Filmpje uithuisplaatsing deel 4
woensdag 25 juni 2014 om 13:42
woensdag 25 juni 2014 om 13:42
quote:impala schreef op 25 juni 2014 @ 13:40:
[...]
Ik wil niet lullig doen, maar het doorsturen van pb's via een pb aan andere mensen is ook niet ok.
heb je gelijk in zal het ook niet meer doen.
(al zal het me niks verbazen dat deze persoon er al van uit ging dat ik het ergens anders ging zetten en dat ook wilde)
[...]
Ik wil niet lullig doen, maar het doorsturen van pb's via een pb aan andere mensen is ook niet ok.
heb je gelijk in zal het ook niet meer doen.
(al zal het me niks verbazen dat deze persoon er al van uit ging dat ik het ergens anders ging zetten en dat ook wilde)
woensdag 25 juni 2014 om 13:43
woensdag 25 juni 2014 om 13:44
quote:waterval70 schreef op 25 juni 2014 @ 13:35:
[...]
Ah. Oke. Andere ex.
Ik hecht over het algemeen niet zo heel veel waarde aan boodschappen van ex-en. God weet is hij gedumpt en haalt zo zijn gram.
Yep. Los hiervan, het is de zoveelste getuige.
En waren al die indirecte bronnen onzichtbaar geweest, dan nog is mij alles helder aan dit verhaal. Irme heeft immers alles laten zien wat nodig is voor de beeldvorming.
[...]
Ah. Oke. Andere ex.
Ik hecht over het algemeen niet zo heel veel waarde aan boodschappen van ex-en. God weet is hij gedumpt en haalt zo zijn gram.
Yep. Los hiervan, het is de zoveelste getuige.
En waren al die indirecte bronnen onzichtbaar geweest, dan nog is mij alles helder aan dit verhaal. Irme heeft immers alles laten zien wat nodig is voor de beeldvorming.
woensdag 25 juni 2014 om 13:45
woensdag 25 juni 2014 om 13:47
woensdag 25 juni 2014 om 13:52
een kind heeft meer aan een lieve zorgzame vrolijke moeder dan een spik en span huis en ik kan het weten ik ben moeder van 3 en heb een stiefzoon en alle ellende met jeugdzorg omttrent het gedrag van mijn stiefzoon waar door ik in een sleur kwam en altijd chagerijnig was nou ik kan je vertelle het hele gezin had er niks AAN
Allemaal de schuld van jeugdzorg....
Allemaal de schuld van jeugdzorg....
.
woensdag 25 juni 2014 om 13:54
Ik vind het ook triest dat ze iedereen voorspiegelt dat morgen de rechter uitspraak doet in de rechtbank. Imre krijgt morgen alleen de brief, en met sie uitslag zal denk ik niet blij zijn. Leeft ze nou echt in zo'n fantasiewereldje? Arme Hans, hij is alleen maar een scène geweest in haar film. ...
(reactie op Bezorgde Moeder)
(reactie op Bezorgde Moeder)
.
woensdag 25 juni 2014 om 13:56
woensdag 25 juni 2014 om 13:57
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 13:56:
De verdere details vind ik nu niet meer zo boeiend, er is echt al veel naar buiten gekomen. Ben nu alleen nog maar benieuwd naar de uitspraak vd rechter want ben benieuwd of hij eventueel bij vader gaat verblijven in de toekomst of in een pleeggezin. Niet bij I
Zullen we de uitspraak morgen in het rood posten?
Kun je hem makkelijk vinden.
De verdere details vind ik nu niet meer zo boeiend, er is echt al veel naar buiten gekomen. Ben nu alleen nog maar benieuwd naar de uitspraak vd rechter want ben benieuwd of hij eventueel bij vader gaat verblijven in de toekomst of in een pleeggezin. Niet bij I
Zullen we de uitspraak morgen in het rood posten?
Kun je hem makkelijk vinden.
.
woensdag 25 juni 2014 om 14:00
Ik hoop vooral dat H in een fijn, stabiel en vooral rustig gezin verblijven kan. Dat hij gewoon kind kan zijn, want dat is het enige waar hij mee bezig zou moeten zijn!
En dat I alle hulp krijgt die ze nodig heeft om zichzelf en haar leven weer op de rit te krijgen, Lord know's she needs it.
En dat I alle hulp krijgt die ze nodig heeft om zichzelf en haar leven weer op de rit te krijgen, Lord know's she needs it.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.