huwelijk Albert & Charlene

02-07-2011 17:09 458 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer mensen die naar het huwelijk van Prins Albert & Charlene kijken?
Ow das wel lief, die knipoog van Albert...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Pfffff, ze heeft toch JA gezegd!!!
Ik vind ie familie sinds de dood van Grace altijd zo triest kijken. Ik denk dat ze er nooit helemaal over heen zijn gekomen. Vooral Stephanie ziet er oud en zeer ongelukkig uit. Ik weet nog toen ik jong was wat een mooie meid het was, maar toen keek ze ook altijd heel triest.

Dit ziet er ook niet echt gezellig uit trouwens.
O ze kijkt nu wel vrolijk.
SD, ze heeft gisteren voor de wet al ja gezegd dus ze kan er niet meer onderuit.
quote:angellucky67 schreef op 02 juli 2011 @ 17:31:

Die Albert zit ook op een schopstoel. Of eigenljik zijn hele familie. Hij MOET mannelijke nazaten produceren. Als hij dat niet doet en hij sterft, dan vervalt het prinsdom Monaco aan Frankrijk. Dat zal voor een heleboel hele rijke belasting Monegasken een heel vervelend ding zijn. Dus zij is puur en alleen een broedkip. Er zal haar wel verteld zijn dat er een heleboel op het spel staat, dat alles al geregeld in kannen en kruiken was, dat ze een verantwoordelijkheid heeft ook naar het volk van Monaco toe, etc. etc. etc. Ze zit daar uit verplichting, misschien houdt ze zelfs nog wel van hem, maar gelukkig zit ze daar echt niet te wezen volgens mij.

Waarom moeten 'n mannelijke nakomelingen zijn? Kan ie de wet dan niet gewoon aanpassen? Die onwettige kinderen van 'm, zijn dat meisjes? Waarom neukt ie er niet gewoon op los als het er alleen om gaat dat ie 'n jongen op de wereld zet?

Zou zonde zijn als Monaco vervalt. Juist uniek zo'n leuk apart staatje.
Ze lacht, hehe :-)
quote:madamecannibale schreef op 02 juli 2011 @ 17:33:

O ze kijkt nu wel vrolijk.Waarschijnlijk omdat deze poppenkast bijna voorbij is.
Wat een contrast, dat geluksliedje en die somberheid daar vooraan.
quote:steph schreef op 02 juli 2011 @ 17:34:

SD, ze heeft gisteren voor de wet al ja gezegd dus ze kan er niet meer onderuit.Hè wat jammer, het had me een briljant Monegaskische stunt geleken..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik zou ook niet vrolijk kijken als er continue een camera op je gezicht staat gericht. Daar zou ik heul nerveus van worden.
Dansen mensen, dansen!
Ze lijkt ineens wel ontdooit? Misschien waren het de spanningen wel.....
Krijg de zenuwen van dat liedje. Ze zien er nu ineens ontspannen uit.
quote:waranaka schreef op 02 juli 2011 @ 17:36:

Wat een contrast, dat geluksliedje en die somberheid daar vooraan.Zeker. Ik zie nu wel wat meer mensen lachen trouwens.
De vader van Albert heeft specifiek nog de wet laten aanpassen dat er uitsluitend wettige mannelijke nazaten voor opvolging kunnen zorgen. Anders zou Caroline allang de rol van staatshoofd hebben overgenomen.
Wat een leuke vrolijke zuidafrikaanse klik mevrouw!!!
Jemig, wat een wensen worden daar opgelezen. Hoezo, geen druk?
Och gossie, het gebed dat ze wel kinderen zullen krijgen. Nou, we weten dat het aan Albert niet zal liggen!
Jeetje heb Jesus al 20 keer voorbij horen komen! Bij andere kerken hoor ik God hier Jesus. Is dit een andere tak?
quote:angellucky67 schreef op 02 juli 2011 @ 17:37:

De vader van Albert heeft specifiek nog de wet laten aanpassen dat er uitsluitend wettige mannelijke nazaten voor opvolging kunnen zorgen. Anders zou Caroline allang de rol van staatshoofd hebben overgenomen.Dan verandert hij 't toch gewoon weer terug?
quote:Avaeyebrow schreef op 02 juli 2011 @ 17:39:

Jeetje heb Jesus al 20 keer voorbij horen komen! Bij andere kerken hoor ik God hier Jesus. Is dit een andere tak?De zonen hebben de toekomst.
Prachtig Laudate Dominum van Mozart!
quote:Avaeyebrow schreef op 02 juli 2011 @ 17:39:

Jeetje heb Jesus al 20 keer voorbij horen komen! Bij andere kerken hoor ik God hier Jesus. Is dit een andere tak?Katholieke dienst, die zijn nogal van de Jesus en Maria, god is maar bijzaak.
Kunnen zijn buitenechterlijke kinderen de troon niet op? Ik weet dat hij een donker gekleurd zoontje heeft dus er is al een jongen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven