Filmpje uithuisplaatsing deel 7

15-07-2014 09:59 1877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar we maar niet uitgepraat raken over het filmpje dat door moeder Irme op internet werd gezet van de uithuisplaatsing van zoon Hans en vooral niet over de nasleep daarvan op facebook.

In de zes voorgaande delen zagen we een 'wanhopige' moeder volledig doordraaien, een leger aan tokkie-vrienden verzamelen, vele leugens verspreiden, keihard aangevallen worden en verstrikt raken in een web van geld- en aandachtswolven, wanna-bee politici, pedo-jagers en hun prooien en andere dubieuze figuren die hun eigen graantje mee willen pikken in deze facebookhype.

Terwijl haar volgelingen en vijanden elkaar virtueel afslachten en Hansje in een instelling verblijft, geniet moeder aan het begin van dit deel 7 met haar nieuwe vrienden van een welverdiende vakantie op een motorboot, ergens op de Nederlandse wateren. Waar ze zich zal bevinden -en met wie- tegen de tijd dat hier 3000 posts zijn gedaan, Joost mag het weten. Of de goed beveiligde bosvilla nog tot de opties behoort, hangt af van hoeveel klinkende munt ze weet te slaan uit haar facebookimperium.

Deel 6 is hier te vinden:

Filmpje uithuisplaatsing deel 6
.
Yas! Jij weet dondersgoed dat ik eigenlijk G ben!!

Jansje de nieuwe moderator op het forum schrijft

Gister begon het hier aardig uit de hand te lopen. Ik heb het forum dicht gegooid omdat ik geen tijd had me er steeds in te mengen. Ik heb in mijn berichtje over het overnemen al geschreven dat ik ook een gezin heb en niet constant online kan zijn.

Ik wil het forum best wel openhouden. Maar wel op een paar voorwaarden. Zo vind ik het niet nodig om te speculeren over wie de beheerders/moderators waren. Als zij wilden dat wij wisten wie ze irl zijn, dan hadden ze dat wel bekend gemaakt. Verder ben ik hier alleen maar beheerder en absoluut geen scheidsrechter. Ik ben ook niet meer dan jullie, ik ben gewoon iemand die het forum graag open wilde houden omdat het verhaal nog niet helemaal ten einde is.

En het allerbelangrijkste, het gaat hier om H.a.n.s een stem te geven.

Ik hoop dat we nu netjes met elkaar om kunnen gaan en ons als volwassenen kunnen gedragen.

Alvast bedankt voor jullie medewerking

en er worden nu ineens dames geband die beweren te weten wie kiddo is en wat hij doet.
Tja...dat was gisteren al zo. Dit is oud nieuws
Op die nieuwe Kritisch Praatje FB gaat het ook weer lekker.

Ik snap werkelijk niet hoe mensen tot de ellebogen in de shit van een ander gaan zitten en hoe dat allemaal loopt.

Ze ontmaskeren elkaar en bedreigen elkaar.

Wat een gekken.
oke we hebben dus nu kritisch praatje https://www.facebook.com/pages/Kritisch ... 17?fref=ts

en we hebben kritisch oog https://www.facebook.com/pages/Kritisch ... 01?fref=nf

en we hebben het kritisch forum http://kritischbekeken.createaforum.com ... iscussion/
quote:janniebuist schreef op 31 augustus 2014 @ 16:12:

oke we hebben dus nu kritisch praatje https://www.facebook.com/pages/Kritisch ... 17?fref=ts

en we hebben kritisch oog https://www.facebook.com/pages/Kritisch ... 01?fref=nf

en we hebben het kritisch forum http://kritischbekeken.createaforum.com ... ussion/Doe jij ook aan linkbuilding?
quote:diamond-gloss schreef op 31 augustus 2014 @ 15:57:

[...]

Nou ja dan meteen iedereen maar ontmaskeren.

Mwcactus is N.de Bouvrie..

Ga jij eens even snel je mond spoelen en dan je medicijnen nemen Bert/Kiddo/Mike/Rizo of een van je andere 9 persoonlijkheden!

Hoewel die is gek genoeg misschien nog het meest normaal, alleen een extreme vorm van aandachtsgeilheid.

Misschien is dit wat?

Ah en dooooor!
quote:yasmijn schreef op 31 augustus 2014 @ 16:15:

[...]

