Prins Rainier heeft die wet juist gemaakt om de buitenechtelijke kinderen van Albert uit te sluiten. Vraag me dus af of Albert dit zo maar zou kunnen veranderen. Maar ja, hij is nu wel het staatshoofd dus wie weet.
Charlene kijkt alsof ze een maria verschijning ziet ...Wazige blik.Ik citeer haar alvast: "[...] De huwelijksplechtigheid is als in een waas aan mij voorbijgegaan. [...]"
nou da's nou precies het goede woord! Wazig....zou ze onder de pillen zitten?Die pillen heeft ze natuurlijk onder dwang moet nemen op dat vliegveld Ik draaf door. Gan nu maar echt koken
Alleen witte bloemen in je bruidsboeket op je huwelijk NOOIT doen brengt ongeluk en verdriet. Terwijl ze juist alle geluk nodig hebben want vanzelf gaat het niet zo te zien.
quote:angellucky67 schreef op 02 juli 2011 @ 17:44:
Prins Rainier heeft die wet juist gemaakt om de buitenechtelijke kinderen van Albert uit te sluiten. Vraag me dus af of Albert dit zo maar zou kunnen veranderen. Maar ja, hij is nu wel het staatshoofd dus wie weet.Theoretisch wel lijkt me...
Wat zullen de mannen het warm hebben in die driedelige pakken....pfffffffffffffLijkt me vreselijk! Misschien gaan er wel een paar van hun stokkie door de warmte of van de passie die hen te veel wordt.
Ja ik typte net al bij het topic van Mathhooo, hoe ze kijkt, is zijig, starend, tikkeltje arrogant/hooghartig. Alsof ze iets heeft gebruikt. Niet van deze wereld is even. Misschien melancholisch over alles wat ze achterlaat om zichzelf op te sluiten in deze Gouden Kooi.
Maar de blik is geveinsd. Zo kijk je niet normaal.
Net even een stukje gekeken, wat een poppenkast. Net als bij Charles en Diana is het alleen om een erfgenaam te doen, ik hoop dat ie een hok vol meiden krijgt.