Gender neutraal
donderdag 27 juli 2017 om 16:20
Ik heb wat vragen over het thema Gender neutraal.
Wat betreft die Gender neutrale WC's, kan ik dan niet meer kiezen voor een dames WC, zitten er dan overal dames en heren door elkaar?
En wordt er bij de Burgerlijke Stand ook geen gender genoteerd?
Dan weten ze toch nooit wie ze nou moeten oproepen voor de borstenbus of het uitstrijkje?
Wat betreft die Gender neutrale WC's, kan ik dan niet meer kiezen voor een dames WC, zitten er dan overal dames en heren door elkaar?
En wordt er bij de Burgerlijke Stand ook geen gender genoteerd?
Dan weten ze toch nooit wie ze nou moeten oproepen voor de borstenbus of het uitstrijkje?
maandag 18 september 2017 om 14:49
Oh wacht.. jouw reactie was sarcastisch geloof ik. Je reactie laat wel weer zien hoe onwetend je dan bent, omdat jij niet zo bent is het raar en snap je 't niet dus is het onzin?
maandag 18 september 2017 om 15:18
maandag 18 september 2017 om 15:22
maandag 18 september 2017 om 15:22
Goh Feurtje jij dacht ik haal dit topic maar weer is naar boven om nog even extra te laten weten hoe je er overdenkt?Fleurtje_5 schreef: ↑18-09-2017 14:23Omdat sommigen niet in een 'hokje' geplaatst willen worden.Iemand zou eens kunnen zien welk geslacht men heeft als ze naar een toilet gaan. Ze willen ook niet dat op stations word omgeroepen 'geachte dames en heren' want misschien voelen ze zich wel geen heer en ook geen dame, wie is dan die persoon achter de microfoon die het dan toch maar even alleen tegen dames en heren heeft.
![]()
Zo te lezen bent nog even kortzichtig als een paar weken geleden
maandag 18 september 2017 om 15:24
Ik ben heel blij voor fleur dat zij wel in de ''norm'' past.. dan kan je lekker makkelijk je oordeel geven over mensen en dingen die niet in de ''norm'' passen, zonder er maar iets over te weten. Dan hoef je je ook niet in te leven in andere mensen die het niet altijd zo makkelijk hebben als jezelf in de maatschappij.
maandag 18 september 2017 om 15:28
Sommige mensen kunnen zich helaas niet zo inleven in andermans gevoel.Marina24 schreef: ↑18-09-2017 15:24Ik ben heel blij voor fleur dat zij wel in de ''norm'' past.. dan kan je lekker makkelijk je oordeel geven over mensen en dingen die niet in de ''norm'' passen, zonder er maar iets over te weten. Dan hoef je je ook niet in te leven in andere mensen die het niet altijd zo makkelijk hebben als jezelf in de maatschappij.
maandag 18 september 2017 om 15:30
Maar weet je, als je je niet kunt inleven of het niet snapt.. dan nog.. waar maak je je druk om? Leven en laten leven toch!
Wat kan jou het dan schelen als iemand zich geen man en geen vrouw voelt? Ik bedoel beïnvloedt het je leven? Hou je lekker bezig met je eigen leven zou ik zeggen toch?
maandag 18 september 2017 om 15:32
EensMarina24 schreef: ↑18-09-2017 15:30Maar weet je, als je je niet kunt inleven of het niet snapt.. dan nog.. waar maak je je druk om? Leven en laten leven toch!
Wat kan jou het dan schelen als iemand zich geen man en geen vrouw voelt? Ik bedoel beïnvloedt het je leven? Hou je lekker bezig met je eigen leven zou ik zeggen toch?
maandag 18 september 2017 om 16:49
Hierboven is 1 reactie
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
maandag 18 september 2017 om 16:52
En dit is de 2-de reactie op precies het zelfde stukje.Had ik A gezegd was het niet goed, had ik B gezegd was het niet goed.
Wat ik er wel van vind?
Fleurtje_5 schreef: ↑14-08-2017 19:50![]()
Als een meisje op een jongen lijkt kan het gebeuren dat het jongensachtige meisje word aangezien voor jongen. Het meisje kan de pech hebben dat ze op het damestoilet een 'trut' tegen komt die ervan overtuigd is dat het een jongen is. Zelf vind ik dat het niemand wat aan gaat welk toilet het meisje kiest, net zoals het niemand wat aan gaat als iemand met hoge nood het leegstaande invalidentoilet gebruikt.
maandag 18 september 2017 om 18:44
Zoals ik ginder al eens schreef: 'alleen daar'.
maandag 18 september 2017 om 18:48
Misschien pas ik op een andere manier niet in dé 'norm'. Welke norm? Dé norm. Waar staat die norm? Wat zit er in die norm?Marina24 schreef: ↑18-09-2017 15:24Ik ben heel blij voor fleur dat zij wel in de ''norm'' past.. dan kan je lekker makkelijk je oordeel geven over mensen en dingen die niet in de ''norm'' passen, zonder er maar iets over te weten. Dan hoef je je ook niet in te leven in andere mensen die het niet altijd zo makkelijk hebben als jezelf in de maatschappij.
maandag 18 september 2017 om 18:50
Ik had het over de heteroseksuele bio vrouw.Fleurtje_5 schreef: ↑18-09-2017 18:48Misschien pas ik op een andere manier niet in dé 'norm'. Welke norm? Dé norm. Waar staat die norm? Wat zit er in die norm?
maandag 18 september 2017 om 18:51
Joh stel je niet zo aan.
Ik ben correct, loop niet te schelden en zeg het op een normale manier en jij loopt mij te provoceren.
maandag 18 september 2017 om 18:53
Ja hehe daarom gaat het ook over toiletten, duhhu