Doe jij ook aan linkbuilding? er word geregeld om linken van forums en facebook gevraagd, dus denk , geef de nieuwsten ff door.
En de grote grap is natuurlijk dat moeder nu doet waar iedereen om gezeurd heeft, ze houdt zich koest en, als de verhalen waar zijn, richt zich op H en haarzelf...

Maar volgens mij zijn er een groot aantal mensen het daar niet mee eens. Hoe komen ze nu aan info?

Voor velen was het gewoon leedvermaak en tijdverdrijf.
quote:mamavk schreef op 31 augustus 2014 @ 16:36:

En de grote grap is natuurlijk dat moeder nu doet waar iedereen om gezeurd heeft, ze houdt zich koest en, als de verhalen waar zijn, richt zich op H en haarzelf...

Maar volgens mij zijn er een groot aantal mensen het daar niet mee eens. Hoe komen ze nu aan info?

Voor velen was het gewoon leedvermaak en tijdverdrijf.

Juist. H moet nu een stem krijgen door dat mensen die helemaal niets met hem te maken hebben rond hangen op een forum met wazig motief? O ok logisch. Tijdverdrijf inderdaad.

Mooi dat I zoals het er uit ziet hulp krijgt, nu hopen dat ze het accepteert. Ik hoop vooral nog steeds het beste voor H.
Ik heb net eens gelezen op die 2 kritische FB's, praatje en oog. Stapelmesjogge.
Jannie Buist,

Hoe kom jij zo snel aan al die nieuwe FB's die nog maar een paar uur in de lucht zijn?
te lezen op kritisch plaatje.....
Ook even de facebookpagina's bekeken..

MJF is onze Viva J.... toch?

POEHEE!

Die heeft zich er ook lekker in mee laten zuigen...
quote:yasmijn schreef op 31 augustus 2014 @ 16:51:

Jannie Buist,

Hoe kom jij zo snel aan al die nieuwe FB's die nog maar een paar uur in de lucht zijn?Volgens mij pb'en ze elkaar allemaal op facebook als er weer een nieuw plekje is... TAMTAM
Mariafrancot, ik zou die namen weghalen als ik jou was.

Dat is hier not done.
quote:yasmijn schreef op 31 augustus 2014 @ 16:51:

Jannie Buist,

Hoe kom jij zo snel aan al die nieuwe FB's die nog maar een paar uur in de lucht zijn?we houden elkaar op de hoogte in pb , en op het forum is een topic ''urls en linkjes'' daar staan ze ook erg snel. http://kritischbekeken.createaforum.com ... iscussion/
quote:yasmijn schreef op 31 augustus 2014 @ 17:00:

Mariafrancot, ik zou die namen weghalen als ik jou was.

Dat is hier not done.Je krijgt het warm?
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
weet iemand hoe je account hier kan verwijderen????
Mooi, je hebt het weggehaald.
WHAHAHAHAHA Die diamond-gloss, heb je ons allemaal voor de gek gehouden en ben jij gewoon Kiddo?

Maar even serieus, ik heb me natuurlijk aangemeld op dat kritisch forum en ik weet dat er toen in het begin allemaal quotes van Viva afgeplukt zijn door leden en anderen hebben die quotes daar als onderschift gebruikt. Dus iedereen mag de aluminiumfolie weer even terug in de la leggen. Het is gewoon gejat.

Dit bericht was voor de meelezende facebookers en die van dat andere forum.
quote:m@riafrancot schreef op 31 augustus 2014 @ 17:05:

weet iemand hoe je account hier kan verwijderen????Dat kun je niet zelf, je moet een verzoek indienen in het centraal modtopic op overig.
quote:tallyho schreef op 31 augustus 2014 @ 17:05:

[...]

Je krijgt het warm?Aangezien dit deel 7 is en we in deel 1 al afgesproken hadden om geen volledige echte namen te gebruiken, snap ik niet zo goed wat jij hier mee wilt zeggen...
Leuk zeg, de viva-dames zitten dadelijk achter alles

Eigenlijk is die gedachte nog niet eens zo vreemd.

Viva-forum is het grootste forum en er zijn er al naar voren gekomen die hebben gezegd I te kennen.

Ook nieuwe profielen die hier zijn gekomen door dit verhaal dus tjaaa

De soap wordt steeds spannender, ik leun nog even achterover.

De clou van alles is te vinden in het begin van het verhaal.

Er beginnen al wat meer puzzelstukjes op zijn plaats te vallen maar de puzzel is nog niet compleet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven