huwelijk Albert & Charlene

02-07-2011 17:09 458 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer mensen die naar het huwelijk van Prins Albert & Charlene kijken?
Zie niemand uit Nld... klopt dat? Dacht dat Albert en WA elkaar goed kende vanuit de Spelen.
sjongejonge wat een sfeer....treurig hoor.
quote:Pompiedoe schreef op 02 juli 2011 @ 18:11:

Zie niemand uit Nld... klopt dat? Dacht dat Albert en WA elkaar goed kende vanuit de Spelen.WA en M zijn er.
Jawel ik zag WA zitten...
wat een grafstemming daar , het worden ijzige jaren bij de grimaldi's
Zijn ze eigenlijk al getrouwd, want de sluier is af en ik was even onder de doesj. Heb ik het zeker net gemist?
Lijkt wel of ik naar een begrafenis aan het kijken ben. :(

En zij is idd onder invloed of dood- en dood ongelukkig. Een stralende bruid ziet er toch wel anders uit. Albert kijkt trouwens ook niet vreugdevol.

Ik vind die gesplitste camarabeelden ook bijdragen tot een ongelukkig indruk. Zo lijkt het alsof ze allebei een andere kant uitkijken.
Ow nee nog meer gezang, denkt Alberto...
Ze zal wel een pammetje op hebben. Of een kater van gisteren.
Hij luistert liever naar een Eagles concert.
Wie is die mevrouw met dat zwarte netje voor haar ogen?
Een pammetje ophebben, is dat normaal dat iedereen maar pammetjes slikt en niets op eigen kracht meer doet?
Dat er nog mensen willen trouwen daar...
het lijkt inderdaad een begrafenis, en Charlene, ik geloof dat ik diep medelijden moet hebben met haar....zoals ze net weer keek...
Dat is de dochter van prinses Caroline.
Dankjewel la petite
Jemig was de huwelijksvoltrekking van William en Kate in een oogwenk voorbij en hier nemen de Fransen het er wel van....pfffft wat een zit.
geen stralende bruid..... heb gewoon met haar te doen
Ze kijken allemaal of ze op een begrafenis zitten in plaats van op een bruiloft, of ligt dat aan mij?
668, the neighbour of the Beast
He dat is Andreo Bocelli toch???
Ik vond Bocelli met ruige baard leuker.
Das lekkerdan kan nergens een stream vinden. Heeft iemand een linkje. Mijn kant van de wereld is nmlk niet zo bezig met monaco.
Stel dat het waar is dat ze er tussen uit wilde knijpen, dan kan ik me voorstellen dat de emoties hoog opliepen. Dan nog de druk erbij om voor de buitenwereld en de camera's de schone schijn op te houden.... Misschien wel op aandringen een pammetje genomen. Who knows.
quote:Marels schreef op 02 juli 2011 @ 18:18:

Ze kijken allemaal of ze op een begrafenis zitten in plaats van op een bruiloft, of ligt dat aan mij?Nee hoor, vinden we allemaal hier wel denk ik.
Wat is er meid, zit je iets dwars?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven