huwelijk Albert & Charlene

02-07-2011 17:09 458 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer mensen die naar het huwelijk van Prins Albert & Charlene kijken?
Charlene kijkt niet heel erg gelukkig maar ze kijkt zowieso wat "raar" uit haar ogen.
Het is daar zo te zien erg warm. Iedereen wappert met die boekjes.
quote:angellucky67 schreef op 02 juli 2011 @ 17:13:

Albert is 53 en Charlene is 33

Tjee, ik dacht dat zij minstens 40 was!

Wel 'n mooie vrouw, maar ze toont dus wel veel ouder dan ze is.
zag stephanie paardagen terug dacht die is oud geworden
Dat zij op het vliegveld van Nice is tegengehouden door de Monegaskische politie, deze haar paspoort hebben ingenomen en door bemiddeling van een prominente Monegaskische familie zij weer is teruggepraat naar het paleis om te gaan trouwen. Ze zou gevlucht zijn omdat er een 3e buitenechtelijk kind zou zijn van Albert. 2 Heeft hij al erkend maar deze 3e is een verrassing, ook voor Albert, schijnt.
ruig leven
quote:angellucky67 schreef op 02 juli 2011 @ 17:21:

Dat zij op het vliegveld van Nice is tegengehouden door de Monegaskische politie, deze haar paspoort hebben ingenomen en door bemiddeling van een prominente Monegaskische familie zij weer is teruggepraat naar het paleis om te gaan trouwen. Ze zou gevlucht zijn omdat er een 3e buitenechtelijk kind zou zijn van Albert. 2 Heeft hij al erkend maar deze 3e is een verrassing, ook voor Albert, schijnt.

Bedankt voor de uitleg.

Ze kijkt niet erg happy nee. Eerder alsof ze elk moment kan gaan huilen. Vind haar wel een erg mooie vrouw.
begint al goed
Ze zit erbij alsof ze ieder moment heel erg kan gaan huilen Vindt haar beetje zielig
Jeetje originele dingen draag ik bij.... haha
quote:Isabelle41 schreef op 02 juli 2011 @ 17:19:

Ze kijken allebei of ze op het strafbankje zitten en zo horen wat de straf gaat worden.Helemaal mee eens. Zou wel willen weten wat er in die hoofdjes omgaat. Ze kijkt net als Karin uit de Bachelor. Straks valt ze nog van dr stoel. Albert valt bijna in slaap zo te zien..

Dat zij op het vliegveld van Nice is tegengehouden door de Monegaskische politie, deze haar paspoort hebben ingenomen en door bemiddeling van een prominente Monegaskische familie zij weer is teruggepraat naar het paleis om te gaan trouwen. Ze zou gevlucht zijn omdat er een 3e buitenechtelijk kind zou zijn van Albert. 2 Heeft hij al erkend maar deze 3e is een verrassing, ook voor Albert, schijnt.Dat moet toch eigenlijk niet uitmaken. Dit soort huwelijken gaan vrouwen toch vooral aan voor de status en 't geld. Een rijke/machtige man heb je nooit voor je alleen.

Dat zij op het vliegveld van Nice is tegengehouden door de Monegaskische politie, deze haar paspoort hebben ingenomen en door bemiddeling van een prominente Monegaskische familie zij weer is teruggepraat naar het paleis om te gaan trouwen. Ze zou gevlucht zijn omdat er een 3e buitenechtelijk kind zou zijn van Albert. 2 Heeft hij al erkend maar deze 3e is een verrassing, ook voor Albert, schijnt.Dat lijkt mij wel een heel sterk verhaal. Je laat je toch niet overhalen tot een huwelijk? Misschien zegt ze straks wel nee
Nou, die preek was ook wel erg somber en zo... niks dan 'verplichting zus' en 'verplichting zo'.

Maar ze lijken niet echt blij, nee.
Wat een lullig bruidsboeketje zeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Zal ze wel ja gaan zeggen????
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
God ze kijkt hem geen moment aan. Hij wel af en toe naar haar..
Ik zou ook helemaal niet blij zijn met zo'n man, doe mij maar een lekker ding van 20 jaar jonger!!
Hij kijkt steeds naar haar maar ze kijkt niet terug. Of beeld ik me dat in???
Wat een prachtige dochter van Caroline, leuk dat ze het paar een voordracht gaf. De jurk van Charlene vind ik erg elegant en stijlvol, modern. Alleen die meters sleep vind ik niets, die koninklijke slepen ook. Alsof er nog behoorlijk wat stof over was en ze dan gelijk even de vloer achter zich aan schoon veegt, twee vliegen in 1 klap.
Die Albert zit ook op een schopstoel. Of eigenljik zijn hele familie. Hij MOET mannelijke nazaten produceren. Als hij dat niet doet en hij sterft, dan vervalt het prinsdom Monaco aan Frankrijk. Dat zal voor een heleboel hele rijke belasting Monegasken een heel vervelend ding zijn. Dus zij is puur en alleen een broedkip. Er zal haar wel verteld zijn dat er een heleboel op het spel staat, dat alles al geregeld in kannen en kruiken was, dat ze een verantwoordelijkheid heeft ook naar het volk van Monaco toe, etc. etc. etc. Ze zit daar uit verplichting, misschien houdt ze zelfs nog wel van hem, maar gelukkig zit ze daar echt niet te wezen volgens mij.
quote:missdory schreef op 02 juli 2011 @ 17:30:

Hij kijkt steeds naar haar maar ze kijkt niet terug. Of beeld ik me dat in???Nee dat is zo. Zij lijkt wel onder invloed. Of beeld ik me dat weer in.
Klopt missdory, ik denk om te kijken of ze het nog trekt allemaal
Ze moeten openlijk verklaren dat ze elkaar trouw zullen zijn. Pijnlijk, als die roddels waar zijn.
quote:Fame schreef op 02 juli 2011 @ 17:28:

Zal ze wel ja gaan zeggen????

Daar twijfel ik dus serieus aan!

IK zit te wachten op het moment dat ze met een hoge stem

Non!!!! roept, en rennend de tent verlaat, een soort runaway bride 2011 zeg maar
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven