Gender neutraal
donderdag 27 juli 2017 om 16:20
Ik heb wat vragen over het thema Gender neutraal.
Wat betreft die Gender neutrale WC's, kan ik dan niet meer kiezen voor een dames WC, zitten er dan overal dames en heren door elkaar?
En wordt er bij de Burgerlijke Stand ook geen gender genoteerd?
Dan weten ze toch nooit wie ze nou moeten oproepen voor de borstenbus of het uitstrijkje?
Wat betreft die Gender neutrale WC's, kan ik dan niet meer kiezen voor een dames WC, zitten er dan overal dames en heren door elkaar?
En wordt er bij de Burgerlijke Stand ook geen gender genoteerd?
Dan weten ze toch nooit wie ze nou moeten oproepen voor de borstenbus of het uitstrijkje?
dinsdag 19 september 2017 om 15:26
Hoezo, met een plastuit moet het prima lukken, daar hoef je je geen zorgen over te makenanoniem23081410 schreef: ↑19-09-2017 15:24Ik maak mij meer zorgen over dat ze vrouwen op urinoirs willen leren plassen haha moet niet gekker worden
dinsdag 19 september 2017 om 15:33
Dat kan, dan moet je een toilet zoeken waar je kan zitten
dinsdag 19 september 2017 om 15:39
Hahaha, zag wel iets over plastuiten langskomen op napraat, maar niet alles gelezen. Grappig en stoer wel. Ik zie die mannen al kijken.
Heb er ook ooit 1 gehad, geen idee hoe ik eraan kwam, ik denk gekregen. Vond het niet zo handig in gebruik, mijn voorkeur gaat toch wel uit naar zittend plaswerk in een hokje.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
dinsdag 19 september 2017 om 16:11
Waar kan kies ik ook voor zittend maar als de wc vies is of er geen wc is kies ik voor die plastuit, met name ook handig bij het backpacken of fietsvakantieSiofra schreef: ↑19-09-2017 15:39Hahaha, zag wel iets over plastuiten langskomen op napraat, maar niet alles gelezen. Grappig en stoer wel. Ik zie die mannen al kijken.
Heb er ook ooit 1 gehad, geen idee hoe ik eraan kwam, ik denk gekregen. Vond het niet zo handig in gebruik, mijn voorkeur gaat toch wel uit naar zittend plaswerk in een hokje.
dinsdag 19 september 2017 om 16:26
Misschien kun je dat de 'genders' aanraden. Een gender-meisje met het brein van de gemiddelde man maar niet het lichaam van de man, krijgt de kans om staand in een urionoir te piesen naast mannen op een rij en zonder wandje er tussen. Met dit verschil dat de man zijn gulp open rits voor zijn 'handeling' ,en jij met je plastuit je broek een stukje moet laten zakken voor je 'handeling' .
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
dinsdag 19 september 2017 om 16:51
Zo iemand heet dan juist geen gender-meisje maar een genderjongen.Fleurtje_5 schreef: ↑19-09-2017 16:26Misschien kun je dat de 'genders' aanraden. Een gender-meisje met het brein van de gemiddelde man maar niet het lichaam van de man, krijgt de kans om staand in een urionoir te piesen naast mannen op een rij en zonder wandje er tussen. Met dit verschil dat de man zijn gulp open rits voor zijn 'handeling' ,en jij met je plastuit je broek een stukje moet laten zakken voor je 'handeling' .
dinsdag 19 september 2017 om 17:07
Zal eens kijken of ze die hier in de buurt verkopen, laatst moest ik in het bos plassen, ik hurken natuurlijk, voeten redelijk wijd gezet, tóch nog spettertjes op mijn veterlaarsjes he. Best een beetje apart als het verder mooi weer is en de bosgrond droog.
dinsdag 19 september 2017 om 17:24
dinsdag 19 september 2017 om 17:25
Wat bedoel je hiermee? Misschien had ik ook wel wat te zeiken willen hebben, weet jij veel. Marina24
dinsdag 19 september 2017 om 17:29
dinsdag 19 september 2017 om 17:35
Vraag je mij serieus wat jij moet?Marina24 schreef: ↑19-09-2017 17:29Ik vraag me eigenlijk wel iets af Siofra. Ik ben geboren als intersekse baby. Dit betekent dat mijn lichaam zowel mannelijke als vrouwelijke kenmerken had (of eigenlijk ertussenin) dit is een genetisch iets. Moet ik mij dan ook man en vrouw voelen omdat ik nu eenmaal lichamelijk zo geboren ben?
dinsdag 19 september 2017 om 17:38
Ik vraag het me af, omdat jij het raar vind dat iemand zich vrouw kan voelen van binnen terwijl diegene lichamelijk man is. Je vind dus eigenlijk dat diegene zich gewoon man moet voelen omdat diegene nu eenmaal een mannelijk lichaam heeft.
Dus ik vroeg me af wat jouw mening in mijn geval is. Mijn lichaam was geen van beide of iets er tussenin, toch voel ik mij vrouw en ben ik nu een vrouw. Zeker ook lastig voor te stellen voor je he
dinsdag 19 september 2017 om 17:41
Waarom kun je niet gewoon lezen dat ik het me niet kan voorstellen dat het geslacht waar iemand mee geboren is onjuist voelt voor die mens?Marina24 schreef: ↑19-09-2017 17:38Ik vraag het me af, omdat jij het raar vind dat iemand zich vrouw kan voelen van binnen terwijl diegene lichamelijk man is. Je vind dus eigenlijk dat diegene zich gewoon man moet voelen omdat diegene nu eenmaal een mannelijk lichaam heeft.
Dus ik vroeg me af wat jouw mening in mijn geval is. Mijn lichaam was geen van beide of iets er tussenin, toch voel ik mij vrouw en ben ik nu een vrouw. Zeker ook lastig voor te stellen voor je he? Vroeg me af of het dan ook logischer voor je is dat ik mij man en vrouw zou voelen?
Kwets ik jou daarmee?
Ik hoop gewoon dat je jezelf kunt accepteren zoals je bent, meer niet. Ongeacht wat ik ervan denk of vind.
dinsdag 19 september 2017 om 17:43
dinsdag 19 september 2017 om 17:45
Jij beantwoordt mijn vragen toch ook niet?
Vraag jezelf liever af waarom het voor jou zo belangrijk is wat ik van jou of jouw interseksualiteit vind.
dinsdag 19 september 2017 om 17:49
Ik vroeg het mij af, omdat je het niet kan voorstellen als een persoon in een mannelijk lichaam zich vrouw kan voelen (wat gewoon wetenschappelijk bewezen is dat dit bestaat en dus niks raars is). En je dus eigenlijk vind dat als je in een mannelijk lichaam geboren word je man moet voelen. Met mijn situatie probeer ik je te laten zien dat het niet altijd zo zwart wit is. Want dan zou ik mijzelf man en vrouw voelen als ik het ''geslacht'' waarin ik geboren ben zou moeten '' accepteren ''. En zo werkt het niet (altijd).
dinsdag 19 september 2017 om 17:50
Ik wil die wetenschappelijke studie wel lezen, want jij legt toch niks uit.Marina24 schreef: ↑19-09-2017 17:49Ik vroeg het mij af, omdat je het niet kan voorstellen als een persoon in een mannelijk lichaam zich vrouw kan voelen (wat gewoon wetenschappelijk bewezen is dat dit bestaat en dus niks raars is). En je dus eigenlijk vind dat als je in een mannelijk lichaam geboren word je man moet voelen. Met mijn situatie probeer ik je te laten zien dat het niet altijd zo zwart wit is. Want dan zou ik mijzelf man en vrouw voelen als ik het ''geslacht'' waarin ik geboren ben zou moeten '' accepteren ''. En zo werkt het niet (altijd).