Gender neutraal
donderdag 27 juli 2017 om 16:20
Ik heb wat vragen over het thema Gender neutraal.
Wat betreft die Gender neutrale WC's, kan ik dan niet meer kiezen voor een dames WC, zitten er dan overal dames en heren door elkaar?
En wordt er bij de Burgerlijke Stand ook geen gender genoteerd?
Dan weten ze toch nooit wie ze nou moeten oproepen voor de borstenbus of het uitstrijkje?
Wat betreft die Gender neutrale WC's, kan ik dan niet meer kiezen voor een dames WC, zitten er dan overal dames en heren door elkaar?
En wordt er bij de Burgerlijke Stand ook geen gender genoteerd?
Dan weten ze toch nooit wie ze nou moeten oproepen voor de borstenbus of het uitstrijkje?
dinsdag 19 september 2017 om 17:52
dinsdag 19 september 2017 om 17:54
dinsdag 19 september 2017 om 17:56
Hoezo kan ik mij niet verplaatsen? In jou bedoel je?
Ik kan best begrijpen dat jij als bio vrouw zonder genderdysforie het niet kan voorstellen dat iemand in z'n hoofd niet matcht met het geslacht.
Aan de andere kant probeer jij je niet eens te verplaatsen in mensen met genderdysforie en heb je ook geen antwoord op mijn situatie.. maar daar kan je je waarschijnlijk nog minder in verplaatsen
Maar ik vroeg het namelijk.. omdat jouw logica is mannelijk lichaam = man voelen, vrouwelijk lichaam = vrouw voelen..
Dus ik vond het wel interessant wat jouw logica zou zijn in mijn situatie.. Maar daar heb je helaas niks op te zeggen dus vind ik het prima.
dinsdag 19 september 2017 om 18:01
dinsdag 19 september 2017 om 18:04
Er zijn bijzonder weinig mensen die kunnen weten hoe jij jouw seksualiteit ervaart, klopt,
Ik weet ook niet wat ik volgens jou op dit topic doe, ik lees het volgens jou niet en probeer me er niet eens in te verplaatsen. Goed dat jij dat voor een ander mens invult. 't Beste.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
dinsdag 19 september 2017 om 18:09
Maar even als slot. Dat jij je niet kan voorstellen dat iemand zich niet fijn voelt met het geslacht waar ze mee geboren zijn dat en dat je je mijn situatie niet kan voorstellen, dat kan. Ik kan me ook niet voorstellen hoe het is om jou te zijn toch? Daarnaast beïnvloedt het jouw leven niet als iemand '' van geslacht verandert'' toch? Dus wat maakt het eigenlijk uit.Siofra schreef: ↑19-09-2017 18:04Er zijn bijzonder weinig mensen die kunnen weten hoe jij jouw seksualiteit ervaart, klopt,
Ik weet ook niet wat ik volgens jou op dit topic doe, ik lees het volgens jou niet en probeer me er niet eens in te verplaatsen. Goed dat jij dat voor een ander mens invult. 't Beste.
![]()
Het is opzich niet zo erg dat je het niet kan voorstellen of begrijpen. Als we elkaar maar respecteren en leven en laten leven. Ben je het daar niet mee eens?
dinsdag 19 september 2017 om 18:13
Helemaal wel mee eens hoor. Dat is namelijk wat ik zelf zei. Het is gewoon onredelijk om mij onwetendheid te verwijten.Marina24 schreef: ↑19-09-2017 18:09Maar even als slot. Dat jij je niet kan voorstellen dat iemand zich niet fijn voelt met het geslacht waar ze mee geboren zijn dat en dat je je mijn situatie niet kan voorstellen, dat kan. Ik kan me ook niet voorstellen hoe het is om jou te zijn toch? Daarnaast beïnvloedt het jouw leven niet als iemand '' van geslacht verandert'' toch? Dus wat maakt het eigenlijk uit.
Het is opzich niet zo erg dat je het niet kan voorstellen of begrijpen. Als we elkaar maar respecteren en leven en laten leven. Ben je het daar niet mee eens?
dinsdag 19 september 2017 om 18:17
dinsdag 19 september 2017 om 18:19
Ga ik zeker doen, maar niet nu. Nu ga ik eten.Marina24 schreef: ↑19-09-2017 18:01https://academic.oup.com/jcem/article/8 ... ale-Neuron
En je kan dit lezen bijvoorbeeld.
dinsdag 19 september 2017 om 18:20
Ik wil je best eens mijn situatie uitleggen hoor met een kopje thee
dinsdag 19 september 2017 om 18:56
Je kan ze bij bol.com of bever kopen, google maar is op herbruikbare plastuit
dinsdag 19 september 2017 om 19:29
dinsdag 19 september 2017 om 19:37
Ziet er best bijzonder uit, zo'n plastuit! Hahaha. Maar hoe langer ik ernaar kijk hoe meer ik bij mezelf denk, mwah, kan van p(l)as komen.
Wel hip.
dinsdag 19 september 2017 om 19:39
dinsdag 19 september 2017 om 19:41
dinsdag 19 september 2017 om 19:42
dinsdag 19 september 2017 om 22:45
Witte leggings.anoniem23081410 schreef: ↑19-09-2017 19:29Ach ik denk niet dat fleurtje dat nodig heeft hoor, meer de mensen die hier zo openminded overkomen en mensen in spijkerrokjes uitlachen kunnen zich veel beter verdiepen in een beetje wereldwijsheid.![]()
![]()
dinsdag 19 september 2017 om 22:51
Lijkt me enig om eindelijk eens geluid te hebben bij dat gezeik van iedereen.
mijn plassertje ligt al in het winkelwagentje, volgende bestelling komt ie mee
Werd een beetje onpasselijk van de content in de link die Marina24 mij gaf, dus ben dit http://blog.donders.ru.nl/?p=6630 nu aan het lezen.
Ook verdiep ik me in "a thousand tiny sexes" van Elizabeth Grosz, rete interessant, maar nog net zo ingewikkeld of zelf nog ingewikkelder. Vind het wel verrijkend.
Magoed,
Fijne avond.
woensdag 20 september 2017 om 08:36
+1
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.