Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Alle reacties Link kopieren
quote:carla69 schreef op 25 juni 2014 @ 10:30:

Ik heb die N des B even gegoogled, maar die lijkt een beetje van hetzelfde slag als Irme, psychisch gezien?

En ik weet dat dit aannames zijn, maar de berichten die ik over haar lees geven mij dit gevoel.Eens
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:natasja1971 schreef op 25 juni 2014 @ 10:32:

Vandaag zal denk ik wel de laatste dag zijn dat er zo over word geschreven!! Morgen krijgen we te weten of hansje wel of niet terug mag naar zn moeder. En de meeste van ons goken op NEE

Ik gok ook op nee......de fotos staan op mn netvlies gebrand....gatverdamme wat een smerige zooi daar in huis irme....niet eens schoon beddegoed. Mensen die jou nu uitschijten en doorspoelen.....wat een leven heb jij nee ik ben verre van jaloers hoor! Ik zie nog gebeuren dat ze een zelfmoordpoging van zichzelf gaat filmen, onder het motto: kijk eens waar jz me toe heeft gedreven, Die poging lukt natuurlijk net niet, want ze moet de reacties wel kunnen volgen
.
wat ik erg opmerkelijk vind, is dat niemand van de mensen die zeggen dat ze haar kennen, de vader van Hans kent
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:fryskhynder schreef op 25 juni 2014 @ 10:33:

[...]

EensDie vrouw heeft eens 11 Bosnische vluchtelingen ook opgevangen.
Is er iemand die een zekere 'Anna' danwel 'Vrij' kent op het forum van Mijn Geheim?

Deze dame heeft in de voorjaarsspecial van 2013 gestaan met haar verhaal over 'vrouwenhandel'.

Deze dame moest op de vlucht voor een boze huurbaas..etc. en vertoont veel gelijkenissen met het persoontje I.

Ook deze persoon liet eens ontvallen dat ze ip's kan checken, dat ze steeds goed nieuws kreeg over haar ' zaak' en dat ze vaak moest verhuizen door bepaalde 'hufters'. Ook was deze dame bezig met een groot project en een boek..

Het verhaal in de special is online verwijderd.

Is er iemand die bekend is met Mijn Geheim?
quote:natasja1971 schreef op 25 juni 2014 @ 10:32:

Vandaag zal denk ik wel de laatste dag zijn dat er zo over word geschreven!! Morgen krijgen we te weten of hansje wel of niet terug mag naar zn moeder. En de meeste van ons goken op NEE

Ik gok ook op nee......de fotos staan op mn netvlies gebrand....gatverdamme wat een smerige zooi daar in huis irme....niet eens schoon beddegoed. Mensen die jou nu uitschijten en doorspoelen.....wat een leven heb jij nee ik ben verre van jaloers hoor! wat is hier grappig aan? En hoezo gokken? Het gaat hier om het leven en welzijn van een klein kind, misschien even vergeten?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
M.R.A:

Bij haar is het altijd vies in huis,ik kan het weten,ik heb het al zovaak gezecht op Facebook,maar iedereen Schelde mij uit omdat ze me niet geloofde ,heb gezecht ooit komt de waarheid uit,ik zeg niet dat ze geen goede moeder is,maar ze liegt alles bij elkaar ,ze heeft geen geld zegt ze,maar wel geld voor een chihuahua te kopen van 1500 euro ,ze heeft geen geld maar kan wel een dekking doen bij haar hondje van 450 euro ,omdat dat een speciale bloedlijn was,ze heeft geen geld maar kan wel op vakantie gaan naar het buitenland,ze gebruikt mannen voor geld en dan dumpt ze ze,ik kan het weten,ze heeft boven een cafe gewoond ,en liet hansje alleen en zij ging zuipen in het cafe,ik kan het weten,ook werkte ze in de prositutie gebruikte mannen voor geld ook dat kan ik weten,kijk uit iedereen ze houd je voor de gek,ik hoop echt dat ze hulp gaat krijgen,en dat het met hansje goed gaat en komt

M.R.A.

Zij is echt mannen. Gek,een virend van me heft ze ook gebruikt ze heeft Fam in het buitenland zitten,wou ze heen op vakantie,dus zijn ze met z'n drie daar heen gereden met de auto .ze had geen geld.ze waren daar had hij ene foto op Facebook gezet o ze was gek aan het worden hij mog geen foto op Facebook zetten van hun tweetjes met elkaar,dat was de druppel bij hem hij is naar huis gegaan en zij is daar gebleven met hansje zo der geld,ook heeft hij kleding betaald voor hansje die had voor de vakantie nog een foto dagje ,maar had geen kleding,

8 uur geleden · 3

Tja, het gaat maar door. Ik ben blij dat hansje in een heerlijk schoon bedje slaapt nu.
.
quote:rosanna08 schreef op 25 juni 2014 @ 10:38:

wat ik erg opmerkelijk vind, is dat niemand van de mensen die zeggen dat ze haar kennen, de vader van Hans kent Inderdaad......
Hey hey kaboutertje kom maar voor de dag
quote:rosanna08 schreef op 25 juni 2014 @ 10:40:

[...]

wat is hier grappig aan? En hoezo gokken? Het gaat hier om het leven en welzijn van een klein kind, misschien even vergeten? Er is inderdaad niks grappigs meer aan, alles maar dan ook alles.. in deze situatie is om de ogen uit je kop te janken.
Wat ik niet snap: als het daar thuis echt zo'n ongezonde situatie is, waarom hebben de voogd / jeugdzorg / hulpverlenende instanties dat niet gerapporteerd? Ik lees er niets over in het crisisverzoek UHP.
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 10:41:

M.R.A:

Bij haar is het altijd vies in huis,ik kan het weten,ik heb het al zovaak gezecht op Facebook,maar iedereen Schelde mij uit omdat ze me niet geloofde ,heb gezecht ooit komt de waarheid uit,ik zeg niet dat ze geen goede moeder is,maar ze liegt alles bij elkaar ,ze heeft geen geld zegt ze,maar wel geld voor een chihuahua te kopen van 1500 euro ,ze heeft geen geld maar kan wel een dekking doen bij haar hondje van 450 euro ,omdat dat een speciale bloedlijn was,ze heeft geen geld maar kan wel op vakantie gaan naar het buitenland,ze gebruikt mannen voor geld en dan dumpt ze ze,ik kan het weten,ze heeft boven een cafe gewoond ,en liet hansje alleen en zij ging zuipen in het cafe,ik kan het weten,ook werkte ze in de prositutie gebruikte mannen voor geld ook dat kan ik weten,kijk uit iedereen ze houd je voor de gek,ik hoop echt dat ze hulp gaat krijgen,en dat het met hansje goed gaat en komt

M.R.A.

Zij is echt mannen. Gek,een virend van me heft ze ook gebruikt ze heeft Fam in het buitenland zitten,wou ze heen op vakantie,dus zijn ze met z'n drie daar heen gereden met de auto .ze had geen geld.ze waren daar had hij ene foto op Facebook gezet o ze was gek aan het worden hij mog geen foto op Facebook zetten van hun tweetjes met elkaar,dat was de druppel bij hem hij is naar huis gegaan en zij is daar gebleven met hansje zo der geld,ook heeft hij kleding betaald voor hansje die had voor de vakantie nog een foto dagje ,maar had geen kleding,

8 uur geleden · 3

Tja, het gaat maar door. Ik ben blij dat hansje in een heerlijk schoon bedje slaapt nu.Jeetje waar staat dat nu weer?
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:copacabana schreef op 25 juni 2014 @ 10:43:

Wat ik niet snap: als het daar thuis echt zo'n ongezonde situatie is, waarom hebben de voogd / jeugdzorg / hulpverlenende instanties dat niet gerapporteerd? Ik lees er niets over in het crisisverzoek UHP.Daarom was de woonkamer ook zo netjes, ze wist dat ze kwamen. Boven kwamen die mensen dus niet.
quote:copacabana schreef op 25 juni 2014 @ 10:43:

Wat ik niet snap: als het daar thuis echt zo'n ongezonde situatie is, waarom hebben de voogd / jeugdzorg / hulpverlenende instanties dat niet gerapporteerd? Ik lees er niets over in het crisisverzoek UHP.Ik denk dat ze niet eens boven zijn geweest, althans toen nog niet. Misschien naderhand, nadat ze kleding voor H. gingen pakken.
.
quote:fryskhynder schreef op 25 juni 2014 @ 10:43:

[...]

Jeetje waar staat dat nu weer?

Een andere bekende reageert op de pagina van Bezorgde Moeder (bij de foto's )

Al 3 of 4 bekende die het allemaal bevestigen. Tsja
.
quote:netniet schreef op 25 juni 2014 @ 10:45:

[...]

Daarom was de woonkamer ook zo netjes, ze wist dat ze kwamen. Boven kwamen die mensen dus niet.en dat komt vaker voor dan men denkt, Als de kamer tip top is?, gaan ze niet ongevraagd naar de boven verdieping he?
quote:fryskhynder schreef op 25 juni 2014 @ 10:46:

[...]

en dat komt vaker voor dan men denkt, Als de kamer tip top is?, gaan ze niet ongevraagd naar de boven verdieping he?Precies. Sommige vrienden van haar wisten niet eens hoe het er boven aan toe was. Je loopt niet altijd zomaar naar boven bij iemand. Daarom natuurlijk de woonkamer netjes.
.
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 10:45:

[...]

Ik denk dat ze niet eens boven zijn geweest, althans toen nog niet. Misschien naderhand, nadat ze kleding voor H. gingen pakken.Lijkt me ook niet dat jeugdzorg een enorme inspectie gaat doen in 't huis. Ze werkte vaak ook niet mee werd gezegd, misschien heeft ze ook wel gewoon geweigerd.. kan ook. Ze kunnen op zo'n moment moeilijk gewoon naar boven stormen als I dat niet wil. of zo.
>>>>Lees net op 112vandaag,dat er een vrouw in oss is gearresteerd i.v.m insluiping woning,zou dit de vrouw zijn die gister de foto's op fb heeft gezte,van Irme's huis?

3 minuten geleden<<<<
Ik vroeg me bij het filmpje van de uhp al af waarom de medewerker van bjz niet gewoon wat uit de kledingkast had getrokken. Bij het zien van de foto's, snap ik ineens waarom. Menneke toch.
quote:fryskhynder schreef op 25 juni 2014 @ 10:49:

>>>>Lees net op 112vandaag,dat er een vrouw in oss is gearresteerd i.v.m insluiping woning,zou dit de vrouw zijn die gister de foto's op fb heeft gezte,van Irme's huis?

3 minuten geleden<<<<Zou zomaar kunnen inderdaad. En terecht, dat doe je niet. ( Ook al snap ik de boosheid en frustratie wel, maar dan nog.. nee.)
quote:fryskhynder schreef op 25 juni 2014 @ 10:49:

3 minuten geleden<<<<Het enige wat er over Oss te vinden is op die site is brandstichting en een ongeluk.
quote:straaltjezon schreef op 25 juni 2014 @ 10:52:

[...]

Zou zomaar kunnen inderdaad. En terecht, dat doe je niet. ( Ook al snap ik de boosheid en frustratie wel, maar dan nog.. nee.)

staat op de hulp aan pagina en ene j B zegt het huis is terug in de verhuur alleen deze heeft het verkeerde nummer

quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 10:46:

[...]

Een andere bekende reageert op de pagina van Bezorgde Moeder (bij de foto's )

Al 3 of 4 bekende die het allemaal bevestigen. TsjaIk vraag me toch sterk af of dat geen stemmingmakerij is. Bij de meeste van mijn vrienden/bekenden waar ik op visite ben geweest heb ik werkelijk geen idee hoe hun bovenverdieping eruit ziet en vice versa. Visite heeft toch niets te zoeken in de slaapvertrekken en badkamer?
quote:netniet schreef op 25 juni 2014 @ 10:45:

[...]

Daarom was de woonkamer ook zo netjes, ze wist dat ze kwamen. Boven kwamen die mensen dus niet.

Dat is een voor de hand liggend antwoord, maar wat mij betreft geen goede verklaring. Privacy is een groot goed hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar hulpverleners zijn er toch voor opgeleid om door de schone schijn heen te prikken. Kind staat nota bene onder toezicht en de geestelijke nood van moeder is bekend bij de instanties.

Een vrouw die haar woning zo laat vervuilen, die geeft signalen af die ook anderen op moeten pikken, en zeker de professionals. Lijkt mij.
quote:Scamp schreef op 25 juni 2014 @ 10:54:

[...]

Het enige wat er over Oss te vinden is op die site is brandstichting en een ongeluk.Ik kan het ook niet vinden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven