juni 2014 @ 00:13:
3 minuten geleden Welk woord in geen namen noemen snap je niet?
3 minuten geleden Welk woord in geen namen noemen snap je niet?
zondag 22 juni 2014 om 00:16
quote:mwcactus schreef op 22 juni 2014 @ 00:13:
[...]
Ik ben het in beginsel met je eens hoor Scamp maar ze vraagt het vriendelijk waarom elkaar niet iets gunnen om het leuk te houden?eens het word netjes gevraagd , misschien kleine moeite?
[...]
Ik ben het in beginsel met je eens hoor Scamp maar ze vraagt het vriendelijk waarom elkaar niet iets gunnen om het leuk te houden?eens het word netjes gevraagd , misschien kleine moeite?
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
zondag 22 juni 2014 om 00:17
quote:Scamp schreef op zondag 22 juni 2014 00:11 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Julus in "Filmpje uithuisplaatsing deel 3"" class="messagelink">Julus schreef op 22 juni 2014 @ 00:08</a>:</b>
Scamp, maar dan nog is olie op het vuur verre van nodig, vind je niet?</div></blockquote>
Was geen olie op het vuur. Ik wilde weten of ik de goede voor me had voordat ik er wat over ging zeggen.
Ik noem geen namen.
Ik sta in deel 2 ook met naam en toenaam (met positief bericht) op Viva omdat dit van FB geplukt is.
Geeft niks, is openbaar, is een keuze.
Mijn mening is dat je op een openbaar forum niet kan verwachten dat iedereen alles ''geheim'' houdt.
Zeker als iets hoog oploopt of een ''hot topic'' is.
Dan moet je er voor zorgen dat je anoniem blijft. (of weer wordt) Mijn reactie van fb werd ook ergens in een deel geplaatst. Niet vanwege een hilarische spelvaut maar vanwege een kritische noot naar irme
Scamp, maar dan nog is olie op het vuur verre van nodig, vind je niet?</div></blockquote>
Was geen olie op het vuur. Ik wilde weten of ik de goede voor me had voordat ik er wat over ging zeggen.
Ik noem geen namen.
Ik sta in deel 2 ook met naam en toenaam (met positief bericht) op Viva omdat dit van FB geplukt is.
Geeft niks, is openbaar, is een keuze.
Mijn mening is dat je op een openbaar forum niet kan verwachten dat iedereen alles ''geheim'' houdt.
Zeker als iets hoog oploopt of een ''hot topic'' is.
Dan moet je er voor zorgen dat je anoniem blijft. (of weer wordt) Mijn reactie van fb werd ook ergens in een deel geplaatst. Niet vanwege een hilarische spelvaut maar vanwege een kritische noot naar irme
.
zondag 22 juni 2014 om 00:18
quote:mwcactus schreef op 22 juni 2014 @ 00:13:
[...]
Ik ben het in beginsel met je eens hoor Scamp maar ze vraagt het vriendelijk waarom elkaar niet iets gunnen om het leuk te houden?
Helemaal mee eens hoor.
Was aan het verifieren of we het over dezelfde blogger hadden. Juist door die berichten die de persoon zelf schreef, snapte ik het niet meer.
[...]
Ik ben het in beginsel met je eens hoor Scamp maar ze vraagt het vriendelijk waarom elkaar niet iets gunnen om het leuk te houden?
Helemaal mee eens hoor.
Was aan het verifieren of we het over dezelfde blogger hadden. Juist door die berichten die de persoon zelf schreef, snapte ik het niet meer.
zondag 22 juni 2014 om 00:19
zondag 22 juni 2014 om 00:21
quote:ikbenmedereentje schreef op 22 juni 2014 @ 00:10:
[...]
Ja! Er zitten daar echt veel kerels die maar al te graag de ridder op het witte paard willen spelen voor moeder.
denken dat moeder een makkelijke kwetsbare prooi is.
Nou ja het kan alle kanten op lijkt me.
A) Zij geeft hen het idee dat ze een makkelijke kwetsbare prooi is en sleept er naast een kaartje voor de Efteling nog effe wat meer uit.
Zij is een kwetsbare prooi en staat het toe dat mannen van haar gebruik maken.
C) Zij negeert hen volkomen en ziet hen als updates voor facebook.
D) Zij vindt in één van hen de liefde van haar leven.
En er zijn vast nog wel E) - F) etc. keuzes te bedenken.
[...]
Ja! Er zitten daar echt veel kerels die maar al te graag de ridder op het witte paard willen spelen voor moeder.
Nou ja het kan alle kanten op lijkt me.
A) Zij geeft hen het idee dat ze een makkelijke kwetsbare prooi is en sleept er naast een kaartje voor de Efteling nog effe wat meer uit.
C) Zij negeert hen volkomen en ziet hen als updates voor facebook.
D) Zij vindt in één van hen de liefde van haar leven.
En er zijn vast nog wel E) - F) etc. keuzes te bedenken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 22 juni 2014 om 00:23
quote:ikbenmedereentje schreef op 22 juni 2014 @ 00:10:
[...]
Inderdaad! Deze bijvoorbeeld...
Peter ten H. @ sanny t-d
het feit dat wij op de hoogte gehouden worden van ontwikkelingen is geenszins een plicht voor irme.
wat maakt dat u denkt het recht te hebben dat irme hier haar nieuws dient te vertellen of niet?
is het uw eigen tekort komen dat u uw nieuwsgierigheid niet kunt bedwingen?
ja,dat is het.
Irme is u helemaal geen uitleg verschuldigd,echter dat zij haar blijdschap wil delen waardeer ik zeer en zie dit als blijk van dank voor de vele steun welke zij mag ontvangen.
Op eigdn tijd wanneer Irme er klaar voor is dan wel meer kan of mag vertellen zal zij dit heus delen.
Echter is dit haar eigen keuze en dat waardeer ik.
5 minuten geleden ·
[...]
Inderdaad! Deze bijvoorbeeld...
Peter ten H. @ sanny t-d
het feit dat wij op de hoogte gehouden worden van ontwikkelingen is geenszins een plicht voor irme.
wat maakt dat u denkt het recht te hebben dat irme hier haar nieuws dient te vertellen of niet?
is het uw eigen tekort komen dat u uw nieuwsgierigheid niet kunt bedwingen?
ja,dat is het.
Irme is u helemaal geen uitleg verschuldigd,echter dat zij haar blijdschap wil delen waardeer ik zeer en zie dit als blijk van dank voor de vele steun welke zij mag ontvangen.
Op eigdn tijd wanneer Irme er klaar voor is dan wel meer kan of mag vertellen zal zij dit heus delen.
Echter is dit haar eigen keuze en dat waardeer ik.
5 minuten geleden ·
zondag 22 juni 2014 om 00:23
Ik vraag me af of dat "goed nieuws" bericht nou een goede zet was voor haar om haar doel te bereiken. De aandacht is enorm dat wel maar steeds meer mensen raken het vage gedoe beu en gaan kritische vragen stellen. Ook kan het "goede nieuws" enkel maar tegenvallen want ik quote: "dat kan maar een ding betekenen!" en dat betekent het zeker niet. Ik vraag me af hoelang ze dit nog vol kan houden want ze lijkt steeds meer verstrikt te raken in een web van fantasie/leugens waar geen weg meer uit terug is.
zondag 22 juni 2014 om 00:25
Wat een ellende eigenlijk toch. Het kind kan niet in een normaal pleeggezin opgevangen worden omdat het zijn gezicht niet kan vertonen op straat. Daarnaast denk ik niet dat er een pleeggezin is die dit kind op durft te vangen uit angst de zwakbegaafde hooligans van moeder op hun dak te krijgen. Daarnaast zal zijn naam tot in den treure in google blijven hangen. Is er nu echt niemand die dit kan stoppen? Moeder is duidelijk niet in staat om in het belang van haar kind te denken. Kon ze al niet als je dat rapport leest, de afgelopen anderhalve week is dat alleen maar meer zichtbaar geworden. I. als je dit leest, stop dit nu toch eens, je verkloot het zo alleen maar meer voor jezelf!
zondag 22 juni 2014 om 00:30
zondag 22 juni 2014 om 00:30
quote:mwcactus schreef op 22 juni 2014 @ 00:23:
Ik vraag me af of dat "goed nieuws" bericht nou een goede zet was voor haar om haar doel te bereiken. De aandacht is enorm dat wel maar steeds meer mensen raken het vage gedoe beu en gaan kritische vragen stellen. Ook kan het "goede nieuws" enkel maar tegenvallen want ik quote: "dat kan maar een ding betekenen!" en dat betekent het zeker niet. Ik vraag me af hoelang ze dit nog vol kan houden want ze lijkt steeds meer verstrikt te raken in een web van fantasie/leugens waar geen weg meer uit terug is.
Ik vind dat ze het al ongelooflijk lang vol houdt, al 11 dagen vrijwel non-stop?
Hoe doe je dat? Op drugs, op adrenaline, of door een manie of een psychose?
Ik vind dat ze het al ongelooflijk lang vol houdt, al 11 dagen vrijwel non-stop?
Hoe doe je dat? Op drugs, op adrenaline, of door een manie of een psychose?