De studente Natalja Laurey is onlangs slachtoffer geworden van een nep account op Twitter. Met het nep account werden anti-islamitische uitspraken getweet wat voor de nodige ophef zorgde.
Ondertussen is er door het OM een onderzoek in werking gesteld om uit te zoeken wie er daadwerkelijk achter deze tweets zit en hopelijk wordt de dader snel gepakt en hiervoor gestraft.
Maar alsof het al niet erg genoeg is dat je naam wordt gebruikt voor een nep account waarmee nare/stuitende berichten worden verzonden, dook er ook nog de feeks Hassnae B. bovenop met allerlei ver gaande hatelijkheden.
Wat een loser die Breedveld. Het verbaast mij eerlijk gezegd niks dat al die hart onder de riem stekers in werkelijkheid Breedveld en zijn liefje zijn. En maar jammeren op FN dat hij kapot gemaakt is.
Wat die Breedveld zélf niet allemaal geprobeerd heeft om websites met 'de verkeerde mening' kapot te maken... En dan tussendoor ook nog bloggen, en zélf voor zijn talloze 'fans' spelen, vanaf al die accounts, ook op zijn werk.
Hij moet er 24 uur per dag mee bezig geweest zijn.
Ik vind het vooral voor de studente erg triest want haar is naam was al misbruikt maar het werd nog eens uitvergroot door Hassnae Bouazza ook nadat al te kennen was gegeven dat het gaat om een nep account.
Dat is nog het ergste van allemaal. Diverse accounts aanmaken is al triest, maar de gegevens van een onschuldige persoon gebruiken is gewoon laf en misdadig.
Wat een loser die Breedveld. Het verbaast mij eerlijk gezegd niks dat al die hart onder de riem stekers in werkelijkheid Breedveld en zijn liefje zijn. En maar jammeren op FN dat hij kapot gemaakt is.
Op facebook steekt Jeroen Mirck hem een hart onder de riem, je weet wel die columnist die vanalles wist te vertellen over het Vivaforum.