huwelijk Albert & Charlene

02-07-2011 17:09 458 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer mensen die naar het huwelijk van Prins Albert & Charlene kijken?
Prins Rainier heeft die wet juist gemaakt om de buitenechtelijke kinderen van Albert uit te sluiten. Vraag me dus af of Albert dit zo maar zou kunnen veranderen. Maar ja, hij is nu wel het staatshoofd dus wie weet.
Ik vind dat meisjes koortje heel schattig!
Ga maar eens voor het eten zorgen, zitten hier een paar hongerige pubers............
hoi allemaal, ik kijk ook mee
Ik moet ook koken maar wil "de kus" niet missen
Het is allemaal reuze plechtstatig, maar het klinkt niet zo blij en vreugdevol.
aaah dat was wel lief een kusje.
toch kijken ze beide niet echt blij zeg...
wat een klein kusje
Wat een geluksvogeltje die charlene
zou er nog een balkonscene zijn? Anders ga ik maar koken....
Charlene kijkt alsof ze een maria verschijning ziet ...Wazige blik.
quote:Maryssa schreef op 02 juli 2011 @ 18:00:

Charlene kijkt alsof ze een maria verschijning ziet ...Wazige blik.nou da's nou precies het goede woord! Wazig....zou ze onder de pillen zitten?
en er was ook geen traan a la Maxima
quote:Maryssa schreef op 02 juli 2011 @ 18:00:

Charlene kijkt alsof ze een maria verschijning ziet ...Wazige blik.Ik citeer haar alvast: "[...] De huwelijksplechtigheid is als in een waas aan mij voorbijgegaan. [...]"
Hahaha Cateye denk ut. Dezelfde als Karin ;)
quote:Cateye schreef op 02 juli 2011 @ 18:01:

[...]

nou da's nou precies het goede woord! Wazig....zou ze onder de pillen zitten?Die pillen heeft ze natuurlijk onder dwang moet nemen op dat vliegveld Ik draaf door. Gan nu maar echt koken
Wat zullen de mannen het warm hebben in die driedelige pakken....pfffffffffffff
Alleen witte bloemen in je bruidsboeket op je huwelijk NOOIT doen brengt ongeluk en verdriet. Terwijl ze juist alle geluk nodig hebben want vanzelf gaat het niet zo te zien.
quote:angellucky67 schreef op 02 juli 2011 @ 17:44:

Prins Rainier heeft die wet juist gemaakt om de buitenechtelijke kinderen van Albert uit te sluiten. Vraag me dus af of Albert dit zo maar zou kunnen veranderen. Maar ja, hij is nu wel het staatshoofd dus wie weet.Theoretisch wel lijkt me...
Deze muziek doet me denken aan de efteling
quote:Cateye schreef op 02 juli 2011 @ 18:03:

Wat zullen de mannen het warm hebben in die driedelige pakken....pfffffffffffffLijkt me vreselijk! Misschien gaan er wel een paar van hun stokkie door de warmte of van de passie die hen te veel wordt.
Ja ik typte net al bij het topic van Mathhooo, hoe ze kijkt, is zijig, starend, tikkeltje arrogant/hooghartig. Alsof ze iets heeft gebruikt. Niet van deze wereld is even. Misschien melancholisch over alles wat ze achterlaat om zichzelf op te sluiten in deze Gouden Kooi.

Maar de blik is geveinsd. Zo kijk je niet normaal.
Net even een stukje gekeken, wat een poppenkast. Net als bij Charles en Diana is het alleen om een erfgenaam te doen, ik hoop dat ie een hok vol meiden krijgt.
verba volant, scripta manent.
Ik vind haar er wel heel mooi uit zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven