Ik wil regen!

16-07-2018 23:53 3089 berichten
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
nounou
Iki heb het net geprobeerd met een klein straaltje water in de wasbak in de badkamer. Balin is nu wel nat, maar ook zwaar beledigd. Ik denk dat hij me de komende uren geen blik meer waardig gunt. :-D
Afbeelding
nounou
Cateautje schreef:
25-07-2018 19:34
Iki heb het net geprobeerd met een klein straaltje water in de wasbak in de badkamer. Balin is nu wel nat, maar ook zwaar beledigd. Ik denk dat hij me de komende uren geen blik meer waardig gunt. :-D

Afbeelding
nounou
Ja, zoiets. :rofl:
Bobby-Pin schreef:
25-07-2018 19:21
Receptje?

Was niet moeilijk hoor. Gewoon een pondje kippendijfilet van de Turk even aanbakken in de braadpan, beetje water en een bakkie boemboe rendang van appie erbij en een uurtje laten stoven :proud: . Ovenfrietjes erbij en wat sperziebonen uit de diepvries en klaar.
Oh mensen, geef me eens een schop.
Ik moet nog boodschappen doen en wat anders regelen, maar ik zie er zo tegenop om naar buiten te gaan, het is hier nog steeds 30 graden Afbeelding
nounou
Morgen komt mijn ventilator! :cheer:

Ik had één van de laatste. Ze zijn echt overal uitverkocht. Zelfs mobiele airco's zijn niet aan te slepen en dat zegt wel iets over hoe de gemiddelde Nederlander over dit weer denkt.
Alixane schreef:
25-07-2018 19:25
Het komt hier nu met bakken uit de lucht. :yes:
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
zazamaenade schreef:
25-07-2018 19:31
Afbeelding
:flirting:

Vind ik zulke leuke dieren, maar ik mag er geen houden van mijn man. :|
@Cateautje: arme kat! Ik had niks moeten zeggen! :mrgreen:
En fijn dat er alsnog een ventilator binnen komt. :yes:
Lady*Voldemort schreef:
25-07-2018 19:40
Was niet moeilijk hoor. Gewoon een pondje kippendijfilet van de Turk even aanbakken in de braadpan, beetje water en een bakkie boemboe rendang van appie erbij en een uurtje laten stoven :proud: . Ovenfrietjes erbij en wat sperziebonen uit de diepvries en klaar.
Klinkt heerlijk zeg! Staat genoteerd voor morgenavond.

Zit nu aan de volkorenbeschuitjes met kaas, was het enige wat ik nog in huis had en ik ben te lamlendig om de deur uit te gaan.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
zazamaenade schreef:
Oh mensen, geef me eens een schop.
Ik moet nog boodschappen doen en wat anders regelen, maar ik zie er zo tegenop om naar buiten te gaan, het is hier nog steeds 30 graden Afbeelding
Afbeelding

En in de supermarkt is het heerlijk koel.
Calamitycat schreef:
25-07-2018 19:46
Klinkt heerlijk zeg! Staat genoteerd voor morgenavond.

Zit nu aan de volkorenbeschuitjes met kaas, was het enige wat ik nog in huis had en ik ben te lamlendig om de deur uit te gaan.
Wees de eerste morgen bij de super, dan is het qua temp. nog te doen, want het wordt morgen veel heter dan vandaag.
Cateautje schreef:
25-07-2018 19:48
Wees de eerste morgen bij de super, dan is het qua temp. nog te doen, want het wordt morgen veel heter dan vandaag.
Ik werk morgen en overmorgen en ga om 7.15 de deur uit, dan zijn de supers hier nog niet open. Ik moet dus na mijn werk boodschappen doen, zo rond 18.00 uur. En het schijnt hier morgen 36 f*cking graden te worden :'( Ik blijf waarschijnlijk in de super overnachten.
Dierproeven.
nachtvlinder1977 schreef:
25-07-2018 19:47
Afbeelding

En in de supermarkt is het heerlijk koel.

Ja, dank je wel :)
Maar ik moet eerst een heel eind op de fiets, en er waait hier een heel rare woestijnachtige wind.
Ik begin steeds meer zelfmedelijden te krijgen, afschuwelijk O_o
nounou
Wow mensen, de temperatuur is hier opeens 13 graden gedaald en er komt een enorme bui op ons af. Zo de knetter

Nu eerst even mijn zelfgemaakte spaghetti eten waar ik zo voor gezweet heb haha
Calamitycat schreef:
25-07-2018 19:51
Ik werk morgen en overmorgen en ga om 7.15 de deur uit, dan zijn de supers hier nog niet open. Ik moet dus na mijn werk boodschappen doen, zo rond 18.00 uur. En het schijnt hier morgen 36 f*cking graden te worden :'( Ik blijf waarschijnlijk in de super overnachten.
Ik leef met je mee. :hug:
Cateau, da's lief :lips:

Misschien blijft het me allemaal wel bespaard en leg ik vannacht het loodje. Ik vond de beschuit al wat muffig smaken en kom er net achter dat ze al twee jaar over datum waren. Ah well.... :nut:
Dierproeven.
Calamitycat schreef:
25-07-2018 19:59
Cateau, da's lief :lips:

Misschien blijft het me allemaal wel bespaard en leg ik vannacht het loodje. Ik vond de beschuit al wat muffig smaken en kom er net achter dat ze al twee jaar over datum waren. Ah well.... :nut:
Yep! That's the end of you. :-D

Go in peace!!!
SadSloth schreef:
25-07-2018 19:54
Wow mensen, de temperatuur is hier opeens 13 graden gedaald en er komt een enorme bui op ons af. Zo de knetter

Woooh, wat een temperatuurinstorting! Wat heerlijk! Hoop dat de bui gewoon lekker is niet alles verwoestend ;-D
Dierproeven.
Cateautje schreef:
25-07-2018 20:00
Yep! That's the end of you. :-D

Go in peace!!!
In peace weet ik niet, wel in heat :proud:

Balin toevallig nog twee broertjes en een zusje nodig?
Dierproeven.
zazamaenade schreef:
25-07-2018 19:51
Ja, dank je wel :)
Maar ik moet eerst een heel eind op de fiets, en er waait hier een heel rare woestijnachtige wind.
Ik begin steeds meer zelfmedelijden te krijgen, afschuwelijk O_o
Het wordt pas echt erg als je een grote wolk aan de horizon ziet opdoemen die op een paddestoel lijkt.
Lady*Voldemort schreef:
Ha lekker, ga ik binnenkort ook maar eens maken, met rijst.
SadSloth schreef:
25-07-2018 19:54

Oooh, dat wil ik ook, wil ik ook :blob:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven